Suomessakin iskä saattanut 12v tyttären raskaaksi

  • Viestiketjun aloittaja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Ensimmäinen viesti
harmaa
mun vanhemmat kun oli eronnut tai siitä oli jo 2 vuotta aikaa olin isälläni yötä ikää n.15v kunnes isäni tulee ilkimullikkana kikkuloimaan mun viereen sano et mitä jos vähän harrastettas ******** sanoin että ei todellakaan jankkas jonkin aikaa ja tais vähän yrittääkkin mutta mä huusin jo ihan hysteerisenä mitään ei tapahtunut mutta vielä 11 vuotta myöhemmin muistan tuon tapahtuman.isäni oisi ihan hyvin voinut vaikka väkisin ketään ei olisi kuullut..
vuotta myöhemmin mummuni mies ystävä tuli elimellälänsä hyväileen mun jalkoja,persettä ym kun nukuin sanoin että jos ei välittömästi lähde huudan että naapuritkin kuulee ja poistui..
kukaan ei tiedä näistä..kummassakaan ei tapahtunut mitään mutta mua äklötti..

saatika tämän tytön tapauksessa harmittaa ja itkettää tytön puolesta
 
Besser Wisser
Alkuperäinen kirjoittaja ov:
Ei 12-vuotiaan kanssa voi olla aikuinen mies yhdynnässä! Niin nuoren tytön emätin on yksinkertaisesti vielä niin pieni ja tiukka, että sinne ei aikuisen miehen penis mahdu! Vasta täysi-ikäisen eli 18-vuotiaan tytön emätin muuttuu sellaiseksi, että sinne voi laittaa peniksen!
Ei ole pitkäkään aika, kun televisiosta tuli dokkari Etelä-Afrikasta. Eräs nainen oli adoptoinut tummaihoisen ihanan tyttö-vauvan. Vauvalle oli jouduttu tekemään suuria leikkauksia, sillä hänet oli raiskattu n. 9 kk ikäisenä. Vauvan sisäelimet olivat vaurioituneet raiskauksessa kovin.
Dokkarissa adoptioäiti lähti slummeihin selvittelemään, mitä hänen ottolapselleen oli tapahtunut.

Tyttölasten, myös ihan pienten vauvojen, raiskaukset ovat Etelä-Afrikassa hyvin, hyvin yleisiä. Tuo on nimenomaan köyhän kansanosan vitsaus ja muistaakseni joka minuutti useat lapset ja naiset joutuvat seksuaalirikoksen uhriksi.
Että siinä sulle 18-vuotiasta emätintä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitää silti muistaa, että pedofilia(mikä sekin järkyttävää) on yleisempää paljon, mitä insesti. Harvemmin hyväksikäyttäjä on oma biologinen äiti tai isä.
Mistähän monestakin jutusta olen lukenut päinvastoin, että nimenomaan insesti on yleisempää mitä muu pedofilia. Eli suureksi osaksi siihen lapsen hyväksikäyttöön syyllistyvät juuri uhrin, isä, isäpuoli, isoisä, setä, veli tms)
Isäpuoli ei ole biologinen isä...Oli puhe, että biologinen isä tai äiti on harvoin on hyväksikäyttäjä. Toki sitäkin valitettavasti esiintyy.

On hyvä, että aiheeseen puututaan, koska on kamalin rikoksen muoto, kunhan yhteiskunta ei mene amerikkalaiseksi, eli nähdään pedofiliaa kaikkialla.

Amerikassa tosin hyvä se puoli, että siellä pedofiilin nimi lukee ovessa(mm. et tuomittu siitä rikoksesta) Täällä hyssytellään liikaa.
 

Yhteistyössä