**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

lenkkari, mulla ihan samat fiilikset.. aina kun ajattelen tuota et mitä-jos, alkaa itkettää. Ja tuntuu ettei kukaan ymmärrä miten tärkeää olisi saada oma lapsi. Ainahan voi adoptoida jne tulee vastauksena, mutta en minä halua vieraan lasta. Egoistista joo, mutta sellainen vain olen. Jos ei tule lasta, en aio adoptoida.
 
Miinälle onnittelut! Kyllä on komeat plussat testeissä! :) Tarrasukkia teille!

Täällä taas kp 1 :( ja yk 6 alkaa...
Ei pidä heittää kirvestä kaivoon, vaikka kuinka tekis mieli! Aina tää päivä on yhtä masentava...onneksi varauduin, ja hain paaaaljon herkkuja sekä hömppäleffan. Taidan käpertyä tonne sohvan pohjalle viltin alle, ennekuin tarvii taas iltatöille lähteä...sniif :ashamed:

Plussatuulia kuitenkin kaikille muille jännääjille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: pikkumyy1
Miinä
Kiitos iippa :) nyt vaan tuntuu vihlontaa alavatsassa,.. :( koitan ottaa lepoa vaan mut pelottaa mist toi johtuu,.. sellast jomotuksen maista vihlontaa. Tosiaankin toivoa pitää että pysyy.
 
Laittelin tän saman tonne toiseenkin ketjuun päästäkseni helpolla näin pikapikaa. Saa samalla nostettua ketjua ettei pudota kakkossivulle!

Tervetuloa uudet! Mun kommentointi on nyt vähän jäässä, kun meillä on harrastusten joulunäytöksiä yms. kivaa töissäkin, että ei paljon koneella ehdi ajatuksella istua. Juuri tänäänkin olin neidin kanssa kolmatta tuntia tanssiopiston jouluesityksen kenraaliharjoituksissa, nauttii kun saa jammailla balettipuvussa ja äidin asu olikin jotain muuta ;)) Huomenna olisi neidin taitoluistelutreenit, omat esitykset ja jos illaksi kotiin, niin mikäs siinä. Ja töissäkin tämä joulukuu teettää enemmän hommaa kuin muulloin, niin ei vaan kaikkea ehdi.

Halit tädin kohdanneille ja tarra-arkkeja plussanneille!

Oman navan alla ei ihmeitä. Kaiketi se ovis tulee jos tulee. Nyt alkukierto menty parin päivän välein ja tän päivän jälkeen tiivistetään tahtia joka toiseen tai jos huvittaa niin useamminkin ;) Syön edelleen sitä Multitabs-raskaus-imetystä. Ja ajateltiin ihan jouluviikolle asti kylvää siemeniä...

Palaan viikonloppuna paremmalla ajalla. Tarviin wordin tohon rinnalle kommentointiin, että tulee kommentoitua tarkemmin ;)) Siitä tavasta en pääse pois...

Mukavaa myrskyiltaa kaikille!!!
 
Ellamae
Täällä taas tärppipvä:t meneillään. Ja kuten aina, juuri silloin talo täynnä porukkaa.Että yritä siinä nyt sitten.:headwall:
Nyt kp:t 12 ja ovistikut unohtui tietty ostaa:O
Ja enää en kauppaan jaksa kiirehtiä, kun huomenna esikon 14 v. synttärit, niin täällä on hirmuinen vatkaaminen, paistaminen ja mamman tuskailu lieden äärellä:popcorn:
Ehkäpä on ihan hyvä, että nyt mennään ns. sokkona, josko ei olis mitään tärppiä estävää stressiä:whistle:

Olen tässä vaan viime päivinä miettinyt eräänlaista asiaa.
Minulla on sukuperintönä nuo enneunet, kokemukset, näyt ja aavistukset.
Ja yksi asia on erityisesti ruvennut vaivaamaan.
3. lapsen syntymän jälkeen, -03, meidän parvekkeen oven lasiin ilmestyi viikoksi 5 vauvan jalan jälkeä.:O
Eli tiesin jo silloin, että elämässäni tulee ilmeisesti tapahtumaan 5 erilaista asiaa.
Silloisen mieheni kanssa ei ollut puhe kuin kolmesta lapsesta eikä erostakaan ollut tietoa.

Noh, vuosi siitä halusin erota ja nyt uuden miehen kanssa 2 yhteistä...eli lapsia 5!!!:heart:
Rupesin vain pohtimaan, että tarkoittiko se näky silloin, että elämässäni tulee olemaan vain 5 lasta...?:ashamed:
Kun joka kierrossa on tähän asti ollut vähän sellainen aavistus, että turhaa kaikki.
Tiedän, tämä kuulostaa aika ufolta jutulta niille, joilla ei tällaisia kokemuksia ole.:x
Kovasti kuitenkin toivon, että aavistukseni on väärä ja tuo asia tarkoitti ihan muita asioita!
Mutta nyt hipsin taas paistamaan: pitöisi tehdä 50 kpl appelsiinimuffinseja valkosuklaa/kermakuorrutteella:p
 
Ellamae Mäkin uskon kaikkiin tuollaisiin "hömppäjuttuihin". Mutta voihan olla että jalan jäljet tarkoitti jotain muuta? Älä nyt vielä toivoasi menetä! :)

Täällä ei kummempia, menkat loppui edellispäivänä ja nyt vaan yritellään taas :)

Mulla on alku- ja keskikierrossa aina sellainen rento olo "tulee jos on tullakseen" ja "eihän tässä kiire ole". Mut sit noin viikko ennen kun menkkojen pitäis alkaa niin on malttamaton ja toiveikas olo. Ja sit kun menkat alkaa niin kauhea pettymys..

Kp 8/29-34
 
Miinä
Dodiih naiset,.. tää siirtyy ( jo osaa) odottavien puolelle. Eilen verikokeissa todettu että olen raskaana ja laskettu aika Elokuussa :)) <3 Lähdettiin eilen oireitten takia päivystykseen ja siel testattiin kaikki mahdollinen ja mulla on harvinainen kohdun kaulan kystä jota ei tav. lääkäri oikein tiennyt mikä on ja laittoi suoraan gynelle .. synnärillä sit gyne tutki ja sanoi että harmiton kystä joka voi puhjeta itekseen ja josta ei ole haittaa. Ottivat verta jotta varmistuu raskaus ja 3 tuntia myöhemmin sain puhelimitse tietää että tää on oikeesti todellista. Hmmm,.. mihinkähän mä nyt sit? :D Tsemppiä kaikille joilla on monta kk takana <3 Se todiaan menee niin kun saontaan,. tärppää kun vähiten odottaa :)
 
HK3
Huomenta!

Pitkä tovi edellisestä kirjoituksesta, sori :/ Mutta siis asiaan...Menkat alkoi eilen kp25 =>
joka vaihtui kp1:ksi. Kroppa sekaisin kuin seinäkello, eikä ovulaatiokaan tapahtunut, sillä
oireet puuttui senkin osalta ym ym.

Onneks on töitä ja tulee joulu, jää vauvan ajattelu nyt ensi vuoteen :) Ellei sitten siirry
hamaan tulevaisuuteen (josko enään ollenkaan), koska omat monen vuoden haaveeni muutosta rannikolle nostivat jälleen päätään. Reilu vuosi pitäisi jaksaa, "pedata" täällä kaikki valmiiksi, hommata
uudesta asuinkaupungista töitä (joita siis tulen saaman aikas helpolla), sekä asunto...ehkä
aluksi vuokralle, mutta sitten hankkia vanhahko omakotitalo kunnon tontilla, kunnes on asettunut.
Että tällaista tällä kertaa :)

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille!!
 
Onnea MIinä! Eikä haittaa, että olet omanapainen tuollaisen onnenviivan vuoksi! Kukapa meistä ei olisi iloinen. Meidän loppujen täytyy kovin toivoa, että saamme korkattua syyskuiset!

Sunflower, isot halit sinulle ja ole ihmeessä mukana, eiköhän me täällä vielä olla jossakin ketjussa itse kukin!
MItes PIkkumyy? Joko on iloisia uutisia jaettavaksi?
Eris ja Lenkkari, ette ole ainuita, jotka pohtii, että ”ehkä ei enää koskaan”. Kyllä sitä tässä itsekin tuumii, että mikä kumma maksaa, kun mitään ihmeellistä ei ole koskaan tuolla alakerrassa todettu ja ei silti tärppää. Se on ahdistavaa, koska sitten toiset raskautuvat tuosta vain ja itse painii sen kanssa, että mitään ei tapahdu teoista huolimatta. Eilen just puhuttiin, että miten se on niin väärin, että toiset toivomalla toivoo ja ei millään saa edes yhtä.
Mulla on ainakin hermot kireellä sen vuoksi, kun asiat ei mene niin kuin tahtoo ja on muutenkin paljon kaikenlaista tekemistä ja puuhaa. Tuntuu, että tulee tiuskittua miehelle ja lapselle ihan turhasta. Mutta kun ärsyttää! Mie olisi halunnut nauttia tästä joulusta edes jonkinkokoinen vaavinalku masussa ;(
Ei se auta muu kuin loikkia tuonne ulos vielä hetkeksi, että saa purkaa energiaa ennen yötä. Se olisi taas siemenpäivä…
 
Täältä tultaisiin ja mukaan jälleen kerran. Viimeksi olin mukana toukokuussa jolloin sain toisen keskenmenoni ja päätimme silloin yhteistuumin pitää vähän aikaa taukoa. Nyt olisi taas tässä kierrossa luomuna yritykset aloitettu! Tällä hetkellä kp 33/?. Minulla on aina ollut hyvin epätasaiset menkat joten en tiedä voisiko menkat olla myöhässä vai ovatko vain alkamassa myöhemmin. Viimeksi kiertoni oli 43 päivää joten let see! Mutta mukaan tulisin ilomielin jännäilemään pitkästä aikaa!!


Olen siis 26-vuotias ja ensimmäistä jälleen kerran kovin yritetään!
 


Anteeksi jo etukäteen oma napa=)
Tänään dpo 12. Aamulla RFSUn testillä haalea haamu (värillä) ja nyt tunti sitten Apteekin omalla tuo:) Molemmat tuli testiajalla.
Pari kiertoa olen koittanut vähentää kuumeilua ja jatkuvaa oireiden mietiskelyä. Toivotaan että tämä pieni pysyy mukana. Varhaset on vielä dpot ja pelottaa kovin miten käy.
LA menis elokuun puoliväliin:heart: Esikosta testin tein ku rinnat järkyttävän kipeät, nyt ei juurikaan tuntoja. Alamahassa hieman tuntuu, mut muuten ihan normi olo. Lämpöjä mittasin äsken kun tuntu viluselta niin noin 37 astetta.
Toivottavasti tämä on nyt sitä!
Hirmusesti plussapuhureita!
 
  • Tykkää
Reactions: iippa88
Mamman muru voi että noi positiiviset testit on hienoja!! :D Saispa itsekkin sellaisen pian...alkaa negat jo tympii.

Lämpimät onnittelut plussasta Rakkauspakkaus83 :) :flower:

Omaa napaa: Vielä täytys tonne jouluviikolle ootella, että pääsee ekaa kertaa tikuttaa ovista. Toivottavasti sais siihen tikkuun jotain ja ehtis tekee talletukset hyvissä ajoin ;) Ja sitten taas ne pari pitkää viikkoa odottelua...voi ei..masentaa jo valmiiks tädin hyökkäys :ashamed: Sais kyllä suksia muualle tällä kertaa! Miä haluan syysvauvan! :)
 
Ellamae
iippa88 tiedän tuon tunteen, että masentaa jo valmiiksi:LOL:
Täällä tykitetään täysillä näköjään koko tämä vko:p
Isäntä saanut jonkun ihan uuden vaihteen...heh heh...
Ensi vko:lla on jo joulu!!
Siis J-O-U-L-U-!!
Meikäläisellä hiipii kroppaan ihanan kutkuttava joulustressi.
Ja tänä jouluna on taas koko muksulauma saman katon alla:heart:
 
Tosi tosi paaaaljoooon onnea plussanneille!! :heart:

Olisi ollut ihanaa itsekkin saada plussa jouluksi, mutta eipä taida enää ehtiä. Nyt on siis kp14.. oviksen pitäisi tulla tässä ihan lähiaikoina. Viime kierrossa ovis oli muistaakseni kp15. Tikkujakin olisi kaapissa mutta en nyt tässä kuussa jaksa ajatella koko asiaa, on stressiä jo ihan muistakin asioista. Ens kuussa sitten täysillä yritystä! :p

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!! :hug:
 
Ellamae
-Mansikka- mennään näköjään samoilla kiertopäivillä taasen:heart:
Meillä on kova yritys, jokapäiväistä näköjään:LOL:
Ovistikkuja en myöskään ostanut, ihan unohtui mutta toivon sillä olevan enemmänkin suotuisa vaikutus:)
 
Morjens!!
Kaikkien kokeiden tulokset olivat hyviä, ainoastaan kilpirauhaskokeissa hieman kohonnu arvot, mutta nyt ensi viikolla otetaan uudestaan, josko se olisi virheellisesti hetkellisesti näyttänyt hieman kohonneelta.
Tietääkö kukaan, voiko hormonitoiminta vaikuttaa jotenkin niihin kilpirauhastuloksiin?
Täti ei ole vieläkään tullut kylään nyt jo KP 106 :( Saa nähdä tuleeko tänä vuonna ollenkaan. Vatsa on ainaki tosi turvoksii, en tiiä sit johtuuko siitä kun menkkoja ei ole näkynyt vai mistä johtuu.
Mamman muru onnea sinne :) !!! Ja millä tavalla sulla oli "pullaantunut" olo, ennen kuin sait positiivisen? Eikä siis mitään muita oireita ollut?
 
Aattelin nyt ihan ääneen pohtia...kävin mielenkiinnosta lukemassa keskusteluja, kuinka kauan ihmiset on raskautta yrittäny alulle saada. Ja hattua kyllä nosta heille, jotka on vuositolkulla yrittäneet! Siihen verrattuna tää oma murhe tuntuu pieneltä...voisi siis sanoa että meillä on vasta yk 6 alkanut. Eikä vaan miettiä että voi ei, miksi ei mitään tapahdu. Tietysti kaikki tunteet, myös pettymys on oikeutettuja. Oli sitten yrittänyt kuinka kauan tahansa. Eikä sitä voi kieltää, ettei olisi kateellinen niille, joilla plussa pärähtää sormia napsauttamalla. Moni kirjoitti myös, että tärpännyt on vasta sitten kun lopetti liian yrittämisen ja stressaamisen. Voiko sillä stressillä olla tosiaan niin suuri vaikutus? Jos näin on, täytyy koittaa itsekkin muuttaa taktiikkaa :) Tässä kierrossa koitan tikuttaa ovista, joten ajatus pyörii yrittämisessä. Mikäli se täti sieltä taas saapuu, niin seuraava kierto on omistettu täysin "vauva-vapaalle ajattelulle". Ainakin niin hyvin kuin mahdollista!

Tsemppiä kaikille! Ja älkäähän stressatko ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä