Hakutulokset

  1. Riinali

    Clomittaret 2012

    Tervetuloa kaikki uudet Clomittaret ja hyvää alkanutta vuotta kaikille!!!:wave: Onnea Rouva Rimpula ja kaktuspiikki!!! :flower: :flower::hug: =) ON: Olen muutaman viikon ollut töissä ja muutaman viikon matkoilla eli väkisinkin taukoa palstailusta ja vauva-ajatuksista. Nyt taas takaisin ja...
  2. Riinali

    Vartalomitat tänään

    Hienoa! :flower: =)
  3. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Juudith: Minä menisin kans yksityiselle jos ei oo rahasta kiinni. =) ON: Ei mitään erikosta :) Tähän asti ovista en oo bongannut, tuskin sitä enää tulossakaan on :)
  4. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Juudith:Mullakin PCO ja jonkun verran ylipainoa, mutta metuja ei määrätty. Mulle sanottiin että ensisijainen hoito on laihdutus ja käskettiin vähentää hiilihydraatteja (ei kuitenkaan ihan karppausta :D) ja liikkua enemmän. Noh olen nyt yrittänyt liikkua enemmän ja jonkun verran myös vähentänyt...
  5. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Onnea Juudith menkoista =) RäsyNukke Aika outo sun tilanne :| Oma napa: Keskiviikkona kävin ultrassa, 2 folli näkyi, mutta kohdun limakalvo melkein olematon. Eli toistaiseksi clomeista tauko, koska ne ohentaa sen verran tehokkasti mun limakalvoja. Ajattelin nyt pitää jonkun ajan taukoa...
  6. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Kiitos kaikille, olette aivan uskomattoman ihania ihmisiä! =) :hug:
  7. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Kiitos Juudith! Kyllä sä oikeassa olet =) mulla vaan on niin paljon kaikennäköisiä ajatuksia et itse ei pysy peräs enään :). Ja mul on huono tapa miettiä ja murehtia kaikkia asioita etukäteen :headwall: Mulla ylihuomenna ultra, sit näkee et toimiiko clomit ylipäätänsä mulla. Mitään oireita...
  8. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Tervetuloa Alliisa ja pipsa79! :wave: Ja tätipahoittelut AnnaE ja Aniit! :( ON: Erittäin sekavat tunteet. Pääsin kouluun ja opinnot alkais tammikuussa, ja nyt mietin että mitä ja miten tekis. Koulun aloittaminen ois tärkeä, mut jos ensimmäisen opiskeluvuoden alussa pärähtäis paksuksi, ni se...
  9. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Vauvaton: :hug: ja mun mielestä sun kannattais käydä näytillä ennen kun alat clomeja ottaa. Ihan varmuuden vuoksi, ku se äkillinen ja kova kipu ja vuoto voi olla tosiaankin keskenmeno ja ainahan on parempi tarkistaa asia.
  10. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Heippa kaikille! hollannikas Onnea ja tarrasukkia! =) vauvatonMunkin mielestä lupaavia oireita. Pidän kaikki peukut ja varpaat ristissä ja pystyssä ja toivon, että olisit seuraava plussalainen :p. Toi selkäjuttu on kyl ikävä: / ON: Ei mitään erikoista, toinen päivä clomien kans, onneks...
  11. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Jep, jep. Mullakin pari viikko ollut mieli ihan maassa, en oo sen takia tänne kirjotellutkaan, mut ei se mitään... Kyllä täältä noustaan taas ;) tiistaita odotelles, sit alkaa vaihteeks taas clomien popsiminen :D. Tsemppiä kaikille! :wave:
  12. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Kiitos Vauva haaveissa.., mut ei tullut ilman lääkkeitä : / Käynnistettiin Primolutilla.
  13. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Hei kaikki ihanat naiset! :D Mulla todella eufoorinen olo! :D Nimittäin, mulla alkoi tänään loppujen lopuksi menkat!!! Siis ajatella, että kuukautisistakin voi tulla hyvä mieli! :laugh: Mä saan aloittaa nyt toisen Clomi-kierron ja täs kierros pääsen jopa seurantaultraan!!! Eli tänään kp1 =)
  14. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Kiitos Katie85! :D Ei nosteta, mut lääkäri sanoi, et jos kierto menee taas hukkaan, ni sit katsotaan miten jatketaan. Mahdollisesti muutetaan lääkitusta toisen clomi-kierron jälkeen. : /
  15. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Hei kaikille ja tervetuloa uusille Clomittareille! :wave: Katie85:Mulle voi listan päivityksen tehä: ikä 33, muut asiat ei oo muuttunut :) Sen verran positiivista että niin kun arvelin, käynnistetään taas Primolutilla kuukautiset ja tänään viimeinen primo otettu. Nyt odotan koska vuoto...
  16. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    kaktuspiikki: Et sä mikään luuseri ole! Se on sellainen homma et joskus täytyy pitää tauko, ihan oman hyvinvoinnin takia. Voimia sulle! :hug:
  17. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    AnnaE: Kysyit täs muutama päivä sit, et millä perusteella joillekin määrätään clomit kp 3-7 ja toisille kp 5-9. Minulle selitettiin asia niin: "Molempia versioita klomifeenin käytössä käytetään eikä ne juurikaan eroa toisistaan. Lähinnä tuohon ajankohtaa vaikuttaa sinun kiertosi pituus ja...
  18. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Kiitos RäsyNukke! AnnaE ja Aniit: Tervetuloa joukkoon! =) ON: Ei mitään uutta. Yritin soittaa gynelle, mut gyne lomalla ja sain soittoajan vasta 7.11. Jos siihen mennes kuukautisia ei ala ni kai ne sit käynnistetään taas Primolutilla. : /
  19. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Noniin, testattu ja negahan sieltä tuli :( ja kierto vaan venyy ja venyy :kieh: Agrrrhh...
  20. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Katie85: Tätiä ei oo näkyny eikä mitään tuntemuksia : / Olin muutaman päivän reissussa, eikä ollut mahdollista testata, mut huomenna teen testin ja tuun kertomaan sit uutisia ;) Miuzki: Tervetuloa sullekin! :wave:

Yhteistyössä