Hakutulokset

  1. Nesu

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Me käytiin varhaisultrassa yksityisellä rv 8+4 jotenki vaan tuntu niin pitkältä ajalta odottaa... noh tänää käytiin siinä seulontaultrassa ja kaikki edelleen hyvin eikä niskaturvotusta ollu juuri mitään :) Edelleen kaipailisin kanssa ryhmään jotta pääsis jakamaan fiiliksiä ja varsinki kun on...
  2. Nesu

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Salty, ikävä kuulla! Tsemppiä uuteen tärppiin :) Joo mä ainakin olisin kiinnostunut ryhmästä!
  3. Nesu

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Moikka! Täällä olis kanssa yksi ryhmään tahtoja, mutta tosiaan taitaa olla jo ryhmät täysi. :S Nesu/16.1/HUS/30/1
  4. Nesu

    Varhaisultran hinta eri paikkakunnilla

    Moikka! Minulla sinne myös ensiviikolle aika, oliko millainen kokemus? :)
  5. Nesu

    Ryhmä esikoista odottaville

    Täällä kanssa esikoista odotetaan ja LA olisi näiltänäkymin 18.1. :) Olisin kanssa kiinnostunut jonkinlaisesta ryhmästä, jossa voisi jakaa ajatuksia. Olen 30-vuotias ja itselläni on taustalla n. 15- vuoden kaverisuhde, joka vuoden alusta muuttui parisuhteeksi. Ehkäisystä huolimatta tulin...
  6. Nesu

    Esikoista yrittämään 2012!

    Muksutar, ite kans ottaisin uuden loppuviikosta ja sit maanantaina vaan soitto terkkarille jos viiva on tumma :)
  7. Nesu

    Esikoista yrittämään 2012!

    Niin ja toki harmitusta lisää ympärillä olevien kaverieni raskaudet toki olen onnellinen heidän puolestaan, mutta onni on suosinut heitä tosi nopeasti. Toivottavasti itelläkin nyt tässä kesän aikana :)
  8. Nesu

    Esikoista yrittämään 2012!

    Tervehdys. Olen 24v ja tällä hetkellä erittäin tympääntynyt koko vauvateko hommaan johtuen siitä että: Olen jättäny pillerit pois viime syyskuussa, sen jälkeen kun päätimme avomieheni kanssa alottaa yrityksen. kaikesta huolimatta ei ole onnistunut, ovulaatiotikkuja en ole käyttänyt koska kärsin...
  9. Nesu

    "raskausoire"-ketju

    Kandee käydä viel labras varmistaa asia tai jos oot lopettanu vasta pillerit niin sekin voi aiheuttaa hyyyyvin paljon erillaisia oireita.. :)
  10. Nesu

    "raskausoire"-ketju

    Voihan ¤%&(/&%¤#"¤% kyllä nyt taas sapettaa, kun menkat alko. Isännällä tuo vauvakuume on todella kova, itellä oli alkuun et "tulee jos on tullakseen", mutta saanu sen tartutettua mullekkin kunnolla. Nyt tilaan vihdoin niitä ovistikkuja ja kokeilen vaikka päälläseisontaa aina peitonheilutuksen...
  11. Nesu

    "raskausoire"-ketju

    Tervehdys taas... empä olekkaan pitkään aikaa täällä ollukkaan... yritystä on ollu mutta siitä huolimatta edelleenkään ei oo tapahtunu mitään...nyt odottelen kuukautisia ja päätin että tilaan vihdoin niitä ovistikkuja joista ajattelin ettei niitä ehkä tarttis mut näyttää siltä että sekin kandee...
  12. Nesu

    "raskausoire"-ketju

    Ei hätää, menkat jatkuivat illalla taas. ei oo kyll koskaan ollu tollasta et vuoto loppuis ja jatkuis taas. :D Tesla Lokakuussa jätin pillerit pois.
  13. Nesu

    "raskausoire"-ketju

    Apua auttakaa!! Mulla siis kierto ollu 27-30/30 pillereiden lopetuksen jälkeen... ja on ollu säännölliset... nyt sit olis menkat pitäny alkaa 14pv mut alko vasta 15pv, tuli ihan kunnolla verta mut tänään aamulla ne loppu kun seinää... Mitä mun kropassa oikeen tapahtuu??? Eli mun stressittömästä...
  14. Nesu

    "raskausoire"-ketju

    Heipsan!! Kroppa ja minä pidimme yhteis tuumin kuukauden paussin, tosin seksiä on ollu mut epäilen et ovista ei tullu ja jos tulikin niin ehkäpä meni ohi. Ei ole ollu mitään oireita mihinkään suuntaa ja tää on ollu tosi antoisaan koska en ole stressannu sen kummemmin asiaa ja tuntuu et on saanu...
  15. Nesu

    "raskausoire"-ketju

    Saapikas Et ole ainoo joka sitä asiaa on googlettanu ja ite löysin vähän ristiriitasia vastauksia... Itellä se loppujenlopuks merkkas menkkojen alkamista :) Plääh tää joulu stressi on kyll vieny halut kokonaan kp 8/27-30 menossa tosin vasta että ehkä tossa uudenvuoden tienoilla kun...
  16. Nesu

    "raskausoire"-ketju

    Ei tärppiä tälläkään kertaan, menkat alkoi onneksi sentäs ajallaan ettei kierto ainakaan edellisestä muuttunut. :/ noh sivumalle taas odottelemaan uutta yritystä.
  17. Nesu

    "raskausoire"-ketju

    nellielliOvis oli tossa 1-5.12 tienoilla en tarkkaa päivää tiiä. Tein eilen uudelleen testin tosin iltapissasta ja negaa näytti kp on 32/27-33. Huomenna pitäs alkaa menkkojen jos alkaa niin toivon mukaan tulee ajallaan että pääsee uudelle rundille taas, vaikka tää kierron loppu päässä...
  18. Nesu

    "raskausoire"-ketju

    Lillimuks Söin meliaineita n vähän alle 8v, nyt on menossa yk2 eli lopetin pillerit lokakuun alussa tuli menkat normaalisti ja seuraavat kp33... Mulla oli kroppa ihan sekasin ekalla yk:n aikana millon mitäkin kipua ja tuntemusta. Nyt on menossa kp 31/27-33 ja tuntemuksia ollut ennen ovulointia...
  19. Nesu

    "raskausoire"-ketju

    Vimmla Onnea plussasta =) Toivotan muillekkin piinaajioille plussa tuulia nyt joulun odotuksen kunniaksi ++++++++++++++++++++:whistle:
  20. Nesu

    "raskausoire"-ketju

    nellielli Täältäkin pahoittelut menkoista :/ kusma Huomasin eilen että aina kävellessä iskee se etova olo jonka jälkeen useimmiten tulee päänsärkyä. Olis vielä 5pv menkkojen alkuun, voi olla että tää on vaan niiden varoittelua mut se selvii sit kyllä =)

Yhteistyössä