Hakutulokset

1. K

APUA HETI!!!tosi kyseessä

EI TÄRPÄTTIÄ VIEMÄRIIN! Tärpätti on vaarallista vesieliöille, minkä jokainen sisälukutaitoinen kansalainen voi todeta purkin kyljestä ihan itse. Viemäristä se sitten kulkeutuu johonkin jokeen tai järveen likavesien mukana - eikä siis edes sekoitu veteen. Jätevedestä poistuu...
  2. K

Kommentteja ja neuvoja kaivataan ystävän käytökseen, pliis!

Toivottavasti kommentoit kaverisi fb-hehkutukseen tyyliin "toivottavasti et kutsu enää muita raksallesi, oma polveni on tosi kipeä sen putoamisen jäljiltä". Ihan vaan varoitukseksi muille, jos kaverisi ei tajua itse, että keskeneräisellä raksalla voi olla vaarallista. Kerro kaverillesi, tai...
  3. K

Nainen ei koskaan saanut orgasmia

"keskustelemme aika avoimesti kaikista asioista, mieheksi olen aika avoin mielestäni" Epäilenkin, että naisesi ei keskustele avoimesti, vaikka niin ehkä väittääkin.
  4. K

Taisipa lähteä vähän kärjekkäästi tuo loppukommentti... Onhan se niinkin, että jos asia ei sinua kiinnostaisi, et siitä kirjoittelisi täällä. Pahoittelen. Joillekin miehille on iso asia (egon kannalta tai empaattisesti), jos nainen ei saa orgasmia. Tästä tulee helposti suorituspaineita...
  5. K

Kurja seksielämä

Tämä on kyllä ollut harvinaisen hyödyllinen keskustelu. Tavallaan on käyty läpi "itsestäänselvyyksiä", jotka kuitenkaan eivät ole olleet itsestään selviä, ainakaan käytännössä :D Tuo viimeisin viesti energian suunnista on jopa auttanut minua hahmottamaan tai ainakin kuvailemaan miehelle...
  6. K

Ensinnäkin, lakkaa yrittämästä. Yrittäminen aiheuttaa suorituspaineita ja lisää naisesi tunnetta epäonnistumisesta. Matkanteko on tärkeämpää kuin päämäärä. Hyväile naistasi joskus ihan ilman oman kivan odotusta, ihan vain häntä miellyttääksesi. Ja mahdollisimman hellästi ja kevyesti, oman...
  7. K

Kurja seksielämä

Salmiakki, mietin ihan samaa... Katsoin kuitenkin parhaaksi antaa olla sillä kertaa, kun oli muitakin asioista "neuvoteltavina". Nyt sitten on saatu uutta keskusteltavaa ja näkemystä lukemalla. Mutta katsotaan, miten asiat etenevät. Mutta mietin tuota miehekkyyttä ja naisellisuutta - minusta...
  8. K

Kurja seksielämä

Lueskelin ketjua ja kirjoituksiani uudelleen, ja sattui silmään tuo kohta. Mikä ihmeen naisellinen voima? Tai siis periaatteessa ymmärrän, mutta ei kyllä montaa kertaa ole ollut tunnetta minkäänlaisesta naisellisesta voimasta. Lähinnä on inhottanut miesten tuijotukset, kehut ulkonäöstä...
  9. K

Pidän kysin hampain kiinni parisuhteestamme ja miehestäni

"Kynsin hampain" on tässä kuvaannollinen ilmaus. En usko, että aloittaja todellisuudessa olisi pakottamassa puolisoaan jäämään, vaan että hän itse tekee kaikkensa, jotta suhde toimisi ja molemmat olisivat mahdollisimman onnellisia. Näin ainakin itse ajattelen: nielen ylpeyteni, opettelen pois...
  10. K

menee hermo miehen exään!!!

No onhan tuo parempi, että aloittaja täällä tuulettaa, ehkäpä se helpottaa tunteiden käsittelyssä. Tukea ei tosin ole tippunut, eihän tilanne haukkumalla parane (vaikka osin samaa mieltä palautteen kanssa olenkin). Lapsen ja isän tapaamiset on kai sovittu paperilla? Näin ollen sinun on vain...
  11. K

Miten iskeä sivistynyt mies?

Jäi mietityttämään kommenttisi - entäs jos vaimo on myös älykäs ja tekee vaativaa työtä eikä kaipaa älykkäitä keskusteluja kotosalla? Vai kotirouvako ajatuksissasi pyörii? Toki rasittavan päivän jälkeen nainenkaan ei välttämättä ole hauskaa, piristävää vastapainoa samalla tavalla kuin "kevyttä"...
  12. K

Pidän kysin hampain kiinni parisuhteestamme ja miehestäni

Mukavaa, että välillä jaetaan hyviäkin parisuhdetilityksiä :) Itse pidän mieheni niin kauan kuin henki pihisee. On se vaan hyvä mies. Vaikkei sitä joka päivä meinaakaan muistaa. ;)
  13. K

Vihaan vanhempainiltoja, koulun juhlia ja muitakin tilaisuuksia

Hyvä suunnitelma. Jos useampi tekisi näin, voisi viesti mennä pikkuhiljaa rehtorillekin perille... Luulisi, että ekaluokalla riittää perusasioiden hierominen, sen jälkeen voi jo olettaa, että aikuiset ovat asian oppineet... Voi kai sitä toisaalta vihjaista opettajallekin, että yhteisestä...
  14. K

Mitä tehdä ihastuksen kanssa?

Siis sinä et ollut missään vaiheessa ihastunut, mutta nyt kaipaat kuitenkin saamaasi huomiota? Eipä kannata jäädä murehtimaan. Uutta vaihdetta silmään vaan!
  15. K

Hyviä miehiä löytyy vielä!

Hyvä aloitus! Tuppaa aina olemaan mukamas vaikeaa ja hankalaa, mutta eihän se niin ole, vaikka otsikoista siltä näyttääkin. Kaipa sitä ennemmin kaivelee ongelmia (ja toivottavasti niihin ratkaisuja) kuin hehkuttaa hyviä päiviä. :)
  16. K

raskausmasennus

Älä nyt ainakaan itseäsi syytä, se on se varma tie pohjalle. Kuten varmaan tiedätkin. Oletko puhunut tunteistasi neuvolassa? Itse olen pelännyt päätyväni samaan, ja siksi mieheni on moneen kertaan jo surrut lapsettomuuttaan. Päätin kuitenkin, että se on nyt tai ei koskaan, ja uskon miehen...
  17. K

Kurja seksielämä

Kiitos taas! Alkaa tuntua siltä, että tämän keskustelun oikeampi paikka olisikin tuolla parisuhdepuolella, tai "minäsuhde"osastolla, jos sellainen olisi. Tuo kirjallisuusvinkki osoittautui erittäin hyväksi! En ehtinyt kirjastoon, mutta netistäkin löytyi pariksi päiväksi mietittävää...
  18. K

Kurja seksielämä

Kiitokset sinulle tuesta cancerman! Kirjoituksesi lohduttaa. :) Samoilla linjoilla on kulkeneet omat (ja osin miehenkin) ajatukset. Rakentelen tässä pikkuhiljaa itsetuntoani paremmaksi ja opettelen pitämään puoliani arjessa, vaikkapa kauppajonossa tms. Kai se sieltä sitten lähtee kaikki...
  19. K

Kurja seksielämä

Joh. Tästä tulee tilitys. Ollaan miehen kanssa oltu yksissä puolenkymmentä vuotta. Seksielämä ei missään vaiheessa ole ollut erityisen nautinnollista (kuvaa myös koko omaa seksielämääni), mies toki oli alkuun innoissaan jne. Orgasmivaikeuteni ovat haitanneet seksielämääni, aiheuttaneet...
  20. K

Mitä neuvoksi!!

Kannattaa myös kuoria ihoa silloin tällöin, joko kuorintavoiteella tai karhealla pesusienellä. Hillitsee karvojen sisäänpäin kasvua.

Yhteistyössä