Hakutulokset

  1. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Täällä tuntuu olo vain pahenevan. Eilen oli pari tilannetta kun meinasin ensimmäisen kerran oksentaa. Oon syönyt noita Multivita raskausvitamiineja, mutta eilen en saanut alas kun tuli yökkäys kun yritin pilleriä niellä, vessanpönttöönhän se sitten päätyi… Viikonloppuna oli aivan hirveä olo ja...
  2. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Ensimmäinen neuvola takana :) Selvisi siellä tuokin stressaamani asia, eli ultran lisäksi pitää käydä vielä erikseen verikokeissa, eli kaksi käyntiä tulisi nyt vielä kuukauden sisään. Ja sitten onkin pian jo toinen neuvola :D Tuo neuvola oli aika turhaa löpinää ruoasta yms. Mutta ihan kiva...
  3. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Hui, New, kun olet jo pitkällä :) Mäkin niin odotan tota aikaa, että voisi kertoa jollekin. Toivottavasti sinne asti päästään. Me ei olla vielä kerrottu kenellekkään. Ja päätettiin, että (jos nyt kaikki menee hyvin) viikolla 13 kerrotaan vanhemmille ja sisaruksille, kun silloin satutaan ne...
  4. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Cattibrie, mä oonkin just miettiny tota töissä, et arvaako joku jotain mun välipalojen määrästä :D Mut onneks mulla on huone suht syrjässä, ni napostelen niitä siellä "salaa", paitsi eilen oikein melkein hävetti kun mulla oli pöytä täynnä viinirypäleitä, kuivahedelmiä ja suolakeksejä, kun olin...
  5. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Onnea Cattibrie ja tervetuloa! Musta on ainakin kiva lukea muidenkin kokemuksia ja oireita, varsinkin kun on itsekin vielä näin alussa ja vieläkin tämä on välillä sellaista ettei meinaa uskoa todeksi. Mä oon nyt alkanut kuskaamaan töihin hirveesti kaikkia välipaloja, ja napostelen niitä...
  6. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Tervetuloa Piiti myös minun puolesta! Kiitos Piikikäs piristyksestä tähän pahan olon keskelle, nauratti tuo sun kommentti tissien asettelusta ja raapimisesta :D Voin vaan kuvitella tilanteen :D Sä menet tosiaan jo pitkällä, tuntuu, että itsellä sinne asti on ikuisuus... Sain eilen vihdoin...
  7. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Onnea Vinku85 ja tervetuloa tälle puolelle :flower: Mä oon yrittäny eilen ja tänään heti töistä lähtiessä autossa soittaa neuvolaan (pääsen 15.45 ja neuvola 16 asti auki), mutta siellä on vaan joku nauhoite, että olemme auki klo 16 asti... Soitin sitte johonkin päivystykseen ja se siellä vaan...
  8. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Ihanaa, Piikikäs, että pikkuisella kaikki hyvin. Sulla alkaa olla riskiviikot ohi, varmaan huojentavaa, että voi olla vähän luottavaisemmin mielin :) Mulla tuli taas tänään sellainen fiilis, että ei tässä mitään raskaana olla. Vaikka toisaalta oireita on. Finnejä tullut hirveästi kaulaan ja...
  9. P

    Esikoista yrittämään 2012!- ketjusta plussanneet <3

    Heippa! Uskaltaudun nyt varovasti kirjoittelemaan tällekin puolelle. Tuntuu niin uskomattomalta tämä. Vaikea uskoa, että tuolla masussa jokin uusi elämä olisi kasvamassa. Mulla ei oo ollu oikeastaan mitään oireita, eilen olin vähän huonovointinen melkein koko päivän, mutta itse laitan sen...
  10. P

    Esikoista yrittämään 2012!

    Terveyhdys pitkästä aikaa! Täällä on palattu häämatkalta, ja siksi ei ole tullut täällä kirjoiteltua. Luin kyllä nopsasti viestit läpi, ja aika hiljaista on tosiaan ollut, mutta kiva, että tätä ketjua on kuitenkin päätetty jatkaa. Matka oli aivan ihana ja upeita muistoja jäi. Kuukautisten...
  11. P

    Esikoista yrittämään 2012!

    Lumihiutale92, pahoittelut huonoista uutisista :hug: Mutta kuten Sennaykin sanoi, niin nykyajan lääkityksellä tuohon on hyvät konstit, ja lapsen saanti on täysin mahdollista. Onneksi saitte kuitenkin näinkin nopeasti tuon diagnoosin. New, mikäs siellä on tilanne? Onko kuukautiset alkaneet tai...
  12. P

    Esikoista yrittämään 2012!

    Hui, onpas tullut paljon viestejä sitten viime kerran :) Tervetuloa uusille kuumeilijoille! Aunilotta, tosi kurja tilanne sulla. Mutta kuten muutkin kirjoitelleet, niin eiköhän se miehesi vielä mieltään muuta. Positiivista kuitenkin, että miehesi selvästi lasta haluaa, vaikka nyt vielä...
  13. P

    Esikoista yrittämään 2012!

    Karolelle pahoittelut tapahtuneesta, tosi kurja juttu :hug: Nallukkanin ja lumihiutaleen tilanne tosi kurja, toivottavasti saatte selvyyttä asiaan pikimmiten. Nallukkan, mulla oli samanlaisia oireita pari päivää ennen kun ekat luomut alkoi, paitsi tuota hajujen etomista. Mulla vähän...
  14. P

    Esikoista yrittämään 2012!

    Ihanaa, ensimmäiset plussat :) Onnea Piikikäs ja Karole :heart:. Tsemppiä matkaan, toivottavasti saatte pian seuraa uuteen ketjuun!
  15. P

    Esikoista yrittämään 2012!

    Kaikille hyvää alkanutta vuotta ja toivottavasti saamme tänä vuonna kaikki toivottuja uutisia :) Nallukkanille pahoittelut miehen loukkaanutmisesta. Mutta jotain oireita sulla tuntuu olevan, joten voihan olla että oletkin jo raskaana, peukut pystyyn =) Pahoittelut kaikille kenellä menkat...
  16. P

    Esikoista yrittämään 2012!

    Me aletaan pikku hiljaa lähteä joulun viettoon :) Sitä ennen yksi kysymys kaikille, jotka jättäneet pillerit jo aiemmin pois ja luomumenkat on jo tulleet. Tuliko nuo ensimmäiset menkat teille ihan normaalisti, en tarkoita kierron pituuteen nähden normaalisti vaan tuntemuksiltaan. Mä tosiaan...
  17. P

    Esikoista yrittämään 2012!

    Samaa mietin minäkin, mulla on jouluaattona kp 31, ja jos ei menkkoja kuulu ajattelin testata uutena vuotena.
  18. P

    Esikoista yrittämään 2012!

    Tervetuloa uudet kuumeilijat! En ehtiny muutamaan päivään käydä lueskelemassa, ja olipas jännä tulla katsomaan, että onko jo ensimmäinen plussa tullut :) Mä huomaan nyt tarkkailevani kroppaani ihan koko ajan ja kaikki tuntemukset tuntuu jotenkin omituisilta, vaikka ei niissä sitten järjellä...
  19. P

    Esikoista yrittämään 2012!

    Voi apua! Meillä on ollut ihan väärät asennot ja muutenkin tehty kaikki "väärin" :D Enpä ollu tällaisiin "rakasteluohjeisiin" ennen törmännyt. Mutta ei kyllä aiota alkaa jatkossakaan noudattamaan mitään ohjeita, en halua, että homma menee suorittamiseksi. Ensimmäisellä kerralla ilman ehkäisyä...
  20. P

    Esikoista yrittämään 2012!

    Tosi kiva, kun täällä on niin samanhenkistä porukkaa. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että ensimmäisenä plussaava tekee sitten ketjun meille tuonne odottavien puolelle, niin on sitten "tutut" siellä jatkamassa :) Kuten olen jo tainnut aiemminkin mainita, niin mua kanssa ärsyttää noi...

Yhteistyössä