"raskausoire"-ketju

HElou

no oliki jotenki pitkä kierto vain, eli kp 33 alko sit menkat. Mut hetken arvuuttelu ampaisi vauvakuumeen ihan uusiin äfääreihin! Viimekuukaudet ollu ihan vain psyykkistä toipumista kohdunulkopuolisesta, ja ihan katkolla koko vauva touhu. Mut nyt jyrähti uusi kuume päälle ihan satanolla! :D
 
Aijaa.com - 9526775.jpg

Tuollase sain tänä aamuna, kp 28/30-35... Tuo testi oli tulkittava 10min testauken jälkeen, ja tuo viiva alko tulla noin vartin päästä, onkohan viivanpaikka sitten vaan?? Mutta en kyllä oo kuullu et niissä olis punasta? Oviksestä lähtien mua on vihlonu tonne oikealle alas ja koko ajan vaan kovempaa, jos esim istuu vähän lujempaa, niin huutaa tekis mieli!!! Ja samoten tuo oire oli mulla ekassa raskaudessa.. Mutta esim eilen testasin puhtaan negan ja taas toissapäivänä kaks tuollasta samanlaista haaleaa punaista viivaa, jotka ei tullu testiajan sisää, kun niissä testeissä oli et tarkistettava 30min kuluttua, niin viiva alkoi tulla vähän jälkeen puolentunnin, mutta niissäkin selvästi punaista!!

Testi oli
Raskaustesti - Sofi One Step - Suomen Kotitesti
 
Viimeksi muokattu:
anu84, oliko se testiviiva vähän sellainen "sumuinen"?

Mulla tuli just sellanen viiva viime kierrossa kp 32/31-33 noilla samaisilla testeillä hieman testiajan jälkeen, mutta valitettavasti se kuitenkin tiesi menkkoja parin päivän päästä. Mutta se viiva kyllä antoi ihan liikaa turhaa toivoa :(

Toivottavasti se tarkoittais sun tapauksessa kuitenkin jotain muuta! :)
 
Ärsyttäviä tommoset haamuviivat! Toivotaan anu84 että viiva siitä tummuu kun kokeilet uudestaan! Jos välillä negaa ja välillä haamua ja menkkoja ei kuuluu ni kannattaa varmaan soittaa lääkärille ja tarkistuttaa asia.

Mulla on nyt siis eka luomukierto menossa ja nyt kp 29. Muistelin tässä että kun joskus 4 vuotta sitten pidin pillereistä taukoa ni menkat tuli ihan ajallaan eli eli :) En oo nyt tehny testiä ku mulla vaan yks kaapissa ja rahat vähissä. Yritän sinnitellä ens viikkoon! Mitähän sitä tekis että aika kuluis???? Siis muutaki ku lukis tenttiin :D

Maha edelleen turvoksissa, ei niin pahasti kuin viikko sitten kuitenkaan. Välillä nippailee mahassa ja vihlasee selässä alkavien menkkakipujen tapaan. Valkovuotoa jonku verran, ei kauheesti. Väsyttää ihan hulluna. En koskaan nuku päikkäreitä mutta tällä viikolla oon nukahtanu joka paikkaan. Saapa nähä :)
 
Viimeksi muokattu:
Voi että oon sähläri!!! Löysin marketista halpoja raskaustestejä ja aattelin että testaan nyt kuitenkin tänään. Olin iha innoissani mut tein sen tikkutestin vissiin jotenki väärin ku ei tulluu yhtäkään viivaa! Ärsyttää!!! Ja nyt ei oo pissahätä moneen tuntiin!!:headwall: Ja en huomannu, että siinä paketissa oli semmosia muovi astioita ni pissasin kertakäyttölautaselle ku en löytäny mukia :D voi äly mun kanssa...

Eilen oli rinnat kipeät, hellät eikä voinu kävellä rivakasti ilman että sattu. Tänään ei mitään oireita. Oon aika varma, että kierto on vaan ihan mitä sattuu eikä tässä mitään raskaana olla. Oon tiedostanu sen koko ajan että kierto voi olla renkaan jäljillä ihan vinksallaan, mut ainahan sitä toivoo ja toivova on se joka myös pettyy. Olis nyt edes näkyny se nega!! Ku nyt saan vaan jännätä täällä ja oottaa pissahätää aarg. Eikä varmaan kannata juoda vettä?
 
Vici - oliko testi tuollainen: Find Out pregnant stick:
FindOut Pregent Stick raskaustesti 2 kpl.


Käyttöohje:
1. Avaa foliopakkaus ja ota koetikku esiin.
2. Ota tuoretta virtsaa pakkauksessa olevaan astiaan. Kaada ylimääräinen virtsa pois siten, että vain noin 1 cm virtsaa jää astian pohjalle.
3. Aseta testiliuskan valkoinen pää astiaan siten, että virtsan taso ei ylitä tikkuun merkittyä maksimitasoa.
4. Odota 3-5 minuuttia ennen kuin luet tuloksen.


..jos oli - tuossa ehkä syy, miksi kumpaakaan viivaa ei ilmestynyt - liian vähän oli virtsaa vasta päässyt aplikaattoriin imeytymään!

Dippaappa se toinen aamulla ja noudata ohjeita tarkasti - Plussatuulosia!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Vici myöhäistä varmaan tuon käytetyn testin suhteen, mutta ainaki itsellä on Pregcheck-testien kanssa joskus ollu tarvis painaa kynnellä imutyyny-kohdan tuntumasta ennen kuin on lähtenyt virtsa kulkeutumaan testialueelle. Eli sitä voi kans kokeilla jos jatkossaki sattuu viivattomia tapauksia kohdalle. Vai oliko testi sellainen, että virtsa selvästi kulki testialueelle asti, mutta siitä huolimatta jäi kontrolliviivaki tulematta?

Eniveis, plussaonnea! :)
 
Heipsan. Olen aika uusi täällä, eli en tiedä kirjoitanko oikeaan paikkaan tai tuliko tämä nyt tänne mihin piti :D Mutta tosin joo, mulla on nyt meneillään suurinpiirtein dpo 10-15 en ole ihan varma tuosta ovulaation ajankohdasta. Mutta olen nyt kahtena päivänä saanut halpa-testi:n r-liuskoihin haalean haamun, viiva näkyy hyvin ja ei tarvitse tihrustella ja siinä on myös väriäkin vähän.. Mutta silti pelottaa, miksi se ei tummene tai siis miksei tän päiväinen ollut jo hiukan edes tummempi kuin eilinen. Yhteensä olen tehnyt 5 testiä :D Ja kaikkiin on siis tullut semmoinen. Kaverini teki tänään tuon saman testin ja katsottiin tuleeko siihen kuuluisa "viivanpaikka" mutta hänellä se oli täysin nega ei haamun haamua(edes roskis).. Eli toiveet on nyt todella korkealla, mutta SILTI mua pelottaa ja haluisin kysyä teidän mielipidettänne kuva on aika huono ja tuossa sitä ei niin hyvin nää kuin livenä. Kiitos jo paljon jos viittisitte auttaa minua:hug: Oireitakin kyllä löytyy mm. Rinnat todella arat ja turvonneet, mahassa ihme viiltelyä/nipistelyä ja oksettavaa oloakin on ollut. Aijaa.com - 9543818.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Heips!
Nyt jännitän taas täällä. Täti tuli 4 päivää etuajassa ja oli niukempi. Väsyttää ihan älyttömästi, otin saikkua töistä koska siitä ei tule mitään, nukahdan pöydälle. Kylmä on, vaikka ulkona vaivaiset -5 astetta. Tänään jos jaksan kauppaan asti kävellä, haen testin :whistle:
 
Riikka91
Yli 2 viikkoa pahoinvointia, lähinnä iltaisin kun nukkumaan menee. Mahaa kiristää, tuntuu oudolta.
Tämän sijasta menkkakipujen pitäisi olla ns. paikallaan ja mahassani pitäisi olla vihlovaa kipua josta tietää, että taas olisi aika vuotaa verta. Mutta ei. Vatsan kiristykset alkoivat tässä 5 päivän sisällä, niitä ei tosin ole välttämättä joka päivä.

Muita oireita ei ole, paitsi ehkä syöminen joka lisääntynyt.. Mutta olenhan muutenkin melkoinen rouskuttaja :D Ei sinänsä ihmetyttänyt ruoan määrä kuin vasta tänään.
 
Heissuliveissuli kaikille... taas piti lukea ajatuksilla kaikkien juttuja läpi. Täällä ei oireilla (vielä), mutta joka tuntosolu tarkkana alkaako jotain omituisuuksia ilmenemään. On tuo kiertokin ollut sellaista sekamelskaa että. Eka luomukierto kesti ruhtinaalliset 36 päivää.... No nyt toinen kierto menossa ja melko varmaan ovuloin jo kp13 illalla (8.2.) ja siementä tietty sisään heti aamusta ;) Tuosta ovuloinnin melkovarmuudesta kielii nyt vain yksi seikka: samanlainen vihlovakipu joka veti pers'silmään asti nyt tälläkertaa vasemmalla puolen alavatsaa kun edellis kierrossa oli oikealla puolella, mutta mokoma teki sen tempun edelliskierrossa kaksi kertaa viikon välein! :O ja molemmat kerrat oikealle puolelle. Silloin oli kiertopäivät 11 ja 18... Sittemmin "menkkakivut" kesti viikon eli kp.t 29-36, testasin silloin negan kp 34..

Nyt vaan tässä ootellaan lähipäivät mitä tapahtuu... Jos tuo ovis oli oikeasti kp13 niin siitä 14vrk eteenpäin enteilisi 27 päivän kiertoa...
 
Kiitos murmur ja Tesla vinkeistä! Testi oli pregcheck. Kumpikaan testi ei toiminu vaikka kuinka tein ohjeen mukaan seuraavan. Tuota kynnellä painamista vois kokeille seuraavassa satsissa! Kävin sit ostaan semmosen johon pissataan suoraan ja se näytti puhdasta negaa :( Ärsyttää. Alkais nyt ne menkat edes. voi höhlä. Heti alan panikoimaan että mun menkat ei ala koskaan enkä voi saaha lapsia. Tiedän, olen hölmö ja malttamaton. Pitää koittaa keksiä muuta ajateltavaa :)

Nyt ei mitään oireita, turvottelut tiessään. Oikeen mukava ja seesteinen olo paitsi ettää turhauttaa tämä menkkojen oottelu!!!

Yasmin Tosi hailakalta näyttää mut olisin kyllä ihan innoissani! Kyllä sussa jonku verran raskasuhormonia on jos testi jotain näyttää! Tee parin päivän päästä uudestaan aamupissasta. Toivotaan parasta :)
 
Tungenpa nokkani tänne oirelistani kanssa.

Syön teroja, ja viime teron otin viikko sitten sunnuntaina (kp:t oli tällöin jo lähemmäs 30..) eikä tätiä näy.

Oireita on ollut viimiset puolitoista viikkoa;
päänsärkyä
huimausta
kuvotusta (joka helpottaa veden juomisella sekä syömisellä:D)
maksamakkara&suolakurkku himo
rintojen arkuus ja kasvu
Ummetus.
Viime yönä myös kohtua (?) alkoi "särkemään". Välillä navasta alaspäin kokonaan, välillä vaan jommalla kummalla puolen..


Ajattelin soitella tänään polille että mitäs pitäis tehdä. Odotellaan kuitenkin uutta kiertoa, jotta päästäis tekemään tarvittavat tutkimukset hoitoja varten.
Muutamat viivapaikat tms oon saanut eilen päiväpissasta ja tänään aamusta.
 
lämpö 4:ttä päivää 37,4 (norm 36,2-36,4) Onkohan tässä mun mittarissa joku vika kun joka päivä näyttää samaa lukemaa :O tänään ollu nenä tukossa ja aivastuttanu, nenää kutittaa, ikäänkuin olisin allerginen jollekkin.. Sama kuin kesällä kun siitepölyallergia iskee. Mutta kipeältä tai flunssaiselta olo ei tunnu, koska mulla flunssaoireet alkavat nenänielukivulla ja selkeästi vilun väreitä kun lämpö nousee. Yleensä olo kuumeinen kun lämpö 37,2 kieppeissä ja nyt ei kyllä uskois että lämpö on noin korkeella jos ei mittais. Välillä pistelee alamasua. Nännin päät tuntuvat herkkätuntoisimmilta kuin ennen.
Tässäpä tämän päivän saldoa..... :cool:
 
kp18/?? oletettu ovis oireiden perusteella kp13 eli nyt ois dpo5 ehkä.... :confused:


kun edellinen kierto oli 36 päivää (eka luomukierto 10 vuoteen..) ja nyt jos ovis sattu tuohon saumaan niin enteilis 27 päivän kiertoa.
 
Viimeksi muokattu:
täälläki taas ollaan kummasti hoksattu kaikenlaisia oireita; rintojen arkuus ja kasvu, nokka tukossa, kuvotusta, silmissä sumeni ku nousi ylös, kipua alamahassa, kp 29/28-30.. tänään pöljänä tein tuossa puol7 aikoihin testin, vaikka tiiänki ettei ois kannattanu, negaahan sieltä tuli niin että paukahti...
 

Yhteistyössä