"raskausoire"-ketju

joko anu84 on tehnyt uutta testia?

VIciiiii testiä

Yasmin, ootko uutta testiä tehnyt? Tossa aikasemmassas mä ainakin nään haamulaisen

Eris, joko testiä?

Riikka91 sun tuntemuksia kanssa kaipailen :D

hintriikka syyllistyn itsekin aina ennenaikaiseen testailuun. Sitten aina järkeilen sen jälkeen että "oishan sitä voinu vielä viikon odottaa - kyllä se testi silloinkin plussaa näyttäis jos ois näyttääkseen".

Sehän se, eihän tilanne loppujen lopuksi muutu vaikka plussan testiin saiskin. joo, olis kyllä raskaana, mutta ei se tarkoita vielä sitä että äidiksi asti pääsisi.. joo oon aika skeptinen :D

Mua jännittää se verikoe ihan hirveesti. Lähinnä se tulos.
Jos mä oon verikokeisiin asti menossa kätilön neuvosta niin totta hitossa tässä alkaa pilvilinnat rakentumaan.
Tänään ei vielä muuta ku tissit kipeet, hirvee vilu ja tautinen väsymys..
 
Vissyliini Pidetään siis paljon peukkuja, että pian saisit plussata! :) Muutaman päivän vielä kun odottelet, niin voit testiä tehdä! :)

hintriikka uutta testiä vaan parin päivän päästä jos ei menkat ala! :)

ambrosia85 Kyllä täälläkin syyllistytään ennenaikaiseen testaamiseen! :D ja tietäähän sen, ettei se plussa tarkoita, että äidiksi asti pääsisi, mutta on se silti ihanaa! :) Toivon vaan kaikille niitä pysyviä plussia! :heart:
 
Täällähän alkaa monella olla jännät paikat!! :)

Yasmin ootko tehnyt uutta testiä?

hintriikka Jos vaan olis rahaa nii mää ihan mielelläni tekisin joka pissan raskaustestiin ihan varmuuden vuoksi :D

Mulla kauhee masis, oon ihan varma että en oo ovuloinu ollenkaan... Sit ku oon netistä lukenu noita juttuja että renkaan jälkeen on saanu ootella menkkoja joku puoli vuotta ni voi ahdistus.. :( Tyhmä minä kun en lopettanu vaikka jo syksyllä!! Olis saanu kierron tasaseksi. Mut en kyllä arvannu että mies ihan näin nopeesti olis halunnu vauvaa, että hyvä näin :)

Mitä mieltä olette pitääkö mun nyt vaan ootella (kuinka kauan??) vai soitanko parin viikon päästä lääkäriin, jos mitään ei tapahdu?

*tahtoo plussan (tai edes menkat!!)*
 
Täälläkin näköjään aloitetaan jännittäminen.
Viimeisistä "normaaleista" kuukautisista on vajaa 2kk.. Viime kuukautiset (jos ne nyt oli ne) alkoivat ajallaan vajaa kaksi viikkoa sitten ja kestivät tarkalleen 2pvä ja olivat normaalia niukemmat, myöskään kipuja ei ollut laisinkaan. Nyt sitten eilen suihkussa käydessä huomasin että nännit on arat ja illalla en voinut olla ilman rintsikoita ollenkaan. Yöllä myös heräilin siihen kun kipuilivat.

Mulla ollut siis kaksi kohdunulkoista aikaisemmin ja niissä ei mitään oireita, ennen kipua ja vuotoa..
 
muumi88 Peukut pystyssä!!! :) Tuu kertoon sit miten testin kanssa kävi! :)

Vici Jos ne sanoo, et odottele rauhassa puoli vuotta, niin mee suoraan yksityiselle gynelle! Niiltä saa helpommin varmasti apua! :) Itellä ei oo viä vuotta menny lapsen yrittämistä, mutta kun kävin yksityisellä vähä kyselemässä, niin ne laitto mut sieltä verikokeisiin ja huomattiin, etten ovuloi (ainakaan en siinä silloisessa kierrossa ovuloinu) ja sain reseptin clomeihin ja nyt seuraavaan kiertoon sit ne käyttöön! :) et sieltä saa kyl helpommin apua ku julkiselta puolelta! :)
 
nellielli, ei mulle ainakaan yksyisen gyne oo antan clomeja. Tai ainakaan ilman kontrolliultria.
Nytkään eivät polilta antaneet suoraan, vaan katotaan eka hormoonit, ja sitten otetaan clomit seuranta-ultrilla.

Eli eroja on :)

Jos oisin heti halunnu clomit, niin ois varmaan pitäny mennä yksityiselle klinikalle ja sitä kautta lähetä hoitamaan hommaa :)


muumille pahoittelut negasta :hug:
 
Viimeksi muokattu:
muumi88 Pahoittelut negasta! :hug:

Ambrosia Ei mullekaan samantien clomeja annettu, vaan kävin ensin verikokeissa ja niiden tuloksista sit gyne päätteli, etten ovuloinu ollenkaan ja antoi ne clomit.. :) ja sit tietty kp12 on kontrolliultra, että miten ne clomit on vaikuttanu! mut nyt tää kierto menee viä ilman clomeja, kun ne ei tähän ehtiny..
 
mulla eivät yksityisellä edes tarjonneet tuota vaihtoehtoa...
verikokeet kylläkin oisivat tehneet, mutta sanoivat että hoido pitää aloittaa ihan klinikalla :D
Mutta nää on näitä toiset saa ja toisille annetaan :D

Mä jään kuitenki innolla odottelemaan sun clomikiertoa ja sitä että tuleeko sulle millaisia oireita niistä :)

Mun tosiaan pitäs ens kierrosta käydä ultrat ja tehtäis aukkari. Eivät polilta haluais antaa clomeja ennen aukkareita. Turha kuulema vetää enempää hormonia, jos sattuis olee tukos.

Mutta toki toivon että huomisista verikokeista kävis ilmi se että ens kerralla kun ultrataan niin ultraan jotain ihan muuta =D
 
Tsemppejä kaikille, jotka piinailee parhaillaan.. ja kärsivällisyyttä sekä jaksamista uuteen kiertoon valmistautuville. :hug:
Itsellä olo ollut ihmeen tyyni pari päivää, ei stressiä tai jännitystunnetta siitä tapahtuuko sisuksissa jotain vai ei.. Tänään on paleltanut. Ei kipuilevia tuntemuksia muualla kuin alaselässä lievää jomotusta.
Vatsa on turvoksissa :attn:.
Normaalia runsaampaa ja vaaleaa tummat pikkarit tahraavaa valkkaria. Sekstailuhalut edelleen pois :whistle:... Hieman normaalia useammin on rakkoa saanut käydä tyhjentämässä. :p lämpö 37,3...
 
Moikka kaikille! Täältä tulisi yhden malttamattoman oireita :) yk 5 nyt menossa. ovis oli tossa noin 10 päivää sitten. Oli selkeät limat ym. touhuilut osui kohdilleen. Tästä noin viikko tunsin töissä ylös noustessa kovat viillon oikealla alavatsassa. Ihan kuin olisi alavatsa revennyt. Tämän jälkeen noin 3 kertaa sama homma parin päivän sisään. Tästä rupesinkin ihmettelemään, että josko olisin hedelmöittynyt. Rinnat olivat näinä aikoina todella kipeät, mutta nyt enää vain nännit arat. Yleensä rinnoissa ei tapahdu minkäänlaisia muutoksia kierron missään vaiheessa.

Kuitenkin kuukautisten pitäisi alkaa vasta n. 6 päivän päästä. Edellisissä kierroissa on ollut jostain syystä todella paljon välivuotoa, eli periaatteessa vuotoa on yli puolet kiertopäivistä. Tästä kävin lääkärissä ja kaikki ok. Meni vain nuoren naisen kiertohäiriöiden piikkiin. Tämän vuoksi kuitenkaan en ole ihan täysin varma, että missä vaiheessa raskaustestin edes voisin tehdä. Nyt taitaa kyllä olla joka tapauksessa liian aikaista? Nyt uutena oireena tullut röyhtäily ja vilunväreet. Toisaalta voi olla, että alan kuvittelemaan oireita, mitä enemmän etsin tietoja. Tässä kierrossa ei siis ole ollut yhtään välivuotoja, jotka ovat siis olleet riesana jo useamman kuukauden. Valkovuoto on ollut oviksen jälkeen runsasta ja tosi limaista?

Viikonloppuna on miehen synttärijuhlat, joissa tarkoitus juhlistaa kunnolla alkoholin kera. Kuitenkaan en haluaisi kertoa koko suvulle, että olen "ehkä" raskaana, jonka vuoksi shampanja vaihtuu pommaciin. Mikä testi on tämän hetkin markkinoiden herkin, eli olisiko tulosta mahdollista edes saada vielä?
 
Voi ei... tunnen itseni ihan idiootiksi kun tuskailen oman kierron kanssa ja teillä täällä monella jo monta monta yrityskertaa takana. :ashamed:

Pahoittelut nellielli keskenmenosta :hug:

Anneli24 Jos testaat perjantaina nii sithän sulla on oviksesta jo melkeen 2 vk eli voiskin näkyä! Mulla kaverilla näky plussa jo 3 pv ennen ku menkat olis pitäny alkaa, mut sillä oliki alussa kaksoset. Mut juo pommacia joka tapauksessa, voihan sieltä ens viikollaki tulla plussa :)
 
seuraavasta kierrosta pääsen sentään labroihin ja ehkä aukkareihin...
jos hyvin käy :D

Mutta kiitos nellielli :) vituttaahan tämä, mutta eipä tälle minkään voi. Jos kroppa ei oo koskaan toiminu niin ei se varmaan tule toimimaankaan :/
 

Yhteistyössä