"raskausoire"-ketju

nellielli :hug: voi kurjuus jos on tosiaan menkat! :( olin kyllä niiiiin varma että sulla tärppäs kun tuli just hyvään aikaan veriviiru. Eikös alkuraskaudessakin voi menkat tulla kuitenki, just määrältään vähäisinä/muuten outoina (näin oon lukenu, omakohtaista kokemusta ei tietty oo). Eli jos ei hanat aukea ihan kunnolla, niin toivoa saattais vielä olla.
 
nellielli älä nyt vielä murehdi, monella on ollut just erikoiset menkat, ja sitten onkin ollu raskaana. odota rauhassa vielä. tiedän, ei auta yhtään...

mulla oireet lieventyneet tänään. johtuen osaltaan että oon pitänyt sellasia vaatteita mitkä ei kiristä. mutta että mä oonkin paisunu. mutta puntari näyttää et kaksi kiloa on tullut. kahdessa viikossa. mikä ei sinällään selittäis. no, ilmaantui myös jonkilainen viiru-juttu vessassa käydessä tänään, kahdella kerralla. eli oon pessimisti. -menkkoja enteilee..

nyt pukkaan tämän plussa-haaveen hetkoseksi pois mielestä, on niin väsynyt työpäivän jälkeen.

tiiraillaan mitä huominen tuo tullessaan ;) voimia kaikille kovasti plussaa toivoville :hug: muistakaa rentoutuakin välillä!!!
 
pakko purkaa johonkin :'( olin päässy jo nukkumaan, aivan totaalisen väsyneenä. kunnes puhelin soi. eksäni linjoilla... ja nyt on pää raivoa täynnä. kun on narsistista eronnut, ei se näköjään hellitä ikinä... nyt vasta ottaakin päähän ja juuri kun olin saanut hyvän päivän aikaiseks.
sietäis se plussa ilmaantua niin ois taas syytä iloonkin... eikä vaan jatkuvien manipulointien ja kiristyksien pelossa eläminen... huoh... että näin meni ilta täällä. mieheni lohdutti kyllä, halasi ja huokaili hänkin... ollaan niin saatu tarpeeksemme. mutta loppua ei näy. mun on aina tehtävä kuten eksä sanoo, tai saan kärsiä. kuten jälleen nytkin... nyt tarttis ajatukset kääntää johonkin parempaan, joten ehkä haaveilen siitä neljännestä sittenkin ;)

pahoittelut tämä vuodatus, ei tää tänne kuulu ollenkaan, mutta jotenkin pää on revetä...
 
fourth gift Paljon voimia sulle, narsismi ihan oikeana diagnoosina on raadollinen sairaus. Paljon paljon voimia, lohduttomina hetkinä ajattelet niitä ihania asioita mitä sinulla on, esimerkiksi ihana mies vierelläsi. Muista, että ehjimmät meistä on sirpaleista tehtyjä :hug:

Ja ensi kierrossa vaan uusiksi. Nyt pari viikkoa rentoudut ja sitten oviksen koittaessa mietit näitä asioita uudestaan. Käyt vaikka tuolla keväisten osiossa avautumassa aina kun tilanne sitä vaatii! :vampire:
 
Jep jep..mulla alko kans menkat.. :'( Luteaalivaihe jäi tosiaan lyhyeks..ja selvästi sinne yritti joku tarrata jo tossa aiemmin, ku tuli se pienen pieni vuoto ja mua kummasti oksetti aamulla..mut ei niin ei..
Varasin lääkärin heti aamulla..lähinnä mun kutinan takia, ku oon ny joka yö muutaman päivän heränny siihen ja on ihan paukamoilla iho, ku raavin..mut samalla katotaan myös, et jos saisin lääkkeet siihen lyhyeen luteaaliin..toivotaan! parin viikon päästä kylläkin vasta aika..mut sattuis ehkä just siihen oviksen aikoihin, et jos ne sais jo käyttöön tähän kiertoon..toivotaan toivotaan..

Fourth gift Pahoittelut menkoista sullekin! :hug: ja halit ex-miehes käytöksen takia, kun pahoitti mieles..onneks sulla on oma mies joka lohduttaa!
 
heeeeii... :) kiitos ymmärtävistä tsempeistä!!!

ei menkat alkanukkaan :D hermot soikeena arvioi näköjään kaiken väärin :D samanlainen viirun tapainen kun eilenkin. ja housut painaa. vihloi lenkillä. kun nostelen lapsia niin ujahtaa jossain päin alavatsaa. pöh. no... mä tässä päätin tän kaiken stressin keskellä että eksä saa luvan antaa mun olla. hermostuin niin kovasti että aattelin et NYT tää piinaaminen saa luvan riittää. kovat piippuun ja soitto lastenvalvojalle toi mielenrauhan. mua ei enää poljeta!!

ja mikä parasta, päätin jopa senkin että en kyllä edes osta testiä vielä. odotan että selkeästi pari päivää on menkat myöhässä. ettei tarttis pettyä niin kovasti. ja jos nyt ei onnistunu ni ei sitten. kyllä niitä onnistumisiakin tulee vielä. :)

jos sitten tarttuis imuriin ......
 
Mullakin taitaa olla menetetty toivo. Menkkoja ei kuulu mut eilinen tk:n pissatesti negatiivinen. Olin siis saanut kaks plussaa ennen tuota testiä apteekin testillä.

Ajattelin odottaa jos täti tulsi kylään tällä viikolla kun kaikki raskausoireet on edelleen..
 
tsempit minnacanth :hug: vaikee uskoa että oikeesti vääriä plussia testeillä tulee, eikö ennemmin luulis että vääriä miinuksia....

harmin paikka tuo :(

mul menkat alkamatta vieläkin. tosin vielä en usko ennekuin näen oikeesti. bileet lähestyy, minähän biletän. ei mitään kaatokänniä, ei oo tosiaan mun juttu. mutta pistän siihen malliin ajatukset vapaalle, että kattoo sitten mitä edestä löytyy. turhaa stressata asiasta mistä ei edes tiedä.

mutta huominen ja perjantai selkiinnyttää siis jo hivenen... siihen asti maltilla. enkä voi testiä ostaa edes, kun mennään miehen kanssa yhdessä kauppaan. tai niin, apteekissa mun tarvii joka tapauksessa käydä, joskos mä salaa ostaisin sen testinkin :D kivaa pitää teitä jännityksessä :D
 
Mulla on tänään kp10... voikohan mulla olla jo ovulaatio? Meinaa tänää nipistelly alavatsaa ja seksin jälkeen tuli tilkka kirkasta verta alkkareihin vai voiko olla mahollista että olisin jo raskaana? Viime kierto oli lyhyt, 25pv.....
 
fourth gift Toivotan onnea huomiseen testailuun! Hyvin olet malttanut mielesi toisin kuin eräs.. :vampire:

Olen ollut parina iltana aivan sairaan väsynyt, eilen menin nukkumaan puol kahdeksalta (eli noin neljä tuntia aiemmin kuin normaalisti) siis lyhdyt kertakaikkiaan sammui. Yöllä kääntyessäni alavatsaa vihlas äkäsesti vasemmalta puolelta ja jossain vaiheessa keskeltäkin, lisäks ajoittain tuntu tisseissä epämiellyttävälle nukkua vatsallaan. Uskaltauduin siis tekemään testin aamulla, cb digi kp 36 dpo 11 Raskaana 1-2:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Tesla
Pipsanpippuri Onnea! :heart:

fourth gift Älä ny kauaa meitä pidä jännityksessä! :D

murunmami Kyllä ovulaatio ihan hyvin voi olla jo käsillä.. :) kun kiertokin on noin lyhyt! Nyt vain varmistelemaan! ;) Joillain voi ovulaatiossakin tulla pikkusen verta..Luin jostain..

Mä nyt varaan ajan yksityiselle gynelle ja yritän saada Luget käyttöön..mun luteaalivaihe on ihan liian lyhyt.. :( et sen takia ei ainakaan oo raskautta näkyny.. ku kuitenkin pillereiden lopettamisen jälkeen tulin tosi nopeesti raskaaks..mut meni kesken ja sen jälkeen kroppa meni sit sekaisin, et se luteaali on jääny lyhyeks..
 
Mulle tuli tässä mieleen. Eikös kun lopettaa pillerit niin pitäis tulla periaatteessa yhet menkat ennenkuin kroppa lähtee kunnolla käyntiin ja voi tulla raskaaksi? Voiko joku ovuloida useammin kuin kerran?

Nellielli Ihmettelinkin sitä verta. Siis menkat ne ei enään ole ja koska veri oli ihan kirkasta on siis tuoretta... Mut ei mulla koskaan ennen ole verta tullut seksin jälkeen "ilman syytä" eli menkkoja tms.
 
Periaatteessa ei tartte tulla yhtiäkään menkkoja..oon kuullu tapauksia, että on tullut heti raskaaksi.. :) mutta kai se hyvä on tulla ne yhdet menkat.. Ja tosta ovuloinnista..en tiedä yhtään voiko ovuloida useammin kuin kerran kierrossa, mutta olen kuullut, että se on mahdollista.. :)
 
Heipsan!! Kroppa ja minä pidimme yhteis tuumin kuukauden paussin, tosin seksiä on ollu mut epäilen et ovista ei tullu ja jos tulikin niin ehkäpä meni ohi. Ei ole ollu mitään oireita mihinkään suuntaa ja tää on ollu tosi antoisaan koska en ole stressannu sen kummemmin asiaa ja tuntuu et on saanu taas kerättyy energiaa tuleviin kuumeiluihin :) Mies tosin kummastelee ja hämmästelee kun tärppiä ei oo viel tullu, yrittäny sille selittää et se ei ole niiiiiin simppeliä kummiskaan ja on ehkäpä ymmärtänyt asian. Tällä on tapahtanu paljon kaikenlaista, olen kyllä käyny välillä kurkkimassa uutisia et miten ihmisillä on sujunut kuumeilun kanssa mutta kieltämättä tää vie aika paljon voimia kun ensiks odottaa ovista ja sit odottaa et alkaako menkat ajallaan vai ei...


Tsemppiä yrittäjille, onnea plussan saaneille ja HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!!
 
Nesu Hienoa, että olet saanut pidettyä tauon! :) tekisi itellekin varmaan hyvää, muttei vaan pysty olemaan ajattelematta asiaa..toivoisin, että pystyisi hetkeksi unohtamaan asian kokonaan..ehkä jossain vaiheessa on otettava itekin se tauko vaikka väkisin! :D
 
Heippa! viimeksi ku tänne kirjottelin, olin ihan varma että olin raskaana, mutta kuinkas kävikään... :( en sitten tiiä että olinko vaiko enkö, mutta yks ilta tuli ihan jumalaton kramppi alamahaan, ei pystyny liikkuun oikiastaan ollenkaan. onkohan mahollista että ois keskenmeno tullu? jos keskenmeno tulee nii tuleeko vuoto samantien vai onko mahollista että se alkaa vähän myöhemmin? nimittäin seuraavana aamuna kun heräsin, ei ollu enää yhtään mitään raskausoireita, tuntu että tissitki oli pienentyny :DDDD
no, se on mennyttä, nyt tilasin netistä niitä ovulaatiotestejä, vaikka lupasin itelle etten ala siihen hommaan ollenkaan. tilasin myös foolihappoa :D oivoi..
saapa nähä... :)
 
hintriikka Riippuu vähän koska se sun kramppi on ollu? siis missä vaiheessa kiertoo..ei kyllä kuulosta keskenmenolta..varsinkaan jos et edes ollut varma, että olet raskaana, niin sillon se ei ole keskenmeno..ite kokenut keskenmenon viikolla 7..eli ehdin jo tietämään muutaman viikon, että olin raskaana..alkoi vaan vuotamaan verta..ei mitään kipuja..kivut tuli sit sen vuodon mukana..vähä voimakkaampia menkkakipuja, muttei sen ihmeempää..
 
OMAA NAPAA:

Mulla tänään DPO 10, kp 26/(28)30, ja mä tein plussa-testin tänään. Kahdesti. Aamupissasta haalean plussan apteekista ostetulla herkällä puikkotestillä (en muista merkkiä, siinä paketissa joku sinipaitanen mamma pitelee masua) ja päivällä, parin tunnin pidättelyn jälkeen, Clearblue digitaalinen sanoi Gravid 1-2.

Mieli tekis iloita, mutta en uskalla, eikä vielä kannatakaan: tämä voi aivan hyvin olla esim. kemiallinen! Täytyy nyt vaan odotella... (sydän kurkussa...)
 
New
Olen siis uusi. Ekaa yritän ja nyt mennään 23/28?. Yrityskerta on vasta ensimmmäinen, mutta jo nyt on sellainen höh olo, sillä ei minkäänlaisia oireita, jotwn tuskin nappasi tästä kierrosta.
 

Yhteistyössä