"raskausoire"-ketju

Oon kateellisena käyny kurkkimassa tuolla odotus-puolella elokuun ketjua ja voi kun sinne pääsisin. Muutamat onkin jo plussailleet joten toivotaan et me muutkin vielä sinne päästäisi tai sit viimeistään syyskuun pinoon!

omaa napaa sen verran että vielä negaa ja kp 39/28.... stressiä kenties? onko muilla koskaan ollu kuukautiset näin myöhässä ilman mitään vikaa?
 
nesu On jotenki kierto kierrolta kärsimättömämpi! :) viikolla töissä ehtii ihan liikaa miettiin asiaa..onneks sentään v-loppuna oli niin paljon muuta hommaa, et asia melkein unohtu..nyt taas maanantai ja asia pyörii mielessä koko ajan..

vimmla mä en oo uskaltanu sinne odotuspuolen keskusteluun mennä ees kurkkiin! :) mut olis kyl ihanaa, ku ny tärppäis ja sen vauvan sais elokuussa syliinsä! :heart: Ja on kyl aika paljon myöhässä sulla menkat..ja kyllähän stressi kai niitä pystyy siirtään..itellä ei oo kokemusta..menkat yleensä tullu ihan hyvin kyl..
 
vimmla itsellä ollu 2 vk menkat myöhässä sillo alussa kun alettii yrittää lasta mut sieltä ne sit kuitenki tuli. Odottelua vaan seuraavii menkkoihi, millo ne sit tuleekaa.

Itse ostin stressiin "onnellisuus" pillereitä. Autto vähän stressin poistoon.
 
jep jep :) just tässä tilailen lisää testejä ettei vaan lopu kesken :) onko kellään tietoa, että onko kiinnittymiseen olemassa mitää lääkkeitä tai pistoksia tms? Aattelin et seuraavan kerran kun käydään lapsettomuusasioissa lääkärissä, niin voisin kysästä voisinko saada sellasia.... jos se onki mun ongelma ettei se vaan pysy kiinni :(
 
Voihan nenä joko alko kroppa ja pää tekee tepposia kun laskurin mukaa ovis olis ollu lauaina eli se olis dpo 3 ja nyt tänää ollu alavatsa keskeltä kipee ja samoin alapää. Sitten olen aivastellu 2pv. Tää ei oo kivaa kun joutuu arpoo näiden oireiden kans et mikä on normaalia ja mikä kuvittelua. Taas tutkailee joka vaivaa tarkoin.
 
Voihan oire.. :D oon seurannu näitä oireketjuja muutaman viikon, ja mulla oireena ollu lämpöä, nuhaa, armottomia mahakipuja, pääkipuja, itkuherkkyyttä ja mielitekoja.
Tänään tein "juhlalounaan" ranskalaisia ja kebabia, mut se ei oikeestaan ees maistunu hyvälle ja saunareissun pätteeksi totesin saunan haisevan pahalle, joten selin piti vielä illan päälle pestä..
onkohan nää nyt tällasia tekastuja oireita vai mitä?
KP 29/28 ja eka kiertoyritys menossa :)
 
Edyla testaamallahan se tosiaan selviää!! :)

Nesu Itellä tänään dpo8 ja ei kyl oo oireita..ainakaan ite en oo huomannu..nännit on tosi herkät, mut ei kipeet..joten tuskin se mikään oire on..aargh..kuluis ny nopeesti muutama päivä viä.. :)
 
tiut, esikoisesta tein tolla apteekin omalla testillä ja oisko ollu kp30/28 ja tosi selkee ja tumma viiva. Viiva tuli näkyviin heti kun testiruutu kastui ja pysyi yhtä tummana kuin oli ilmestyttyään. Ehkäpä se ei välttis niin tarkka testi oo kun noi hienommat ja kalliimmat mut kyllä silläkin pitäis viivat saada näkyviin. :)

Täällä edelleen odotellaan kp 41/28. Laitoin eilen lisää testejä tilaukseen. Kaiken lisäks tässä viikon verran ollu nenä niin tukossa että korvat paukkuu ja tänään nous lämmöt. Voi tietty olla ihan flunssaakin. Ärsyttävää tällänen odottelu.
 
täällä alko eilen menkkajomotukset.. ja kauhulla odotan, et koska ne menkat ny tulee..koko ajan saa ravata vessassa kattomassa, et joko tulee..mut ei vielä.. tänään menin tekeen sit aamulla testinkin ja oli kyl ihan nega.. :( nyt dpo10.. oon jo ihan valmiiks masentunu ja varautunu siihen, et kyl ne menkat kohta sieltä ilmestyy.. aargh.. : /
 
Mulla mitä kummempia "oireita", eli etova olo (oli ed raskaudessakin mutta nyt lievempänä) ja ristiselän "kipeys/kuumotus" sekä vatsa kuralla. Kp vasta 28/xx ja yk1. Eilen tein hätänegan. Olin niin varma että menkat alkaisi mutta ei nämä nyt ihan menkkatuntemuksiakaan ole.

Uusia testejä tiedossa 2+4 päivän päästä!
 
nellielli Elä vielä heitä lusikkaa kaivoon vaan malta mielesi =)

Mulla olis 6pv menkkojen alkuun nyt tullu sellasta etovaa oloa hetkittäin et iskee ihan sellanen olo et kohta oksentaa sit hetkenpäästä menee ohi kummiski sit saattaa mennä muutama tunti ei mitään ja taas sama juttu ja ollu päänsärkyä ja vatsakipua/selkäkipua... Olo kävi tänään niin sietämättömäks että meni tyhmä ja ostin GB testin (joo tiedän että tyhmää oli näin aikasin testata)mutta ajattelin et jos oireet on hämyjä ne myös negatestin myötä hävii ja negahan se oli.. Toki olooni sattaa vaikuttaa pitkätyöputki ja väsymys. Jos menkat tälläkin kierrolla iskee niin sitten kyllä pessimistisyyteni taas kasvaa näiden oireiden suhteen :D

Seuraavaksi testailen vasta ensviikolla jollon odotetut kuukautiset pitäs alkaa enkä hätäile yhtään... ehkä.. ;D
 
Nesu mulla oli kans niiden viime outojen menkkojen edeltävinä päivinä samaa pahaa oloa, päänsärkyä ja selkä/mahakipuja. Ja varsinkin päänsärky jatkunu edelleen :/

huomenna kun kotiudun niin teen ovistestin josko se näyttäisi hymyä mulle :) ja jos näyttää niin haluan aikaiseen alkaa sit testaileen josko edes haamua näkys, vaikka taas pahotan mieleni jos varhanen plussa muuttuu negaks. Mutta se piristää että tietää mitä kehossa tapahtuu :))
 
nellielli Täältäkin pahoittelut menkoista :/


kusma Huomasin eilen että aina kävellessä iskee se etova olo jonka jälkeen useimmiten tulee päänsärkyä. Olis vielä 5pv menkkojen alkuun, voi olla että tää on vaan niiden varoittelua mut se selvii sit kyllä =)
 
Vihdoin kotiutui postista iso kasa raskaustestejä ja heti tein yhden tänään kp43/28 ja tulihan se plussa sieltä. tätä olikin jo odoteltu! toivotaan että pysyy matkassa ja kaikki menis hyvin. Jännä että vasta nyt tuli plussa , ehkä ovis oli vaan myöhemmin. Plussatuulia siis kaikille kyllä se sieltä tulee!
 
  • Tykkää
Reactions: Maria ***

Yhteistyössä