Heippa!
Voisko joku kertoa mielipiteensä/kokemuksensa seuraavasta asiasta? Voinko olla raskaana jos kuukautiset alkoivat normaalisti/päivän aikasessa, kestivät neljä päivää, pitivät yhden välipäivän ja sen jälkeen tuli ruskeaa ns. tuhnuvuotoa, joka jää ainoastaan wc-paperiin pyyhkiessä?
Kuukautiset olivat periaatteessa mulle ihan normaalit eli alkoivat ruskealla tuhnulla, tuli kaksi kunnollista verisen vuodon päivää, loppuivat tuhnupäivään. Se mitä ihmettelen, on tämä välipäivä jolloin ei tullut mitään, oli ihan puhdasta ja sitten alkoi taas ruskea tuhnuttelu.
Raskauden mahdollisuus periaatteessa on kyllä, joskaan ei yrittämällä yritetty, kun mies ei lasta vielä halua. Ehkäisynä käytössä keskeytetty yhdyntä, joten ei mikään varma menetelmä kuitenkaan. Oviksen aikaan/jälkeen oltu yhdynnässä, mitä luultavimmin. Laskurilla laskin että jos olisin raskaana niin olis menossa rv 4+2.
Kaikenlaisia oireita on ollut pari viikkoa, mutta luulin olevani flunssassa. Toisaalta nenän tukkoisuus loppui parissa päivässä eikä yskää ole yms. flunssan oiretta, paitsi jatkuva huimaus sekä kuumeinen olo (en ole mitannut, kun en omista mittaria). Väsymys on ihan uskomatonta ja olen neljä sairaslomapäivää pitänyt sen takia, kun olen vaan niin jumalattoman poikki. Lääkärissä kävin eikä löytynyt mitään selitystä (ei tosin testattu raskauttakaan). Lääkäri piti flunssaviruksena.
Tänään kävelin keskustasta lumituiskussa 1,5km kotiin, mikä laukaisi uskomattoman päänsäryn ja menin sänkyyn, jossa nukahdin 1,5 tunniksi, siis keskellä päivää. 8h yöunet ainakin takana. Muita oireita on ruokahaluttomuus (nälkä on, mutta mikään ei vaikuta hyvältä) ja pieni kuvotus koko ajana sekä hien hajun muuttuminen voimakkaammaksi. Ja kainalot hikiset koko ajan.
Kannattaako mun hakea testi vai onko tämä vaan flunssaa?