lastenvaatekirppis villalyhty vantaalla

Migreenikko
Villalyhty on Vantaan Rekolassa ja nillä on oma nettisivukin missä on kyllä laitettuna kirppispöydän hinta,siellä olen käynyt,niin vaatteet ei ole likaisia missä olisi tahroja,vaan hyvässä kunnossa olevaa vaatetta.Itse en veisi tahraisia likaisia vaatteita kirppikselle myyntiin.
 
ehdottomasti
myyjänä suosittelen ehdottomasti!! Ainoa kirpputori, ja uskokaa tai älkää mutta todella monet kiertänyt!! missä on mennyt kaupaksi TODELLA HYVIN!
Pöydän hinta on 35e, pöydän voi maksaa vasta kun pöytävuokra päättyy, eli onko se nyt lopputilitys nimeltään.
Itselläni aina ollut ( nyt neljä kertaa vuoden aikana) kaksi viikkoa pöytä ja joka kerralla on n 200e jäänyt käteen ( vuokran jälkeen siis).. parhaimmillaan olen saanut 300e käteen ( silloin oli rattaat myynnissä kyllä).

Aivan loistava siisti, valoisa paikka missä todellakin kauppa käy! Lisäksi niillä on myynnissä ihan uusia aivan ihania sisustus juttuja. Oon ostanut monet joululahjat jo tänä vuonna sieltä :D mm. kynttilälyhtyjä, koiranruokakuppeja, day:n bread, kitchen, sokeri, tee, kahvi peltilaatikoita. Ja hinnat niissä on tosi edullisia verrattuna muualle jossa dayn tuotteita myydään. ( mm stocka)

www.villalyhty.fi löytyy yht tiedot
 

Yhteistyössä