Hakutulokset

  1. C

    Strippari pilasi parisuhteen.

    Kyl mä väittäsin et parempi strategia olisi niin polttareissa kuin siinä tulevassa avioliitossakin toimia sovittujen sääntöjen mukaan, niin ei tarvii kokoajan elää pelko perseessä, et milloin se toinen jostain saa selville, mitä on tullut tehtyä. :) Toisissa parisuhteissa stripparit on ok...
  2. C

    Strippari pilasi parisuhteen.

    Siis ihanko tosissaan olet sitä mieltä, että kaverit ja se että he eivät loukkaannu olisi tärkeämpää kuin se että puoliso ei pahoita mieltään? Oikeesti? Jos mies tietää, että puoliso ei tuommoista hyväksy ja kavereista se on silti ollut muka niin kamalan hauskaa, niin ei sillä miehellä ole...
  3. C

    Onko sinun mielestä petos jos ei kerro että aviomies ei ole lapsen biolooginen isä?

    Siis tosissaanko väität, että kaikki tietää, jos puoliso on petturi? Että myös kaikki ne naiset, joiden mies on tosi hyvä aviomies ja isä ja silti työmatkoilla höylää jotain toista, tietää millaisen tyypin kanssa on naimisissa? Tutkimukset kun kuitenkin väittää, että 30-50% ihmisistä pettää...
  4. C

    Onko lapsesi isä se jonka nimi on papereissa? Tai et ole varma onko isä hän vai joku muu?

    Ei ole muita vaihtoehoja isäksi kuin tuo mieheni ja niin on kyllä isänsä näköisiä ettei silläkään mitään epäilyksiä. Mutta ei mua haittaisi millään tavalla se, että kaikki testettais vaikka jo synnärillä ennen kun se isä laitetaan sinne papereihin, sen vauvan verinäytteenhän saisi suoraan...
  5. C

    Perätilassa synnyttäneitä? Alakautta vai sectiolla?

    Ja silti alatiesynnytystä suositellaan myös perätilavauvojen kohdalla silloin kun lantiomitta riittää. Koska alatiesynnytyksessä riskit sekä äidille että vauvalle on aina pienemmät kuin sektiossa. Perätilasynnytyksessä paikalla on aina kaksi kätilöä ja lääkäri, lisäksi anestesialääkäri oven...
  6. C

    Perätilassa synnyttäneitä? Alakautta vai sectiolla?

    Toisen lapsen perätila todettiin synnärillä, kun menin lapsiveden menon takia osastolle viikoilla 40+0. Siihen asti kaikki olivat merkinneet neuvolakorttiin, että oikein päin on, mutta siinä sisään tullessa kätilö alatutkimusta tehdessään totesi, että tämä on muuten perätilassa. Siinä sitten...
  7. C

    Mies ei ymmärrä

    Toki tilanteet muuttuvat elämässä ja hyvistä miehistä tulee ajan saatossa huonoja, mutta en ymmärrä miksi siihen suhteeseen jäädään ja katsellaan kun elämä valuu hukkaan. Usko pois olen useaan tällaiseen ketjuun vastannut eri tavalla ja antanut rakentavia neuvoja, mutta ne kaikuvat *aina*...
  8. C

    Mies ei ymmärrä

    Miksi pilata elämänsä tuollaisella paskalla? Siis mikä on se syy, että heittää oman elämänsä hukkaan ja ennen kaikkea opettaa lapsilleen paskan isän ja parisuhteen mallin? Sen syyn voin etäisesti ymmärtää, että on jo niin sokea omalle tilanteelleen, ettei todellakaan enää kykene ymmärtämään että...
  9. C

    Mies ei ymmärrä

    Nyt ei kyllä sanat riitä... Siis. Oikeesti? Miten sä voit edes vahingossa kuvitella et toi olisi normaalia? Miten sä oot hyväksynyt tuollaisen vuosia? Miksi teit sen toisen lapsen? Joo, oon niin tyrmistynyt tosta tekstistä ettei vaan kykene edes kunnolla kirjoittamaan tai se mitä tekis mieli...
  10. C

    Olisitko onnellisempi sinkkuna?

    Olisi ehkä sunkin kannattanut valita parempi mies? En olisi missään tapauksessa onnellisempi sinkkuna. Koko aikuisikänäni (~12 vuotta) olen ollut sinkkuna alle puoli vuotta. Olen ehdottomasti parisuhdeihminen ja nimenomaan saan lisä onnellisuutta siitä, kun voi tehdä asioita yhdessä jonkun...
  11. C

    Äityslomalla ystäviä

    Täällä yksi pk-lainen kotiäiti, seura päiväsaikaan olisi kyllä mukavaa, mutta itselläkin 2 alle 2-v lasta, joten edes tuonne avoimeen lähteminen on aina niin työn ja tuskan takana...
  12. C

    Kenellä on ekan plussan jälkeen mennyt raskaus hyvin loppuun asti?

    o/ Kaksi plussaa, kaksi tervettä lasta. Itsekin olin kamala stressaaja sekä raskausaikana että vauva-aikana, mutta turhaa se kai on, kun ei siihen meneekö asiat hyvin vai ei oikein itse pysty vaikuttamaan (ainakaan määräänsä enempää). Mutta eipä sitä huolta kai pysty välttämään, kun niin...
  13. C

    Saako teidän mielestä eron harkinta-aikana seurustella jo toisen kanssa?

    Voisiko näistä hyvin päinvastaisista kommenteista, joita tähän ketjuun on tullut päätellä, että suhteet ja ihmiset on erilaisia, joten yleispätevää ohjetta ei voi antaa? Haluaisin todella kuulla näiltä, jotka on ehdottomasti sitä mieltä, että kukaan (missään tilanteessa) ei saisi...
  14. C

    Saako teidän mielestä eron harkinta-aikana seurustella jo toisen kanssa?

    Karmeeta paskaa täällä puhutaan AP:sta ihan vaan sen perusteella, että seurustelee miehen kanssa, jolla harkinta-aika kesken. Teistä kukaan ei tunne AP:ta, miestä, ex-vaimoa tai erokuviota. Ja silti keksitään ties millaisia luonneanalyyseja, haukutaan, vähätellään ja toivotaan epäonnea. Kertoo...
  15. C

    Saako teidän mielestä eron harkinta-aikana seurustella jo toisen kanssa?

    Mutta miksi yleistää tämä myös niihin pareihin, joilla näin ei ole? Jos joku joskus on palannut yhteen harkinta ajalla tarkoittaako se sitä, että joku muu ei voi olla 110% varma erostaan sillä hetkellä kun erota päätetään välittämättä siitä milloin ne avioero paperit viedään ja milloin se...
  16. C

    Saako teidän mielestä eron harkinta-aikana seurustella jo toisen kanssa?

    Nimimerkki Hellurei kiehuu nyt aivan syyttä. Mitäs jos se mies haluaa seurustella jo nyt vaikka pitääkin matalaa profiilia? Miksi aloittajan pitäisi jarrutella? Olen ainakin itse todella onnellinen, että kukaan sinun kaltaisesi ei yrittänyt vaatia nykyistä puolisoani odottelemaan sivussa. Eroja...
  17. C

    Saako teidän mielestä eron harkinta-aikana seurustella jo toisen kanssa?

    Tässä nyt sekoitetaan juridiikka ja parisuhde toisiinsa. Se, että avioeroa ei saa heti ei tarkoita, että se ero olisi millään tavalla kesken. Kun erosin ex-mieheni kanssa, oli ero ihan selvä siitä hetkestä asti kun niin päätettiin vaikka avioeroa virallisesti haettiin vasta vähän myöhemmin. Ei...
  18. C

    Oho. Onpa tullut paljon allekirjoituksia homoliitoista

    Jos heteroparista mies on hedelmätön ja nainen tulee raskaaksi luovutetulla spermalla, se ei luonnollisuutensa puolesta eroa mitenkään siitä, että lesboparista toinen tai molemmat hakeutuu hoitoihin ja saa lapsia. Muuten allekirjoitan kyllä tuon, että sairauksia voi ja saa hoitaa, siitä kuinka...
  19. C

    Oho. Onpa tullut paljon allekirjoituksia homoliitoista

    Voi jeesus mitä vatipäitä taas kommentoimassa. Sujuvasti myös jokainen vastustaja sivuuttaa kaikki sellaiset kommentit, johon ei ole mitään järkevää sanottavaa. Kokeillaanpa ratakiskoa, jos nekin joita ei ole kovin suurella ÄO:lla siunattu ymmärtäisi. Tämä lakialoitehan ei liity uskontoon...
  20. C

    Kiehun kiukusta.. avioehto...

    Yritätkö tahallasi viedä huomiota varsinaiselta aiheelta? Tottakai yksinkertaistin, koska jos tekisin täyden budjetin, itse asia hukkuisi numeroihin, kuten jo aiemmin totesin, lisää tonni molempien palkkaan ja vaikka 200e naisen kotonaolovuosien tuloihin ja nosta perheen kuluja tonnilla kuussa -...

Yhteistyössä