Jos minä en soita niin kaverini eivät pidä minuun mitään yhteyttä!

  • Viestiketjun aloittaja kaveri vai ei
  • Ensimmäinen viesti
kaveri vai ei
Eli täysin yksipuolista yhteyden pitoa :(

Miksi?

Todella ikävää tällainen. Kun soitan niin juttua kyllä riittää mutta minulle ei kukaan koskaan soita.
Tai sit jos soitan huonoon aikaan niin sieltä saatetaan sanoa että "soitan sulle myöhemmin" mutta mitään ei kuulukaan, koskaan.

Jos en pidä yhteyttä kavereihini niin voin sanoa 100%sti että olen täysin ilman kavereita.
 
Mun rakkaimman ystävän vastuulla on meidän puhelimessa kälättämiset. Hällä todella halvat puhelut(6,9snt/puhelu, vaikka puhuttais monta tuntia on summa tuo) Ja jos en vastaa/ oon pahassa paikassa se soittaa myöhemmin uudestaan, ihana :heart: Päivittäin puhutaan ja välimatkaa 100km :heart: :hug:
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja kaveri vai ei:
Eli täysin yksipuolista yhteyden pitoa :(

Miksi?

Todella ikävää tällainen. Kun soitan niin juttua kyllä riittää mutta minulle ei kukaan koskaan soita.
Tai sit jos soitan huonoon aikaan niin sieltä saatetaan sanoa että "soitan sulle myöhemmin" mutta mitään ei kuulukaan, koskaan.

Jos en pidä yhteyttä kavereihini niin voin sanoa 100%sti että olen täysin ilman kavereita.
No ei tosta oikein muuta voi päätellä kun että et oo niille kauheen läheinen kaveri.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Mun rakkaimman ystävän vastuulla on meidän puhelimessa kälättämiset. Hällä todella halvat puhelut(6,9snt/puhelu, vaikka puhuttais monta tuntia on summa tuo) Ja jos en vastaa/ oon pahassa paikassa se soittaa myöhemmin uudestaan, ihana :heart: Päivittäin puhutaan ja välimatkaa 100km :heart: :hug:
Meinaat että toi sun vastaus nyt jotenkin helpotti ap:n tilannetta?

 
nti
mulla sama juttu. jos ei ite tuu soitettua niin harvoin kukaan soittelee, usein saattaa olla viikkojakin ettei tuu puhelun puhelua, ennen kun ite soitan. oon ajatellu että niillä on sitten parempaa tekemistä ja paremmat ystävät.
 
lonely
Mulla on sama juttu, kukaan ei ilmottele itsestään jos en itse ota ensin yhteyttä. Ns. paras kaveri ei ole soittanut mulle ainakaan vuoteen ja tekstareitaki tulee harvoin. Masentavaa!!!
 
ellu
mulla sama tilanne. Olen surullinen sen takia. Ja joskus olen kokeillut että jos en pidä yhteyttä niin ehkä 6kk jälkeen ovat sitten ottaneet yhteyttä. Eli tosi kaveruutta, joopa joo. Ja tekstareita lähetellään, eli ei edes puheluita. Ja joskus kyläillään kerran 2kuussa jos olen pyytänyt kylään tai tunkenut niille...
 
mulla on ihan sama juttu kuin aapeellä :(
huvikseni testasin ja en soittanutkaan kaverille jonka kanssa liikuin ala-asteelta asti...no nyt en ole kuullut kaverista ainakaan kahteen vuoteen mitään...että silleen

ilmeisesti (tai ainakin siltä tuntuu) että ne "kaverit" ei vaan oikeesti välitä / niitä ei kiinnosta...tai jtn

halit aloittajalle, tiedän tunteen :hug:
 
v
Vähän sama täällä. Tympäsee. Ei nyt kaikki mutta suurin osa tuntuu että oon ite aina se joka ottaa yhteyttä. Nyt tuntuu just siltä että olkoot, en soita kellekään sitten. Voi se olla tosiaan tottumustakin osaksi. Vaan ehkä heillä on sit parempia kavereita, mutta kun ei tekis mieli nyt aivan kotiinkaan eristäytyä.
 
vierailija
me ei mun hyvän ystävän kanssa soitella, asutaan eri kaupungeissa, mailia lähetellään, tekstareitakin harvoin. tiedetään että välitetään silti toisistamme. Nähdään sillon tällön ja juttu jatkuu yleensä siitä mihin on viimeks jääty!
 
birgitta
Itse olen niitä, jotka ei soittele oikein koskaan. Harvoin muutenkaan näen tai pidän mitään yhteyttä kehenkään. Aina ilahdun kun joku soittaa, mutta itse en vain saa aikaiseksi. Jotenkin arki vain vie mukanaan, enkä vain osaa tehdä aloitetta. Ei kannata olettaa, että se tarkoittaa sitä, että minunkaltaisillani on sitten joitakin muita kavereita. Selitys voi olla silkka saamattomuus.
 
Niisk
mulla kans sama juttu. Päätin etten soita yhdelle kaverille ku se ei koskaan soita/txt mulle. Ja jos mä soitan/txt niin kertoo et just toissapäivänä mua ajatteli ja MEINAS soittaa/txt ja sit tivaa miksei musta oo kuulunu... Ei oo siitäkään moneen kuukauteen kuulunu...
 
juu
Ite oon kans tehny niin, että oon jättänyt pitämättä yhteyttä. Yhteen välit sittne meni, taino ollaan me vielä jonku verran ystäviä..nähdään ku on pakko =D Eli jossain bileis missä on ehkä yhteisiä kavereita..eli aika harvoin. Tämä kerran kehtas sanoa, et ku en enää pidä yhteyttä..sanoin että niinpä niin...saa itekki soitella.

Nyt on hyvä, ku on feissit ja meset..tulee pidettyä helposti ja ilmaiseksi yhteyttä. Ei ole este kellekään. Mulla on kaikki ystävät muutaman sadan kilsan päässä, joten on todella tärkeää tuo. En itekää soittele oikeestaan koskaan, en jotenki osaa. Eikä hekään. Paljon laitetaan tekstareita ja sit jos oon kaupungis, niin soitellaan et nähdään heti ym. Tuo feissi on hyvä, ku voi kirjottaa vähä ku kirjeitä ym.

Taas sitten tääll nykyisessä kotikaupungissa on vaan opiskelukavereita. Eikä nekään oo oikein kavereita. Oon tosi sosiaalinen ,mut jotenki en oo enää löytänyt kovin semmosia kavereita, joiden kans käydä kahvilla. Aika erikoista, mutta monet ovat ratkaisevasti sen muutaman vuoden nuorempia tai vanhempia. Näillä vanhemmilla on perheet ja lapset..ja näillä nuoremmilla taas ei ole puolisoa tai mitään ja rilluttelevat lähinnä siis baareissa. Ite oon taas just väliinputoaja, kun on ukko muttei lapsia. Ja näin..Heihin tulee pidettyä yhteyttä enemmänki ouluhommien tähden vaan. En tiiä, aika vaikeeta nykyään löytää semmosia sopivia ystäviä =) Kai sitä on tullu vanhaks, vaikken kyl mikään vanha olekaan (24).
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
siksi, et ne ei pida sinusta. te voitte keskenaan nyt soitella, ne joille ei kukaan ikina soita.
Repsahin. Tässä on vissii ku elämäänsä kyllästynyt ihminen, ettei keksi muuta ku tulla kaksplussalle höpöttämään typeriä =)
 
mnb
Kuin minun suustani sanottuna! Täällä kanssa "ykspuoleinen" ystävyys! Päätin olla ilman "ystäviä" kuin yrittää turhaan! Tosin onneksi on tuo oma äiti joka on vanhemmiten muodostunut tosi ystäväksi, ei enää ainoastaan äidin roolissa. Myös poikani rakastava mummu!
 
apsi
Mulla tahtoo kanssa olla pitkälti vastuu yhteydenpidosta kavereiden kanssa. Kummallista kyllä, ei oikein natsaa ajatus siitäkään, etteikö seura kelpaisi. Kun soitan, heti tulee kutsu kahville tai puutarhaa ruopsuttamaan. Samalla reissulla sitten jo kaveri ehdottelee, että tehdään sitä, tätä ja tuotakin. Useamman kerran sitten nähdään, mutta jos jollain reissulla jää sopimatta seuraavat treffit, hiljaista on taas niin kauan, kunnes soitan.
 

Yhteistyössä