Onko lapsesi isä se jonka nimi on papereissa? Tai et ole varma onko isä hän vai joku muu?

• Viestiketjun aloittaja "Daaria"
  • Ensimmäinen viesti
"Daaria"
Oman lapseni isä on se jonka nimi lukee papereissa. Muita mahdollisuuksia ei ole koska muita miehiä ei ole ollut meidän parisuhteen aikana.

Mun mielestä olisi suuri loukkaus meitä kunnollisia naisia kohtaan jos jokainen lapsi alettaisiin testaamaan isyyden takia. On kuitenkin pieni osa joka tekee tuollaisen petoksen, että isä onkin joku muu. Miksi enemmistön pitäisi kärsiä tuollaisten löyhämoraalisten ihmisten takia?

"Lissu"
Isyydestä ei ole meillä epäillystä, muita vaihtoehtoja ei ole kuin mieheni. Mutta ihan sama se mulle olisi, jos isyys alettaisiin järjestään testata, en mä siitä mitenkään kärsisi. Nehän siitä todennäköisemmin kärsisi, joilla isyydestä on epäselvyyttä.

Ei ole muita vaihtoehoja isäksi kuin tuo mieheni ja niin on kyllä isänsä näköisiä ettei silläkään mitään epäilyksiä.

Mutta ei mua haittaisi millään tavalla se, että kaikki testettais vaikka jo synnärillä ennen kun se isä laitetaan sinne papereihin, sen vauvan verinäytteenhän saisi suoraan napanuorasta, niin ei tarttisi edes lapsesta ottaa. Ei tuo mun mielestä mikään loukkaus 'kunnollisia' kohtaan olisi, kun totuus on, että noita toisen miehen lasta kasvattavia isejä on ja musta se on älytön vääryys. Ihan kunnollisilta nekin naiset varmaan vaikuttaa. Ja tuo tarjoaisi sille isällekin sen täyden varmuuden, että lapsi on oma. Joten kannattaisin kyllä tollasta systeemiä.

Yhteistyössä