"raskausoire"-ketju

Menkat ei ole viellä alkanut, aamukahvin jälkeen tuli hieman huono olo, samoin lounaan
jälkeen, en kuitenkaan oksentanut.
Selkää ei enää ole koskenut pahemmin, eikä oikein vatsaakaan, välillä juilii vähän lantiota. Hirveä päänsärky.
Mie oon hajamielinen tänään.

Tuntuu että menkat alkaa ja kohta taas tuntuu ettei ala.
Tein yhen testin tunti sitten, ilmeisesti nega, ellei menkat ala, teen aamulla uuden testin.
Tsemppiä ja plussatuulia teille muille. :)
 
Viimeksi muokattu:
Apua auttakaa!! Mulla siis kierto ollu 27-30/30 pillereiden lopetuksen jälkeen... ja on ollu säännölliset... nyt sit olis menkat pitäny alkaa 14pv mut alko vasta 15pv, tuli ihan kunnolla verta mut tänään aamulla ne loppu kun seinää... Mitä mun kropassa oikeen tapahtuu??? Eli mun stressittömästä tauosta huolimatta onko tapahtunut ovulaation aikana sittenkin jotain?
 
Nesu Kuinka kauan siitä on kun oot lopettanut pillerit? Onko sulla ollut stressittömän tauon aikana muuta stressiä? Kuulostaa kyllä aika jännältä tapaukselta nuo sun menkat, ei oo ainakaan itelle sattunut tommoista kohdalle. Ehkä kannattaa jossain vaiheessa varalta testata, jos raskaus on kierrosta kuitenki mahdollinen! :) Sen verran outo juttu kyllä tuo yhden päivän menkat.

Kais ja yöperhonen- mikäs teillä on tilanne?
 
Menkat sitten alkoi yöllä :'(
Ei tule vauvaa tähän taloon ainakaan viellä.
Plussatuulia ja tsemppiä teille muille, toivottavasti teillä on tärpännyt. :)
 
Minnij
yöperhonen- Täällä sama tilanne. Kohta alkaa menkat olla 2 viikkoo myöhässä eikä edes ole semmonen olo et ne alkais. Mahaa juilii joo, mut jotenkin erilailla. Raskaustestejä tehty 2 kpl, molemmat negat... Olo on outo, kuvottaa jatkuvasti ja oon ihan puhki. On tää aika raastavaa, kun ei tiedä mistä on kyse vai onko mistään : / Jospa taas sunnuntaina tekis testin. Kolmas kerta toden sanoo, hope so. Tsemppiä! :heart:
 
Minnij, inhottavinta on epätietoisuus! eikö kannattais käydä terkkarissa verikokeissa, sais ainakin varman vastauksen :)
mulla ed raskaudessa näytti aluks tosi haaleeta viivaa, joka vahvistu vasta n vko myöhemmin.. suunnittelinkin että jos tekis jonkun liuskatestin tms, jos siinä vaik jtn näkyis :D
tsemppiä sullekin sinne :)

ps. ylä mahassa outo tunne koko ajan, sellanen paineen tunne tms...
 
Kais Pahoittelut menkoista! :hug: Uutta yritystä sitten vaan! Kyllä se sieltä vielä tulee! :)

yöperhonen onko menkat paljonkin myöhässä?

Minnij Onks sulla yleenä säännöllinen kierto? aika hassua kyl, et on jo menkat kaksi viikkoo myöhässä..
 
Minnij
nellielli on tosi säännöllinen kierto. Menkat on alkaneet aina silloin kun on pitänytkin, tosin kerran oli huimat 1,5 pv myöhässä :p Siksi onkin outoa ettei ne vieläkään ole alkanut. Oon syöny pillereitä nyt 8 vuotta ja mietin, että voiko sen takia olla kroppa sekasin tai jotain.. Mutta kun ei ole yhtään sellainen olo, että ne olis alkamassa! Huoh.
 
yöperhonen Kärsivällistä odottelua vaan sit! :) sitä ei tiedä jos se ovis on ollu sen verran myöhässä, ettei raskaustestissä näy vielä..odottelua vaan! :) tiedän, ettei oo kivaa odotella, mut mut.. :D

Minnij Koska oot pillerit lopettanu?
 
Minnij
nellielli 8.12.11 otin viimeisen pillerin. Menkat alko normisti su 11.12., mut sen jälkeen ne ei ookaan ilmoitelleet itsestään mitään. 8.1. olis pitänyt alkaa mikäli en oo ihan pieleen laskenut :O
 
Minnij Pillereiden lopettamisen jälkeen tosiaan voi olla tosi epäsäännöllinen kierto! Mut oon myös kuullu, et pian pillereiden lopettamisen jälkeen voi tulla helpommin raskaaks..Toivotaan, että niin olis käyny! :)
 
Raskausoireita:
- menkkamaista juilimista alavatsalla ja kovasti "paineen" tunnetta alaselässä. Tuon paineen huomaa parhaiten esim. sängyn petauksessa kun pitää kurottaa.
- vatsan turvotusta vaihtelevasti
- lämmöt (ei kylläkään heti aamulämpöjä ja kainalosta mitattuna) tänään 37,3
- kova pissatus
- flunssainen (tukkoinen) olo
- rinnat aivan järkyttävän kipeät... kaarituellisten rintsikoiden pitäminen (push-up'ien pelkkä ajattelukin käy kipeää) ja pienetkin rintoihin vastaavat tärähdykset yhtä tuskaa...
- eilen ja tänään väsyttänyt niin että on pitänyt ottaa päivätorkut... normaalisti en nuku päivällä
- hengästyn ja väsyn helposti ja tulee tunne niinku ois "maitohapot" jaloissa, esim. portaita noustessa

Pelottaa vain ettei nuo oireet kuitenkin johtuisi lääkkeistä: Pregnylistä, Lugesteronista tai Prednisolon-kortisonista...

Tänään siis menossa pp12 ja dpo14 tai rv 4+0

Tein tänään kyllä Pregcheckillä raskaustestinkin, mutta sen antama plussa voi johtua juuri tuosta Pregnylistä, koska pistin viimeisen tukipistoksen 2500IU:ta toissapäivänä...
Aion tehdä testejä joka aamu ens torstaihin saakka jolloin siis virallinen testipäivä.
Jos viiva haalistuu, en ole raskaana. Jos taas vahvistuu, niin silloin asiat on aikas hyvin. ;)

Tässäpä vielä kuva tämän aamuisesta testistä, pissa rakossa n.4,5 tuntia.
Aijaa.com - "Feikkiplussa". Pregnylistä johtuva... - 9399144.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Moi! Lähdin täältä viimekierrossa pois kun menkat alko ja alkoi ärsyttämään. Tämän kierron olen ollut stressaamatta. Löysin citymarketista vahvoja ruusunjuuri tabletteja stressin poistoon. Lisäksi söin raskausvitamiineja ja foolihappoa lisäksi. Ovulaatiota en bongannut vaan oltiin stressaamatta ja otettiin varman päälle ja hommailtiin melkein 2 viikkoa putkeen joka päivä. Torstaina sit tein plussatestin :) olo on epätodellinen. 3,5 vuotta yritystä ja eka virallinen plussa. Kumpa se vain pysyisi matkassa. Mahaa nipistelee vähän väliä joten ei voi olla unohtumatta mitä on tapahtunut :) tsemppiä kaikille!!!
 

Yhteistyössä