Hakutulokset

1. K

Kaverini himoaa vaimoani

Haluatko siis aisankannattajaksi? On miehiä, jotka pitävät aisankannattajan roolista. Häpeilevät vähän, ja tuntevat noloutta kun vaimon hoito puolivahignossa vihjaa asiasta. Pahimmillaan nainen alkaa alistaa ja nöyryyttää miestä muillakin tavoilla. Sinä olet pääsemässä tähän asemaan. Itse...
  2. K

kriisi!!

Onkohan rouva itse ihastunut ja koettaa purkaa syyllisyyden tunnetta ja pahaa oloa uskottelemalla, että sinä olet ihastunut? Itse olen kerran ihastunut ulkopuoliseen, jonka kanssa suhteesta ei olisi tullut koskaan mitään mutta tavattiin silloin tällöin olosuhteiden takia. Oli kamala olo...
  3. K

Mistä tietää mikä on aitoa rakkautta?

Lyhyesti: sen tietää siitä, että tahtoa löytyy. Rakkaus on tahtolaji. Kehuja, haleja ym. pitää muistaa itse antaa, vaikka se joskus onkin vaikeaa eikä yhtään tekisi mieli halata toista. Se on paras tapa muistuttaa myös puolisoa positiivisten eleiden tärkeydestä. Pitemmän päälle voi...
  4. K

NUVARIG+ limakalvot!

Itsellä ei ole missään vaiheessa ollut juuri mitään ongelmia (6 vuotta takana, alkuun valkovuoto runsastui vierasesineen takia), eli en valitettavasti osaa oikein auttaa. Kuulostaa siltä, että renkaasta liukenevat hormonit eivät oikein sovi sinulle, jolloin odottelusta ei ehkä ole mitään hyötyä...

Yhteistyössä