Lily08 Oioioi, ihana juttu! Onnea kovasti ja paljon tarrasukkasia mukaan! :heart: Kylläpäs täällä nyt ruvettiin urakalla plussia paukuttelemaan!
Sennay Sua nyt varmaankin sitten saa onnitella menkoista, vaihteeksi näin päin! Pidän peukut pystyssä kierron tasaantumisen puolesta!
mami2010 Meille se "oikea" puoli on vähän siinä mielessä ristiriitainen, että asutaan nyt pohjoispuolella, jossa olen itse ikäni asunut. Minulle siis pohjoinen on se "oikea" puoli. Mies taas on asunut aina eteläpuolella, joten veri vetää sinnepäin. Tää asunto mitä kateltiin, niin on eteläpuolelta. En oo mulle niin tuttuja seutuja, mutta kyllähän sitä varmaan tutustuu jos nyt näyttääkin siltä että sinnepäin ollaan menossa. Mutta se asia on vielä ihan harkinta-asteella.
Onnellinen<3 En tikuttanut ovista, mutta ovisoireet oli kyllä hyvin selvät. Siitä päättelin. Ja juu, kyllä mulla kierto paukkuu jo reilusti yli "normaalista", mutta sitä se on tehnyt jo nämä 3 kertaa, kun on ollut mistä paukkua. Eli on ollut koko ajan pitkä. Tietysti se vähän ihmetyttää, että miksi mulla on ovis (oletettavasti) aina 12-14, mutta silti menkat tulee vasta jotain kp37...?? Ehkä se ei pitemmän päälle oo kovin hyvä juttu. Mutta en oo tästä vielä hermostunut, pitää nyt seurailla tilannetta vielä tovi.
Ja vieläkös hieman
omaa napaa. Mä oon nyt tosi ristiriitaisissa fiiliksissä.
Yöllä heräsin siihen, että oli tosi omituinen olo. Tuli sellasia huonon olon aaltoja, ensin kiristi alamahaa, jonka jälkeen tuntu se "aalto" tulevan ylöspäin, kunnes hävisi. Ei ollut varsinaisesti oksettava olo, mutta sellainen lievä huono olo. Maha oli pinkeä ja omituinen, jalkoja särki, paleli niinku ois kuumetta, mutta sitten oliki jo hiki. Tuntu sitte helpottavan ja meni ohi, aamulla oli ihan normi olo muuten, mutta edelleen vähän heikottaa. Olin yöllä ihan satavarma, että masussa on joku ylimääräinen, mutta aamulla oli kuitenkin tullut pöksyyn pieni tuhru. En aamulla ehtinyt testata, ja meni vähän testausfiilikset muutenkin sen tuhrun myötä. Onhan mulla monenlaista oiretta ollut, mutta nää on näköjänsä taas uusia. Mä en ala. Seurailen nyt oloja ja testailen, jos ei tänään (37/37) tai viimeistään huomenna hanat aukea. Ja varsinaista menkkakipuilua ei siis ainakaan tällä hetkellä havaittavissa. Huooh.