Heippa hei ja hyvää alkanutta vuotta kaikille sekä tervetuloa uusille!
idylli mulla ainakin ovuloivissa kierroissa voimakkaammat oireet, lähinnä ovulaation jälkeen kylläkin, mut oon kiinnittäny huomiota et ennenkin ovulaatiota on pahemmat oireilut kuin ei ovuloivissa kierroissa.
On: mulla siis nyt 6s clomikierto menossa, eka oli 1tbl, nyt 5 seuraavaa 2tbl ja joka toisella kierrolla oon näköjään ovuloinu. nyt alkaa sit 3tbl kierto jollei nyt tärppää. päättivät viel kokeilla 3 + metut ennen ku
joudun väestöklinikalle...
toivotaan että en sinne asti joudu. Eilen, kp 15 yllätyksekseni ovistesti näytti vahvaakin vahvempaa plussaa! (piti tietty myöhemmn viel tehdä uus ja sekin vahva
) yleensä ovis on venyny tonne 18-23 päiville. Alavatsalla on ollu jo muutaman päivän tosi voimakkaita kipuja ja ponnistus esim. pissalla käynti aiheuttaa pahenevaa kipua, epäilisin että munasarjoissa kun on molemmilla puolilla. eilen sit yritettiin täsmäajoittaa pupuilut, tänään se ei töiden takia oo mahdollista ja huomennakin vasta myöhään illalla. ja se touhu sattuu vattaan aika paljon...
No toivotaan et eiliset pupuilut tuottaa toivotun tuloksen. mitään en usko enkä osaa odottaa kun oon jo lähes luovuttanu... :/