Kiva lukea ihmisten hyvistä parisuhteista ja siitä, miten arvostavat puolisoaan.
Mietin omasta suhteesta vielä sellaista detaljia, että me autetaan myös toisiamme monissa asioissa, joista yksin ollessa jäisi paitsi. Esim ite olen välillä saamaton, mutta saan enemmän aikaiseksi, kun puoliso on luonteeltaan energinen ja tehokas, ja haluan auttaa enkä ainakaan halua tuntea itseäni laiskemmaksi. Ja siitä tulee sitten hyvä fiilis, kun saankin aikaiseksi enemmän kuin ajattelin. Ollaan molemmat joskus epävarmoja (eri asioissa tosin) ja uskon, että toisen tsemppaus auttaa selviämään niistä tilanteista. Usein on kyse niin pienistä ja ohimenevistä jutuista, ettei niitä ystäville edes ehtisi/tajuaisi mainita, mutta puoliso näkee ne koska on kokoajan lähellä. Olen ihan superkiitollinen miehelleni monesta asiasta, ja välillä ihmetelen vaan miten mulla kävi näin hyvä tuuri.
Ollaan myös molemmat periaatteessa sosiaalisia, mutta kaivataan sellaista akkujen latausta yksin sen sosiaalisuuden jälkeen. Ollan puhuttukin tästä, ja siksipä välillä ollan vaan ihan hiljaa, mitään puhumatta, tai toinen lähtee ulos kävelylle tms jos kotona ei saa sitä hiljaista akkujen latausta tehtyä. En siis kaipaa sinkkuutta siihen, että saisin olla itsekseni.