"raskausoire"-ketju

hawwe, mahtavaa! :heart:

).( Täällä on vaihteeksi "oireilu", eli lähinnä etominen, alkanut jo ovulaation aikoihin. Tai no, toivottavasti ovulaatio on ollut. (Ja tähän kohti sitte ällövaroitus herkille!) Osaako ovulaatiota tikuttaneet sanoa limajutuista? Että voikohan ovulaatio olla vaikka limoja ei ois, ainakaan paljolti? Ku itsellä on tässä kierrossa puuttunu sellainen "hedelmällinen" ovulaatiolima, siis kirkas ja venyvä. Muut kierto-oireet on ihan ennallaan, rinnat kipeytyneet ja alavatsaa nippaillut. Ihmetyttää vaan tuo limajuttu. Oon käsittäny että määrä voi toki vaihdella jne, mutta silti vähän mietityttää. Harkitsin hetken jo ovistestien ostamista asian selvittämiseksi, mutta olivat sen verran järkyttävän kalliita, etten raskinut sitte kuitenkaan.
 
Pahoittelut Dyra:lle :hug:

ja onnittelut taas hawwe:lle :heart:

Olin viikonlopun tuttavienluona joten en päässyt tänää aamusta testiä tekemään.. nyt odottelen muutaman tunnin (jos vaan suinkin pystyn, kun kokoajan vessahätä) ja testailen sitten :) Jotenkin nyt tuntuu että naga sieltä tulee kuitenkin. Tosin vieläkään ei ole normi pms oireita.. lämpö on pysynyt korkealle ja huonovointisuus jatkuu..sakä todella ärsyttävä närästys on jatkunut nyt muutaman päivän!

Teslalle plussatuulia :whistle:
 
IVF:llä tehty 2:n alkion tuoresiirto 9.1 ja nyt menossa siis Dpo 8.
Yöllä saa käydä 1-2 kertaa pissalla, kun normaalisti saan nukuttua ilman yhtään käyntiä. Ja päivälläkin tuntuu pissattavan n. 2.-3. tunti.
Alaselkätuntemuksia on ja kuukautismaiset nippailut jatkuneet torstaista saakka.
Torstaina oli siis Dpo 5 ja kun nuo menkkamaiset kivut alkanu sillon, niin oisko ollu kyse mahdollisesta kiinnittymisestä? :confused:
Vatsa on niin turvoksissa, että näyttää niinku raskaus ois jo pitkälläki. :D
Rinnat ovat mielestäni tänään aremmat ku aikasempina päivinä.
Lämpöä on 37,2 ku normaalilämpö on 36,8.
Kahvin juonnista tulee huono olo.

Mullahan ois siis tänään vasta rv 3+1.
Mietin sitä että jos sattuu et oiski molemmat alkiot kiinnittyny, niin eikö tuo hCG mahdollisesti nouse nopeammin ku yhtä odottaessa?
Voisiko siis näin selvät raskausoireet, näin varhaisessa vaiheessa, johtua juuri tuosta hCG:n nopeasta noususta?

Viime kesänä kun plussasin (oli tuulimuna), minulla olis samanlaisia raskausoireita.
Tuolloin oireet kyllä ilmaantuivat hitaammin, mutta kuitenkin ennen plussaamista.

En ole vielä tehnyt raskaustestiä ja muutenkin sen tekeminen siirtyy... pääsen tekemään testin vasta Dpo 19. Minulla menee siirron jälkeisenä tukihoitona Pregnyl-pistos 2500IU kahdesti viikossa. Torstaina 19.1 pistän viimeisen pistoksen ja vasta viikko tuosta eli 26.1 raskaustesti on luotettava, aikaisemmin testattuna Pregnyl voi antaa väärän positiivisen tuloksen.
En sitten tiedä voiko kyseinen lääke aiheuttaa myös raskausoireet joita minulla nyt on... :confused:
 
Täällä oireet jatkuu, kp 24 menossa.
Osa oireista on samoja kuin ennen menkkoja ja huono olo selittyy vatsataudilla.
Ota nyt sitten selvää tästä, onko vai ei ole raskaana.
Olin hätäinen ja tein testin, kuvittelin näkeväni viivan, mutta viivanpaikka tuo taitaa olla.
Ei auta kun ootella menkkoja alkavan tai muutaman päivän päästä uusi testi.
Niin ja kierto on 21-28 pv.
 
Tervehdys kanssasisaret :)
Vuosi sitten tein positiivisen raskaustestin juuri näillä tienoilla, joka kuitenkin meni kesken viikolla 11 :(
Nyt siitä vuosi eteenpäin ja raskausoireita on..!!
-jatkuva päänsärky
-paha/etova olo 24/7
-kylmä
-aamusin vatsa oikein kurnii nälästä ja muutenkin maha kuin pohjaton kaivo :D
-tissit arat
-outoja mielitekoja
-väsymys
-iltaisin tukkoinen nenä

nyt menossa kp 25/28 en tiiä miten sitä uskaltais testailla... ei ees uskalla liikaa elätellä toiveits. mies nyt on jo ihan tohkeissaan :D

mitäs sanotte, oisko oisko ja koska kannattais testailla?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
nevrknow, testasitko uudemman kerran?

yöperhonen, hyvältähän nuo oireet kuulostaa :) Tiedätkö millon sulla oli ovulaatio? Itse plussasin haamun aika aikasin, kp 26/(28)30, eli voihan siinä sinulla jo jotain näkyä. Mutta jos suinkin malttaa odotella pari päivää niin parempihan/varmempi se ois :)

).( Voi apua, pitääkö mun nyt siirtyä tonne odottajien puolelle? En uskalla :p :xmas: Jotenkin epätodellista... Tänään olis (huimat =) ) 4+0..!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: jaana25
hawwe, en tikuttanut ovista.. tää vauvaprojekti on menny vaan omalla painollaan eteenpäin! Rupes vaan kummastuttaa nää oireet.. jospa sitä vielä muutaman päivän malttais odotella (tiukkaa kyllä tekee :D )
Voithan sä varovaisesti käydä kurkkimassa siellä odotuspuolella :)
 
yöperhonen Hyvältä kuulostaa! :) jos maltat, niin odottele ihmeessä testaamisen kanssa, niin on ainakin varmempaa! :)

hawwe Mene vaan ihmeessä odottajien puolelle! :) Mä NIIN toivon, että kaikki päästäis pian sinne sun perässä! :heart:
 
Täällä tänään kp 26/28 ja lisää oireita... huimausta ollu aika- ajoin ja pissalla joutuu juosta!! tänää oli kaupungilla käydessä niin paha olo että meinas tulla ihan ylös asti...
En kestä jos pää vaan kehittelee näitä oireita..!!

Ot. mies kihlasi miut tänään :) <3
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-;25462823:
Täällä tänään kp 26/28 ja lisää oireita... huimausta ollu aika- ajoin ja pissalla joutuu juosta!! tänää oli kaupungilla käydessä niin paha olo että meinas tulla ihan ylös asti...
En kestä jos pää vaan kehittelee näitä oireita..!!

Ot. mies kihlasi miut tänään :) <3
Onnea kihlauksesta ! :flower:
Kuulostaa hyvältä siun oireet. :)

Miulla on kp 26, kierto on vaihteleva 21- 28.
Edelleenkin rinnat ovat herkät, outoja tuntemuksia rinnoissa, vatsaa nippailee ja selkään koskee, tosin nuo samat oireet on myös yleensäkin ennen menkkoja, plääh. :vampire:

Keskiviikkona ja torstaina aamu ja iltapäivänä oli huono olo, tosin huonon olon
voi selittää työpaikalla ollut vatsatauti.
Tänään tuli ruuan jälkeen hirveän huono olo, luulin jo oksennuksen lentävän, mutta
ei kuitenkaan sitten tullut.
Ärsyttää kun ei tiedä tästä kropasta ja oireista, alkaako menkat vai voisiko sittenkin
olla raskaana. :mad:

Niin ja orgasmi tuntui tulevan nopeammin ja voimmakkaamin. :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Minnij
Ihanaa, löytyihän miullekin sopiva ketju! Täälläkin on vauveli haaveissa :) Menkat on 1,5 viikkoo myöhässä, oon jo malttamattomana tehnyt 2 raskaustestiä, molemmat negat... Ekan tein samana päivänä, kun menkkojen olis pitäny alkaa ja toisen viikko sen jälkeen. Mut ei vieläkään näy eikä kuulu menkkoja. Eikä oo yhtään sellainen olokaan, että ne alkais. Maha on kyllä ollu aikas kipee, mutta erilailla. Lisäks on aamupahoinvointia (vielä ei niin pahaa, että olis joutunu laattaamaan), etova olo pitkin päivää, vessassa saa ravata useammin kuin normaalisti, välillä ei maistuis ruoka millään ja välillä liiankin hyvin :D Maha on TOSI turvonnut ja väsyttää jatkuvasti.
On aika raastavaa tää epätietoisuus! Kahen negan jälkeen tuntuu jotenkin hullulta, että on ihan outo, epänormaali olo ja silti testit näyttää negaa.. Mitä ihmettä mulle tapahtuu!?! Noh, jos malttais oottaa vaikka viikonloppuun ja tekis sit taas testin. Jos sekin on nega ni en kyllä enää ymmärrä yhtään mitään...
 
yöperhonen Onnea kihlauksesta! :flower: Ja oireet ainakin kuulostaa hyvältä sulla! :)

Kais No, kohtahan voit jo testiäkin alkaa tekeen! :) vai ootko jo tehny? Ja oireet kuulostaa sielläkin hyvältä! :)

Minnij Kaikilla ei aina näytä niin nopeesti raskaustestit plussaa! Ja jos sulla vaikka se ovis on ollu myöhempään ku normaalisti! :) pidetään peukkuja, et kohta plussa testiin pärähtää! :)
 
Nellielli, yhden testin tein liian aikaisin, luulin jonkinlaisen hyvin hyvin haalean viivan
näkevän, mutta varmaan oli vaan viivanpaikka. :ashamed: :D
Tänään varmaan tulee tilatut raskaustestit, joten ellei tänään sitten ala menkat, teen huomenna testin, jos maltan oottaa aamuun asti. :D

Viellä ei ole menkkoja näkynyt, kp 27, edelleen rinnoissa tuntemuksia, alaselkään
juiliin, ihan kuin alkaisi menkat, päätä särkee, aamukahvista vähän huono olo.

Nellielli siullekkin toivotan plussatuulia. :)
 
Viimeksi muokattu:
Plussatuulia kaikille :)

ON: kumpa vois ees yhtenä aamuna herätä ilman pahaa oloa ja päänsärkyä... kauhee nälkäkin on, mut ei uskalla syödä, kun tulee pahempi olo...
Pitkästä aikaa sai yöllä nukuttua kunnolla, mutta illalla unen saanti on edelleen hankalaa!
Mulla tulee aina pari päivää ennen menkkoja alavatsa kipeeks ja alaselkää juilii, mut nyt ei oo ollu mitään tuntemuksia!! *kopkop*
 
Kais No, huomenna sit testiä! :) ellei sit jo tänään illalla! ;) Tuu heti ilmoitteleen! Itellä on vasta ovis edessä..pitäisi lähipäivinä olla..joten sitä nyt ensin odotellaan ja sen jälkeen sit piinaillaan taas! :D

yöperhonen koskas sä ajattelit testin tehdä? :)
 

Yhteistyössä