Mitä tehdä ihastuksen kanssa?

Joskus puoli vuotta sitten tää tyyppi otti yllättäen yhteyttä, pyys facebook- kaveriks, lisäs mesen ja pyys puhelinnumeroo ja vaikutti todella kiinnostuneelta muhun. Olin siis ihan ihmeissäni, että yhtäkkiä joku poika ottaa näin paljon kontaktia enkä siis edes tuntetut tätä vaikka käytiin samaa koulua ja nähtiin tyyliin joka päivä. Hän piti muhun melkein joka päivä yhteyttä, pyyteli ajelemaan ja syömään, mutta silloin kieltäydyin, koska en ollut ihastunut tähän. Poistin sen facebook- kavereistaki, mut sit se pyys uuestaan kaveriks. No sitte vähä ajan päästä ei ottanut mitään yhteyttä ja näin sen jonku muijan kans kaupungilla, mut sit se otti taas yhteyttä ja tekstaili jne. Aina välillä siis kyseli, miten menee. Nyt ei oo taaskaa pitäny mitään yhteyttä, mut täytyy sanoa että mä todella ikävöin häntä ku ei oo kuulunu mitään. Otin sit täs viikko takaperi yhteyttä, lähetin viestin, joho se vastasi kylmästi mut sit pikkase tekstailtii, mut se ei enää vaikuttanut kiinnostuneelta enkä aijo ottaa häneen enää yhteyttä ennenku hän ottaa eka muhun. Ja luulen, ettei enää saateta koskaan nähä.. Mitä mulla pitäis tehä? Vai pitäiskö tehä mitää? Pitäskö mulla vaa unohtaa koko tyyppi?

noh ompas tämäkin tapaus yksi tuuliviiri!
tiedän kyllä mitä tämä homma on koska muutamavuosi takaperin minulla kanssa oli tälläinen tilanne. olin aivan korviani myöten ihastunu mutta lopulta siinä kävi sillälailla että meidän välille ei koskaan syttynyt mitään. ehkä ihan hyvä vaan.
óma mielipiteeni on että kannattaa unohtaa koko tyyppi, eikä pidä antaa leikkiä. :)

Yhteistyössä