Clomittaret 2012

mymosa
Onnea Rouva Rimpula :) Ihanaa, että tähänkin pinoon plussaa tulee.
Käyn edelleen lukemassa miten teillä menee ja toivomassa, että plussauutisia olisi odottamassa.

Mä en käynyt verikokeissa, ainoastaan silloin kp14 kävin follikkeliseurannassa. En sitten tiedä miten oisi jatkettu jos ei olisi tärppiä tullut.

Plussarikasta vuotta 2012 toivottelee mymosa ja poikalupaus menninkäinen 22+3
 
Plussasin 26.12. Menkkojen olisi pitänyt alkaa sunnuntaina 25.12, kp 29 siis plussasin. Mitään oireita ei ollut, joten oletin negatiivisen testin tekeväni. En uskaltanut edes katsoa vaan laitoin mieheni asialle, joka suorasukaiseen tyyliinsä ilmoitti, että flaksi näyttää käyneen :)
 
auttakee tytöt! Tein just raskaustestin ja siihen tuli se legendaarinen haamuviiva! piti minunkin huutaa mies paikalle tarkistamaan asia ja kyllä siinä on hentoinen viiva toisen paksumman viivan vieressä. ikinä en oo saanu haamuja,aina vaan selvä nega eli vain yksi viiva. mitäs nyt? viime menkat alko 26.11 ja edelliset 25.10. nyt ei oo kuulunu,hieman on munasarjoissa tunnetta ollu ja nännin ymp. rinnat hellät.
kaiken huippu on kun en saanut ovis testiin plussaa sillon kun ois pitänä ovuloida,sit multa loppu ne testit ja pari päivää myöh tuli kauheet ovislimat ja varulta vaakamamboiltiin. oisinko sittenkin ovuloinu ja nyt tärppäs?! kauan se kestää et se haamu muuttuu vahvemmaks vai vieläkö se voi hävitä?! siis apua mitä panikointia!! kertokee jottain ees!!:O
 
sofi one step testillä tein,tai oikeestaan tein niitä kaksi,molemmissa hento viiva(miehen mukaan hentoa pikkusen vahvempi)eli ei ihan näkymätönkään,selvää sai. kierto on ollu nyt 2 kk säännöllinen clomien kans. pissi oli nyt toosi vahvaa,en oo muistanu vettä oikein juoda tänään...
pitänee siis testailla useempana päivänä,onnes on kaapissa testejä!
 
Jippii kaktuspiikki!!!!! Kyllä kuule asia taitaa olla niin että olet raskaana :D nimittäin vain hyvin harvoin raskaustesti voi näyttää minkäänlaista haamua, jos ei oikeesti ole raskaana. ovistesti on ihan eri juttu se näyttää usein haamuja, mutta neuvoisin näin: ota (jos testi viel tallessa) valokuva testistä jonka teit tänään, ja tee huomenna aamupissasta uusi, vertaa vielä viivojen paksuutta, jos huominen on inankaan vahvempi niin asia on entistä selkeempi :) raskaushormonin määrä kaksinkertaistuu noin 48 tunnin välein, eli sen mukaan kantsis jaksaa viel odottaa ylihuomiseen ja testata sillo uudelleen, mutta veikkaan ettet jaksa, joten testaa sekä huomenna että ylihuomenna :) *varovaiset onnitteluhuudot jo etukäteen*
 
Onnea kaktuspiikki!

ON: pistelyt jälleen aloitettu. Ja meni kyl päin peetä! Olin kyl jo tosi väsyny kun eilen aloin sitä laittaa ja kun ne on vielä kaks pvää sitä yksittäispakattua joka täytyy itse sekotella niin peeksi se meni. En saanu ruiskuun ollenkaan sitä määrää mitä kuuluis. Tänään teen kyl sen eritavalla! Ja oon edelleen iltasin pahoinvoiva. Ensin yhdistin sen metuihin mut eilen testasin enkä ottanu metuja illalla niin kyl se ellotus vaan tuli ilmankin. :(
 
haalee edelleen. en oikeen tiijä miten päin ois!! kaikki mahollinen ja mahoton on käyny jo mielessä,tuntuu kyllä niin uskomattomalta!ei kyllä uskalla toivookkaan vielä mitään... pitää käydä ostamassa tänään se apteekin oma raskaustesti,eikös se ole aika herkkä?vai onko vielä joku herkempi? noissa sofin testeissä luki että jotkut lapsettomuushoidoissa käytettävät lääkkeet voi vaikuttaa tulokseen,vaikuttaako clomit? tosin olen kyllä testaillu joka ikinen kuukausi ja aina nega,ei edes haamua. ei kai se auta kun oottaa...testaan kyllä vielä illalla ja sit huomen aamulla taas :D

kiitos tuesta tytöt!!:hug: :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Juudith ja Alliisa
Hienoa Rouva Rimpula ja kaktuspiikki plussista!! :flower: Kyllä vaan alkaa tähänkin pinoon pikku hiljaa niitä plussia tulla. :) Mulla sen viivan tummeneminen yhtä tummaks ku testiviiva tais kestää reilusti yli viikon, ettei ois peräti pari viikkoa menny, eli se taitaa aika hitaasti tummua. Ite suosittelen kans sitä, et ottaa kuvan jokasesta testistä. Valokuvista on sit helppo seurata, mite ne lähtee tummumaa. Nyt naiset otatte vaan rauhallisesti ja muistatte levätä aina ku siltä tuntuu ja syödä myös säännöllisesti. :D

Vauva haaveissa ja Pikku-Sintti 15+2
 









Maanantai 2.1.2012

Nimimerkki...Ikä...Yritys aloitettu...Toiveissa...Clomikierto...Kp

Alliisa............29v........11/10.............2.lapsi........2.clom.....Kp7

Aniit..............26v........09/10............2.lapsi........3.clom......Kp14

AnnaE...........26v........10/10............2.lapsi........4.clom......?

Juudith..........25v........06/10............1.lapsi......välikierto.....Kp33

magda...........24v.......06/10.............2.lapsi......välikierto.....?

Nana2012.......28........06/11.............1.lapsi........2.clom.......Kp34

pipsa79..........31v.......03/11.............1.lapsi.......1.clom.......?

Päivi1980........30v......06/10.............4.lapsi.......3.clom.......?

Riinali.............33v......11/10.............3.lapsi.......2.clom.......?

Ronja76..........35v.......02/11..............1.lapsi......2.clom......Kp28

RäsyNukke.......28v......01/10..............2.lapsi.....välikierto....?

vauvaton.........28v.......11/08.............1.lapsi......5.clom......Kp10









:heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart:


Vauva haaveissa ... 25v... 02/11 ... 1.lapsi ... 2.clom ... +15.10.+
Rouva Rimpula ..... 30v ... 03/10 ... 2.lapsi ... 3.clom ... +26.12+
kaktuspiikki .......... 28v ... 01/10 ... 2.lapsi ... 2.clom ... +29.12+


 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille! Vihdoin kotona ja pääsin päivittelemään listaa. Olipa ihana lukea taas uusia plussauutisia :heart: Ehkä niitä plussia alkaa nyt sit satelemaan enemmänkin, lupaava alku ainakin ;) Toivottavasti plussa tummenee kaktuspiikki!!!
 
Heippa... tuun huutelemaan vähän niinkuin vieraisiin ketjuihin :) Oon ollut inssiketjussa, pari inssiä tuloksetta takana, nyt näiden pirun joulunpyhien takia välikierto jossa kuitenkin clomit & irrotuspiikki. Piti sitten tulla tänne lueskelemaan tunnelmia.... onnea hiljattain plussanneille, ihanaa lukea positiivisia uutisia!
 
eka testistä eilen otinkin kuvan,aamunen jäi kuvaamatta ja nakkasin sen jo roskiin,mutta pitää näistä seuraavista lukemattomista testeistä sitten räpsiä kuvia! kävin apteekissa ja ostin sen predictor-testin,herkin mitä siitä apteekista löyty. ootanko aamuun vai joko testaan? en millään malttas oottaa,tuohan on tosi herkkä testi,vois jo 4 päivää ennen kuukautisten alkamista testata ja mulla ois pitäny jo 4-5 päivää sitten alkaa,eli joko?!?!:p
edelleenkiin epäilyttää että voiko tää edes olla mahollista...mieskään ei oo puhua pukahtanu asiasta ja ymmärrän kyllä,pelottaa ihteekin. tulee kaikki edellisen raskauden kauhut mieleen..
mulla ois kp nyt 36,viime menkat siis alko kp 32.
 
eli voin siis rehellisesti sanoa että clomit toimi mulla! en ois kyllä ikinä uskonu että näin "helpolla" päästiin. en halua mitenkään väheksyä teitä muita enkä ala nyt mitään hulluna hehkuttamaan,tiedän todellakin miltä se tuntuu. eikä minua huvita hehkuttaakkaan,tuntuu vielä niin epätodelliselta ja kaikkea voi tapahtua,kokemusta on. ei saa vaan luovuttaa,vajota saa mutta sieltä on noustava!
Toivon teille kaikille voimia jatkaa ja kunnon plussamyrskyjä!! minä en halua siirtyä täältä vielä pois minnekkään odottajiin yms,joten hengailen täälä vielä.
kiitos onnitteluista,sitkeitä likkoja ootte kun jaksatte vielä onnitella muita,vaikka itte käytte helvettiä läpi! :heart:
 
Paljon paljon onnea kaktuspiikki =)

Ainahan sitä toivoo että se tällä kertaa omalle kohdalle osuisi. Mutta tietää myös mitä kanssa sisaret joutuvat kokemaan. Helppoa ei ole mutta joka kerta sitä vain toivoo, toivoo ja yrittää jaksaa.
Ja kuinka ihanaa sitä on kun joku plussaa :) Antaa myös toivoa muille että kyllä se omakin vuoro joskus tulee =) Näin itse uskon, vaikka siihen nyt vaan menee aikaa!
 
haalee viiva tänäkin aamuna.. kaipa minut sitten saa siirtää plussanneisiin,pääseehän sieltä pois jos jotain tulee!
eli toisella clomi-kierrolla päsähti.
alliisa ihan samoin ajattelin itekkin,kyllä se oma vuoro sieltä joskus tulee! se odottelu ja piinailu on pahinta! tai nythän se odottelu vasta alkaakin =), odotellaan ensin että saadaan viivaa vahvemmaksi,tosin minun sisko sanoi (eilen oli pakkokertoa) että sillä ei ole tuon vahvempia viivoja koskaan tullut kun näytin testin kuvaa ja sillä on kaks lasta.
jokohan mun maanantaina pitää soittaa neuvolaan? vaikka viiva ei vahvistuisikaan? toisaalta minun pitäs päästä heti kunnon seurantaan diabetekseni takia. kauhee kyselyjen tulva taas päällä,en oo oikein vielä älynny koko juttua!
Mukavaa vuoden vaihdetta ja parempaa ja plussarikasta uutta vuotta! :hug:
 
Ihan omaa napaa vaan. Eilen tuli pahoinvoinnin kourissa mieleen että ens kierto voiskin olla ihan lääkkeetön. En jaksa tätä pahoinvoivaa tunnetta pitkään. Voi kun palkinto olis pian odottamassa.

Plussarikasta uutta vuotta toivottelen minäkin teille kaikille!
 

Yhteistyössä