menee hermo miehen exään!!!

• Viestiketjun aloittaja kiristääääää
  • Ensimmäinen viesti
no kyllä on ja tottakai mä lapsen olen kiltti ym mut musta ihan ymmärrettävää että kun vihaan sitä eksää niin ei mua voi siitä syyttää et en voi tuntea sitä lasta kohtaa mitään!!ja sit aina kun se on täällä ni mies on enempi sen lapsen kanssa ja se on pois meiän yhteiseltä lapselta..kyllä meilläkin on oikeus vkonloppuihin!! ja mitä väliä sillä on jos lapsi menee vaikka 6h aikasemmin jos äiti on kumminkin vaan kotona!!
Sitä väliä sillä on, että lapsella on oikeus isäänsä! Isällä oikeus viettää aikaa lapsen kanssa. Teillä on kuitenkin yhteinen arki. Lapsi käy teillä niin hemmetin vähän kuusta, että olet todellakin täysi narttu, jos kehtaat tuollaisesta asiasta valittaa. Nyt on myötähäpeä niin syvää ettei varsin tosikaan.

Tuo pieni lapsi on täysin viaton teidän sotkuihinne. Pientä lasta käy todellakin sääliksi, miten "äitipuoli" voi olla noin hemmetin julma, itsekäs akka. Tämän verran alkoi ottamaan päähän tuon pienen lapsen puolesta.

Ilkiwö
Vähän ihmettelen ketjun aloittajan miestäkin. Jos mulla olisi uusioperhe, jossa uusi puoliso ajattelisi noin minun lapsestani, olisi sillä varsin nopeasti kengänkuva perseessään.

dndgd
Toivon että tää on provo. Mut siltä varalta, ettei ole, haluan ilmaista halveksuntani ap:ta kohtaan. Tuollaisen naisen pitäisi lukittautua johonkin kellariin, olla siellä koko ikänsä eikä varsinkaan hankkia lapsia eikä sotkea toisten lasten elämää. Toivon, että miehesi jättää sinut ja pieni lapsi pääsee sinusta eroon. Olet sydämetön ja lapsellinen. Minun miehelläni on lapsi, ja vaikken erityisesti pidä lapsen äidistä, yritän tulla toimeen hänen kanssaan ja rakastan lasta vaikka hänen äitinsä olisi mitä. Olet kamala ihminen.

No onhan tuo parempi, että aloittaja täällä tuulettaa, ehkäpä se helpottaa tunteiden käsittelyssä. Tukea ei tosin ole tippunut, eihän tilanne haukkumalla parane (vaikka osin samaa mieltä palautteen kanssa olenkin).

Lapsen ja isän tapaamiset on kai sovittu paperilla? Näin ollen sinun on vain hyväksyttävä se, että miehesi lapsi on teillä tuolloin. Se, mitä lapsen äiti tekee lapsen ollessa isällään, ei kuulu sinulle tai miehellesi.

Miksi vihaat miehesi eksää? Koeta selvittää tunteitasi itsellesi. Oletko mustasukkainen heidän yhteisestä menneisyydestään, pelkäätkö että vanha suola alkaa janottaa, tuntuuko sinusta, että eksä yrittää tehdä teille kiusaa jollain lailla?

Hyväksymällä miehesi lapsen osaksi perhettänne teet kaikille palveluksen, kuten joku jo kirjoitti. Älä ajattele lasta vieraana kakarana, vaan miehesi lapsena. Tällöin yhteiset viikonloput sujuvat mukavammin. Erota tunteesi eksää kohtaan tunteistasi lasta kohtaan. Vaikka eksä lasta kasvattaa, on lapsi silti erillinen henkilö. Saattaa olla jossain vaiheessa myös avuksi sinulle, vaikkapa lapsenvahtina...

Kuitenkin mielestäni on ihan sallittua tuntea kuten aloittaja - mutta tunteet pitää pystyä käsittelemään siten, että pystyy toimimaan kuten järkevä, vastuullinen aikuinen.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
"sivullinen"
Oikeesti mua ällöttää noi miehet, jotka eivät hoida sitä perhettään sen jälkeen kun lapsi syntyy, jotenkin ne on evoluution kammotuksia. Tollakin miehellä on kahdelle naiselle alle 3 vanha lapsi, kertoo aika hyvin hänen vastuuntunnosta. Kun eihän mikään tapaamisoikeus korvaa sitä, että kykenee pitämään perheen koossa.

"vieras"
mitä syitä sun on edes olla miehen eksästä noin kireä??? tunnetko jotain alemmuutta, vai oletko mustasukkainen? onko se kauniimpi, hoikempi? kenties tämä kolahtaa nyt omaan itsetuntoosi. mutta se ei ole tuon pienen ihmisen vika.
mun eksän uusi vaimo kekkuloi aina mun edessä, ihan kuin mä oisin varastamassa eksän huomion. jätti jopa oman pienen lapsensa oksennustaudissa ja kuumeessa kotiin, siksi aikaa kun eksän mukaan lähti tuomaan mun lapsia meille. jos pitää olla noin mustasukkainen niin päässä on vikaa. mä kun eksään koskis pitkällä tikullakaan, sen verran oksettava äijä on. siks mä sen jätin.
mutta tän naisen lapsi on esim aina tervetullut meille. jos aikuiset ei tule toimeen keskenään, ei se sais olla lasten vika. nehän näistä ensimmäisenä ja eniten kärsii.
aloittaja, et ehkä ole valmis suhteeseen jossa miehen lapsi on teillä. pohdi omia mietintöjäsi. puhu näistä miehen kanssa, kerro miltä susta tuntuu, ja miksi. jos heillä on paperilla sovittu vaihdot sun muut, niin tottakai niitä tulis noudattaa molemmin puolin. ja jos teillä on kuitenkin viikot aikaa olla kaksin, niin eikös se ole sentään kiva.

"vieras"
Ap on vähän nyt kyllä kohtuuton. Lapsella on oikeus samalla lailla isään kun äitiinkin. Itse elän uudessa parisuhteessa, edellisestä suhteesta on poika, joka on isällään joka toinen viikko. Jos tämä järjestely ei olisi nykyiselle miehelle kelvannut, niin suhdetta olis joutunu miettimään uudestaan. Exän naisystävälle (ovat jo eronneet ja yhteinen lapsi) mun poika oli todellinen rasite :(. Nyt kun ovat eronneet, niin on ihan viestiä mulle laittanu, että josko voisin poikani sinne viedä velipuolen kanssa leikkimään. Kun muuten eivät oikeestaan näe :(

Miten nopeaa toimintaa teillä on ollut jos miehen esikoinen on alle 3v? Mies on vajaassa kolmessa vuodessa ehtinyt erota, tavata sinut ja tehdä vielä lapsenkin. Ei ihme että sinulla on hankaluuksia käsitellä miehesi suhdetta lapseensa ja exäänsä, kun on noin hätiköity uuden perheen perustamisen kanssa.

"Jenny"
Haluaisitte olla OMAN PERHEEN kanssa....mitäs tämä miehensi lapsi sitten on jos ei teidän perhettä? Kaikella järjellä kyllä ajateltuna miehesi lapset siis kaksi lasta eri akkoille, on miehesi perhe... VAI

Yhteistyössä