**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

Iltaa naiset!
Eilen aamusta saatu cb:n digillä "Raskaana 1-2":heart: Paikkansa pitävä kyllä sinänsä että ovisplussa saatu tästä päivästä tasan kaks päivää sitten. Eli tänään dpo 14.
Ennen plussaa ei tosiaan oireita ollut, mutta oli vaan tosi vahvasti tunne että nyt on tärpännyt. En tiedä vaikuttiko tuo tunne vai mikä, mut sidukka ei v-loppuna mennyt alas ollenkaan. Saunasidukka piti heittää viemäriin melki kokonaan.
Tänään töitten jälkeen pissin Pregent-nimiseen testiin hetken mielihetkestä. Punanen viiva tuli, mut kylläkin heikko:( Tietty mielikuvitus lähtee heti laukkaamaan, ja epätoivo melki pääsi yllättämäään. Onko muilla kokemuksia Pregent-testistä? Ite ostin Prismasta. Ei varmaan ole herkimmästä päästä...toivotaan et viiva vahvistuu. Kuitenkin apteekin omalla tuli jo maanantaina hyvä viiva.
No mut toivotaan parasta ja pelätään pahinta=)
Esikosta käytiin yksityisellä varhaisultrassa ja vähän jo miehen kanssa juteltiin et mentäs nytkin.
Plussia!
 
Luin äsken raapustamani tekstin ja en tiedä onko raskaus jo ehtinyt sekoittaan mun pään (esikon raskausaikana kaikenlaista sekavuutta ilmeni jo), mut...eli ovisplussa oli tietenkin 2 viikkoa sitten:LOL:
Ja pahoitteluni myös muista sekoiluista!
nim. Mamman muru joka on onnesta sekasin kun seinäkello:cool:
 
Heihei. kp ois nyt jännät 33/28-?.. ihan mielettömän tunteellinen fiilis ja eilen itkin et onpa ihanaa et on kissat vieressä :D.. aika outoa. Tädistä ei tietoakaan. Roskishaamu oli hailakka, mutta en vielä siihen usko. Katsotaas nyt vielä. Oviksesta on nyt noin 14 päivää. En ala kertoilee enempii oireita koska niitä on tapana kuvitella aina :D.

Edit. 15 min viestin jälken pärähti täti kylään ja se vasta pistikin itkemään.. :'(..
kp1/28-33... :'(
 
Viimeksi muokattu:
Mamman murulle, Miinälle ja Rakkauspakkaukselle onnea!

Eris, ei ole kivaa, että täti kurvasi sun luo! Nyt vain mieli korkealle ja uuteen yritykseen.

Micaela, tervetuloa! Joukkoon mahtuu mukaan mainiosti! Toivottavasti saisitte pian plussan, olette tarpeeksi kovia kokeneet! Nyt vain rennosti ja syöt kaikenmaailman vitamiineja ;)

Iippa88, odottaminen on ärsyttävää, paitsi vauvan ;) Just tänään kollega kävi töissä näyttämässä pikkuistaan, oi kun tekisi mieli omaa! Vuosi sitten ajattelin että haluan kevätvauvan -12, kesän loputtua aattelin että kesävauva -12 ois kiva, ja nyt se syysvauvakaan ei tunnu kaamealta, vaan kivalta ajatukselta, jos se sieltä tulisi. Itse olen syysvauva ollut, veljeni juuri vuoden taitetta ennen syntynyt ja ei sekään nyt kamalasti ole kärsinyt synttäripäivästään ;)

Mansikka, sullakin aika samat kiertopäivät kun mulla. Ei ehditä jouluksi, mutta mikäs sen parempi syy aloittaa vuosi, kun tietää, mitä palkinnoksi on tulossa ;) Toivotaan että saamme aloittaa vuoden ikimuistoisella tavalla!

Omassa navassa on tuntemuksia laidasta laitaan. Nipistää ja lorahtaa ja vaikka mitä . Epäilen oviksen olleen aiemmin kuin laskennallisesti (ei vain niin kivulias kun yleensä tms.), mutta onkin ahkerasti jo toista viikkoa heiluteltu peittoja – tänäänkin pitäisi/saisi/voisi/jne… Yritän miettiä mitä oireita mulla oli esikosta ennen testiä: nuha, väsymys, hapankorppuhimo, lentokoneessa huono olo viikko ennen testiä pomppujen vuoksi, muuta en muista. Nyt kurkku on vähän nuhaisen oloinen (voi johtua myös siitä, että olen kuluttanut ääntä töissä ekstarpaljon), heikotusta ja kuvotusta ja nälätystä. Mutta toisaalta nää voi olla oireita siitä, että oon valvonut liikaa ja töissä vauhtia päällä kun ei ehdi juomaan vettä ja en oo päässy lenkille kun ei oo ehtinyt.

Mie inhoan tätä oireiden toivotonta tunnistamista, kun välillä niitä tuntuu ja toisinaan taas ei. Nyt tuijotann salkkariroskaa miehen kanssa boksilta ja otan rennosti. Huomenna viimeinen täyspitkä työpäivä ennen lomaa ;O)
 
Eris pahoittelut tädistä. Voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

Misupai On tuo oireiden kyttäys kyllä juu oma lajinsa. Itse en luota enää yhtään mitä mun kroppa koittaa keksiä..aina on muka jotain, mutta käy sitten ilmi ettei ollutkaan raskaudesta johtuvaa. Mutta ei sille minkään mahda, että oli se sitte mitä tahansa, jos peukaloa särkee niin heti aattelee että oisko tää ny sitä :D Heh...
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut tädistä Eris! Ja onnea uuteen kiertoon! =) Onpas kiva että teillä Ellamae ja Misupai on samat kiertopäivät kun mulla niin voidaan yhdessä jännätä loppukierrosta :D

En sitten malttanut tietenkään olla tikuttamatta ovista, vaikka aioinkin :D Ovis oli kp15, niin kuin viime kierrossakin. Ja eilen tunsin nippailua alavatsassa, vaan en tiedä oliko kuvitteellista.. Ainakin petipuuhia on harrastettu tarpeeksi, että siitä ei pitäisi olla tärppääminen kiinni ;)

Plussatuulia! =)
 
Ellamae
-Mansikka- täälläkin on hommailtu todellakin ahkerasti. Isäntä ihan ottanut asiakseen sen:heart: Mulla puolestaan on jo valmiiksi epätoivoinen olo, että ei tärppää tälläkään kertaa:headwall: On vaan niin outoa, että ensimmäistä kertaa olen jo kolmannessa kierrossa...Ja noita nippailuja. Kyllähän sitä tuntuu vaikka mitä ja koska mutta olen yrittänyt olla niitä kuulostelematta, että kroppa ois mahdollisimman stressitön:D Liekö sitten onnistunut...Ja ovislimat...Kun on taas tuolla spermalla kyllästetty, niin ota nyt noista nesteistä selvää, mitä tuolta lorahtelee:O Ei auta kuin puuhata vaan edelleen ja sitten joulun välipäivinä tikutella...
 
Voimia kaikille, jotka sitä tarvitsevat!!

Täällä menossa kp 14 joten ovis taitaa olla lähellä. En tosiaan ole sitä ikinä tunnistanut, enkä meinaa tikuttaa. Jos tänään jaksais touhuilla varastoon. Huomenna lähdetään anoppilaan yökylään (tietysti just oletetun oviksen lähellä).

Ollaan miehen kanssa päätetty, että jos tästä kierrosta ei tärppää niin meillä alkaa pienoinen tauko yrityksessä. Yk3 vasta menossa, eikä kyse ole siitä että yritys olis liian raskasta. Pettymyshän se tädin tulo kyllä aina on ja iso sellainen. Ihan muista syistä alkaisi sitten tauko. Toivon toki, että plussan saisimme tammikuun alussa :)
 
Joelle Peukkuja teille että onni suosii tässä kierrossa! Toivon samaa onnea myös itselle ja kaikille tasapuolisesti! Koitetaanpas saada iso kasa plussia heti tammikuulla, niin saadaan uusivuosi mukavasti alkuun! :)
 
Ellamae
Pohdinpa tässä aamulla syntyjä syviä...jos nyt kuitenkin on niin, että oviksen ja menkkojen alun väli on suurinpiirtein aina sen 14 vrk:tta, niin viime kierrossahan sain ovisplussan kp 16.
Menkat alkoi kuitenkin vasta ko 33 eli ovis oliskin ollut vasta kp 19.
Silloin sain kylä tikkuun enää hailun viivan kuten tuon ovisplussan jälkeisenä aamunakin :)
Siis???
Nimittäin nyt kun on kp 19, wc-reissulla tuli TAAS venyvää limaa.
Ihan kuten vko sittenkin...
Ota tästä nyt selvää:attn:

Taidetaan puuhailla r-testin tekoon asti:LOL:
 
Täällä kp 8 ja nyt vain odotellaan jos ovulaatio vaikka tapahtuisi tässä kierrossa, tänään kyllä vähän aamulla harjoiteltiin ja nyt joka toinen päivä tästä eteenpäin pupuillaan :xmas: Lääkärini sanoi, että jos joka toinen päivä yrittäisi niin se olisi hyvä vauhti. Joten tiedämme mitä teemme siis :LOL:
 
Kiitos iippa ja samoin tsempit sulle! (ja tietty kaikille) :)

Jotta vauvan saaminen ei olisi turhan helppoa niin mulle pukkas hiivatulehdus päälle :kieh: Joo, no onneks pe saatiin touhuiltua vielä. Toivottavasti vaan ovis oli sit nyt viikonloppuna, menee muuten varmaan hukkaan kun värkki on liian kipee hommailuun.

Kp 16/29-34
 
Ellamae, kiva että muillakin on limaa ;)) Mullakin tuli viikolla kirkasta limaa ja kaikenlaista limaa... Ja limantulo jatkuu, mutta ei veny. Tänään siinä oli niitä valkuaisenpaloja tai mitä lie.

Mie luulen että ovis oli ja meni. Valkovuotoa tai spermaa tai mitä ikinä onkaan, niin valuu ja tulee koko ajan. Masussa on kipupisteet vasemmassa reunassa, ei alhaalla. EIlenkin juostessa sattui sinne. Ja tänäänkin on sattunut mahaan pistemäisesti, mutta eri tavalla kuin ennen ovista munasarjojen kohdalla.

Joelle, toivottavasti ajoitus oli oikea. TÄää yrittäminen on niin pepusta, että olen miettinyt taukoa tai jotain. Tai siis sitä ei varmaan tarvitse edes miettiä kun mies aloittaa vuoden alusta opinnot töiden ohella, niin ei varmasti olla sängyssä hereillä yhtä aikaa ;))

Tässä kierrossa on ainakin puuhasteltu tarpeeksi, melkein paikat kipeänä siitä. JOka toinen päivä viimeisen viikon ajan ja sitten vielä jos huomenna jatkaisi, niin se olisi siinä. Tiistaina tulee mun isä ja keskiviikkona lähden jo lomalle neidin kanssa. Mies tulee perässä aattona.

Micaela, kiva että lääkärikin on oikein sanonut sen, että joka toinen on hyvä ;) Kun se yksi kerta riittäisikin...
 
Ellamae
Istun täällä väri päässä...Huomisiltana taidetaan vielä hommailla, tänään ei jaksanut. Eiköhän se ois sit siinä. Tulee jotain, jos on tullakseen:O

Onhan se nii, että tieto lisää tuskaa. Jotenkin nyt vasta tajuaa kunnolla, miten monta asiaa pitää natsata, että tärppää:O

Melkoisen onnekas on saanut olla, kun aiemmat tulleet niin helposti:ashamed:
 
Jee..eilen sain mieheni viimein tajuamaan, että hän ei voi pitää kannettavaa tietokonetta sylissään siinä kriittisten paikkojen kohdalla :D Sehän voi vaikka tappaa siittiöitä...monesti olen maininnut asiasta, mutta hän ei uskonut sen olevan niin oleellista. Eilen sitten hain netistä tietoa aiheesta, ja kyllä sitä ihan jossain tutkimuksissa on todettu, että tietokone kannattaa pitää pöydällä jos raskautta yrittää alulle saada ;) Lämpenemistähän se lähinnä aiheuttaa, eikä siittiöt siitä tykkää. Meneeköhän tää jo hysteeriseksi :D Kiltisti mies on nyt sen koneen pitänyt sukukalleuksistaan kaukana! Jos tässä kierrossa tärppäis niin kyllä repeisin totaalisesti, kun voisin sanoa että no siitähän se vain olikin kiinni :D No joo, eihän se tietenkään niin ole. Se on monen tekijän summa :)

Tänään alkaakin sitten tikutus. Jännää ;) Perjantaina pitäis laskennallisesti olla ovispäivä. Saapi nähdä miten käy...
 
Viimeksi muokattu:
Hurjasti onnea plussanneille!! :heart ja pahoittelut tädin kohtaamille! :hug:

ON: Kp 40, ei mensuja, ei gynen aikaa vieläkääääään. Joten eiköhän se mene ens vuoden puolelle sitten! Testin tein kp 35, erittäin puhdas nega. Jos ei perjantaihin mennessä ole alkanu, teen uuden testin! Luultavammin sekin kyl negaa näyttää, joten valmistaudun odottelemaan seuraavaa pinoa ja seuraavaa haastetta! =) Ilmoittelen perjantaina kuin kävi! =)
 
Ellamae, mulla on taas ihan sama juttu.. Eli ovisplussan sain viime kierrossa kp15, menkat alkoi kp35.. Eli mitä? Voiko ovis olla niin paljon liian aikaisin, vai näyttääkö tikut niin pahasti väärin :O Ja mulla kans limoja tulee niin ettei niistä tiedä mitä ne tarkoittaa :D Mulla on kans mies ihan intona että nyt tärppää, ja haluaakin joka ilta harjotella vauvantekoa :D

Se olisi kiva tietää, että onko oikeasti siitä jotain haittaa jos niitä peittoja heilutellaan joka ilta.. siis meinaan että onko parempi joka toinen päivä.. Itse en usko että tästä kierrosta tärppää, on ollut kaikenlaista stressiä ja olen syönyt särkylääkkeitä. Onko jollakin niistä tietoa, miten ne vaikuttaa raskautumiseen?

Ansku, pidän peukkuja sulle että saat plussan! =)
 
Me ollaan kyllä miehen kanssa niin väsyneitä, että ihan kateeksi käy teitä jotka joka ilta tai joka toinen touhuilette! :D Nyt on tietty toi hiivatulehduskin päällä, mut silti.

Huomasin tuossa viikonloppuna jännän asian. Tosiaan testasin viime kierrossa kp 30 negan ja menkat alkoi siitä parin päivän päästä. Menkat oli kyllä ihan erilaiset kun normaalisti (tuli lähinnä tuhrua, yhtenä päivänä normaalia). No joka tapauksessa en usko olevani raskaana, siihen on korkeintaan 0,1% mahdollisuus :D Nyt siis kp 17/29-34. Mutta joo, sain lauantaina toisesta rinnasta tulemaan pari pisaraa maitoa. Mistä ihmeestä se voi johtua? Imetys päättyi n. 11kk sitten, ja silloinkaan ei maitoa tullut enää kuin vähän. Ja juu, en tiedä mistä sain idean koittaa puristella maitoa :LOL:
 
Ellamae
-Mansikka- särkylääkkeet joko estää ovulaation tai sitten alkion kiinnittymisen kohdun seinämään. Mutta särkylääkkeitä on syötävä lähes joka päivä kierron aikana...niinkuin minä jouduin viime kierrossa tekemään:O

Yleinen mielipide on se, että joka ilta touhuttuna ei siittiöitä ehdi tarpeeksi kertymään, siis liikkumiskykyisiä.
Noh, ex-miehen kanssa hommailtiin joka ilta yhden kierron aikana ja siitä tärppäsi, että tiedä nyt tuosta, miten asiaa ajattelee.

Joelle esikkoni syntyi -97 joulukuussa. Maaliskuussa -98 lopetin imetyksen ja toukokuussa tulin raskaaksi. Aavistelinkin asiaa juuri siksi, että maitoa rupesi herumaan:LOL: Olin kuitenkin 2 kuukauden ajan ollut taatusti maidoton immeinen:D
 
Joelle, taisimme siitä keskustellakin, että oli oudot menkat viimeksi. Mullakin hyvin niukat ja loppui kuin seinään. No, testasin viikko sitten ihan hupinaan, nega. Ja mullakin on nyt kahdessa kierrossa, siis tää lasketaan toiseksi tullut maitoa. Toisessa kierrossa tuli paitaan täplä, kun tein jotain järjestelyhommaa niin että tissi oli alimmaisena ja sitten tässä kierrossakin sain puristamalla tipan vai tulikohan sekin jossain ihmeasennossa, en nyt muista. Mutta itse olen lopettanut imetyksen siis 7/09, ja siitä vuoden päästä tuli vielä maitoa puristettaessa...

Mutta nyt nännit tosi kipeät, mistä lie johtuu. TÄnään olisi vielä tarkoitus kylvää siemeniä, sitten jäämme odottamaan tuotannon tuloksia ;)) Odottavan aika on pitkä.

Jaksamista kaikille! Ja otetaan rennosti joulunaikaan - eikös joskus ole syntynyt paljon syysvauvoja, kun ihmisillä ei ole pimeään aikaan ollut muuta puuhaa ;))) Mehän voisimme korjata tilannetta vuonna 2012...
 

Yhteistyössä