"raskausoire"-ketju

Minulla tuntuu siltä kun kuukautiset olisi alkamassa, eli alavatsaa nipistelee. Ilmeisesti kuukautiset alkamassa, nytten kp 29 eli näinä aikoina pitäisi alkaa, toivoisin tietenkin että ei alkaisi :) Onko monella ollut silloinkun kuukautisten olisi pitänyt alkaa niin samanlaista kipua vatsassa jos on raskaana? :) ilmeisesti se vaan venyy kun ressaan hirveesti jos en olisikaan raskaana :ashamed:
 
Minullakin on ollut semmonen tunne, että kuukautiset alkaisi ja sit toisaalta ei ollenkaan semmonen tunne. Ja ei ole alkanut. Tänään on kp 26 ilmeisesti..pitäs alkaa kahden päivän sisällä.

Mä tärisen vieläkin eilisestä puhelinkeskustelusta tän mun mahdollisen lapsen isän kanssa. Se sano mulle puhelimessa, että jos mä en tee aborttia niin se pitää huolta, että mun lapsi potkitaan hengiltä mun vatsassa. Mä en ole koskaan nähnyt tai kuullut siltä mitään tollasta. Mua alko pelottaa tosi paljon, että jos olenkin niin mun on pakko tehdä abortti koska pelkäisin että se tekis mulle jotain. Sairasta. Ja en uskalla ees kertoo kellekkään.
 
Huh minnacanth; jaksamista kaiken keskelle....miten hyvin tunnet mahdollisne lapsen isän - onko hän siis avo/aviopuolisosi vai joku ''ei niin vakinainen seurustelukumppani'' vai miten se nyt ilmaistaan...? Eli siis miten hyvin tunnet hänet?

Ei tuollaista tarvitse sietää, sinulla on oikeus tehdä mitä sinä haluat, hän voi tunnistaa tai olla tunnistamatta mahdollisen isyytensä jne...Mutta ihan ensiksikin älä ole tekemisissä tuollaisen tyypin kanssa, ei ole ihan tervettä kyllä! nyt pidät huolta itsestäsi ja mahdollisesta lapsesta. Ja jos uhkailee vielä, otat kaiken ylös, ja ilmoitat poliisille!! ymmärrän että pelottaa mutta tuollainen on sairasta, ja tarvitset kyllä siinä ulkopuolista apua, älä jää yksin tuohon tilanteeseen.

jaksamista!
 
Lapsen isä on luonnollisesti aika säikkynä koska lapsi ei ole suunniteltu. Olen tiennyt kyseisen tyypin 7 vuotta mutta olemme seurustelleet vasta muutaman kuukauden. Eli en ole koskaan aikaisemmin hänen kanssaan nähnyt mitään vihaista tai ikävää käytöstä, hän on hyvin rauhallinen ja empaattinen. Tai oli tähän asti. Tiedän, että raskaus on iso asia kun se ei ole toivottu mutta en mä ole tätä suunnitellut, vika on molemmissa että tässä ollaan ja sen kans pitää oppia elämään.

En sanonut muuta kuin, että epäilen olevani ja sitten se räjähti. En ole sanonut edes pitäväni, jos sen sanoisin niin en tiedä mitä tekstiä sieltä tulisi. Pelkään niin paljon, että vaikka pistäisin välit poikki ja sanoisin vaikka hänelle että en olekaan niin.. mitäs sit jos olenkin ja haluankin pitää? Tuleeko hän perääni ja tekeekö hän jotain meille? Joudun tekemään siis abortin pakon edessä, koska pelkään. En tiedä kenelle kertoisin, mutta tällä hetkellä en halua olla koko ihmisen kanssa missään tekemisissä.

Vaikka sanoin eilen, että ota rauhassa eiköhän kaikki selvii.. niin se halusi samalta istumalta, että meen tekemääb veritestin ja abortin. Hänen mielestään minä kidutan häntä kun en ”hoida lasta pois”. Eikä ymmärtänyt, että oikeesti täytyy nyt vaan odottaa muutama päivä.

Hän sanoi, että haluaa todistuksen siitä, että olen tehnyt abortin ja hänen mielestään suhtaudun asiaan niin että se olisi vitsi.

Vaikea ottaa asiaa oikeesti tosissaan kun en ole vielä edes plussannut. Tosi outo olo koko hommasta.
 
Mun tekis mieli kysyä minnacanth et miksi ihmeessä tehdään lasta muutaman kk:n tuntemisen jälkeen ja, että miten näin on päässyt käymään taas? Kun justhan sulla oli samanmoinen pulma. Et onko tää nyt sama vai eri mies?
Vaikka turha kai sitä kaatunutta maitoa enää on itkeä..

Todellakin tommoset uhkailut ihan suoraan poliisille, Ja välit poikki. Tommosten pikkupoikien kanssa ei todellakaan tehdä lapsia, eikä minkään ikäisten ilman, että molemmat ovat asiasta samaa mieltä! Järjen käyttö on sallittua. Uskallan epäillä, ettet kovinkaan vanha ole, ehkä olisi viisasta odottaa ihan sitä miestä ja perustaa perhe yhdessä.
Eikä millään pahalla,mutta ajatusta peliin nyt.
 
Tulin taas lueskelemaan (ja tuskailemaan) muiden oireita, kun itselle on kaikkia ilmestynyt ja aika tavallakin... Eli jos olen muka nämä oireet kuvitellut, niin sitten tullaan alas korkeelta ja todella kovaa!

Tällä viikolla on joka päivä aina jossain välissä, mahassa tuntunut sellaista repäisevää kipua. Parin päivän ajan olen ollut tosi väsynyt, vaikka omasta mielestäni olen melko hyvin yöni nukkunut. Tänään aamupäivällä kesken palaverin tuli ihan todella etova olo ja se kesti n. 30 min. Kun tulin kotiin iltapäivällä, mua alkoi heikottamaan vaikka olin juuri ollut isovanhempieni luona kahvilla. Nyt illalla olen käynyt vessassa 3 kertaa ja mitään en ole juonut. Lämpöjäkin mittailin, mutta koska en tiedä tarkalleen normaalia lämpöäni, siitä ei paljoa apua ole :D Mutta nyt näytti olevan 36,8 astetta...

Koska en saanut ovisplussaa(tikuttelin ekaa kertaa tässä kierrossa), olettaisin että nyt mennään dpo 10-11. Tein eilen iltapäivällä negatestin, mikä ei yllättänyt. Huomenna aamulla ajattelin taas testata. Ja syy miksi testaan nyt jo: lauantaina olisi tiedossa "ilmaisen viinan -bileet" ja sen jälkeen kaverin kanssa suunnitelmia (alkoholin kanssa) eli jos saisi testiin edes haamun, voisin jo ottaa käyttöön "selkä meni paskaksi" -suunnitelmani. ;)

Ja vielä Minnacanth: Todella vaikea tilanne sinulla... : / Tuohon on vaikea antaa mitään "toimivaa" neuvoa...
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan taas. Mistäköhän johtuu, että ovulaatiot ovat muuttuneet kivuliaiksi? Tai muutama ovis on ollut sellainen kunnon episodi, että todella sattuu ja säteilee alavatsasta selkään ja koko jalan alueelle. Kesti monta tuntia tämä kipu ja vieläkin jomottaa tasaisesti. Viime kesänä oli kanssa tälläinen kauhuovis! Veti jalat alta tyystin, kun olin kävelemässä uimarannalta kotiin. Istuin tienpenkalla ja itkin, kun kipu oli niin kamala. Luulin, että umpisuoli on puhjennut. Aiemmin, siis ennen kesää, en ole edes tuntenut ovista. Hah, onko tämä nyt sitä biologisen kellon tikitystä, että munasarjat suorastaan huutaa mulle?!

Miwwi, mun ystäväni ja ihanan kummipoikani äiti kuvaili raskautensa alkamista siten, että tuli menkkakivut, vaan ei menkat.

Minnacanth, en osaa sanoa muuta, kuin että väkivaltaa on myös henkinen väkivalta ja näin nyt tuntematta tapausta, sinun kuvauksesi perusteella, mulla meni kylmät väreet samantien. Väkivaltaiseen suhteeseen ei kannata jäädä paljon katselemaan. Yhtään jos tunnet olosi uhatuksi, yhteyttä poliisiin. Ihminen, joka rakastaa sinua, ei puhu tuolla tavalla, vaikka olisi kuinka "shokissa". Voimia.
 
hello! täällä ollaan aika hyvissä mielin kun menkat ei alkanut tänään ja nyt kun vuorokausi vaihtui niin ollaan jo kp 27. Oon tilannut testejä netistä jotka tulee mulle maanantaina joten yritän malttaa sinne asti olla testaamatta ellei tietysti täti tule kylään ja pilaa suunnitelmia.

Mutta ei ole ollenkaan semmonen tunne että ne olis alkamassa, päin vastoin, vaikuittais todellakin siltä et ne ei ole tulossa.
 
lempis Voi eikä, toivottavasti mulla kävis samalla tavalla, että ne ei vaan alkais! Nyt on kyllä menossa kp30 eli näihin aikoihin pitäisi alkaa jos alkaa. Yleensä ne on alkanut yöllä, kun olen muuten niin kauhea ressaaja että ne vaan ei halua päivällä alkaa. :) Tein tänään kyllä testin ja negaa näytti. Saas nähä mitä tapahtuu.. :ashamed:

Minnacanth Onko sulla säännöllinen kuukautiskierto? Koska ne yleensä on alkanut? :) Onko sulla ollu aina koviakin menkkakipuja ennenkuin ne on alkanut? :) Itsellä kun tuntuu nyt siltä, vaikka ei vielä näy.
 
moroo!

Koko päivän olen jännittänyt, että tuleeko täti kylään. Mutta eipä tullut. Elikkä nyt kun vuorokausi on jo 3.3 puolella niin mulla menossa kp 28. Toisaalta kello on jo kaks yöllä ja olen menossa juuri nukkumaan niin hyvin voi olla että täti tulee kylään aamulla tai yöllä niin kuin sillä on tapana.

Mun kp on yleensä 26, mutta joskus myös 28. En ole pitänyt tarkkaa kirjaa siitä milloin ne alkaa mutta minusta on tuntunut pitkään, että tuo kp 26 on aika varma.. jotenka pidemmittä puheitta odottelemme sinne maanantaihin asti jolloin postissa tulee herkät testiliuskat ja sittenhän se selviää.

Mulla on taas 37,5 lämpöä. Rinnat kipeet edelleen, varsinkin nännit, vessassa ravailen (tää vaiva ilmennyt vasta tänään) ja ennen kaikkea tää väsymys tuntuu pahentuvan päivä päivältä. Mä en pysy hereillä yli 14 tuntia. Mulla alkaa tekee tiukkaa heti kun tulee 13 tuntia valvomista täyteen ja se ei todellakaan ole normaalia. Oon seurannut tilannetta koko viikon ja vaikka nukuin joka yö 10 tuntia niin toi hereillä olo aika ei vaan pitene. Ennen valvoin normaalisti jokusen 17 -19 tuntia per vuorokausi kun olen tämmönen yökyöpeli.

Esim. iltavuorosta kun tulen kotiin kello 22.30 niin ennen kävin koiran kanssa lenkin, söin, katoin telkkaria, olin netissä ja vielä kello 2 oli hankala saada unta. Nykyään olen kello 24.00 niin poikki että tuntuu et nukahtaa pystyyn ja sen ovat huomanneet muutkin.. ihan hirveetä, äsken ajoin lyhyen matkan kotiin porukoilta niin melkein sain taistella ettei silmät mene kiinni. kummallista.

Niin ja vissiinkin lämmöstä johtuen palelen niin paljon nukkumaan mennessä että laitan 4 peittoa päälle ja herään tottakai ihan hiestä märkänä aamu yöllä.
 
Minnacanth..minusta siun pitäisi ehkä pitää nyt kunnon välimatkaa tähän miesystävääsi ja var-sin-hin jos olet raskaana.
..kuullosti aivan kauhealta hänen puheensa:O..ja vaikka olisikin ollut hänelle ylläri ja paukku, niin siltikin noin EI uhkailla!

Tunnetko okiaisti mitään häntä kohtaan tuon sanomansa jälkeen?

..mie tuntisin surua ja pelkoahin:(..
"jos mä en tee aborttia niin se pitää huolta, että mun lapsi potkitaan hengiltä mun vatsassa."

..aivan karmeaa tekstiä..ja kyllähän hän voi vastuuta pakoilla ihan muullahin tavalla, kuin uhkailemalla sinua noin.
..hän ei mitä ilmeisemmin halua ollenkaan isäksi ja on siitä ravoisaaan, sinua syyttelee ja uhkailemalla yrittää, että hankkiutuisit lapsesta eroon.

Mikäli hän uhkailee sinua enää tuollaisella, menet ehdottomasti poliisin pakeille!
..myös jollehin läheisellesi/ystävällesi kannattaa asiasta kertoa ja esim. tarvittaessa Neuvolassa.

Toivon nyt parasta vointia siulle:heart:
..on aivan siun päätöksesi, pidätkö pienen jos R-testi näyttää plussaa..EI kuulu hälle millään tavoin - varsinkaan tuollasen uhkailun jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Minnacanth Okei, mutta ilmoittele onko täti tullut kylään? Tai mitä r-testi näyttää..

Itsellä kp 32 ja yleensä se on 29-31, olen tehnyt jo varmaan 10 tosi herkkää testiä, mutta kaikki näyttänyt vain negaa, kumminkin tuntunut, että se täti olisi tulossa kylään, mutta vieläkään näy ja nyt on ruvennut rintoja aristaan, saa nähä mitäs täs tapahtuu?! Pitäisköhän koittaa jotain muuta testiä..
 
Mulla oli lämpöä 37 astetta muutaman päivän ennen plussaa, nuhaa ja flunssa. Töissä hikoilin älyttömästi ja työkaveri ihmetteli mitä oon tehnyt et on naamakin ihan punainen.
Mahaa pistelee yhä ja viikko ennen menkkoja tuli hieman kiinnittymisvuotoa.
Ja kp 27/28-30 tuli plussa :)
 
Kiitos mur mur ihanasta viestistäsi. Olen täysin samaa mieltä kanssasi siitä, että en ole enää hänen kanssaan tekemisissä ja mietin lapsen tulevaisuutta siinä vaiheessa kuin r-testi näyttää plussaa. Pelkään häntä ja oikeastaan koko juttu puistattaa.-en osaa kuvailla miten pahalta se tuntuu. Ystävilleni kerroin ja olen saanut tukea. Pitäisi vaan jotenkin päästä hänestä eroon ns. vähin äänin sillä jos hän epäilee että olisin raskaana ja salaan sen häneltä niin olen edelleen vaarassa. Neuvolassa kerron varmasti asiasta ja menen poliisinkin puheille jos tilanne alkaa sitä vaatia. On vaikea jaksaa iloita mahdollisesta raskaudesta jos toinen tekee siitä tuollaista syntiä?:(

Mulla on tänään kp 29 ja paperiin tuli verta pyyhittäessä. Mitään menkkakipuja ei ole ja muut ns. raskausoireet kuten lämpö ja rintojen armoton kipuilu on edelleen päällä. Nyt suruttaa. Pitää tehdä ne testit vaikka tulikin verta, mutta toivohan siinä tietysti vähän meni.. :(

Eris toivotaan että minullakin kävisi noin niin kuin sinulla! Onnea!:heart:

Miwwi ilmottele myös miten sinun tilanteesti eteneee, voipi olla että kiinnittyminen on tapahtunut myöhemmin ja siksi näyttää vielä negaa. Älä menetä toivoasi! Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!
 
Hei vaan taas!

Pakko jakaa, kun taas maha vääränä jännityksestä heti aamusta :) Eilen tuntui alkuillasta mahassa aika ylhäällä sellainen ihme tuntemus, mitä en ole ainakaan huomannut ennen, samalla kuivailin hiuksia siinä ja hymähdin vitsinä mielessäni, että nonni, nyt se telakoitui siihen (elämänalku). Olin jo unohtanut koko jutun, kun tunnin parin päästä alkoi tasaiseen tahtiin juilia oikealta alavatsalta. Ihan paikoillani olin, jo nukkumaan menossa. Nukahdin tietty hymyillen, vaikka hulluahan se nyt on tosta mitään johtopäätöksiä vetää. Koko yön näin unta, missä olin raskaana. Aamulla, kun heräsin, olin niiin onnellinen <3 Järjetöntä. No, nyt ei tunnu siis mitään, ei hippastakaan, että tiedä häntä. Eilen oli 6 päivää oviksesta. Ja en tiennyt tätä ennen kuin tunsin nämä masutuntemukset että ei ollut toiveajattelua. Sitä nyt ei tietenkään tiedä, vaikka olis ihan normaalia kiertoon liittyvää toimintaa, mutta saan kai haaveilla...
 
Lempis Voi ihana uni! <3 toivotaan parasta!

Mullaki la iltana menkkakivut ja eilen tuli yks pikkuhousun suoja ruskeaa vuotoa ja sitten ei mitään muuta. Luulin että menkat alko mut ei. Nyt ultran perusteella dpo 6 ja kp 55 muistaakseni. Mies oli nähny la yönä unta että meillä oli vauva! Olispa tää kiinnittymisvuotoa! EN malta odottaa että pääsee testaileen. Aion kyllä vielä viikon odotella. Voi ku on jännää!! :) Plussatuulia meille kaikille!!
 
Hei Katariine :) Kiitos tsempeistä!

Minulla alkoi tosiaan sunnuntaina vuoto. Olisko se sitten ollut kp 30. Olin varma, että olisin raskaana mutta vuoto oli niin runsasta, ehkä jopa normaalia runsaampaa niin ajattelin että hyvä etten tehnyt liian aikaisin testejä (meinasin tehdä viikonloppuna).

Nyt en ymmärrä. Jos minulla oli kemiallinen tai en ole raskaana niin miksi ihmeessä tämän aamuna davidin liuska näytti plussaa? Onko niin että minulla on edelleen hcg:tä veressä ja pitäisi odottaa että vuoto lakkaa ennen kuin teen lisää testejä?

Toinen asia mitä en varmana kuvittele on tämä järkyttävä rintojen kipu. Molemmat ovat nyt jo peräti kolmatta viikkoa aivan sairaan kipeet, turvonneet ja arat. Kuten aikaisemmin kirjoitin, tätä oiretta en pysty kuvittelemaan tai keksimään ja luulin että viimestään kun menkat tulee tai mahollinen kemiallinen raskaus niin nämäkin kivut lakkaisivat.

Mutta ei, ne vaan pahenevat, ne on tänään ehkä enemmän tulessa kuin muina päivinä. Muutkin oireet ovat ennallaan kuten palelu, huonovointisuus, vatsan järjetön turvotus ja närästys.

Jos en ole raskaana niin mitä rinnoissani tapahtuu? Poikaystäväkin sano, että ne on hemmetin isot :O:O Ja nännit tietysti kovana yötä päivää kun palelen, lisäksi eirtyisesti oikean puolimmaiseen nänniin on ilmestynyt hirvestä sellasia valkosia maitorauhas juttuja.. agh. Pää hajoo tähän.

En tiedä enää mitä tekisin, odottelen.
 
Minnacanthille en osaa varmasti vastata, mutta oman ymmärryksen mukaan raskausoireita voi olla niin kauan kuin sitä "raskausmateriaalia" (Toivottavasti kukaan ei loukkaannu sanavalinnasta, en vain tiedä miten muuten kutsua!) on kropassa. Eli siis jos onkin tosi aikaisessa vaiheessa mennyt kesken? Kertokaa muut viisaammat ja korjatkaa jos olen väärässä.

Itsellä kuumeilu yltyy ja alkaa jo tulla kyllästyminen itseen, kun näkee vaan vauvoja joka paikassa ajatuksissaan. Tänään ja eilen on tuntunut metallin makua suussa, mikä osittain selittyy varmaan sillä, että ikenet vuotaa verta! On siis ientulehdus tai sitten turhan kovasti hammaslankailin. Toisaalta, se mihin kiinnitin huomiota oli tänään ilmestynyt tunne kurkkuun. Erittäin vaikea selittää! Mutta siis tuntuu vähän siltä, kuin olisi syönyt jotain eukalyptys/menthol -tyyppistä kurkkupastillia eli kurkku tuntuu ikään kuin viileältä. Niin outo tunne. Kurkkuahan ei tunne muuten ellei ole kipeänä. Tänään huomasin vaan tiedostavani, että koko ajan "tunnen" mun kurkun. Kuullostaa varmaan ihan pipipäältä! :ashamed: Onko kellään näistä kokemuksia/tietoa?

Edit: Tunnustelin tarkemmin kurkkua ja ehkä se sittenkin on enemmän kuuman/polttavan oloinen?!
 
Viimeksi muokattu:
Minnacanth - voit kyllä dipata R-testin, vaikka vuoteleehin.
..toisilla naisilla vuotoa saattaa tulla runsaastikkin ilman, että se meinaa keskenmenoa.

Dippasit siis tiistaina sen David testin?..ja oli ihan selkeä plussa - ei hyvin haaleahko haamuinen?

Dippaappa uudemman kerran keskiviikkona mitä näyttää.

..ja hyvä, jotta siulla siellä tukiverkosto valmiina:)..eikä siun tarvitse pakoilla ja piilotella itseäis ex-poikaystävältäsi!
Mikäli pelkäät häntä tai hänen mahdollista lisäuhkailua/fyysistäkin sellaista, ole yhteydessä heti viranomaisiin!

Jaksuja:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Olen täällä taustalla lueskellut pidempään jo eri ketjuja hakien vastauksia omiin oireisiini ja oon huomannut erään mielenkiintoisen seikan...

Hieman kyseenalaiselta kuulostaa, että Minnacanth kertoo olleensa miesystävänsä kanssa muutaman kuukauden, mutta hänen raskausjuttuja on jo viime vuoden lopulta ja tässä juuri kertoi sen olleen vahinko. Kuukausittain ilmeisesti vahinkoja tullut ja aina tullut niitä plussia? En minä tästä nyt moralisoi, mutta kun lueskelin alkuraskauden oireita ja plussatestijuttuja huomasin myös, että sama henkilö kertoi joulukuun lopulla olleensa raskaana jo seitsemännellä viikolla, kun taas toisessa ketjussa vasta mietti alkaako ne menkat ja tärppäsikö siitä kierrosta. Niin kysynkin sitten suoraan, että yritätkö sinä itse raskautua miehesi tietämättä vai mikä on homman nimi?

Nuo miehesi uhkailut kuulostavat todella pelottavilta, eikä sellaisia pidä ollenkaan väheksyä. Sellaisesta voisi tehdä jopa rikosilmoituksen. Mutta koska selkeästi kerroit toivovasi taustatukea tähän uhkailemiseen liittyen, on kamalan vaikeaa vieraan ihmisen olla "hengessä mukana", jos kaikki kirjoittamasi viestit ovat tavalla tai toisella ristiriidassa keskenään ja niiden asiasisältö on täysin eri kahdessa eri ketjussa.

En ole riittävän hyvä ihminen moralisoimaan ketään varsinkaan parisuhteen pituuteen liittyen. Ensimmäinen lapseni syntyi lyhyestä suhteesta ehkäisyn pettäessä, toinen sitten naimisiin mentyä. Nämä on kuitenkin niin suuria asioita elämässä, että voisi kuvitella jokaisen kumppanilleen kertovan, jos raskautumisaikeita olisi. Se lapsi kun ei ole ainoastaan sen äidin oma.

Toivon kuitenkin onnistuneita ja onnellisia ratkaisuja, vaikka hieman pihalla näistä sun kuvioista olenkin.
 
Kyseessä on kaksi eri miestä. Silloin joulukuussa oleva juttu on ohi. Ja käytimme keskeytettyä yhdyntää joten periaatteessa raskauden mahdollisuus oli pieni silloin, mutta saatuani plussia innostuin. Ja tässä uudemmassa jutussa on siis eri mies, menimme sänkyyn kännissä, hän muisti kortsun lopussa, päätti olla käyttämättä ja kertomatta etukäteen laukesi sisääni. Jonka jälkeen luonnollisesti puhuimme asiat halki jne. Ja toivottavasti pääsimme säikähdyksellä. Elikkä vaikka sitä lasta haluaisin niin haluan sen silloin kun molemmat ovat valmiita ja siitä on päätetty yhdessä.

Kuulostamatta sen enempää hullulta pakko sanoa, että en todellakaan ole suunnitellut tätä, että mies laukesi sisääni emmekä käyttäneet kortsua. Se että hän oletti minun käyttävän pillereitä oli typerää. Mutta kuitenkin niin kävi.

En ole halunnut kertoa ihan kaikkia yksityiskohtia täällä sillä pelkään jonkun tunnistavan ja en haluaisi sitä koska nämä asiat ovat kuitenkin minun ja tämän hetkisen mieheni välisiä.

Ollaan puhuttu asioista ja nyt halutaan vaan tutusua toisiimme ja panostetaan ehkäsyyn. Siis sikäli mikäli uskallan häntä enää nähdä. Mutta vuoto on siis lakannut ja en usko että olen raskaana. Seurataan tilannetta.
 

Yhteistyössä