"raskausoire"-ketju

Tein tosiaan 28.11 ekan virallisen plussan, digillä raskaana 1-2 vkoa ja jollain muilla testeillä viivat selkeet :) <3 ihanaa! Ja ekalla yrityksellä. Kumpa nyt vaan kaikki menis hyvin... Koko ajan on viiva vahvistunu onneks testaillessa :) tsemppiä muillekin! Ja oireina mulla lähinnä noi mahakivut... Huono olo tulee aamuisin heti jos ei laita aamupalaa ajoissa..
 
  • Tykkää
Reactions: Callisto
Oih onnea minea! Toivotaan etta kaikki menee hyvin! Yrita nyt olla rennosti ja syoda hyvin. Sitten kun pahoinvointi iskee mulle vinkattiin esikkoa odotellessa etta tuoreen inkivaarin nuuhkiminen auttaa :flower:

Mun teki tanaan ihan hirveasti mieli ostaa pari raskaustestia ja kokeilla... Jarki kuitenkin puuttui peliin (onneksi...) yritan sinnitella ensi viikkoon. Piinallista!! ;)
 
nellinelli: minäkin oon kuuluut tuosta mut jotenkin ihmetyttää se roskisplussa kuitenkin kun se on ihan tummanpunainen viiva muttei yhtä paksu kuin se kontrolliviiva... :eek: outoa... kohta apteekkiin ostamaan uutta testiä kun ei tuolla kaapissa jemmassa ollutkaan testiä..jos sitä vaikka huomenna aamulla testailisi uudemman kerran..jos on nega ni sitten lääkäriin aikaa varamaan koska mulla taas tuntuu se kohouma oikessa munasarjassa..toivottavasti oisin raskaana ni ei ainakaan mistään vakavemmasta olisi kyse!=): /
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Arvaa vaan nellielli kavinko apteekissa tanaan... :whistle: Mukaan 'tarttui' clearbluen digitesti (tuplapakkaus varmuuden vuoksi)- lupaa nayttaa raskauden 4 pvaa ennen kuukautisten alkamista. Katsotaan kauanko maltan odottaa!

Hyvaa viikonloppua kaikille ja paljon plussatuulia :wave:
 
tiut Heti sitten kertomaan miten testaillessa kävi! :)

maria Hyvä se testi on olla! ;) ja ne clearbluen digitestit on ainakin selkeitä..ei tartte viivoja miettiä ja pähkäillä! :) ite tekee mieli testailla kans taas, vaikkei oo mitään järkee, koska vasta ens viikon loppupuolella kannattaa tehdä testiä..on niin aikaista ees miettiä testaamista..sais aika vaan kulua nopeempaa!!! :D

Ja hyvää viikonloppua multakin kaikille! :) ja plussatuulia puhaltelen!!!! :whistle:
 
Otin paivaunet ja nain niin ihmeellisia, aiheeseen liittyvia unia, etta paatin tehda testin: Raskaana 1-2 viikkoa. Kuukautisten pitaisi alkaa 4 pvan kuluttua. :heart:
Voi mika maailman ihanin yllatys!!!!

Eika vielakaan mitaan oireita, paitsi pari jattilaisfinnia leuassa.

Paljon plussatuulia muille piinailijoille!!!!! :heart::heart:
 
Maria***Minea_ Paljon onnea molemmille plussasta toivottavasti on kunnolliset tarrasukat molemmilla :)

Täällä vielä ovisoireita ilmassa, mutta peittoa ei ole kerennyt niin tiheesti heilutella että toivon mukaan silti kävis tärppi... olis niin ihana joululahja kun sais plussan :) Plussatuulia kovasti muillekkin jännäilijöille +++++:whistle:
 
Hellou! Jos meinaa käydä tarkistaa asian terveyskeskuksessa, että onko raskaana, niin mihin sitä pitää soittaa? Kun meillä on terveyskeskus ja näytteenottokeskus erikseen, niin onko väliä kummassa käy, vaiko vain toisessa?:eek:
 
Maria Ihanaa! :heart: Hyvä, että sait sen testin tehtyä! :) Toivottavasti reilun viikon päästä tuun perässä... toivossa on hyvä elää! :)

kusma soita sinne terveyskeskukseen ja kysy! :) eiköhän se sieltä sit selviä miten täytyy menetellä.. :)
 
Kusma No kyllä uskallat=) ja jos siellä todetaan että olet raskaana niin lääkärissä käynnit luultavasti lisääntyy.. Itsellä on epämielyttäviä kokemuksia verikokeista ja ajatus siitä että niitä tultaisiin raskauden aikana ottamaan useampaa otteeseen hieman jännittää, mutta se on sit sen ajan "murhe" :D
 
Kiitos onnitteluista. Olo on viela aika varovainen eika tassa nyt viela hirveasti tuuletella. Toivon, etta kaikki menee hyvin ja pienokainen pysyy kyydissa :heart:

Nesu ei meillakaan peitto heilunut ovulaation kohdalla, laskujeni mukaan noin 3 paivaa ennen, joten pidetaan peukut pystyssa sulle ja kaikille muillekin.

kusma rohkeasti nyt vaan tartu puhelimeen ja varaa aika. Ei tarvitse elaa epatietoisuudessa!
 
Täällä käynyt taas hirmuset plussaukset!

Hirrrrmusesti kaikille plussanneille neitokaisille onnea ja toivotaan että paketti pysyy kyydissä!

Täällä edelleen odotellaan kuukautisten alkua, nyt olis kp 37/28 ja eilen testasin negaa. ON SE KUMMA! Tänään ja eilen tosin ollu tosi "menkkanen" olo ja mahaa kipristellyt ja huimannut että toivottavasti nyt edes jompi kumpi ilmottelisi itsestään.

Kysymys teille jo plussanneille ja plussaa yrittäville, testailetteko säännöllisesti ovista vai luotatteko omiin tuntemuksiin? Ja jos testailette, niin millä? Ja mitkä ovat teidän ns. selvät ovis-oireet?
 
Vimmla Itsellä vasta yk2 menossa ja esikoista yritetään, olen nyt luottanu kehon omiin tuntemuksiin kun tässä kierrossa oli niin voimakkaat ovulaatio oireet ja oli viime kierrollakin ilmeisesti mutta meni ihan ohi kun olin vasta lopettanut pillerit 8v syönnin jälkeen niin keho oli ihan mylleryksessä nyt on tuntunu jo huomattavasti tasasemmalta ja menkatkin alko kp34 normi kierto ollu pillereillä 27. Varmaan itsekkin siirryn testeihin jos nyt nää mun tuntemukset ei jatku tai menee kovinki mönkää :D


nellielli meillä taitaa mennä kierto suht samaa rataa taidat olla hieman edellä musta :D mulla olis sellanen n. 1.5vk piinailua :D
 
vimmia mulla on suhteellisen saannollinen kierto, laskin ovulaatiolaskurilla hedelmalliset paivat ja ajoitimme petipuuhat tuolle ajalle. Mulla ei kylla ole varsinaisesti mitaan oireita, enemman vaan valkovuotoa ja ovulaation kohdalla kanamunan valkuaista muistuttavaa kirkasta limaa. Mulla oli kaapissa vanhoja ovistikkuja ennen edellista raskautta. Koitin niita ihan huvikseen, koska en ole aiemmin niilla ovulaatiota bongannut. Nyt loytyi ovulaatio, ainakin tikkujen mukaan ja paiva oli tiistai. Mun tuore raskaus sai alkunsa lauantaina, eli siittiot pysyvat siis hengissa muutamia paivia.

Kaikille jaksamista piinailuun ja paljon plussatuulia!!!
 
Itse testailen ovista ensin halpistesteillä, et onko melkein (tosin tiiän aika hyvin millon se on) ja sit vielä varmistan sen kertaalleen sillä kalliilla "hymy-testillä". Hyvä mieli tulee kun saa hymyn testiin ja vielä sillä saa miehenki hymyilemään :)
 
vimmla Oon käyttäny ihan halpistestejä..paitsi tässä kierrossa testailin niillä clearbluen ovistesteillä..on ainakin tosi selvää ku tulee hymynaama testiin.. :) sit testasin viä perään liuskalla, niin jos nyt tästä ei tärppää, niin ens kierrossa tietää millanen oikeesti niiden viivojen täytyy liuskassa olla.. :)

nesu mulla olis ny sellanen viikon verran siihen, et pitäis menkkojen alkaa.. :) toivotaan vaan, et ei ala! :D ja toivotaan, ettei sullakaan! :)
 
Onko teillä ollu raskausoireena päänsärkyä? Itellä ollu muutamana aamuna. En oo ottanu siihen mitää lääkettä. Se on kaikonnu kyllä sit päivän mittaan pois. Huomenna ajattelin testata aamusta cb:lla. Jos ei onnista niin heitän toivoni kaivoon ja alan pongailee ens pe/la ovista. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta :):):) tsemiä kaikille oottelujen suhteen!!!
 
Kusma Siis kuin voit bongaa vielä ovista jos epäilet olevas raskaana, anteeks tyhmä kysymys tai sitten mulla on vaan tyypillisesti menny jotain ohi :D

nellielli Mulla reilu viikko olis siihen, kyll tää on aikamoista tää jännäily. Hitusen kärsimättömämpää ku viime kierrolla eli varmaan pahenee koko ajan :D
 
Niin sitä mä tässä et jos testi ei huomenna näytä mitää ni en tiiä onko mulla toivoa enää olla raskaana. Ja jos se ovis löytyy ens viikolla niin sit en ainakaa oo. Sit saisin varmuuden. Jos ovista ei löydy, ni sit oottelen mahd seuraavia menkkoja. Näin saan pidettyä itteni vähän rauhallisempana :) voin vaan uneksia tulevasta :)
 

Yhteistyössä