km jälkeen raskaaksi.kertokaa kokemuksia.testini haalea plussa?

  • Viestiketjun aloittaja onko toivoa
  • Ensimmäinen viesti
onko toivoa
keskenmenostani on kuukausi ja varmistettiin että ei ole enää raskaushormonia kehossa.no nyt kuukauden kuluttua tein uuden testin.kontrolliviivan viereen ilmestyi erittäin haalea viiva.olen ihan ihmeissäni et pettikö testi vai olenko raskaana? onko järkevintä ottaa neuvolaan yhteyttä jotta he varaavat ajan labraan? vai kannattaako jatkaa kotitestein? haluan varmuuden asiaan.

kertokaa kokemuksia siiitä kun olette tulleet raskaaksi keskenmenon jälkeen myös jos joillain niitä on että miten se on mennyt.

toivon et oon raskaana ja pelkään samalla :/
 
"Kuukkeli"
Olen itse tullut km:n jälkeen heti raskaaksi. Käsittääkseni raskaaksi tulo on erityisen helppoa heti keskenmenon jälkeen.

Joten varovasti onnitellen... Onko mitään oireita, erikoista oloa?
 
onko toivoa
no toissa aamuna oksensin, olen kasvissyöjä ja himoitsen lihaa.vatsaa nipistelee välillä, kylmä ja kuuma vaihtelee jatkuvasti yms.eli on outoa oloa......ai niin.purskahtelen itkuun ilman mitään syytä.jos nyt olisin raskaana niin miten iso todennäköisyys on et raskaus menis taas kesken?

ja miks lääkärit ei suostu tekee mulle veritestii oikeestaan ikinä pr%#%

haluisin asiaan varmuuden.......
 
Minulla köllii masussa keskenmenon jälkeen heti natsannut vauveli :)
Takana siis useampikin km joista viimeisin meni kesken viikolla 8 ja vuosi normaalisti pois sen viikonajan ja kuukauden päästä jo testi näytti plussaa. Täällä maha pystyssä "juoksentelen" :)

Sinuna seurailisin vielä kotitestein lähteekö haalea viiva siitä vahvistumaan, jos se pysyy haaleana, olisin neuvolaan yhteydessä. Pidän peukkuja!
 
Viimeksi muokattu:
Tekisin uuden testin muutaman päivän päästä ja jos viiva on vahvistunut niin kyllä se sitten varmaan hyviä uutisi tarkoittaa :). Ja jos keskenmenoja on ollut vain tuo yksi, niin todennäköisyys uuteen keskenmenoon ei ole yhtään sen korkeampi kuin normaalistikaan.
 
onko toivoa
tein tänään jo uuden testin ja viiva oli vahvistunut jo nyt.nyt se oli selkeä viiva.edelistä piti kattoa tarkkaan et sen näki.soitin neuvolaan ja meen tekee labran raskaustestin ja jos se on positiivinen niin neuvolaan varaavat ajan.toivotaan parasta! :) hyvälle ainakin näyttää tilanne.
 
  • Tykkää
Reactions: SitäSaaMitäTilaa
onko toivoa
voi kuinka lohduttavaa tietää :) en malta oottaa et pääsen sinne neuvolaan tarkastukseen, sit tiedän onko asiat okei.ei tässä kestäs taas kerran pettymyksiä....edellinen oli jo niin raskas.ei voi kuin toivoa, sillä mitenkään en voi auttaa että tää raskaus onnistuu.
 

Yhteistyössä