Oulun seudun kuumeilijat!

Sati tarkoitin vaan kommenttina tuohon vauvahaaveiluun että kun meillä on jo esikoinen niin ei tarvi jännätä osaako hoitaa vauvaa tms. mutta lueskelen kokemuksia että miten muilla on sujunut kahden pienen hoito, jos siis meilläkin ensivuoden aikana se toinen sais alkunsa. Sellasta haaveilua vaan kun ei vielä yritetä sen sektion takia ja asia on kuitenki mielessä...=)

nöhveli joo onhan noita tulossa=) Ei olla mitenkään läheisiä kenenkään kanssa (paitsi siskoni) mutta ehkäpä lapset toisensa kuitenkin löytää kaveriksi.
 
Kiva että empun odottaja sait pahoinvointiin apua :) Ja kiva kun oot täällä käyny kertoilemassa mitä kuuluu :) Onnea viellä!Ja toivotaan että sinne plussanneiden puolelle saadaan lisää porukkaa pian! :)

Mites muuten Lily onkos menkat pysyneet poissa? :) Täällä ei vielä ole alkanu menkat.Ei ole menkkamaista olo ollu,mut eipä kyllä mitään muutakaan tuntemuksia.Ja tuo menkkaolo ehtii viellä alkaakin :/ Eilen illalla tun?in sellasta kummallista nippailua mahassa.Tuskin on mitään tähän liittyvääkään,mutta jännä tunne oli.

Plussatuulia kaikille <3
 
Oon Satin kanssa samaa mieltä, että Nöhvelin mahassa vinkuu pienokainen!

Oi ihanaa että kaikki on hyvin Empun odottaja. Oikein ihanaa ja antoisaa odotusaikaa! Kyllä me täältä tullaan mukaan keskusteluihin kuhan joudetaan. ;)
 
Sati & Mesikämmen Ai toukkakos se siellä vinkuukin, kiitos vaan diagnoosista! :D

Empun odottaja Onpa ihana kuulla, että kaikki on pikkuisella hyvin! Ja mukava että sait vähän helpotusta pahoinvointiinkin. Onko nuo tabletit mitä sait, niin reseptilääkkeitä, vai ihan yleisessä käytössä olevia?

mamitsillakin siellä jännät paikat! Plussapuhallus sinne suuntaan! ++++:whistle:

Meillä tässä on taas asuntoasiat olleet vähän pinnalla, kateltu yhtä kolmiota. Vuokra-sellaista kylläkin. Mukava olisi se oma, mutta siihen säästämiseen menee vielä jokatapauksessa pari vuotta. Ja tässä oli edullinen vuokra, sijaintikin töiden kannalta parempi. Saas nähdä nyt, mennään sitä vkloppuna vasta katsomaan. Tosin on ihan toisella puolella kaupunkia, niin vähän hirvittää että miten siellä osais sitten asua... :O Mutta joo, eipä tätiä. :kieh:
 
Tosi kiva empun odottaja, että olet saanut pahoinvointiin apua. Ja mahtava homma, että varhaisultrassa oli kaikki hyvin. :)

mamitsi: Ei näy tätiä ei. :) Aika kovaa alavatsajuilintaa on ollut kyllä jo ainakin 4 päivää tässä, että saas nähdä. Yhtenä yönä jopa heräsin siihen. Toisaalta mitään muita oireita ei ole, kun etominen lähti antibioottien mukana onneksi. Ja eniten tässä epäilyttää, kun minulla ei ole yhtikäs yhtään finniä. Naama nimittäin kukkii aina ennen menkkoja. Pakko varmaan tänään tai huomenna testata hätähousuna. :D Toivotaan, että sulla pysyykin menkat poissa ja mahan nippailu olisi merkki raskaudesta. Sovitaanko, että plussataan yhdessä? ;)

Miten sinä Nöhveli maltat olla testaamatta? Minä olen niin varma, että sinä raskaana olet. :)

Ja tsemppiä ja plussatuulia kaikille muillekin!
 
Lily08 Laitampa plussapuhalluksen sullekin! ++++:whistle: Noin. Sitten vaan siitä plussailemaan! :) Mikäs päivä sulla menossa? Kyllä mä vielä hyvin jaksan odotella testaamista, viimeksikin meni kp37 asti, nyt menossa (vasta) 36. Ja varsinkin, kun omat tuntemukset on sellaiset, että raskaana en ole. Aattelin kyllä, että jos nyt ei rupea sunnuntaihin/alkuviikkoon mennessä mitään kuulumaan, niin kai se on pakko yksi testi uhrata. Sinne asti mun pinna ehkä jaksaa venyä. ;)
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Keskiviikko 26.10

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Tuuska: 25v. -- kp 65/28 -- yk 9 -- 3. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 61/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 36/32-37 -- yk 3 -- 1. lapsi


Kp 21-29


mamitsi: 27v. -- kp 29/28-32 -- yk 3 -- 3. lapsi
nachopallo: 26v. -- kp 29/?? -- yk 1 -- 2. lapsi
Lily08: 24v. -- Kp 28/27 -- yk 3 -- 2. lapsi


Kp 11-20


Mesikämmen: 21v. -- kp 19/30-50 -- yk 5 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 19/28 -- yk 7 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 15/? -- yk 2 -- 1. lapsi
mami2010: 25v. -- kp 13/? -- yk 1 -- 2.lapsi
Sati: 32v. -- Kp 11/26 -- yk 3 -- 1.lapsi


Kp 1-10


Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi
saraheinä 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi

Plussanneiden ketju
 
Huhuu Tuuska ja fantasygirl missä olette? Ja mikä tilanteenne on? :)

Nöhveli: Asuntoasiat tuottaa aina päänvaivaa. Mutta kyllä te itse parhaiten tiedätte mikä teille on parasta. Tsemppiä! :) Ja toivotaan, että se plussakin nyt pärähtäis. +++:whistle:

Lily: Oi sullakin on jännät paikat! Toivottavasti plussaat! +++:whistle:

ON: Täällä vaan odotellaan. Mä veikkaan, että ovis on jo ohi. Hohhoijaa ku tää oottelu on tylsää. |O
 
Pakko kitellä tuosta listasta :) Siittä on mukava seurata missä muut mennee.Nii ja toki itteäki :D

Nöhvelillä onkin mukavat kiertopäivät jo :) Mää on kyllä sellanen hätähousu,et pitäis aina testata jo ekana päivänä ku menkat myöhäs :D Toivotaan,että sulla se toukka siellä olisi :D Oikeen paljon plussatuulta sinnekin :whistle:
Lily08 Kiva ettei sielläkään menkkoja kuulunu :) Siis mulla ihmetyttää kans tää finni homma!Mulla nimittäin tullee aina yksi tai kaksi sellasta ihanaa :D Ja ei oo viellä tullu..Tosin mulla vielä tässä on muutamia päiviä jälellä,ku voisi hyvin alkaakin.Juu,ilman muuta plussataan! :) Mullakin yksi testi tuolla oottelee.Tekis kovasti mieli jo se tehä,mut yritän malttaa viellä.Se on nii inha se pettymys..Mut jos ei sunnuntaina ole alkanu nii sitten varmasti testaan,ku kp sillon 33.Tai sitten jos tullee jottain selviä merkkejä raskaudesta niin sitten kyllä jo aikasemminkin :D

Plussatuulta kaikille muillekin! :)
 
Sennay
Tulin taas plussia puhaltelemaan kaikille!! PUUH PUUH!! ++++++++ :whistle:

Kyllä täällä nyt eletään jänniä hetkiä Lily ja Nöhveli, pidän teille kovasti peukkuja ja vielä tuplapuhallukset.

ON: Itsellä alkoi tänään luomumenkat! Tämä ei voi olla totta! :) Minulla on ollut menkat luomuna viimeksi ehkä 8-9 vuotta sitten. Tein aamulla seitsemän aikaan testin raskauden poissulkemiseksi, kun menkkoja ei alkanu kuulua. Olin jo satavarma, että taas on kierto sekaisin, kun vuoden tauon jälkeen söin kaksi laattaa pillereitä, mutta niin vain alkoikin myöhemmin aamupäivällä kuukautiset, ilman mitään ennakko-oireita. :) Jospa ne nyt tulisivat toukokuuhun asti joka kuukausi, että olisi sitten paremmat mahdollisuudet tärpätä. :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sennay: Toivottavasti tosiaan kierto pysyy tasaisena toukokuulle ja tärppi kävisi hetimmiten kun on mahdollista. :)

ON: En malttanut olla testaamatta ja selvä plussahan siihen testiin tupsahti. Ei mitään tulkinnan vaikeutta. Taisi ne teidän plussatuulet sitten auttaa, kiitos niistä. :) On kyllä niin outo olo, että näin helpolla tärppäsi. Ja sen takia kyllä vähän on huono omatuntokin sellaisten puolesta, jotka on jo pitkään edes yhtä lasta yrittäneet. Jotenkin vain epäilyttää, voiko näin helpolla päästä. Voihan sitä vielä vaikka mitä sattuakin, mutta toivottavasti kaikki menisi loppuun asti hyvin. Pakko varmaan varhaisultraankin tällä kertaa mennä, kun jännittää niin paljon.

Käyn kyllä edelleen teidän juttuja varmasti lueskelemassa. :) Nöhveli ja mamitsi te tulettekin sitten ihan heti perässä parin päivän sisään. ;) Ja kenenkään muunkaan ei tartte sitten tätiä enää nähdä, vai mitä?!

Oikein oikein paljon plussapuhureita teille jokaiselle! :heart:
 
Lily Älä tunne todellakaan huonoa omaatuntoa! Höpö höpö... ei kaikki voi kaikkea saada, ainakaan heti! Meillä on ollut vauva kolme vuotta tilauksessa ja olo on kaikin puolin hyvä :D Mulla on ihan paras aviomies ja teen työtä, jota rakastan, sellaisia asioita ei edes monella ystävälläni ole.....
Hirmuisesti onnea ja tarrasukkia mukaan! :heart: Me tullaan perästä!
 
Sennaylle onnea luomumenkoista.Tosi hienoa :) Toivotaan tosiaan,että nyt tulisi kuukausittain :)
Lily08 siis aivan ihanaa!!Oikeen paljon onnea <3 Juu kyllä me kaikki tullaan aikanaan perästä ;) Ittellä nii haluttais jo testailla,ku harmikseen tuo testi tuolla oottelee :D Mut yritän malttaa viellä.
Ja ei tosiaankan tartte olla huono omatunto.Vaikka tiiän kyllä mitä tarkotat..Mut nyt vaan nautit ja toivotaan ettei sulla tulee kovin pahaa oloa :) Onnea viellä kovasti!
 
Voi täällähän on oikea plussa-aalto! Lämpimät onnittelut Lily08!

Nöhveli Kumpi teille on se "oikea" puoli Oulua? Me ollaan aina asuttu pohjoispuolella ja en osaa oikein liikkua eteläpuolella sujuvasti. Miten ihmeessä maltat olla testaamatta? (Sama kysymys Mamitsille)

Oma napa: Ovulaatio ilmeisesti lähestyy ja ollaan valitettavasti sunnutaihin asti mun vanhemmilla. Siellä ei ole mitään mahdollisuutta heiluttaa peittoa: / Harmittaa, jos menee ovulaatio ns. hukkaan.
 
Onnittelut Lily :)) Ihania uutisia!

Nyt kaikki muut menee pian perässä tonne plussanneisiin. Voi että sua Nöhveli, miten maltat olla testaamatta? Tikutitko ovista ollenkaan? Kun sanoit että oikein mitään ei oo tapahtunut oviksen aikoihin makuukammarissa? Koska jos tikuttelit ja ovis oli varmasti sillon niin eikö sulla pauku jo yli kierto? :)

Arvon naiset, luin eilen jostain että naisen kehossa tapahtuu keskimäärin 400 ovulaatiota elämän aikana. Eli ei meillä muilla vielä hätää ole :)
 
Lily08 Oioioi, ihana juttu! Onnea kovasti ja paljon tarrasukkasia mukaan! :heart: Kylläpäs täällä nyt ruvettiin urakalla plussia paukuttelemaan!

Sennay Sua nyt varmaankin sitten saa onnitella menkoista, vaihteeksi näin päin! Pidän peukut pystyssä kierron tasaantumisen puolesta! :)

mami2010 Meille se "oikea" puoli on vähän siinä mielessä ristiriitainen, että asutaan nyt pohjoispuolella, jossa olen itse ikäni asunut. Minulle siis pohjoinen on se "oikea" puoli. Mies taas on asunut aina eteläpuolella, joten veri vetää sinnepäin. Tää asunto mitä kateltiin, niin on eteläpuolelta. En oo mulle niin tuttuja seutuja, mutta kyllähän sitä varmaan tutustuu jos nyt näyttääkin siltä että sinnepäin ollaan menossa. Mutta se asia on vielä ihan harkinta-asteella.

Onnellinen<3 En tikuttanut ovista, mutta ovisoireet oli kyllä hyvin selvät. Siitä päättelin. Ja juu, kyllä mulla kierto paukkuu jo reilusti yli "normaalista", mutta sitä se on tehnyt jo nämä 3 kertaa, kun on ollut mistä paukkua. Eli on ollut koko ajan pitkä. Tietysti se vähän ihmetyttää, että miksi mulla on ovis (oletettavasti) aina 12-14, mutta silti menkat tulee vasta jotain kp37...?? Ehkä se ei pitemmän päälle oo kovin hyvä juttu. Mutta en oo tästä vielä hermostunut, pitää nyt seurailla tilannetta vielä tovi.

Ja vieläkös hieman omaa napaa. Mä oon nyt tosi ristiriitaisissa fiiliksissä.:confused: Yöllä heräsin siihen, että oli tosi omituinen olo. Tuli sellasia huonon olon aaltoja, ensin kiristi alamahaa, jonka jälkeen tuntu se "aalto" tulevan ylöspäin, kunnes hävisi. Ei ollut varsinaisesti oksettava olo, mutta sellainen lievä huono olo. Maha oli pinkeä ja omituinen, jalkoja särki, paleli niinku ois kuumetta, mutta sitten oliki jo hiki. Tuntu sitte helpottavan ja meni ohi, aamulla oli ihan normi olo muuten, mutta edelleen vähän heikottaa. Olin yöllä ihan satavarma, että masussa on joku ylimääräinen, mutta aamulla oli kuitenkin tullut pöksyyn pieni tuhru. En aamulla ehtinyt testata, ja meni vähän testausfiilikset muutenkin sen tuhrun myötä. Onhan mulla monenlaista oiretta ollut, mutta nää on näköjänsä taas uusia. Mä en ala. Seurailen nyt oloja ja testailen, jos ei tänään (37/37) tai viimeistään huomenna hanat aukea. Ja varsinaista menkkakipuilua ei siis ainakaan tällä hetkellä havaittavissa. Huooh.
 
Tsemppiä Nöhveli, toivottavasti ne helkkarin menkat ei sulla vaan ala!

Onkos mamitsi malttanut olla vieläkin testaamatta?

Ja kiitoksia paljon kaikille onnitteluista! :) Olette ihania! :heart: Ei tätä oikein vielä todeksi voi uskoa...
 
Onnellinen<3 Ehkä tässä kohta täytyy testata teidän muiden mielenterveyden vuoksi... :D Mut tullaan kohta varmaan porukalla kivittämään tai jotain, kun tällä tavalla horjutan puolen oulun mielenterveyttä. :ashamed:

Mutta on se niin kiva, kun on joku paikka jossa saa rauhassa höyrytä omia omituisia olojaan... :heart:
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Torstai 27.10

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Tuuska: 25v. -- kp 66/28 -- yk 9 -- 3. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 62/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 37/32-37 -- yk 3 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 30/28-32 -- yk 3 -- 3. lapsi
nachopallo: 26v. -- kp 30/?? -- yk 1 -- 2. lapsi


Kp 21-29



Kp 11-20


Mesikämmen: 21v. -- kp 20/30-50 -- yk 5 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 20/28 -- yk 7 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 16/? -- yk 2 -- 1. lapsi
mami2010: 25v. -- kp 14/? -- yk 1 -- 2.lapsi
Sati: 32v. -- Kp 12/26 -- yk 3 -- 1.lapsi


Kp 1-10


Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi
saraheinä 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi

Plussanneiden ketju
 
mamitsi: Toi lista on kyllä hyvä. Kuhan tämä päivittäjä vaan ehtis käymään täällä tarpeeksi usein sitä päivittämässä. :D

Sennay: Voi miten ihanaa, että sulle tuli luomumenkat! Toivotaan, että kierto pysyy säännöllisenä! :)

Lily08: Oikein paljon onnea! Älä pode huonoa omaatuntoa. Minä ainakin olen ihan 100% onnellinen puolestasi. :heart:

Nöhveli: Mä niin pidän peukkuja sulle plussan puolesta. Tosiaan horjutat meidän kaikkien mielenterveyttä. Hyi sinua! ;)
 
En ole viellä testannut.Ja mieli tekis kyllä kovasti.Välillä ollu testi jo kädessä asti :D Mutta sitten laitan sen aina pois...Tulee aina sellane fiilis ettei halua testata,jos siihe tuleeki ettei oo raskaana :/ Ei jaksais pettyä.Mielummin nyt oottelen ja pystyy viellä haaveilla,että siellä masussa oikeesti on joku <3 Yritän jaksaa malttaa sunnuntaihin asti,mut saa nähä.. :D
Ja en kyllä testaa ennen Nöhveliä :D Sulla jo nui pitkällä!Kuulostaa kyllä että siellä joku olisi :) Täällä kans pidetään peukkuja sulle,että plussaat!
 
Siis aivan mieletöntä tämä plussa-aalto! Älyttömästi onnea Lilylle, Vilhelmiinalle ja Onnenmurulle ja kaikille plussanneille! Voi, että kun saataisiin muut seurata teitä pian perässä! :) Nöhveli, toivotaan parasta!

ON Tässä kuussa tikutin oviksen ja huippu oli maanantaina eli myöhempään kuin laskennallisesti eli lauantaina. Eli munasolu on ilmeisesti ollut tarjolla ti tai ke. Valitettavasti olimme mieheni kanssa petipuuhissa tältä erää vika kerran su ja sen jälkeen hän lähti opintoreissulle. Toivotaan taas, että joku kaveri on jäänyt varastoon odottelemaan munasolua! Meillä näyttää olevan luontainen ehkäisykeino tuo reissaaminen. ;) :/ Oli kyllä helpottavaa ja rauhoittavaa saada tikutuksen myötä jonkinlainen varmistus siitä, että ylipäänsä ovuloin! Ja että tunnen oviksen, koska vatsakipua ja limailua oli taas noihin aikoihin. Aiemmin tieto oli lähinnä omien tuntemusten ja toivon varassa.

Mutta jospas tämä plussa-aalto nyt veisi meidät kaikki mennessään!!!! :) :)
 
Viimeksi muokattu:
Lily ja Onnenmuru, ONNEA! :heart: Eihän tämä ole tottakaan, että tällainen plussajoukko saatiin aikaiseksi. Ja Lilyn kanssa vielä molemmat oltiin antibioottikuureilla.. sekö se on salaisuus nyt sitten? :D Kaikki hakemaan lääkäriltä resepti.

Täällä hyvin matalalla profiililla edetään. Koko ajan pelottaa miten tässä tällä kertaa tulee käymään, mutta tätähän se on näin onnettomalla historialla. Ultra-aika Oysiin meni yli kolmen viikon päähän, en taida uskaltaa odotella sinne asti kun on se yksi kohdunulkoinenkin takana. Jos sitä tuhlaisi rahansa yksityiselle jo aiemmin..
Minulla siis Lugesteron tukihoito tässä päällä, vaikka luomusti raskauduinkin.

Nöhvelille toivottelen sitä kaikkein parasta tulosta.. :)
 

Yhteistyössä