**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

hmm...ei vieläkään ovisplussaa. Jokohan huomenna viiva vahventuis..toivottavasti, niin pääsis pian tekemään talletuksia ;) On tässä taas odoteltukin! Ja vielä piinaviikot edessä :ashamed: Jos ei sitä tärppiä tässäkään kierrossa tule, niin täytyy ottaa vähän etäisyyttä kuumeiluun. Henkisellä tasolla lähinnä, ettei tässä ny ihan hulluks tulisi :)
 
Moikka! mä en ole kerinnyt täällä palstalla oikein oleilemaan kaiken jouluhössötyksen keskellä ja pitäis päivittää noita mun tietoja ;D eli mut saa poistaa tuosta yrityslistalta, njimittäin toissapäivänä tuli plussa testiin, oli vaan niin omituinen olo että pakko oli testailla vaikka menkkojen pitäis vasta huomenna tai ylihuomenna alkaa :) oli ihan krapulamainen olo joka aamu, piti ihan miettiä onkos sitä tullut illalla otettua ':D Onnea kaikille plusanneille ja onnea muille yritykseen <3
 
Henspu hurjan paljon onnea plussasta!! :) :flower:

Omaa napaa: täällä ei vieläkään ovisplussaa..outoa. No mutta kai sitä silti voi tänään pupuilla ja huomenna lisää :D Eipä ainakaan pääse myöhästymään, jos noi tikut vaikka huijaa...
 
Ellamae
--------------------------------------------------------------------------------







Täältä Lohjan suunnaltakin kaikille oikein ihanaa joulua ja vauvaisaa uutta vuotta.

Tänään täytyy hakea jo testit etukäteen, pyhien takia, saa nähdä, kuinka pitkälle maltan odottaa ennen ekaa tikkuun pissausta
 
Niinhän siinä kävi, ei plussaa....eikä edelleenkään mensuja! Mutta hieno joululahja silti tuli, aika gynelle naistentautien polille on 17.1.! Jeee! :D Jään siis odottelemaan seuraavaa pinkaa ja haastetta! =)

Erittäin hyvää ja rauhallista joulua kaikille sekä plussarikasta uutta vuotta 2012!! :heart:
 
Ei oikein ole tää ovistestailu mua varten :ashamed: En vieläkään ole saanut positiivista! Ja nyt kp 14/28. Pelottaa, että ovis on jääny tässä kierrossa vallan tulematta, ehkä sen takia että yritän sitä väkisin paikantaa? Ovista tai ei, niin peittoja silti vaan heiluttelemaan...

iippa toivottaa myös kaikille hyvää joulua! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Henspulle onnea nopeasta raskautumisesta! Paras joululahja, jota ei varmaan meinaa malttaa pitää salassa ;)

Meillä muilla on vielä onneksi toivoa ja sitä pidetään tiukasti yllä! Syyskuisten pino pitää saada pian pyörimään.

Itselllä on onni, että emme ole joulua kotona, vaan minun vanhemmilla. Äiti hoitaa pääosin ruoat yms. kunhan autellaan. Ja saa sitä omaa aikaakin, kun isovanhemmat leikittää neitiä - tai toisinpäin. Ja toisaalta onni myös, ettei ole oviksen aika, koska täällä ei olisi ilo puputella ;))

Oireita ei ole mihinkään suuntaan. Viime viikolla juostessa tuntui vatsassa kipeältä ja siellä välillä nipistelee, mutta ei pahemmin. Rinnat ei ole kipeät, nännit ehkä vähäsen ja masukin pinnistelee aika normaalisti. Nuhan oireita oli tuossa viime viikolla ja välillä tuntuu että olisi nuha tulossa. Viikon päästä sen melkein jo näkee, mitä tuleman pitää... Pitäisi varmaan testejä tilata, mutta tänne ne ei ehdi ja en oikein tiedä viitsinkö appilaan tilata uudeksi vuodeksi, jos eivät ehdi ensi viikolla. Täytyy tilata kotiin ja testata sitten heti vuoden ekana päivänä jos täti ei hyökkää!

Hedelmällistä joulua ja vauvantäyteistä vuotta kaikille!!!
 
Ellamae
Micaela no joo,saa nyt nähdä...nyt on kp 27/33 ja eilen testasin sitten Prisman toisentyyppisellä liuskalla.
Eihän siihen tietty mitään tullut.
Epäilenpä, että nuo aiemmatkin haamut oli niitä viivanpaikkoja.

Rintoja särki eilen oikein kunnolla mutta eihän sekään mitään takaa.

Tänä aamuna tuli yhdellä wc-reissulla punertavaa limaista vuotoa mutta sekään ei toki takaa mitään.
Joskin toivo heräsi:LOL:
Ei olla kuitenkaan mitään puuhailtu hetkeen, että limakalvoista johtuisi ja jos on joskus ollut tiputtelua, niin kyllä se rehtiä verta on ollut...

Sanonpahan vaan, että kyllä v.....taa ( anteeksi :ashamed: ), jos ei taaskaan ole tärpännyt!
2 vko:a mahdollisten tärppipäivien molemmin puolin touhuiltu joko joka pvä tai joka 2. pvä:O
Mutta...eihän sekään takaa toki mitään!!

Jos huomisaamuna testaisi uusiksi.
Silloin kp 28 ja silloin on aiemmatkin haamut jo näkyneet:|
 
Seuraavaa pinkkaa odotellessa..

).( Luulin että ovis oli mennyt "ohitse", kun viime kierrossa kemiallinen raskaus, mutta ovis alkoikin ilmoittelemaan tulostaan eilen ja tänään oli testissä _vahva_ plussa.. KP25! Viikko takaperin tuli joku limatulppa ja niin luulin että ovis tuli mutta jotenkin niin laimeana ettei testit sitä kunnolla bongannu. Ei muuta kuin tallettelua tallettelua.

Ellamaelle viivoja testiin! Mitä muille kuuluu??

Tehkääs uus pinkka, ja sinne mulle

Pipsapippuri, 26v, YK7 / YK2 tikuttaen, KP25/32-37 (tämä kierto 39?)
 
Viimeksi muokattu:
Ellamae
Kannattaa kuulkaas tsekata tuo testipaketit. Prisman liuskapaketeissahan on 2 kpl. Onnex tänään vilkaisin tuota mukamas tyhjää pakettia ( 2 liuskaa siis tehtynä ) sillä siellähän oli KOLMAS:LOL:
Voi sitä ilon päivää:D

No joo, tikutin sillä ( siis kyseessä punaiset liuskat ) ja haamu/viivanpaikka tuli taas.

Aamulla tikutin Prisman sinisellä tikulla...ei mitään.

Onko teillä muilla tietoa, onko noilla sinisillä ja punaisilla liuskoilla herkkyyseroja?:O
 
Heips=) Rekisteröidyin äsken tänne forumille kun tarvitsisin hiukan teidän apuanne. Olen mitä ilmeisemmin raskaana..

Minulla oli kuukautiset kunnolla viimeksi 13.11.2011, ne kestivät sen 5-7 päivää kuten normaalistikin. Sen jälkeen kuukautiset jäivät pois.. ja aloin tekemään testejä.

Ensimmäisen testin tein 5.12, apteekin testi ja haalea viiva aamupissasta...

Sen jälkeen 8.12 tuli vähän vaaleaa vuotoa, mutta ei ollut menkkamaiset.

Toisen testin ten 16.12 sofi ultimate (netistä tilattu) ja siitä tui puhdas nega.

Ja nyt joulu aattona päätin tehdä vielä kolmannen testin johtuen useista raskausoireista ja siitä tuli selvä plussa! Voinko nyt luottaa tähän tulokseen? Soitan huomenna terveyskeskukseen mutta jännittää niin pirusti.

Tässä kuvia

tässä se plussa testi valottuneena

Aijaa.com - 9249502.jpg

Sitten sen eka apteekin haalea testi ja se plussa alempana..

Aijaa.com - 9249503.jpg

Ja sitten kaikki kolme testiä vielä

Aijaa.com - 9249501.jpg

ONKO TUO PLUSSA VAI EI?! miksi se ei ole tummentunut enempää? tummempi kuin pari viikkoa sitten mutta silti..

Emme varsinaisesti ole yrittäneet lasta, suhteemmekin on suhteellisen tuore.. käytämme keskeytettyä yhdyntää ja emme ole olleet sukupuoli yhteydessä tuon 27.11 jälkeen joten olisin nyt viikolla 7 jos on plussattu.
 
Minnacanth kuinka pitkä kierto sinulla yleensä on? Aikas todennäköiseltä haamulta tuo näyttää eli raskaana olisit, mutta luulisi että 7.viikolla olisi jo vahvempi viiva. Mutta todella riippuu kierrosta. Itse sanoisin noiden kahden perusteella että raskaana oot ja hgc arvot eivät vain ole nousseet vielä hurjasti..
 
Voi olla myös kemiallinen raskaus, eli munasolu on hedelmöittynyt muttei kiinnittynyt kunnolla.. Se selittäisi viivan haaleuden vielä nytkin koska raskaushormonia voi erittyä jonkin aikaa vielä "keskenmenon" jälkeen. Testeissähän kannattaa katsella tuloksia kuitenkin testiajan sisällä, noin pitkälle edenneessä raskaudessa voisi olettaa että rv 7 alkaisi viiva olemaan jo varsin vahva - toki poikkeuksiakin on.
 
Mulla on yleensä kp semmonen 28-30 mutta vaihtelee.. en oo koskaan kiinnittänyt huomioo siihen erityisemmin tai pitänyt kirjaa kauheesti.

Yhdynnässä ollaan oltu 12.11 ja sit 26.11 ja 27.11, ei sen jälkeen kuitenkaan.. en tiiä oikeen mistään oviksista sun muista kun tää on mulle ihan uusi juttu..
 
Minnacanthille en osaa sanoa muuta, kuin että kannattaisi tehdä digi. TOSIN minulla sekin näytti raskaana 1-2, vaikka lopputulos olikin tuulimuna. Toivon sinulle parempaa lopputulosta. Ja raskaushan on aina mahdollinen, kun ehkäisyä ei käytetä. Keskeytetty yhdyntä ei MINUN mielestäni ole sellainen, ainakaan varma keino.

Jotain ainakin on ollut tekeillä sinunkin masussa testeistä päätellen.
 
Kiitos Whisky Beat, alkaa vaan tuntumaan siltä että nää 3 testiä ja epätietosuus tekee hulluksi. En haluaisi enempää hämmentää soppaa ostamalla neljännen testin, ottaisko ne terveyskeskuksessa mua vastaan tän perusteella?
 
Myös minulla on yksi tuulimuna takana ja samalla lailla viivan olisi pitänyt olla vahvempi viikolla 7 eikä se koskaan sitten vahvistunutkaan. Digitesti näytti Raskaana 2-3vkoa mutta siihen se sitten jäikin :/

Ehdotan ja uutta testin tekoa ja ota ihmeessä digi. Sen pitäisi sitten näyttää sinulle jo 3+...
 

Yhteistyössä