Mamman murulle, Miinälle ja Rakkauspakkaukselle onnea!
Eris, ei ole kivaa, että täti kurvasi sun luo! Nyt vain mieli korkealle ja uuteen yritykseen.
Micaela, tervetuloa! Joukkoon mahtuu mukaan mainiosti! Toivottavasti saisitte pian plussan, olette tarpeeksi kovia kokeneet! Nyt vain rennosti ja syöt kaikenmaailman vitamiineja
Iippa88, odottaminen on ärsyttävää, paitsi vauvan
Just tänään kollega kävi töissä näyttämässä pikkuistaan, oi kun tekisi mieli omaa! Vuosi sitten ajattelin että haluan kevätvauvan -12, kesän loputtua aattelin että kesävauva -12 ois kiva, ja nyt se syysvauvakaan ei tunnu kaamealta, vaan kivalta ajatukselta, jos se sieltä tulisi. Itse olen syysvauva ollut, veljeni juuri vuoden taitetta ennen syntynyt ja ei sekään nyt kamalasti ole kärsinyt synttäripäivästään
Mansikka, sullakin aika samat kiertopäivät kun mulla. Ei ehditä jouluksi, mutta mikäs sen parempi syy aloittaa vuosi, kun tietää, mitä palkinnoksi on tulossa
Toivotaan että saamme aloittaa vuoden ikimuistoisella tavalla!
Omassa navassa on tuntemuksia laidasta laitaan. Nipistää ja lorahtaa ja vaikka mitä . Epäilen oviksen olleen aiemmin kuin laskennallisesti (ei vain niin kivulias kun yleensä tms.), mutta onkin ahkerasti jo toista viikkoa heiluteltu peittoja tänäänkin pitäisi/saisi/voisi/jne
Yritän miettiä mitä oireita mulla oli esikosta ennen testiä: nuha, väsymys, hapankorppuhimo, lentokoneessa huono olo viikko ennen testiä pomppujen vuoksi, muuta en muista. Nyt kurkku on vähän nuhaisen oloinen (voi johtua myös siitä, että olen kuluttanut ääntä töissä ekstarpaljon), heikotusta ja kuvotusta ja nälätystä. Mutta toisaalta nää voi olla oireita siitä, että oon valvonut liikaa ja töissä vauhtia päällä kun ei ehdi juomaan vettä ja en oo päässy lenkille kun ei oo ehtinyt.
Mie inhoan tätä oireiden toivotonta tunnistamista, kun välillä niitä tuntuu ja toisinaan taas ei. Nyt tuijotann salkkariroskaa miehen kanssa boksilta ja otan rennosti. Huomenna viimeinen täyspitkä työpäivä ennen lomaa ;O)