Oulun seudun kuumeilijat!

Onnellinen<3: Nimenomaan tissit on kipeet. Ei nännit. :/ Ihanaa koiravauva! Meilläki on koiria. En kerro kuinka monta, koska mut saattais tunnistaa siitä aika helposti. :D

Sati: Meilläki on turvaistuin, jonka sain yhdeltä kaverilta ilmaiseksi. Siitä tulee niin hyvälle tuulelle. Vielä ku siihen sen vauvan sais. :heart:

mami2010: Mitä testejä oot käyttäny? Eikös jotku testit ollut sellasia, jotka ei kunnolla näytä, vaikka ovis oliski..?

Onnenmuru: Onpas mukava kuulla sinusta ja kiitos peukutuksesta. ;) Kuinkas sinun raskaus on edennyt?

ON: Vieläkin tissit kipeenä. Tänään ollut myös maha kipee ja huono olo. Aamulla heräsin kauheaan pääkipuun ja sen jälkeen tuli oksettava olo. Voi tätä naisen elämää!!! :mad:

Nachopallo Ihanaa, hurjan paljon onnea ja paljon paljon tarrasukkia! :heart:

Kyllä täällä nyt niin kovasti tahkotaan plussia tulemaan, tahtoo minäkin mukaan!!

Mesikämmenen oireet kuulostaa lupaavilta! Peukuttelen että jatkat tätä mahtavaa plussalinjaa odottajien puolelle!:)

Onnenmuru Mukava kuulla plussanneiden kuulumisia, käyhän toki välillä viihdyttämässä meitä! ;) Mitäs oloja sulla, onko ollut pahoinvointia tms.?

Omaan napaan ei kuulu uutta. Viikonloppuna lähdetään miehen kanssa kahdestaan hemmottelulomalle, ootan sitä kyllä ihan täpinöissäni. :heart: Sen jälkeen saakin varmaan jo kaivella ovistikkuja pikkuhiljaa kaapista.:)

Suuret onnittelut nachopallolle :) Voi että, niin ihanaa! Porukka alkaa todellakin lisääntymään hurjaa tahtia!

Sain kaverilta eilen kutsun vauvakutsuille. Onneks en pääse sinne, vois muuten tulla tukalat tilanteet kun porukka on siellä isojen mahojen ja pikkuisten palleroiden kanssa. Enkä muutenkaan oikein tiedä miten tollasiin kutsuihin pitäis reagoida?! Oletteko te käyneet? Jos kyseessä olisi hyvä ystävä, toki menisin, mutta kun tämä on sellainen hyvän päivän tuttu, niin en tällä kertaa mene.

En viiti paljastaa koirarotua, koska se on niin harvinainen vielä täällä Oulun seudulla enkä myös minäkään halua paljastua :)) Mutta Sati tiedän kyllä kuinka paljon nuo pikkuiset karvapallerot voi tuoda iloa elämään! <3

Nöhveli kuulostaa että sinä olet kyllä onnentyttö kun vähän väliä on kaikkea hemmottelua sinulla. Ihanaa! Mun viikonloppuun kuuluu ukon kuskausta pikkujouluihin, ou JEE! :D

Onnellinen<3 Mä en vois paljastaa meidän autojen merkkejä, sillä jäisin aika varmasti melko pian kiiinni, kuka olen :D

Nachopallo Täältä myös onnittelut!! :heart:

Mesikämmen Ihania oireita sulla tiedossa ;)

Omaa Mun ei tässä kierrossa tarvitse edes testiä kaivaa esille, sillä valkovuotoni tai mikä "vuoto" nyt ikinä onkaan, on punaista ollut kohta viikon.... Että sellaista kakkaa!

Onnellinen<3 Eipä ole tuttavapiiri vauvakutsuja suuremmin harrastelleet, lähinnä juuri siksi että olen itse niitä ensimmäisiä, jotka ylipäätään on ajatellut sanaa "vauva." :D Mitä niissä tehdään? Kuulostaa siltä, että tässä tilanteessa en ehkä haluaisi lähteä mukaan, tulisi vaan itselle paha mieli siitä että ei ole sitä omaa pikkuista tulossa. Toisaalta, jos pikkuinen olisi jo tulossa, kuulostaisi ihan mukavalta tuollainen kokoontuminen. Voi apua, tässähän pitää pistää töpinäksi että päästään plussanneiden mukaan torille palloilemaan! :D Ja juu, kyllä se on niin mukavaa kun on törmännyt tuollaiseen mieheen joka ihan omatoimisesti järjestelee kaikkea mukavaa ja on muutenkin mielellään mukana "suhdetta hoitamassa". :heart: Onneksi nyt sattui pitkästä aikaa yhteisiä vapaapäiviä, niin pääsee vähän työpölyjä tuulettelemaan pois. :)

Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Torstai 3.11

Yrittäjät:

Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

fantasygirl: 29v. -- kp 69/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi

Kp 21-29

Mesikämmen: 21v. -- kp 27/30-50 -- yk 5 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 27/28 -- yk 7 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 23/? -- yk 2 -- 1. lapsi
mami2010: 25v. -- kp 21/? -- yk 1 -- 2.lapsi

Kp 11-20

Sati: 32v. -- Kp 19/26 -- yk 3 -- 1.lapsi

Kp 1-10

Nöhveli: 26v. -- kp 7/32-37 -- yk 4 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 5/28-32 -- yk 4 -- 3. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi

Kuumeilijat:

Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi
saraheinä 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi

Plussat:

Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi

Plussanneiden ketju

nachopallo: Paljon onnea! :flower:

Nöhveli: Ihanaa hemmottelulomaa teille. Nauttikaa toisistanne! :kiss:

Onnellinen<3: Enpäs ole ennen kuullut, että suomessa järjestettäisiin vauvakutsuja. Muaki kiinnostais tietää, että mitä ihmettä semmoset pitää sisällään? :D Ja ymmärrän hyvin, ettet halua koirarotua paljastaa. Onnea kuitenkin uudesta perheenjäsenestä! Onko teillä ennen ollut koiria vai onko tämä ensimmäinen? :)

ON: Tänään on tullut hiukan vuotoa, joten tais olla tämä kierto tässä. Upeaa ku kierrot venyny tonne yli kp 40 ja nyt sitten yhtäkkiä vuoto alkaaki jo kp 27 kohalla... ÄÄR! :kieh:

Mesikämmen No voi rähmä, mitäs ne tuollaiset kierrot oikein on?? :kieh:

Kävin aikani kuluksi tuolla odottajien ketjun puolella katsomassa, kyllä meinaa itku päästä kun niin kovasti sinne haluaisin. :'( Ehkäpä minäkin vielä. Nyt on kyllä ihan räjähdysmäisesti nostanut vauvakuume päätään tämän asuntoasian myötä. Ollaan nyt melko varmasti muuttamassa isompaan. Oon sitä nyt sillä silmällä miettinyt, että mahtuu sinne sitten se pikkuinen ja sen tavarat ja on helppo liikkua vaunujen kanssa ym. Nyt enää puuttuu se pikkuinen.:)

Mukavaa viikonloppua!

Mesikämmen sehän on vaan hieno juttu ettei kierrot veny ;) Minä en tosiaan tiiä mitä nuo vauvakutsut pitää sisällään, mutta lahjatoiveita heitettiin ilmoille kyllä. Eli varmaan yleistä höpötystä raskaudesta ja vauvan syntymästä kera lahjojen ja kahvien. Näin kuvittelisin? Tämä on tällä hetkellä ainut koira mikä meille on tulossa, ei ole muita talossa. Mutta aikaisemmin koiria on minun elämään kuulunut enemmän tai vähemmän :) Joten kovin innolla odotan tulevaa.

Nöhveli Kyllä se teidänkin plussahetki sieltä saapuu. Ennemmin tai myöhemmin. Mulla on kyllä vaan sellanen kutina että se saattaa tapahtua pian jos olette oikeaan aikaan liikenteessä ;)

Mesikämmen Harmittaa puolestasi. Minulla on ollut parina päivänä menkkakipuja ja huomenna pitäisikin laskelmien ja aiempien kuukausien mukaan alkaa se riesa. Joten ei paljon naurata täälläkään. Mutta edelleen jaksan uskoa, että kyllä tärppi osuu omalle ja sinun kohdallesi aikanaan!

Nöhveli Tiedän niin sinun tunteesi, toisaalta tietysti omalla tavallani. Mutta usko pois, kyllä se vaavi sieltä tulee, kun on sen aika! :)

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Perjantai 4.11

Yrittäjät:

Kp 30 -->

fantasygirl: 29v. -- kp 70/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi

Kp 21-29

Mesikämmen: 21v. -- kp 28/30-50 -- yk 5 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 28/28 -- yk 7 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 24/? -- yk 2 -- 1. lapsi
mami2010: 25v. -- kp 22/? -- yk 1 -- 2.lapsi

Kp 11-20

Sati: 32v. -- Kp 20/26 -- yk 3 -- 1.lapsi

Kp 1-10

Nöhveli: 26v. -- kp 8/32-37 -- yk 4 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 6/28-32 -- yk 4 -- 3. lapsi

Hiljentyneet

Kuumeilijat:

Plussat:

Plussanneiden ketju

Onnellinen<3: Eniten mua ärsyttää se, että noi kierrot heittelee ihan miten sattuu.. Olis nyt sit se kierto edes säännöllinen. Olipa se sit 43 tai 27 pitunen.. Voi miten ihanata tuo teidän koira-asia. Koiravauvat on niin <3!!

Nöhveli: Kyllä meki ne plussat saadaan. Tsemppiä! :hug:

Maeppu: No voi ei! Toivottavasti noi sun oireet ei oliskaan merkki menkoista vaan jostain muusta!!

ON: Siis tämä ei oo tosikaan.. Ei ne menkat ala kunnolla, vaikka yleensä tulevat ihan rytinällä. Mitä ihmettä tämä meinaa?! :O No ei kai se auta ku seurailla tilannetta.

Älkää muuten ihmetelkö jos ei viikonloppuna päivityksiä kuulu. Mulla on tosi kiireinen viikonloppu tulossa enkä luultavasti kerkee paljoa täällä pyörimään. Nauttikaa kaikki ihanaiset viikonlopusta ja rentoutukaa! ;)

Täällä nyt sitten on kp1 / 21-26. Jäi kyllä kierto lyhyeksi, mutta on tapahtunut tätä ennenkin....
Meillä oli muuten eka valmennuskurssi-ilta sijaisvanhemmuuteen liittyen. Aivan ihana porukka siellä :heart: Ja nyt tuntuu, että haluan keskittyä aika täysillä tähän tulevaan lapseemme :) Mutta haluan kuitenkin pysyä vielä listoilla mukana!

Onnea Nachopallo! Se oli pikavisiitti täällä. Kumpa me muutkin päästäisiin pian plussanneiden ketjuun.

Sati Kuulostaa tosi kivalta tuo teidän uusi elämänvaihe=)

On: apteekin ovistestejä käytin. En muista merkkiä. Toivottavasti ovuloin kaikesta huolimatta. Jännittää tosi paljon. Ei mitään oireita täällä, vaan piinallista odotusta. Laskeskelin että se mahdollinen ovulaatio olisi ollut viime perjantaina, eli nyt olisi 9 päivää siitä? Kun en tiedä kierron pituutta, pitää varmaan vaan odotella...

Hei kaikille!

Toivottavasti kaikilla oli virkistävä vkl, ainakin ilma on ollut melko raetis. Hui! Mulla alkaa tulla tämä irkkusää jo korvista ulos. Toivottavasti märkä ja harmaa keli alkasi pikkuhiljaa kirkastua, sais tulla jo pikkupakkaset! No, mutta asiaakin oli eli kipaisen tällälailla pikaisesti ilmottelemassa, että mulle voi päivittää kp4/28 ja yk8. On niin paljon asioita mielessä etten tiedä, miltä tuntuu. Mut ei muuta kuin odottelemaan. :)

Maanantai 7.11

Yrittäjät:

Kp 30 -->

fantasygirl: 29v. -- kp 73/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi

Kp 21-29

Onnellinen<3: 24v. -- kp 27/? -- yk 2 -- 1. lapsi
mami2010: 25v. -- kp 25/? -- yk 1 -- 2.lapsi

Kp 11-20

Nöhveli: 26v. -- kp 11/32-37 -- yk 4 -- 1. lapsi

Kp 1-10

mamitsi: 27v. -- kp 9/28-32 -- yk 4 -- 3. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 5/?? -- yk 6 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 4/28 -- yk 8 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- Kp 3/21-26 -- yk 4 -- 1.lapsi

Hiljentyneet

Kuumeilijat:

Plussat:

Plussanneiden ketju

Viimeksi muokattu:
HOX: Tarkistakaa tietonne, koska oon vähän tööt ja saatto tulla virheitä. :D

Pahoittelut kaikille kohtalotovereille menkoista! :hug:

Sati kuulostaa kyllä hienolta tuo teidän uusi "projekti". Tuo on kyllä ihan väärä sana, mutta en keksinyt parempaa.. :/

mami2010: Pidetään peukkuja!

Menkkapahoittelut niille, keille se kuuluu! :hug:

Olihan ihana reissu.:heart: Varastoja kovasti täydennetty, mutta saa nähdä nyt miten tuo ovis ajoittuu tällä kertaa. Toivottavasti ehtis vähän puuhastella kun viimeksi meni ajoitus ihan vituralleen. Voi kun toivoisin nyt että kierto olisi lyhyempi ja ovis oikealla paikallaan! Päätin että jos nyt tämän ja seuraavan kierron jälkeen (eli joskus vuodenvaihteen jälkeen) ei oo kierto lyhentynyt tai tärppi käynyt, kyselen sitä tsekkausta.

Tulipa tässä mieleen, että onko teillä muuten "etukäteistoiveita" tytöstä / pojasta? Aina sanotaan että ihan sama, kunhan on terve. Siis onhan se niin, mutta kyllä sitä alitajuisesti toivoo jompaa kumpaa enemmän. Mä oon aina ajatellut että tyttö olis kiva. Entäs te, joilla jo lapsia etukäteen, vaikuttaako mitenkään ajatuksiin? Välillä tulee ihan syyllinen olo että saako näin edes toivoa, mutta toisaalta tietää että kai sitä rakastaa ihan samalla tavalla oli se kumpi hyvänsä. :heart:

Onnea Nachopallo!!!

Kuuntelitteko tänään YLEX:ää, kun siellä puhuttiin lapsettomuudesta? On tulossa dokumenttielokuva kahdesta perheestä jotka yrittävät saada lasta. Tämä haastattelussa ollut pari sai lapsen 8 vuoden yrittämisen jälkeen. Eli pitänee ajatella positiivisesti ja jaksaa vain yrittää. Plussatuulia kaikille!!

Ommaa nappaa pikkasen:) alkais nyt ne menkat, niin pääsis eroon näistä mielikuvituksen tuomista oireista. Ensin oli nännit kipeet, nyt väsyttää ihan älyttömästi, paleltaa, alamahaa välillä viiltää ja pissalla saa käydä aikas tiheesti.. jos ei sunnuntaihin mennessä tapahdu mitään niin pitänee (taas) tehdä testi.

Mesikämmen just oikea sana kuvaamaan, tämä on tosiaan meidän pikku projektimme :)

Nöhveli mä tovoin todella paljon tyttöä, ihan rehellisesti sanottuna! Mä itse olen sellainen tälläytyjä ja haluaisin tytön, jonka kanssa saisin yhdessä peilin ääressä touhuta ihania vaatteita, meikkejä ja koruja :D ja sijaisvanhemmuudessakin tulemme toivomuslistaan merkitsemään alle kaksi vuotias tyttölapsi! :heart:

Fantasygirl Onko sulla kierto tosiaan noin pitkällä, mitä listassa on merkittynä? Voisiko siis nyt olla raskaus mahdollinen, ku noi sun oireet ovat aika ennustavat sen suhteen ;)

Omaa Täällä nautimme mieheni kanssa suoraan Italiasta tilattua viiniä... hmmmm ku on hyvää :D
Täällä on ollut kyllä tavallista runsaammat menkat ja vähän pidemmätkin... mitähän lienee kroppa taas puuhailee mun pään menoksi!!

Huomenta kanssasisaret!

Nöhveli Mä olin ennen ajatellut haluavani tyttöjä, mutta kun aloin odottaa esikoista, mulle tuli todella vahva poikatunne ja koko tyttö unohtui mielestä. Poikahan sieltä tuli:) Meillä ei ollut edes tytölle nimeä. Nytkin meillä on vaan pojan nimi "varastossa", joten poikaa me ennustetaan seuraavankin sukupuoleksi. Tyttö on yhtä tervetullut:heart:

Fantasygirl Ompa sinulla pitkä kierto. Oletko käynyt lääkärissä sen kanssa? Sulla on kyllä raskauteen sopivia oireita. Peukut pystyssä!

Ja omaa napaa. Olin sitten malttamaton ja kävin ostamassa raskaustestejä apteekista. Ja eilen kp 26 tein sitten ensimmäisen ja eihän siinä mitään ollut. Tein testin illalla ja kun heräsin aamulla, roskiksessa odotti vahva haamu. Mulla ei ole ikinä käynyt näin. Aina raskaus on joko näkynyt tai ollut näkymättä ilman jälkeenpäin ilmestyviä viivoja. En nyt yhtään tiedä mitä ajatella.

Yhteistyössä