Hakutulokset

  1. K

    Jos minä en soita niin kaverini eivät pidä minuun mitään yhteyttä!

    mulla on ihan sama juttu kuin aapeellä :( huvikseni testasin ja en soittanutkaan kaverille jonka kanssa liikuin ala-asteelta asti...no nyt en ole kuullut kaverista ainakaan kahteen vuoteen mitään...että silleen ilmeisesti (tai ainakin siltä tuntuu) että ne "kaverit" ei vaan oikeesti välitä /...
  2. K

    Miten toimin naapuruston kissojen kanssa

    minä soittaisin kaikki paikat läpi B) ihan vaan varmuuden vuoksi...vuokran antajasta eläintensuojeluun ja poliisiin :)
  3. K

    Kaverin 3,5 kk vanha vauva yökylään meille?

    kylläpäs täällä ollaan kriittisiä tuon menemisen suhteen...siis vanhempien... itse aina yritän ajatella asian niin että jonain päivänä saatan itse kaivata kipeästi lapsen vahtia tms palvelusta, enkä ensimmäisenä ala pitämään kirjanpitoa siitä että kuinka monena viikonloppuna äippä tai iskä...
  4. K

    Suomessakin iskä saattanut 12v tyttären raskaaksi

    voi surku :( :'( ja hirmusti surettaa kaikkien niiden puolesta ketkä ei ole voinut näistä asioista kertoa kenellekkään :hug:
  5. K

    Joululahjoista yks juttu vielä

    kuin myös meillä :)
  6. K

    Mikä näistä olisi paras vaihtoehto asuntolainanottajalle?

    mun mielipide on että koska maailmalla on ollut nyt puhetta lamasta, pankit kaatuilee työpaikat vaarassa ym. ei vaan ole järkevää ottaa tällä hetkellä isoja lainoja koska ei voi tietää onko puolen vuoden päästä enään työpaikkaa saatikka maksukykyä lyhentämään asuntolainaa... pahimmassa...
  7. K

    Mitä voi tunkea sekajätteisiin?

    ite oon aina laittanut ensin kamat pahvilaatikkoon ja reunaan lapun että saa ottaa ja loput sit roskiin mitkä ei mee
  8. K

    lastenvaatekirppis villalyhty vantaalla

    oon käynyt tuolla ostoksilla nyt pari kertaa ja aina on löytynyt ihania ja hyväkuntoisia vaatteita. onnex saatiin tälläinen vihdoin vantaallekkin :)
  9. K

    Linkkejä olkaa hyvä!

    kivoja =)
  10. K

    Sivustoja lapsille

    tätä just tulin kysymään :flower:
  11. K

    näistä oireista vielä... (lapsella)

    tämäkö ei oo vieläkään selvinnyt että oliko huuhaata?
  12. K

    Nekku lastenvaate kutsut 9.5

    heips kaikki emännöin kotikutsuja Lasten Nekku vaatteille 9.5 klo 17.00 Vantaan Tikkurilassa linkki nekku designin sivuille : http://www.nekkudesign.fi/nekkudesign.htm ilmoittelehan sähköpostilla (viimeistään 7.5) jos haluat tulla katsomaan paikanpäälle p.s. vanhemmille kahvia ja pienille...

Yhteistyössä