Hakutulokset

  1. Eris

    Lahtelaisia äitejä?

    Tääl ois Patomäestä 26v. äiti ja 4,5kk poikamuksu :), ois kiva tutustuu muihin äiteihin.
  2. Eris

    Lahden alueen äidit? HOI!

    Tääl etsii mamma&vauvaseuraa 4,5kk poitsu ja 26v. äiti. Asumme Patomäellä. Laita yksäriä :)
  3. Eris

    Lahti hohoi

    Heips, täällä olisi 26-vuotias pakanaäiti Lahdesta. Asun avioliitossa mieheni kanssa ja olisin kiinnostunut tutustumaan samanhenkisiin vanhempiin täältä läheltä. Esikoisemme syntyy marraskuun alussa. Pidän ambient- ja industrialmusiikista, mieheni soittaa bändissä. Tykkään ommella, neuloa ja...
  4. Eris

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Täälläkin hieman väsymystä, mut huomasin et jos juo kokista lasillisen niin väsymys häippää :), aika vähän kofeiinia riittää et pysyy hereillä iltaan asti. En tiedä onko tuo ihan terveellistä kyllä mut on se parempi kuin kierreportaissa kaatuminen väsyneenä. Tänään ajattelin neuvolaan...
  5. Eris

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Heip, miten te olette jaksanut töissä? Ite teen 7-8h päiviä ja puolet päivästä jalkojen päällä seisomatyössä.. Selkään on sattunut ihan kamalasti, alkaa itkettää ärtymyksestä siinä.. Sairaanhoitajalle en ole vielä uskaltanu, pitäisi kyllä aika varata.
  6. Eris

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    :) Kirjoitan nyt tähänkin.. Nyt viikonloppuna tein kaksi liuskatestiä jotka eri päivinä näytti plussaa, jälkimmäinen vahvistui vielä tummemmaksi. Ensi viikolla voisin ottaa yhteyttä terkkariin tai neuvolaan, olen vähän hukassa miten päin tämä systeemi menee :stick: la...
  7. Eris

    Lahden seudun odottajat, joilla LA syksyllä 2012

    Täällä olisi juuri plussannut äitinoviisi Lahdesta :)
  8. Eris

    "raskausoire"-ketju

    Mulla oli lämpöä 37 astetta muutaman päivän ennen plussaa, nuhaa ja flunssa. Töissä hikoilin älyttömästi ja työkaveri ihmetteli mitä oon tehnyt et on naamakin ihan punainen. Mahaa pistelee yhä ja viikko ennen menkkoja tuli hieman kiinnittymisvuotoa. Ja kp 27/28-30 tuli plussa :)
  9. Eris

    Kuvia plussatesteistä

    kp 27/28-30 :O
  10. Eris

    "raskausoire"-ketju

    Tein jopa kaksi testiä, ei plussaa, byhyy. Jospa sitten kohta. 7kk ollaan jo yritetty. Enää ei ole niin hinku testata, ettei vaan taas pettyis.
  11. Eris

    "raskausoire"-ketju

    Heips! Nyt jännitän taas täällä. Täti tuli 4 päivää etuajassa ja oli niukempi. Väsyttää ihan älyttömästi, otin saikkua töistä koska siitä ei tule mitään, nukahdan pöydälle. Kylmä on, vaikka ulkona vaivaiset -5 astetta. Tänään jos jaksan kauppaan asti kävellä, haen testin :whistle:
  12. Eris

    **Plussataan yhdessä ennen kevättä**

    kp 27/28-30.. Eipä tunnu plussaa tulevan tälläkään kierrolla. Tuhrua tulee ja eilen sain ihan törkeän raivokohtauksen.. mille nauran lähinnä nyt. Ihan järjettömästä syystä. Rahasta. Huoh. Et taitaa olla vain pms.. :stick: Onneksi mies ymmärtää. Hommasin maca-jauhetta kokeiltavaksi, pistin miehen...
  13. Eris

    **Plussataan yhdessä ennen kevättä**

    Jooh, siksi join "vain" 2-3 oluttölkkiä kun muut dokasi minkä ehti. En tiedä aavistaako he mitään :whistle: meidän suunnitelmista. Ja muutenkin olen rajoittanut juomistani max 2 olutpulloa/viikko. Puoli vuotta ollaan lasta yritetty enkä halua että alkoholin tms takia olisi kiinni se.
  14. Eris

    **Plussataan yhdessä ennen kevättä**

    Testasin myös ennen uuden vuoden vaihdetta, meille oli tulossa vieraita enkä viitsinyt limulinjalla olla. Testi oli selkeästi nega. Sekä ovis että r-testi. Join pari olutta eikä siitä tullut pahempia morkkiksia. Uskoakseni överikännäys se mikä voi vahingoittaa sikiötä tms. Korjatkaa jos olen...
  15. Eris

    **Plussataan yhdessä ennen kevättä**

    Terppa! Masistelun jälkeen jatkettiin yritystä. Ovistikkuja en käyttänyt, pupuiltiin milloin sattuu. En jaksa stressata noista ovstikuista. Ehkä niin on parempi. Nyt on siis kp 21/28-33 ja yrityskerta 5 tai 6. sekosin jo laskuissa. :stick:
  16. Eris

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    Heihei. kp ois nyt jännät 33/28-?.. ihan mielettömän tunteellinen fiilis ja eilen itkin et onpa ihanaa et on kissat vieressä :D.. aika outoa. Tädistä ei tietoakaan. Roskishaamu oli hailakka, mutta en vielä siihen usko. Katsotaas nyt vielä. Oviksesta on nyt noin 14 päivää. En ala kertoilee...
  17. Eris

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    lenkkari, mulla ihan samat fiilikset.. aina kun ajattelen tuota et mitä-jos, alkaa itkettää. Ja tuntuu ettei kukaan ymmärrä miten tärkeää olisi saada oma lapsi. Ainahan voi adoptoida jne tulee vastauksena, mutta en minä halua vieraan lasta. Egoistista joo, mutta sellainen vain olen. Jos ei tule...
  18. Eris

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    kp 25/28 Tein toissapäivänä digitestillä ennen baariin(!!tyhmää) menoa. Näytti negaa. Ei ole oireitakaan ollut. Masentaa ihan kamalasti. Serkku meni eilen naimisiin. Kaikilla tuntuu koko ajan uusia vauvoja tulevan. Töissäkin joka toisella on kakaroita. Tekisi mieli jäädä sairaslomalle...
  19. Eris

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    Plääh.. täti tuli ja kohta menee.. kp nyt 5/28-32. Tää ja ensi kuu menee tjottaillessa ja taukoilen foorumistakin, liikaa joulukiireitä sun muuta.. sekä koko tämä yritys ahdistaa, tulee jos tulee. :whistle: HALEJA JOKAISELLE!
  20. Eris

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    Tääl ois kp25/27-32.. eilen testi sanoi negaa, mutta odottelen vielä, en jaksa joka päivä testailla, tulee vaan paha mieli :(..

Yhteistyössä