Hakutulokset

  1. V

    Heinäkuun hellemasut - 2012 syntyneet

    Minutkin saisi lisätä Facebook-ryhmään tai kertoa, miten pitää toimia :) Meillä siis 6kk ikäinen Julius poika, syntyi 13.7.
  2. V

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Meille syntyi ihana pieni poika 13.7 klo 9.16. Synnytys ei ollut helppo, vaikka nopea olikin. Vauvan syke romahti useaan otteeseen ja uhkaavan hapenpuutteen sekä väärän tarjonnan takia ponnistusvaihetta autettiin imukupilla. Poika on onneksi terve ja itsekin hiljalleen parantelen...
  3. V

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    :wave: Pitkästä aikaa! Olen melkein päivittäin käynyt teidän kuulumiset lukemassa, mutten kai kertaakaan koko helmikuussa kirjoittamassa.. Rakenneuä meilläkin oli jo pari viikkoa sitten, kaikki hyvin siltä osin ja painoa oli poitsulla silloin 19+ viikoilla 338g. Nyt olenkin sitten...
  4. V

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    :wave: Kunhan tulin kääntymään.. BRITA vaihtaisitko mulle lasketuksi ajaksi 27.6, kiitos! Niin ja meille on tulossa POIKA :) Eli nimiä metsästämään... Vilhelmiina 15+3
  5. V

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Huomenta! Täällä aamu aloitettu np-ultralla ja hyvältä näytti. 6,5cm mötikkä ja niskaturvotusta 1,2mm. Syke oli 157 ja jalkojen välissä selkeästi jotain.. :) saa nähdä mihin se siitä muovautuu. Oli tosi selkeä ultra ja ultraaja ihana, rauhassa katsoi kaikki kohdat ja eri suunnista. Mitäs...
  6. V

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    :wave: Täällä olikin useammalla hyviä ultrakuulumisia ja neuvolakäyntejä takana. Jatkamme positiivisella linjalla.. :) Teille, jotka kärsitte vuotelusta, kovasti jaksamista ja lisähermoja.. se on niin raastavaa aikaa, vaikka kaikki olisikin ihan hyvin. Me käytiin tänään vielä...
  7. V

    ~elokuun epelit 2012~

    :wave: Heippa tuolta Heinäkuisista ja onnea teille kaikille!!! :heart: Piti käydä lueskelemassa teidänkin tarinoita.. Kinkulalle kommentoisin siitä tuulimunaraskaudesta sen verran, että muutaman läpikäyneenä tiedän nyt, että sillä Hcg:n nousulla ei ole yhteyttä tuulimunaraskauksiin...
  8. V

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Kuume :hug: voimia ihan hirmuisesti. Vagabondin kanssa samoilla linjoilla mennään (ja samoilla viikoilla) -kaikki itkettää.. ja suututtaa. :) Suosittelen kaikille kanssasisarille joululaulua Taivas sylissäni.. ihan vaan, jos kyyneleitä ei ole vuodatettu tarpeeksi. :heart: Ja koittakaa...
  9. V

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    MB, tämä pessimistinen asenne johtuu mun surkeasta historiasta, kuten neuvolakorttikin muistuttaa, 9 raskautta eikä yhtään synnytystä. Sen takia eilinen ultra ei myöskään ollut ensimmäinen vaan jo kolmas tälle raskaudelle. Hyvältä kaikki näyttää, mutta olen kuullut niin monta kertaa lääkäriltä...
  10. V

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Kiitos Britalle uudesta pinosta! Onnittelut tänään ultrassa käyneille ja hyville uutisille!!!! :flower: Aina yhtä ihanaa luettavaa. Ja Jaanalle tietysti tuplaonnea, kun molemmat vauvanalut hienosti olivat kasvaneet. =) Me käytiin myös tänään taas kurkkaamassa tulokasta ja siellä...
  11. V

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    PieniTytönTylleröinen 6+ ultra käytiin yksityisessä neuvolassa ja tämä 8+ oli OYSissa, tarjosivat sen nyt ylimääräisenä näiden jatkuvien keskenmenojen takia. Seuraavaan menen taas yksityiseen neuvolaan. Maksan ne siis itse, mutta ultraus maksaa ainoastaan 50,-. Pieni hinta (tilapäisestä)...
  12. V

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    :wave: Moikka kaikille! Jospa vihdoin uskaltautuisin joukkoon mukaan, alusta asti olen teidän muiden viestejä lueskellut. Vilhelmiina78/ 33.v/ ensimmäinen/ OYS/ LA 1.7 Viikkoja 8+3 ja ultrassa käyty jo kahdesti. Takana 8 erilaista keskenmenoa, sisältäen myös yhden kohdunulkoisen...
  13. V

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Lily ja Onnenmuru, ONNEA! :heart: Eihän tämä ole tottakaan, että tällainen plussajoukko saatiin aikaiseksi. Ja Lilyn kanssa vielä molemmat oltiin antibioottikuureilla.. sekö se on salaisuus nyt sitten? :D Kaikki hakemaan lääkäriltä resepti. Täällä hyvin matalalla profiililla edetään. Koko...
  14. V

    Oulun seudun kuumeilijat!

    (Täällä on plussattu...) MUTTA erittäin matalalla profiililla ja peruspessimistisellä asenteella edetään.. onhan kahdeksan testiä aiemminkin näyttänyt samaa, mutta silti ei ole yhtään vauvaa. Joten mitä tahansa voi taas tapahtua.
  15. V

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Empun odottajalle suuret suuret onnittelut!!! Mahtavaa :heart: Onnelliselle tosiaan myös onnittelut menkoista! Välillä näinkin... olkoon ne viimeiset pitkään aikaan ja siitä oikeasta syystä. Omat loppukierron päivät menee nyt ihan sairastaessa, sain miehen pojalta angiinan ja tällaisessa...
  16. V

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Tänään lauantaina kp 3/32-35 ja yk 3 lähtenyt käyntiin. Viikonloppuja kaikille! Juuri nyt en jaksa kommentoida enempää.. : /
  17. V

    Oulun seudun kuumeilijat!

    :flower: ONNEA ANNELI80 :flower: Ihanaa, että hyviä uutisia ainakin välillä ilmestyy tänne! Ihmeen huonosti me hedelmöitytään kylläkin tällä hetkellä -mulle se nyt ei ole mikään uusi juttu, mutta te muut.. Oulun juomavedessä tai hengitysilmassa on varmaan jotain häikkää ;) Itsellä kierto...
  18. V

    Oulun seudun kuumeilijat!

    En pysty minäkään muuttamaan tämän ketjun kulkua, huomenna perjantaina minulle voi laittaa kp 2/32. ja yk 2. Aina ja edelleen se vaan tiputtaa liian korkealta, vaikka luulisi minunkin jo näiden vuosien aikana jotain oppineen.. ilmeisesti tämä on vaan se osa-alue elämästä, mihin ei muutosta...
  19. V

    Oulun seudun kuumeilijat!

    :flower: Felinalle onnittelut!!! Hieno juttu, että täältä saa lukea hyviäkin uutisia! Pahoittelut keskenmenosta Sati ja kovasti voimia! Kokemusta löytyy paljonkin tuosta, miten keskenmenon jälkeen toipuminen ei tapahdukaan toivotusti. Oman navan alus kertoo, että ilmeisesti ensimmäinen...
  20. V

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Onnellinen<3 ihan alussa menin lääkäriin jo n. 5 kuukauden jälkeen pillereiden lopettamisesta kun tuntui ettei kaikki ole kohdillaan... sieltähän sitä pco diagnoosia ym. alkoi löytymään.. ja sain samantien Terolutit ja Clomifenit käyttöön, mikä jälkikäteen ajateltuna oli todella tyhmää...

Yhteistyössä