HEippa
en oo pitkään aikaan kirjotellu, mut nyt on kyllä jo pakko nimittäin...
mullahan oli marraskuussa se kohdun ulkopuolinen raskaus, se oli elämäni ensimmäinen kerta kun olin raskaana. Silloin tiesin jo n 17 pv erikoisista vatsavihlaisuissta että olen takulla raskaana, ja niinhän olinkin. Valitettavasti se vain meni miten meni.
Nyt ei olla edes yritetty, pari kertaa huolimattomasti oltu ilman ehkäisyä, eikä ne kerrat ole edes ollu tärppipäivänä. Kierto mulla yleensä 28-30, vain yhdesti viimevuonna oli kieto 35 pv. Nyt on kp 32 menossa, eikä merkkiäkään menkoista. Rinnat oli elien ja toissapv tosi arat. Ja jälleen, tämän kuun puolevaälin aikaan tunsin taas ne tutut vihlaisut vatsassa, ja heti ajattelin että hei mä oon raskaana takulla, mut sit mietin että no ei oikein oo mahollista kun ollaan kuiten sitä ehkäisyä aika tiiviisti käytetty. Mut teoriassahan on mahdollista. Oon tehny eilen rfsun testin, puhdasta negaa näytti. Viimeksi mulle jäi olo että tää kyseinen testi ei oo ehkä herkimmästä päästä, sillä se näytti kohdunulkp. raskauden aikana kun hcg arvo laski niin ekanan negaa, kun muut testit näytti vielä positiivista.
voihan se olla että nyt on vaan pitkä kierto jostain syystä?
muita oireita: finnejä naama täynnä ( kova pakkanen kyllä saa mun naaman aina tän näköiseksi)
omenoiden himo ( viime raskaudessa hunajameloni himo)
närästys ( sitä oli viimeksikki)
rintojen arkuus ( tänään ei oo ollu+ mut nyt on vasta aamu)
väsy ( mut nyt on tosiaan aamu hohoijaa. ...
)
palelu
ja ajoittainen painon tunne jälleen oik puolen alavatsalla ( viimeksi oli oik puolella se ulkopuolinen raskaus).
nyt ko vielä ressaa että missäs ne menkat niin ei takulla tuu. mulla aina näkyy n 4pv ennen varsinaista vuotoa niin yhdynnässä kumissa jälkiä. nyt ei oo ollu yhtän mitään...