Hei vaan taas. Mistäköhän johtuu, että ovulaatiot ovat muuttuneet kivuliaiksi? Tai muutama ovis on ollut sellainen kunnon episodi, että todella sattuu ja säteilee alavatsasta selkään ja koko jalan alueelle. Kesti monta tuntia tämä kipu ja vieläkin jomottaa tasaisesti. Viime kesänä oli kanssa tälläinen kauhuovis! Veti jalat alta tyystin, kun olin kävelemässä uimarannalta kotiin. Istuin tienpenkalla ja itkin, kun kipu oli niin kamala. Luulin, että umpisuoli on puhjennut. Aiemmin, siis ennen kesää, en ole edes tuntenut ovista. Hah, onko tämä nyt sitä biologisen kellon tikitystä, että munasarjat suorastaan huutaa mulle?!
Miwwi, mun ystäväni ja ihanan kummipoikani äiti kuvaili raskautensa alkamista siten, että tuli menkkakivut, vaan ei menkat.
Minnacanth, en osaa sanoa muuta, kuin että väkivaltaa on myös henkinen väkivalta ja näin nyt tuntematta tapausta, sinun kuvauksesi perusteella, mulla meni kylmät väreet samantien. Väkivaltaiseen suhteeseen ei kannata jäädä paljon katselemaan. Yhtään jos tunnet olosi uhatuksi, yhteyttä poliisiin. Ihminen, joka rakastaa sinua, ei puhu tuolla tavalla, vaikka olisi kuinka "shokissa". Voimia.