"raskausoire"-ketju

Jepjep... Toivotaan parasta. Aamulla kun venyttelin niin vihlas vasemmalle alas. Muutenkin pistelee mahassa :/ liekö kuvitelmaa vaiko oikeesti... Voiko mahd keskenmenon vaikuttaa jos juon tänää alkoholia? Tai voiko se vaikuttaa siihen ettei se kiinnittys kunnolla. Pari halusin ottaa pikkujouluissa kun testikää näytä tässävaiheessa vielä mitään.
 
hei! tänne ei mitään ihmeellistä tällä päivälle kuuluu, sama turvotus jatkuu vatsan seudulla.. Pitkälle tuntuu tämä piina. Eilen tilasin raskaustestejä netistä ja samalla myös ovistikkuja ja kappas kummaa ne olikin jo tänään postilaatikossa, nopeeta toimintaa =) kovasti tikut polttelee mutta maltan mieleni ja odottelen ainakin sunnuntaihin, ennen ekaa testausta..
kp 26/32-33
 
siis kyllä mä nään Hawwe viivan siinä=) ihan selvä.. ainakin mun silmin... en tosin tiedä mikä testi sulla käytössä? näyttää samanlaiselta testiltä kuin minulla ja ohjeessa sanotaan ettei testitikku olisi luotettava enää 5min jälkeen mutta sitten siinä oli haaleasta viivasta, kannattaa tehdä uusi testi lähipäivinä.. kyllä minusta vaan plussaa näyttää =)) tosin aikarajaa en tiedä? mikä kiertopäivä sulla on menossa?
 
Tänään podin pahaa oloa sängystä ylös noustessa.. Eikä kyse ollu kyllä krapulasta kun en eilen paljon mitään juonu :) ja vihlasu mahassa havaittu myös aivastaessa... Jospa tämä olis sitä jotain.... Ruskeaa tuhrua tuli ti ja ke.. Tänää ei enää mitään :)
 
aamulla mittasin huvikseni lämmön ja olihan se koholla 37,1 =) mulla myös vatsassa vihlasee ajoittain, jos kiireesti esim. nousen autosta tai sängystä..
KUSMA: oletko mitannut lämpöjä? ootko huomannu mitään muutosta? ei välttämättä luotettavin keino mutta ihan mielenkiinnosta oon mittaillut, normi lämpö mulla 36,4. Tiedän että oviksen jälkeen nousee koholle..
 
mulla kans oli kuuma ekaa kertaa tänä aamuna,( muuten paleltanut) ja lämpö oli 37,2.. ihmettelin suuresti kuinka voi olla lämpö koholla kun on kuuma mutta näin vaan oli=)) olen varmaan jo tottunut tähän pieneen lämpöön kun ei enää palella..
 
kusma: mulla kierto 32-33 ja nyt elellään kp 28, eli tuosssa 20.12-21.12 pitäisi alkaa menkat, kovasti toivon etä saataisiin joulusalaisuus =) olo ihan suht. normi, nyt on taas jotenkin semmoinen fiilis et kyl ne sieltä alkaa =( kun ei pahempia oireita, tosin molemmat edelliset raskaudet ovat olleet oireettomia.. millos sulla pitäis menkat alkaa?
 
Kusma ja Äippä27 Toivottavasti molemmilla nyt on kyseessä raskausoireet! :)

Itellä outo tilanne, ku tosiaan vasta kp8 tänään ja aina ovis on ollu vasta tosiaan siinä kp17-kp19..ja nyt alaselkää polttaa..eilen vihloi alavatsaa oikealta puolelta..tein keskiviikkona ovistestin ja tuli haaleaakin haaleampi viiva, joten en usko, että oviksesta vielä voi olla kyse..pelottaa vaan, että jos onkin, kun mies lähtee tänään laivalle ja seuraavan kerran seksiä voidaan harrastaa sunnuntaina.. :( ja nyt ei olla harrastettu, kun mies on ollut töissä ja ite viä oon aatellu, ettei tosiaan tartte välttämättä ees, ku ovis on vasta niin myöhään..ja tosiaan eilen ja tänään en oo tikuttanu ovista..mut yleensä ku oon tikuttanu, niin se viiva vahvenee pikkuhiljaa..ja siis jos keskiviikkona oli niin haalee viiva, niin ei oo mahdollista, et olis ovis..aargh..ärsyttää vaan tää alaselän polttelu..voisko sit olla kyseessä, et ois vaan jotain aikaisia ovisoireita..et oireilee vaan jo viikkoa ennen?
 
Mulla pitäs alkaa menkat ensviikon to-la. Ovis oli luultavasti nyt 2 päivää aijemmin kun normisti niin menkatki voi kai alkaa sit jo aijemmin. Mulla eilen ja tänää metallin makua havaittavissa. Täytyy pestä hampaat paremmin :D ja nyt tällä hetkellä on menkkatuntemuksia vatsassa vaikka menkkoihin pitäs olla se viikko :( su ajattelin testata. Siinä se mulla näytti viimeksi jo plussan :)
 
kauheasti testi polttelisi, nyt olis 4 päivää enää menkkoihin, mutta en jaksa uskoa et näkyisi mitään, kun aikaisemmissakin raskauksissa on saanut mennä aika pitkälle ennen kuin testi plussaa näyttää... joten taidan malttaa vielä mieleni,
Kusma: mulla kans semmoista menkkamaistakipua oli eilen illalla, asettuu vas. puolelle... muuten kierrossa en ole huomannut tämmöistä... joka alkaa jo paljon ennen kuin menkat edes alkaa..
 
Hei kaikki! Tää menkkojen odottelu tekee kyllä ihmisen HULLUKSI! Mulla siis hirveä vauvakuume, eka täyttää tammikuussa 1v. Olin jo raskaana ja la ois ollu kesäkuussa, mutta se todettiin tuulimunaksi. Keskenmenon jälkeen oli yhdet todella epämääräiset menkat, alkoi normaalin runsaana, mutta kestivät alle vrk:n ja viiden päivän päästä alkoivat uudelleen ja loppuivat tihkutteluun. Nyt sunnuntaina menkoista 4 vkoa, eli niitä odotellaan. Mahdollisuus raskauteen on olemassa, jos kierto 29 pvän tienoilla. Viime viikon pe tunsin ihme kipua alavatsassa, vain hetken. Seuraavana päivänä tuli hieman ruskehtavaa vuotoa, vain paperiin. Olisiko voinut olla kiinnittyminen? Tällä viikolla mua on paleltanut alkuviikosta ja vasta tänään luin jostain, että kehon lämpötila nousee 0,5 astetta kun raskautuu ja se aiheuttaa vilua. Rinnat on ehkä hieman turvoksissa eivät kuitenkaan kipeät. Välillä oon tuntevinani nippailua alavatsassa. Eli suomeksi sanottuna olen tulossa HUL-LUK-SI!!! :)
 
Luin koko ketjun läpi, ei oo naisena olo helppoa ei. Ihanaa kuitenkin lukea tästä malttamattomuudesta jne. Arvatkaa vaan tekiskö mieli jo testata huomenna,mut ei kannata! Tajua typerä pää! ;)

hawwe, oletko testaillut lisää. Kävin katsomassa testiä ja selvä plussa sen mun mielestä oli.
 

Yhteistyössä