Clomittaret 2012

Siinäkin on aikamoinen ero, että onko kierron pituus 30 päivää vai 33 päivää. Jos on 30.päivää, niin pitäis testaaminen aloittaa jo 13.päivä. Hankalaa! Mut tsekkaapa vielä siitä sunkin pakkauksesta, mitä siinä sanotaan. Ja jos nyt aloittaisit vaikka joskus 13-14.päivä, niin kyl ne 7 testiä varmaan tähän kiertoon riittää, niin jos sitten tästä kierrosta bongatun oviksen kanssa vois ennustaa myös seuraavan kierron ovista. Mutta sitä seuraavan kierron ovistahan ei tietty koskaan edes tule, koska sitten oot jo raskaana, eiks je ;)
 
Nojoo, hankalaa tosiaan :/ Ehkä kuulostelen tuntemuksia ja alotan testailun siinä jossain kohtaa... Sehän ois kyllä melkonen ihme jos yhtäkkiä luomusti raskautuis kun ei clomitkaan siihen pystyny :p Mut toivos on hyvä elää!
Kuulin radiosta sellasen naisen haastattelun joka oli 8 vuotta yrittänyt lasta ja jolla oli PCO, kaikki mahdolliset hoidot läpikäyneenä päättivät pitää muutaman kk tauon ja lähtee lomalle. Sittenku tulivat kotiin ja menivät lääkäriin taas alottaakseen hoidot ni sitten ultras näkykin jotain ylimäärästä... Se nainen vaan sano et siin kohtaa sitä mietti ku raskautukin sit loppujen lopuks luomusti et mikä pointti niillä 8 vuoden hoidoilla oikeen oli... Ihana päätös todella rankalle taipaleelle, mut en tie jaksaisinko ite ihan kaheksaa vuotta :O
 
Omasta kokemuksesta voin suositella Prisman PreCheck liuskatestejä, ovat edullsia ja mulla ainakin näyttivät ovulaation ajankohdan tosi selvästi - kp12 testiviiva pärähti heti kontrolliviivaa tummemaksi. Ei tarvinnu ainakaan arpoa... Mutta se on kuulemma tosi yksilöllistä, toisilla toimii toinen merkki ja toisilla toinen.

Juudith kaikki noi onnistumistarinat on tosi ihania kuulla, pitävät hyvin toivoa yllä myös tässä omassa prosessissa. Toivottavasti ei tuota 8. vuotta tarvis oottaa - itsekkkin ois 42, kun tulis eka kertaa äidiks :D
 
Olipa tullu ihanan paljo tekstiä! :)

Juudith jos oisin sä niin alottaisin varmaan jo kp 14 tekeen.

AamuTorkku tervetuloa!

Idylli mulla ei ollu vielä ekassa clomikierrossa mitään oireita (ei kyllä vastettakaan). Eiku olihan jossain vaiheessa sitä päänsärkyä. Toisesta kierrosta alkaen oireet on koko ajan voimistunu. Lääkärille kun valittelin huonoa oloani totes siihen, että johtuu estrogeenitason noususta ja vastaa alkuraskautta.. Ja kas, mun olo on tosiaan ollu ihan samanlainen kun alkuraskaudessa oli.

ON: Pregnyl pistetty äsken. Ja sitä ennen tein ovulaatiotestejä ja totutusti niissä mitään ollu mut kunhan nyt testailen. Nyt voi sit vaan toivoo parasta ja mies pistää parastaan. :LOL:
Muuten oon kyllä ollu pessimistinen. Mies yrittää pitää toivoo yllä mut ite en jotenkin jaksa enää tähän uskoa. Ja parempi kai ettei sit tipu kovin korkeelta.
 
Viimeksi muokattu:









Perjantai 6.1.2012

Nimimerkki...Ikä...Yritys aloitettu...Toiveissa...Clomikierto...Kp

AamuTorkku...27v.......10/09............2.lapsi........1.clom......Kp3

Alliisa............29v........11/10............2.lapsi........3.clom.....Kp11

Aniit..............26v........09/10............2.lapsi........3.clom......Kp18

AnnaE...........26v........10/10............2.lapsi........4.clom......?

Idylli.............25v........01/10............1.lapsi........1.clom......Kp6

magda...........24v.......06/10.............2.lapsi......välikierto.....Kp19

Nana2012.......28v.......06/11.............1.lapsi........2.clom......Kp38

niiskutar.........36v.......01/09.............2.lapsi........8.clom......Kp1

pipsa79..........31v.......03/11.............1.lapsi.......1.clom.......?

Päivi1980........30v......06/10.............4.lapsi.......3.clom.......?

Riinali.............33v......11/10.............3.lapsi.......2.clom.......Kp49

Ronja76..........35v.......02/11..............1.lapsi......3.clom......Kp4

RäsyNukke.......28v......01/10..............2.lapsi.....välikierto....?

vauvaton.........28v.......11/08.............1.lapsi......5.clom......Kp14









:heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart:


Vauva haaveissa ... 25v... 02/11 ... 1.lapsi ... 2.clom ... +15.10+
Rouva Rimpula ..... 30v ... 03/10 ... 2.lapsi ... 3.clom ... +26.12+
kaktuspiikki ......... 28v ... 01/10 ... 2.lapsi ... 2.clom ... +29.12+


 
Viimeksi muokattu:
Mulla kp31, ei kyllä ole normaalia kiertoa, mutta menkat ois pitäny alkaa tänään jos siis tulisi täsmälleen samana päivänä kun viimekuussa.

Vähän sekavat tunteet, kun tietty toivoisin, ettei menkat ala, että ois tapahtunu ihme, mutta toisaalta toivon et menkat alkaisi, kun noi clomi tabletit odottelee tuolla keittiön pöydällä syöjäänsä... :D haluan aloittaa ne, kun ei tällä hetkel ainakaan mitään oireita ole, ei raskaus eikä menkkakipuja...

Toivon vaan, ettei nyt sit just tässä kuussa jää menkat kokonaan pois.. (ois niin mun tuuria) :|

Sitte ois viel semmonen, et ku tilasin BabyPlan-foolihappoja ni voiko mieheni syödä myös niitä ? hänellä siis todettu simppojen huonolaatu/epänormaaliliikkuminen. Ja luin, että foolihappo auttaa myös siihen... ?
 
Juudith: Aika on tosiaa sujahtanu aivan sairaan nopeesti! Ei mee kauaa ku on ens kesä ja uudet jännittävät ajat käsillä. :) Laskettuaika on tosiaan siinä juhannuksen korvilla 20.6. Jaiks! :O :D Mä söin sillo kans metuja eli toivotaan parasta ja ylläri luomuplussaa nyt sulle! 8 vuotta olis aika kauheen pitkä ja rankka aika yrittää lasta.. Nyt on tulossa elokuviin joskus lähiaikoina joku kotimaine dokumentti-elokuva "Hiljaa toivotut", mis käsitellää just lapsettomuutta ja erilaiset pariskunnat kertoo omista kokemuksistaa ja hoidoistaan. Aioin kyllä ihan salettii mennä kattomaa sen!
 
Vauva haaveissa Mäkin olin menossa kattomaan sitä dokkarii mut se oli vaan viikon tääl meijän kotikaupungissa eikä ehitty sit sillä viikolla :( Mut odottelen et tulee vuokralle... Varmaan tosi mielenkiintonen!!
 
Täällä taas pitkästä aikaa.
Joku täällä kyseli clomi oireita. Nyt menossa kolmas kuuri, kolmella tabl. ja nyt vasta tuntuu nippailua alamahassa. Oikeastaan muita oireita ei ole ollut. Kahdessa muussa kierrossa ei ole mitään edes tapahtunut.
Tiistaina olisi seuranta ultra. Toivon että nyt olisi kuuri purrut kunnolla. Ei vain jaksaisi odottaa tiistaille enää.
 
Aniit, sullako on kanssa clomi/pregnyl-yhdistelmä. Millaisia neuvoja sait Pregnylin käyttöön? Mulle jäi jotenkin epäselväksi milloin Pregnyl pistetään. Viime kierrossa lääkäri ultras ja sano, että tänään teet testin ja jos on negat. niin sitten pistät. Silloin oli kp13. Että milloinka minä pistän sen ens kierrossa...? Lähinnä sitä, että mille päiville asti minä testaan ennenkuin pistän...? Luin, että Pregnylin maksimipitoisuus on 20 tunnin päästä pistämisestä, että kaipa se pistäminen pitää ajoittaa puoleenväliin kiertoa...

Tänään tuli postissa vastaus verikokeista ja arvo niin koholla että lääkärin mielestä molemmat rakkulat on poksahtanut. Todistetusti tässä kuussa on siis ovulaatio tapahtunut. Tätiä edelleen odotellaan, normikiertohan mulla on 29-32 päivää. Oireista päätellen huomenna "vierailu" alkaa.
 
Niiskutar joo mulla on clomit + menopur + pregnyl. En osaa kyllä sua auttaa koska mulla on tarkka ultraseuranta ja maanantain käynnillä lääkäri totes et keskiviikkona pistät viimisen menopurin ja torstaina aamulla pregnyl. Tää siis perustu follien kokoon. Mutta, jos sun kierto pysyy nyt suht samana niin laita se samana päivänä kun tässäkin kierrossa. Itse oon kyllä sen verran epävarma että varmaan ottaisin yhteyttä lääkäriin asian varmistamiseks. :)
 
Tervetuloa kaikki uudet Clomittaret ja hyvää alkanutta vuotta kaikille!!!:wave:

Onnea Rouva Rimpula ja kaktuspiikki!!! :flower: :flower::hug: =)

ON: Olen muutaman viikon ollut töissä ja muutaman viikon matkoilla eli väkisinkin taukoa palstailusta ja vauva-ajatuksista. Nyt taas takaisin ja mulle voi päivittää Kp.49 Ja seuraavan kierron pidän clomeista tauon jos se ylipäätänsä joskus sattuu alkamaan :D Ja niin kuin kaikki muutkin, toivon minäkin meille kaikille erittäin paljon plussatuulia ja toivon todellakin että kenenkään meistä ei tarvis olla ensi vuoden pinossa ;)
 
Moikka!

Onpas tänne tullu paljon tekstiä! Ja myös plussia, onnea Kaktuspiikki ja Rouva Rimpula!

Pidin vähän taukoa palstailusta ja lääkkeistä... Mulle vois päivittää kp 19. Ensi kierrossa kokeilen varmaan Femaria, 17. päivä on aika yliopistolliseen lapsettomuustutkimuksiin.
 
Kiitos Aniit vastauksesta, taidan tosiaan soitella polille ja kysellä tarkemmin. Minusta koko asia tehtiin vielä aika hankalaksi kun mulla ei ole piikkireseptiä kuin tohon edelliseen kiertoon. Lääkäri sanoi, että pitää testailla ovista ja jos ei saa posit., pitää soittaa polille, että saa piikkireseptin. Ja kun sinne on muutenkin niin vaikea päästä soittoajan puitteissa läpi.

Täti porhalsi heti aamusta kylään... Inhottavaa olla oikeassa. Vaikka asian tiesikin, olotila on aika maassa. Mulle voi siis päivittää, 8. Kierto kp1.
 
vauva haaveissa ja rouva rimpula mihkä palstalle tai palstoille te ootte siirtyny vai ootteko viel missään? ois kiva lukee kuulumisia ja vaihtaa ajatuksia! ei oikein osaa ite kirjotella vielä minnekkään kun tottunu tänne aina kirjottaan "tutuille". :D ekana pitää aina käydä teidän kuulumiset kahtomassa täällä!
Voimia,tsemppiä ja plussatuulia!:heart:
kaktuspiikki ja maapähkinä 6+0
 
kaktuspiikki: Ite seurailen tuol odotusaikafoorumissa "2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoissa plussanneet!"-pinoa (ketjun nimi on vähä päässy vanhenemaa) ja oon siellä myös listalla, mut en oo oikei yhtää saanu aikaseks kirjotella mitää. Lähinnä niitten muitten kuulumisia käyn lukemassa, ku siel on tuttuja nimimerkkejä. Täällä Clomittarissa oon pääsääntösesti vanhasta tottumuksesta kirjotellu kuulumisia sillo tällö. Täytys koittaa aktivoitua jos vaa löytyis sellane sopivampi pino itelle. :) Ois vaik joku Clomihoidoista plussanneet tai vastaava. Ite oon nii laiska ja uuno perustamaa mitää uusia ketjuja, et taian vaa ootella sitä sopivaa. :D
 
Otin tänään (kp7) vikan clomitapletin, pari päivää ollut jo aika kurja olo eli siis paljon oireita: päänsärky, tihentynyt tarve käydä vessassa, runsas valkovuoto, alavtsakivut (paineen tunne alavatsassa) ja -se inhottavin oire- ilmavaivat :LOL: Ihan huvikseni tässä mietin, että voiko oireista ja clomien vaikuttavuudesta tehdä mitään johtopäätöstä? Onko jollain ollut paljon oireita, mutta silti clomeilla ei ole ollut toivottua vaikutusta?
 









Lauantai 7.1.2012

Nimimerkki...Ikä...Yritys aloitettu...Toiveissa...Clomikierto...Kp

AamuTorkku...27v.......10/09............2.lapsi........1.clom......Kp4

Alliisa............29v........11/10............2.lapsi........3.clom.....Kp12

Aniit..............26v........09/10............2.lapsi........3.clom......Kp19

AnnaE...........26v........10/10............2.lapsi........4.clom......?

Idylli.............25v........01/10............1.lapsi........1.clom......Kp7

magda...........24v.......06/10.............2.lapsi......välikierto.....Kp20

Nana2012.......28v.......06/11.............1.lapsi........2.clom......Kp39

niiskutar.........36v.......01/09.............2.lapsi........8.clom......Kp2

pipsa79..........31v.......03/11.............1.lapsi.......1.clom.......?

Päivi1980........30v......06/10.............4.lapsi.......3.clom.......?

Riinali.............33v......11/10.............3.lapsi.......2.clom.......Kp50

Ronja76..........35v.......02/11..............1.lapsi......3.clom......Kp5

RäsyNukke.......28v......01/10..............2.lapsi.....välikierto....?

vauvaton.........28v.......11/08.............1.lapsi......5.clom......Kp15









:heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart:


Vauva haaveissa ... 25v... 02/11 ... 1.lapsi ... 2.clom ... +15.10+
Rouva Rimpula ..... 30v ... 03/10 ... 2.lapsi ... 3.clom ... +26.12+
kaktuspiikki ......... 28v ... 01/10 ... 2.lapsi ... 2.clom ... +29.12+


 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä