"raskausoire"-ketju

Vissyliini Kyl sitä vois olettaa, että ehkä jo dpo12 jotain haamuviivasta ainakin testissä näkyis.. :) mut jos vaan maltat olla testaamatta, niin sehän on vaan hyvä, ettei turhaan testaile liian aikaisin! :) Yhdellä ystävälläni tuli jo haamuviiva dpo10..

Minnacanth Toistan itteeni, mut mulla oli nännit ihan kosketusarat sillon keskenmenneessä raskaudessa! Et toi sun tilanne kuulostaa kyl lupaavalta! :)
 
voi että nellielli kun mä repeen liitoksistani täällä kun luen sun viestiä. Toivotaan todella, että kyse olisi siitä. Kauheeta kun pitää vaan odottaa ja odottaa.. jännittää.. mulla oli aikasemmin pari kuukautta sitten joku kemiallinen raskaus ilmeisesti ja silloin ei kyllä näitä kipuja ollut, toivon siis ettei tästäkin tule kemiallista.
 
Mä kans! Itselle tuli tänään sellainen olo, että ei oo mitään. En osaa sitä sen kummemmin kuvailla, tuli vaan sellainen olo. Toivon silti. Ja symppaan niin kaikkia, jotka tän asian kanssa painiskelee kuukaudesta toiseen. Aika raskasta. Eikä pysty järjellä selittämään sitä tunnetta, kun haluaa kovasti lasta. On ehkä henkilökohtaisin asia maailmassa.
 
Liuskat tuli postissa niin oli pakko heti testaa (vaikka meinasinkin sen takia myöhästyä bussista ja töistä!) ja negahan sieltä napsahti. Ei haamuakaan vaikka missä valossa ois tarkastellu. Ei tosin aamupissasta, kun postimies oli myöhässä! Mutta en elättele enää toivoa. Eilen illalla jo tuli se olo, että ei oo mitään. Mietin vaan, että oisko voinut ovis olla jotenkin yhtäkkiä noin aikaisin kyseessä, että heti menkkojen perään?! Jotain outoa oli, mutta nyt on taas ihan normiolo. Toivottavasti muilla parempi onni.
 
Pahoittelut negasta täälläkin päässä.

Itellä menossa vasta kp 19. Ja tiedän, että en olisi saanut mutta tein pari halpis r-testiä viime päivinä ja molemmat puhdasta negaa.

Ja oon tilaamassa ison kasan testejä lisää vaikka todellisuudessa kannattavinta olisi tehdä tyyliin yksi cb:n digtaalinen joskus kp 30-35. Silloin välttyisi turhilta pettymyksiltä.

Hitto et sattuu rintoihin /nänneihin edelleen ja on tullut outoja näppyjä. Lisäksi vatsaa nippailee munasarjojen kohdalta, ei voi olla oviskipuilua enää. Mun ovis on ollut kait 17 pv tai sit ehkä jopa ennen..
 
Tiesittekö muuten, että lakanoissa kannattaa pyöriä ennen ovista kuin sen jälkeen? Mulla oli just niin. Ja tällä kertaa mentiin ihan kokonaan loppuun asti vaikka poikaystävä ei välttämättä lasta haluais. En tiiä miks se teki silleen kun tiesi, että saatan pamahtuu raskaaks. Nyt pitää sit kattoo että onko tulossa järkyttävä kriisi meille vai mitä sitten käy..
 
Niin. Noi miehet on jokseenkin hämmentäviä myös musta. Lasta ei mun poikaystävä vielä haluaisi, mutta meillä ei ole mitään muuta ehkäisyä käytössä, kun keskeytetty yhdyntä. Toisaalta olemme etäsuhteessa, joten näemme ehkä hyvällä tuurilla kahdesti kuussa, joten joku matemaattisesti lahjakas voi siitä arvioida monen prosentin mahdollisuus on tulla raskaaksi. Mitään en toivoisi niin paljon kuin sitä, että meille tulisi vauva. Poikaystävä vaan hermoilee, ettei ole valmis. Ei kuitenkaan osaa sanoa milloin olis tai mitä pitäis tehdä ennen sitä. Muuten varmaan muuttaisinkin hänen luokseen, mutta epäilyttää tämä vauva-asia. Mitä jos meinaa olla pitkäänkin epävarma ja ei-halukas vauvantekoon? Eilen kattelin dokumenttia Yleltä munasoluja pakastavasta naisesta, muistaakseni 35v. En voinut kun miettiä, että onko se mun tulevaisuus.

Minnacanthille voimia.
 
Kiitos lempis, voimia sinne kans ja plussatuulia! Toivotaan et maaliskuu on meille kaikille parempaa aikaa näin vauvarintamalla=)

Mä en tiedä mikä mua vaivaa, oon aivan itku herkkä, väsynyt, stressaantunut ja poikaystävän kanssa asiat huonosti... kattoo miten jaksaa odottaa vielä 10 päivää.. jännittää ihan hirveesti, että tää jatkuva kipu rinnoissa ja nänneissä ei olekaan raskausoire. Ne on myös turvonneet ja täyteläiset, yleensä ne roikkuu..

Saman aikaisesti toivon että olisin ja sit taas en.. mut kai se on se jännitys kun ei ole varma onko valmis tähän isoon muutokseen.

Mä en epäilisi olevani raskaana jos tää rinta kipu ei olis iskenyt, se pistää mielen aika hiljaseks..
 
Kiitos ja tsemppiä meille kaikille! Mä luulen, että toi rintojen kipuilu vois olla aika hyvä merkki raskautta toivoessa. Ja tosta epäselvästä fiiliksestä, niin ihan sama on ollut mulla joka kerta kun oon vaikka odottanut testin tulosta. Ollut ihan riemun huipulla, kun ajatellut, että on ehkä napannut ja sitten toisaalta ihan paniikissa ja ahdistunut siitä ajatuksesta, ettei tiedä miten toinen osapuoli reagoisi uutiseen. Joka tapauksessa, mä uskon, että asiat järjestyy! Ja miehetkin järkiintyy...
 
Noniin eli jatketaan oireiden listaamista. Olen nyt menossa dpo 11 joten en ole varma raskaudestani koska en ole testannut vielä mutta...

Palelen, erityisesti iltaisin tosi paljon
Flunssainen olo
Vatsa kipee ja turvonnut
Rinnat, erityisesti nännit ja kainaloiden alla oleva rintakudos erittäin kipeä. Nännejä vihloo ja suorastaan sattuu
Rinnat ovat turvonneet kuppikoon suuremmiksi, oireilu rinnoissa alkoi jo muutama päivä oviksen jälkeen joten ne ovat kestäneet yli viikon.
Selkään sattuu, olo on täynnä vaikka en olisi syönyt tunteihin.
Vatsaa nippailee, vihloo ja kiristää välillä jommalta kummalta puolelta.
Lämpöä 37,3
 
Joo siis aian kauhee olo. Oksettaa jne. Tein eilen illalla pikasen raskaustestin ja negaa näytti. Pitää nyt oikeesti vaan odottaa, menkkojen pitäisi alkaa huomenna mutta viimestään 5.3 mennessä. Odotellaan. Tänään on kp 25/26-28.
 
Heippa! En oo pitkään aikaa kirjotellu kun ei oo oikeen ollu kirjoteltavaa. Taustalla tsemppailen :)

Nellielli Onnea haamusta!! Voi että, tummuispa siitä! Ihanaa ja rentouttavaa lomaa teille :)

Soitin pariviikkoa sitten lääkärille ja sain gynelle ajan. Se ultras munasarjat ja siellä oli iso follikkeli kehittymässä ja lääkäri sano että ovuloin nyt jos ovuloin. Eli jännät paikat, jos kahden viikon päästä ei menkat ala niin olen raskaana tai en ovuloinut. Sain terolutkuurin sitten seuraavan kierron alotukseen mikäli mitään ei tapahdu. Ootko nellielli syöny teroja ennen?

Mulla on nyt ihan samoja oloja kuin Minnacanthilla; väsyttää, maha turvonnut yms. Mulla ei vaan tisseissä oo mitään erikoista mutta nälkä on ihan älytön, voisin syödä koko ajan. Miten sitä jaksaa jännäillä vielä 2 viikkoa!? Nyt oletettavasti dpo 4 eli ens viikon viikonloppuna voisin sitten ehkä jo testailla!
 

Yhteistyössä