Hakutulokset

1. C

Muita joiden mies / lasten isä ei ole täydellinen?

Aloitusviestissäsi puhut siitä, että et pääse edes hammaslääkäriin. Joten se mihin sinulle on vastattu on, että miten voi olla että mies ei sitä muutamaa tuntiakaan 'pärjää'. Nyt sitten yhtäkkiä kyse onkin siitä, että miehen piti hoitaa 24/7, jos olisit aloittanut tuosta, voisivat vastaukset...
  2. C

Muita joiden mies / lasten isä ei ole täydellinen?

Kyllä mäkin taipuisin AP:n myöhempien kirjoitusten valossa uskomaan, että kyse ei ole oikeastaan siitä, että isä ei pärjäisi vaan nimenomaan siitä, että isä ei noudata pilkulleen AP:n (ajatuksissaan) laatimaa lastenhoito manuaalia. Oma puolisoni osaa hoitaa lapsia oikein hyvin. Hän hoitaa...
  3. C

Onko muita perheellisiä naisia joilla ei ystäviä?

N34 nimimerkillä on todella hyviä ajatuksia, enkä lue hänen viesteistään ollenkaan samaa kuin muut. Todennäköisesti täytyy olla itse (ollut) tuollaisessa tilanteessa, että voi ymmärtää mitä tarkoitetaan. Ei kyse olekaan siitä kumpi pyytää vaan siitä, että ystävyyssuhde ei ole tasapuolinen...
  4. C

Joulun 2013 viinakset tähän ketjuun

Missään en viestissäni sanonut, että alkoholia voi käyttää ainoastaan lapsilta salaa. Itseasiassa erikseen mainitsin, että isä tai isovanhemmat saattavat hyvin ottaa ruoan kanssa lasin viiniä tai saunaoluen - kyllä ihan niiden lasten nähden. Miksi ihmisiä hankaa niin helvetin pahasti...
  5. C

Joulun 2013 viinakset tähän ketjuun

Miten niin tylsää? Mun mielestä viinakset ei kuulu mihinkään juhlapyhään ainakaan jos sitä vietetään lasten kanssa. Todella hauskaa ja antoisaa on ilman pisaraakaan alkoholia. Jos mies tai isovanhemmat ottaa lasin viiniä ruoan kanssa tai saunaoluen, ei se minua haittaa, mutta itse en mitään...
  6. C

Miehestä tullut patalaiska kun minä jäin älomalle :(

Siis miksi sä passaat sitä miestäsi?? Siis ukkohan on ihan uskomaton kusipää, mutta mikäs siinä on ollessa, kun sä kaiken teet ja vielä passaat päälle ja ainoa mitä siitä täytyy maksaa on kuunnella vähän nalkutusta, joka sekin hiljenee kun vaan sanoo, että täytyy rentoutua? Siis lopeta...
  7. C

Voitaisiinko tuo "mies" bannata???!

On lähestulkoon huvittavaa miten mies yrittää jokaisessa keskustelussa antaa itsestään uskomattoman sivistyneen, lukeneen, koulutetun ja fiksun kuvan ja mitä kovemmin hän yrittää sitä selkeämmin jokainen huomaa ettei hän ole mitään edellämainituista. Tai jos on hän onnistuu kyllä kätkemään sen...
  8. C

Koska Kati jättää (tarkoituksella) sanomatta mitään, jotta hän voi sitten jatkossa kommentoida, että eihän nyt tätä tai tuota tarkoittanut en ota kantaa Katin itsensä kommentointiin. Mutta sen voin sanoa, että jos en edusta sellaista naista, jollaisen mies itselleen haluaisi (lue haluaisi...
  9. C

Mun mielestä mies kyllä kuulostaa paljon onnettomammalta kuin suuri osa hänen kanssaan keskustelevista (onnellisessa parisuhteessa olevista) naisista. Mitäköhän siitä pitäisi päätellä. Myöskin niin kauan kunnes mies nimeää nuo ulkomaat, joissa asiat ovat niiiin paljon paremmin ja kertoo sen...
  10. C

Voi luoja paratkoon! Tällainen pelikonetuote tulossa myyntiin!

Eihän tuo ole tarkoitettu vaan miehille. Siihen on vaan noihin seksipeleihin lisälaite, joka on miehille. Noita laseja voi käyttää ihan kuka vaan.

Yhteistyössä