Hakutulokset

  1. Riinali

    Äh..käyttäytyykö mun 3v normaalisti, vai onko "erityinen"?

    Ihan normaali uhmaikä.
  2. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Mitä enemmän mä tätä ketjua luen, sitä enemmän mä kyllä ihmettelen itsekin sitä seurantaultra asiaa : / Eli soitan ja kysyn siitä ultrasta.
  3. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Katie85: En tie, olisko sit painolla merkitystä. Joka tapaukses ajattelin, et jos ekasta clomikierrosta ei tärppä, (ja jostain syystä en usko että tärppää), ni seuraavas sit alan ovista metsästämään, sit voi laittaa myös dpo:t listaan, nyt tästä kierrosta kun en oo ihan varma : /
  4. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    vauvaton: Iso :hug: ja voimia!
  5. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Vauva haaveissa..: Kiitos! :) Juu on se hienoa että tänäpäivänä hoitoja on erilaisia. Mä muuten aloin miettimään oma toista raskautta ja tuli mieleen et ei se ihan luomuvahinko ollut. Mulla oli silloinkin kuukautiset hukassa ja keltarauhashormooni söin silloin (2005) keväällä 4 kk, ja...
  6. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Katie85: Kiitos! Voit kyllä minutkin laittaa listalle. Katie85 ja Päivi1980: Tätipahoittelut täältäkin! :hug: ON: Ihan hirveä aamupäivä, kaikki itkettää, enkä itse oikein ymmärrä, miksi. :ashamed: Voisko johtua clomeista...? Mitään muita oireita mul ei ole niistä tullut/ollut. Ja...
  7. Riinali

    Clomittaret vuonna 2011!

    Hei! Vielä yksi PCO+Clomi-tyttö liittyy joukkoon. Vauva haaveissa: minä olen sellainen tapaus, ketä on 2 kertaa ns. vahingossa raskaaks tullut :ashamed: , vaikka kuukautiset on aina erittäin epäsäännölliset ollut. Mutta nyt kun kolmas on haaveissaan ni nyt sitä vahinkoa ei meinaa millään...

Yhteistyössä