Hakutulokset

  1. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Katie85: Pco on riesana, mut se todettiin vasta tän vuoden syyskuun alussa. E-pillereit olen kokeillut joskus 15 v sitten, mut ei sopinut mulle. Eikä mikään muu ehkäisy käy (paitsi kortsu), mä olen jonkun sortin luonnon oikku : / Mul tuli kaikki ongelmat toisen lapsen jälkeen. =( Olis kiva...
  2. Riinali

    Clomifen

    Kiitos vastauksesta!
  3. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Katie85: Mun kierto on hyvin kiero :) en mä sitä oikeastan tie enää : / ku välil se on 33p. ja sit taas 51p. jne. Viimeks kävi niin et puol vuotta olivat menkat hukassa, sit käynnistettiin Primolutilla, sen jälkeen menkat tulivat yhden kerran itsenäisesti ja kierto oli 33p. sit olivat taas hukas...
  4. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Katie85: Älä lannistu! :hug: Tehdään tästä Clomifen/ Arimidex pino =) Nyt metsästät vaan siä ovista ja me kaikki jännitetään sun puolest, jotta sun ei tarttis jännittää ja kyllä se pikkuinen sit oikeaan paikkaan porautuu! :p Ja muuten, minullakin on aina ollut suht ohkainen limakalvo, mut...
  5. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    mirkku76:Aloita clomit niin kun lääkäri on määränyt ja odota sen ultran kans viikolopun yli. kaktuspiikki:Pahottelut... :hug: Katie85: Miten sulla? ON: Ei mitään uutta. Tätiä ei oo näkyny viel, mut ei mitään oireitakaan :) Kauheasti haluais testata, mut yritän sinnittellä maanantain asti :p
  6. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Vauva haaveissa..: En testannut, luulen vaat et ovis oli. Mut jos nyt ei tärpännyt sit seuraavas kierros alan metsästämään sitä ovista :D.
  7. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    joku_raja: Tsemppiä jatkoon minultakin! :hug: ON: Tätiä ei oo vieläkään näkynyt, muuten niin kuin ennenkin, ei minkäännäköisiä oireita. Jos tätiä ei näy ni viikon pääst ajattelin tehä uuden testin :p
  8. Riinali

    Clomifen

    Mitä eroa on clomifenilla jos ottaa 3.-7. tai 5.-9.pvä? Vai onko mitään eroa? Itsellä pco ja epäsäännllinen kierto, nyt ensimmäinen clomikierros ja annostus 2tabl. kp 5.-9.
  9. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Testattu. Ei tullut plussa :( Mut toistaiseksi täti ei ole tänne kurvaillut vielä, eli ihan pieni toivonpilkku on... :ashamed: Kaikille kaunista päivää! :)
  10. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Vauva haaveissa..:Onnittelut!!!!!!!!!!!!!!!!!! :flower: Plussatuulia meille muillekin! ;)
  11. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Juudith: Ehkä se on kuitenkin positiivinen asia että aloitetan "puhtaalta pöydältä". Yritä ajatella asia niin, että siihen joulukuun asti sun elimistö saa levätä ja kerätä voimia. Tiedän et se on kyllä helpommin sanottu kun tehty, mut kuitenkin paljon voimia sulle ja :hug::hug::hug:
  12. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Vauva haaveissa..: No joo, tää oirettomuus on mun kohdalla ihan normaali, mul ei ole niitä koskaan ollut :D ja mun äitinikin sanoi, että jos niitä ns. tyypillisiä oireita olis odottanut, ei olis koskaan tietänyt et on raskaana ( mulla on 4 sisarusta :laugh: ), että näin meillä :D Mutta sulle...
  13. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Vauva haaveissa..: Mä haluaisin nyt jo testata :D, mut päätin odottaa ainakin maanantain asti ja toivottavasti se vaste ei ole liian hyvä, kyllä ykskin vauva riittää :D. Mut minkäännäköisiä oireita mul ei ole, rinnat on ok, vakovuoto sen verran, mitä ny aina on ollut, ei pahoinvointia, ruokahalu...
  14. Riinali

    Kysymys teille joiden muksujen koulussa käytössä Wilma

    Aina toiminut hyvin.
  15. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Vauva haaveissa..: Mä ajattelin maanantai aamul testata ellei menkat ala. Mul ensimmäinen clomikierros ja ovulaatio oli vissiin, en tikuttanut( oli vaan sellainen tunne niinkun ois ollut) ja sitä mä en tiedä et millainen vaste niille clomeille on ollut, kahdella tabletilla lähettiin liikkeelle...
  16. Riinali

    Onko teidän mielestä liikaa ikäeroa?

    Liikaa. Ajattele 10-15 vuotta eteenpäin...!
  17. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    vauvaton: :hug:
  18. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Eipäs oo täälläkään mitään uutta. Ei edes minkäänlaisia epämiellyttäviä oireita :D
  19. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    magda:minäkin sellainen, jolla pco-oireet on pahentunut synnytyksen jälkeen. Ennen ensimmäistä lasta mä en edes tiennyt, mitkä ovat menkkakivut. :mad:
  20. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Mun mielestä naisilla ripsistä alaspäin kaikki karvat sais tippua pois :D

Yhteistyössä