Heippa kaikki oireilevat!
Mulla on tällanen tilanne ja oon ihan pihalla, että mikä homman nimi on!
Mulla on ollut säännölliset menkat aina, kp29-31.. Nyt on jäänyt väliin jo 3 menkat, eli elokuussa oli edelliset. Yritetty ollaan syyskuun alusta asti, eli aloitimme juuri mahdollisen oviksen aikaan. Raskaustestit näyttää kuitenkin negaa, eikä mitään todellisia oireitakaan oikein tunnu olevan, ehkä maha on tavallista turvonneenpi iltaisin. tai siis on! Kuukausi sitten terveyskeskuksen lääkäri määräsi minut vain r-testiin labraan, eikä suostunut ultrailemaan jne.
Uskoin jo, etten ole raskaana vaan olen onnistunut stressaamaan menkat pois.. Eilen minulla olikin menkkamaisia tuntemuksia, tosin lievempiä kuin koskaan aiemmin. oikeaa vuotoa ei kuitenkaan tullut, vaan ruskeaa tuhrua vain tavallisen niagaranputouksen sijaan. Nyt tuhruvuoto on jo loppunut. Eli nää "menkat" kesti n. vuorokauden tavallisen viikon sijaan!
Pitäisikö minun mennä yksityiselle ultraan, kun terveyskeskuksesta sanottiin eilen kun taas soitin sinne, että jos menkat tulee edes jollain asteella, ei ole mahdollista että olisin raskaana varsinkin, kun testitkin negoja..
Minähän en sitä tätiä meinaa uskoa, joten puhukaa te mulle järkeä suuntaan tai toiseen!
Kiitos