IVF:llä tehty 2:n alkion tuoresiirto 9.1 ja nyt menossa siis Dpo 8.
Yöllä saa käydä 1-2 kertaa pissalla, kun normaalisti saan nukuttua ilman yhtään käyntiä. Ja päivälläkin tuntuu pissattavan n. 2.-3. tunti.
Alaselkätuntemuksia on ja kuukautismaiset nippailut jatkuneet torstaista saakka.
Torstaina oli siis Dpo 5 ja kun nuo menkkamaiset kivut alkanu sillon, niin oisko ollu kyse mahdollisesta kiinnittymisestä?
Vatsa on niin turvoksissa, että näyttää niinku raskaus ois jo pitkälläki.
Rinnat ovat mielestäni tänään aremmat ku aikasempina päivinä.
Lämpöä on 37,2 ku normaalilämpö on 36,8.
Kahvin juonnista tulee huono olo.
Mullahan ois siis tänään vasta rv 3+1.
Mietin sitä että jos sattuu et oiski molemmat alkiot kiinnittyny, niin eikö tuo hCG mahdollisesti nouse nopeammin ku yhtä odottaessa?
Voisiko siis näin selvät raskausoireet, näin varhaisessa vaiheessa, johtua juuri tuosta hCG:n nopeasta noususta?
Viime kesänä kun plussasin (oli tuulimuna), minulla olis samanlaisia raskausoireita.
Tuolloin oireet kyllä ilmaantuivat hitaammin, mutta kuitenkin ennen plussaamista.
En ole vielä tehnyt raskaustestiä ja muutenkin sen tekeminen siirtyy... pääsen tekemään testin vasta Dpo 19. Minulla menee siirron jälkeisenä tukihoitona Pregnyl-pistos 2500IU kahdesti viikossa. Torstaina 19.1 pistän viimeisen pistoksen ja vasta viikko tuosta eli 26.1 raskaustesti on luotettava, aikaisemmin testattuna Pregnyl voi antaa väärän positiivisen tuloksen.
En sitten tiedä voiko kyseinen lääke aiheuttaa myös raskausoireet joita minulla nyt on...