Oulun seudun kuumeilijat!

Onnea plussanneille! :heart::flower:

nöhvelin ja mamitsin testiä odottelen minäkin.

Meinasin että jos sunnuntaihin mennessä ei ole menkat alkaneet, niin sitten testaan itsekin! :eek: Sillon joskus kun mulla oli menkat, ne oli suunnilleen 30 päivän kierrolla, mutta ei kauhean säännölliset. Jänniä aikoja, koska mulla on sekä raskausoireita että menkkaoireita... Saa nähdä viikonlopun aikana, kumpi olo on oikeassa! Miten sitä malttaa odottaa sunnuntaihin asti? Onneksi ei oo testiä kaapissa odottamassa, vaan pitää käydä ostamassa se ensin.
 
No sunnuntaina nachopallo selvitetään molemmat,ja plussathan me sieltä otetaan ;)
Mulla on taas jännä,ku ei oo oikeen raskausoireita,muuta ku yhtenä iltana tuo mahan nipppailu.Mutta eipä oo tosiaan menkkaolojakaan ollu,mitä yleensä kyllä jonkin verran aina on ennen menkkoja.Ja samoten ei oo naamassa finnin finniä.Mikä seki kyllä ilmestyy enne menkkoja.
Joo tiekkaa tekee kyllä ootella sunnutaihin asti :D Ja vieläpä ku tuolla testi on kaapissa odottamassa :D
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Perjantai 28.10

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Tuuska: 25v. -- kp 67/28 -- yk 9 -- 3. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 63/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 38/32-37 -- yk 3 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 31/28-32 -- yk 3 -- 3. lapsi
nachopallo: 26v. -- kp 31/?? -- yk 1 -- 2. lapsi


Kp 21-29


Mesikämmen: 21v. -- kp 21/30-50 -- yk 5 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 21/28 -- yk 7 -- 1. lapsi


Kp 11-20


Onnellinen<3: 24v. -- kp 17/? -- yk 2 -- 1. lapsi
mami2010: 25v. -- kp 15/? -- yk 1 -- 2.lapsi
Sati: 32v. -- Kp 13/26 -- yk 3 -- 1.lapsi


Kp 1-10


Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi
saraheinä 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi

Plussanneiden ketju
 
Maeppu Jospa sinne olisi jäänyt joku kytikselle... :)

nachopallon ja mamitsin plussia odotellessa... :popcorn:

Aika heikolta näyttää. :headwall: Tuhruttaminen lisääntynyt koko ajan, nyt tuntuu jo menkkatuntemuksiakin hieman. Voihan räkä. Tänään varmaan odotettavissa hanojen aukeamista, onneksi on koti-ilta. Toisaalta oon niin kiitollinen, ettei venynyt enempää tämä kierto, mutta toisaalta ehti jo vähän miettiä että josko siellä sittenki olisi joku ollut... Mutta hyvä näin. Päivittelen maanantaina tietoja siitä, mitkä päivät saa korjata listaan.

Eilen lueskelin netistä, että jos kierto on jatkuvasti yli 35pv ja/tai epäsäännöllinen, niin kannattaa hakeutua tutkimuksiin jo aiemmin, siis että ei kannata odottaa sitä vuoden verran yrittämistä. Kierto on kuulemma liian pitkä ja yleensä saattaa vaikeuttaa raskautumista. Pitää nyt seurata jatkossa, nyt on ollut mulla 32, 37 ja nyt kait 37-38. Jos rupeaa menemään aina pitkäksi, niin haluan kyllä selvitellä mistä johtuu. Varsinkin kun ovisoireet on niin selvät jo 12-14. Eihän se voi olla oikein! : / Pitäisköhän ens kierrossa tikutella taas, mitä se näyttää? No, kattoos nyt. Viikonloppuja!
 
Heippa tytöt!
Oli ihan ihan pakko tulla kirjottelee..Enhän mä malttanu oottaa ees sunnuntaihin,tuon testin kanssa :ashamed: Ja pettymyshän sieltä tuli,nii ku arvasinkin :( Mutta,mutta menkkoja ei vielä ole kuulunut ja ei oo minkäänlaista oireilua kumpaakaan suuntaan.Ja nyt hokasin,että mulla ollu runsaampi valkovuoto,mitä mulla yleensä vaan oviksen aikaan,eikä ennen menkkoja.Eli oisko kumminkin mahollista,että siellä joku on?Ja ei viellä vaan näkyny testissä?Tein tuollasen digitestin,mikä näyttää viikotkin,mikähä merkki se ny olikaan..Nyt ei sitten millään malttais olla testailematta uuestaan.Mutta ei viitsis viellä hakia uutta testiäkään.
Mutta mitä mieltä olette?Onko menkat myöhässä,vaiko voisko siellä olla kyytiläinen?Mulla yleensä kyllä on aika tarkat nuo menkat olla 28 päivää ja kerran on pillereitten jälkeen ollu tuon 32.
 
Täällä ollaan!! Käyn välillä lukemassa näitä juttuja kännykällä, mutta en kehtaa alkaa sillä kirjoittamaan, kun se on niin vaikeaa sillä.

Onnea plussanneille oikein roppakaupalla!!

Minulla ei ole koko kierrossa ollut mitään tuntemuksia, meinaa vähän kiristää hermoja kun kierto vain venyy venymistään. Alku kierrosta aloin bongaamaan ovista, mutta kp 20 tietämillä jo luovutin (ja hyvä niin..) Eilen ten huvikseni raskaustestin joka oli nega.. eilen illalla nännit tuli kipeeksi eli vihdoin kierrossa alkaa tapahtumaan edes jotain => menkat lähestyy. Kävin jopa apteekista hakemassa clomeja, jotta pääsen kokeilemaan niitä kunhan joku kaunis päivä kierto alkaisi alusta. (on muuten kalliita tabletteja!!!!) Lupaan päivittää tilannettani vähän tiheämmin kunhan jotain alkaisi tapahtumaan. :D Varmaan ymmärrätte että tässä vaiheessa yritystä (+ pitkää kiertoa) en oman mielen rauhani takia kehtaa joka päivä ajatella vauva- ajatuksia.

Plussatuulia kaikille!!!!
 
mamitsi: No voihan nega! :/ Eihän sitä tiedä, vaikka siellä oliski kyytiläinen. Tsemppiä! :hug:

fantasygirl: Kiva että kävit ilmoittamassa itsestäsi. Nuo kierrot kun venyy niin tulee päivittäjällä väkisinki mieleen, että onkohan kys. henkilö poistunu keskustelusta kokonaan. Mutta ihanaa, että olet täällä! :) Tsemppiä sinulle ja ymmärrän hyvin, ettei joka päivä ole intoa täällä käydä. :hug:

ON: Pakko vähän omia tuntemuksia tänne purkaa. Mulla on tissit ihan sika kipeet! Pelkkä oleminen käy kipeää, eikä puhettakaan, että makaisin mahallani. Mulla on muutenkin sellanen olo, että menkat alkais, vaikka en ole vielä lähelläkään loppukiertoa. Ärsyttää!! :kieh:
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Lauantai 29.10

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Tuuska: 25v. -- kp 68/28 -- yk 9 -- 3. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 64/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 39/32-37 -- yk 3 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 32/28-32 -- yk 3 -- 3. lapsi
nachopallo: 26v. -- kp 32/?? -- yk 1 -- 2. lapsi


Kp 21-29


Mesikämmen: 21v. -- kp 22/30-50 -- yk 5 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 22/28 -- yk 7 -- 1. lapsi


Kp 11-20


Onnellinen<3: 24v. -- kp 18/? -- yk 2 -- 1. lapsi
mami2010: 25v. -- kp 16/? -- yk 1 -- 2.lapsi
Sati: 32v. -- Kp 14/26 -- yk 3 -- 1.lapsi


Kp 1-10


Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi
saraheinä 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi

Plussanneiden ketju
 
Sorry, ei ole testiä tehty. Kamalassa flunssassa ollaan koko porukka ja kukaan ei viitti lähteä kauppaan asti. Katotaan josko huomenna pääsis liikkeelle. Ihan pienesti verestävää vuotoa oli päivällä. Ei muita oireita menkoista tai muustakaan...

Voi mamitsi... Ite ekan lapsen kanssa tein ensimmäisen testin vähän sen jälkeen kun menkkojen ois pitänyt alkaa ja se näytti negaa. Odotin viikon ja kun kuukautisia ei tullut, niin testasin vahvan plussan. Toivotaan parasta!
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Sunnuntai 30.10

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Tuuska: 25v. -- kp 69/28 -- yk 9 -- 3. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 65/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 40/32-37 -- yk 3 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 33/28-32 -- yk 3 -- 3. lapsi
nachopallo: 26v. -- kp 33/?? -- yk 1 -- 2. lapsi


Kp 21-29


Mesikämmen: 21v. -- kp 23/30-50 -- yk 5 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 23/28 -- yk 7 -- 1. lapsi


Kp 11-20


Onnellinen<3: 24v. -- kp 19/? -- yk 2 -- 1. lapsi
mami2010: 25v. -- kp 17/? -- yk 1 -- 2.lapsi
Sati: 32v. -- Kp 15/26 -- yk 3 -- 1.lapsi


Kp 1-10


Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi
saraheinä 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi

Plussanneiden ketju
 
Huomenta kanssasiskoset!

mamitsi Voihan siellä silti vielä joku olla... :) Peukut pystyssä täällä!

fantasygirl Kiva kuulla että olet vielä keskuudessamme, toivottavasti kierto alkaisi selkiytymään! :hug:

ON Minulle saapi päivittää nyt kp4/32-37, yk4. Sieltähän sitä tultiin sitten rytinällä perjantaina. Sama 37 oli nyt kuin viimeksi. Mua kyllä nyt vähän rupes huolettaan tuo että jos menee aina näin pitkäksi. Jos alkaa jatkuvasti olla pitkä kierto, niin aattelin kyllä kysellä tarkistusta että onko kaikki ok ja voisko tätä jotenkin tasata. Kattelen nyt tässä vielä ainakin tämän ja ehkä seuraavan kierron, miten noi päivät nyt sitten asettuu. Voihan olla että lyhenisi itsekseen, kun eka kierto oli kuitenkin tuo 32. Ei se mitenkään voi olla oikein, että ovis on niin aikaisin jos menkat kuitenkin alkaa vasta noin myöhään. Aattelin että voisin tässä kierrossa nyt tikutella noi mun viimeiset ovistestit kaapista, että onko se ovis nyt sitten aina tosiaan tuossa vai mitä tää oikein houruaa. Kuulostaisko tällaiset suunnitelmat ihan järkeviltä?:) Mitään hirveetä stressiä ei edelleenkään olla ottamassa, mutta kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa tuo vauvakuume niin hirvittää että olishan se kiva tietää että rullaako kaikki ihan ok ja ovuloinko ym...

Mutta onneksi kohta on taas vuoto-osuus kärsitty ja pääsee uuteen vauhtiin. Se hyvä puoli tässä omassa "uudessa" systeemissä on, että vuoto kestää vaan 5pv, kun ennen oli aina 7. :)

Anteeksi pitkä vuodatus, riemuisaa viikonalkua!
 
No nii..Täälläki sitte täti tuli kuiteskin :( Elikkäs kp2/28-33,yk4 saapi mulle sitte merkitä :( Voi että voi ottaa päähän!

Nachopallo Juu niin aattelin minäkin,että jospa se nui kävisi.Mulla on pari kaveria joilla käyny noin.Itellä tosin aina näyttäny heti sinä päivänä,ku menkat alkanu nii vahvan plussa.Mutta eihän se aina mee samalailla.Toivotaan,että parannutte pian.ja että sulla ei menkat alkaisi ennää :) Pietään peukkuja!

Nöhveli Menkka pahoittelut sulle.Mun mielestä kjuulostaa sun suunnitelmat hyvältä :) Pitäis itelläki kyllä niitä ovistestejä saada aikaseks tilattua!Mutta jotenki,ku pääsen sinne sivuille,et tilaan,niin aattelen,etten mä ny vielä.Jospa se tästä kierrosta tärppäis.

Pluusatuuli kaikille :)
 
Mamitsi ja Nöhveli Halit teille :hug: Ja niinpä sitä taas lähtään uuteen nousuun! Tämä on niin tätä, huh huh!!

Nachopallo Pikaista paranemista! Täällä odotellaan uutisia sieltä suunnalta :)

Omaa Täälläpä olla sitten kierto ihan päin pyllyä!! Mulla alkoi tänä aamuna vuoto?? Ja nyt vasta menossa kp16 |O Argh!! Oikeesti ottaa NIIN kupoliin! Ja näyttää, että nämä on ihan oikeat kuukautiset...
Odottelen tässä päivän pari, muutetaan sen jälkeen vasta tiedot tuonne listalle! Ei voi olla kyseessä edes kiinnittymisvuoto, koska nyt on vasta dpo 4 ja mahdollinen kiinnittyminen tapahtuu dpo 6.
Mä vähän ihmettelinkin tätä koko kiertoa, ku mulla oli tissit kipeät jo melkein heti ku viime menkat loppuivat. Eli ei ollut edes ovulaatiosta johtuvaa, vaan jostain ihan muusta syystä(?)
Mä haluan löytää käsikirjan naisen kehossa tapahtuvista asioista!
 
Sati No jopas nyt! Ei kuulosta ollenkaan kivalta tuollainen. Toivottavasti selviää mikä siellä nyt valskaa! :kieh: Ja tänne sitä opaskirjaa myös kiitos... Olis vissiin pitänyt ruveta opiskelemaan joksikin lapsettomuus-asiantuntija-lääkäri-kätilö-neuvolantäti-gynekologiksi, että ammatista olis ollut omassa arkielämässä edes jotain hyötyä. :D
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Tiistai 1.11

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

fantasygirl: 29v. -- kp 67/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
nachopallo: 26v. -- kp 35/?? -- yk 1 -- 2. lapsi


Kp 21-29


Mesikämmen: 21v. -- kp 25/30-50 -- yk 5 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 25/28 -- yk 7 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 21/? -- yk 2 -- 1. lapsi


Kp 11-20


mami2010: 25v. -- kp 19/? -- yk 1 -- 2.lapsi
Sati: 32v. -- Kp 17/26 -- yk 3 -- 1.lapsi


Kp 1-10


Nöhveli: 26v. -- kp 5/32-37 -- yk 4 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 3/28-32 -- yk 4 -- 3. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi
saraheinä 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi

Plussanneiden ketju
 
mamitsi & nöhveli: Menkka pahoittelut! :hug:

Nöhvelin suunnitelmat kuulostaa hyvälle. Pitäsköhän munki käyä jutteleen noista mun pitkistä kierroista.. Ei vaan jotenki jaksais. Kokeillaan vielä jonkin aikaa. :D

Sati: Voihan %&/#¤!! Ei kyllä kuulosta yhtään kivalle! Tsemppiä sinne ja toivottavasti asiat selviää. :hug:

ON: Mä en käsitä tätä mun tissikipua. Viikon ollut jo rinnat kipeenä. Ei kai ovulaatiosta voi niin kauan kestää tää kipu vai voiko?! :/
 
Mesikämmen Auts, ei kyllä kuulosta oikeen kivalta nuo sunkaan kivut! Aika mielenkiintoista että noin kauan kipuilee. :confused:

Täältä se vaan väki vähenee, kohta täällä varmaan ittekseni hölötän...:D Mutta olis se niin ihana saada se vauva jo alulle, sopis työkuvioihinkin niin hyvin tuo mammalomalle jääminen syksyllä.:D Nyt pääsi onneksi taas vaipoista eroon, ei muuta kuin uutta yritystä putkeen vaan...

Jänskäilijöille +++++:whistle:
 
Pahoittelut menkoista tyttäret :hug:

Nöhveli et sää täällä yksinäs höpöttele. Onhan meitä paljon täällä kuumeilijoiden puolella vielä :) Mietin ite ihan samaa, että jos nyt tärppäis niin kaikki aikataulut menis just oikein työkuvioiden puolesta. Mutta mulla on kyllä taas aika kaukana mitkään mahdollisuudet, kun kp:t huitelee jo ties kuinka pitkällä ja ovulaatiota ei näy eikä kuulu. En oo siis tikutellu ollenkaan, mutta kun viime kierron merkit oli niin selvät, niin odottelen niitä tietty tähänkin kiertoon.
Saas nähdä..

Mesikämmen Mullakin oli viime kierrossa oviksen aikaan ja sen jälkeen tosi kova tissikipu (nännikipu) joka kesti kyllä tosi pitkään! Mut jos sulla on ihan tissit kipeet, niin en kyllä tiedä :eek:

Satilla kyllä on ikävä tilanne. Miten kaikki voikin olla noin sekaisin? Määkin tilaisin yhden kirjan, jos sellainen löytyy. Kiitos !

Ja sitten ommaanappaa: Mun vauvakuume alkaa laantua pikkuhiljaa. Syynä siihen on, että saan pian turruttaa kaiken ylimääräisen hellyyden pieneen karvavauveliin :heart: En oo viittiny puhua asiasta aikasemmin, vaikka oon tienny jo kuukauden päivät. Nyt se on sitten varmaa ja meille tulee parin viikon päästä ihan pienenpieni ihana suloinen koiranpentu! Awww, kaikki on jo valmiina häntä varten =) Ainakin rakkautta se tulee saamaan, se on varma!

Sitten vielä toinen juttu. Mun käskettiin soittaa lääkäriin jos kierto tälläkin kertaa pitkittyy yli kp30. Katsotaan miten käy. Toisaalta olis varmaan hyvä antaa elimistön palautua ihan omaan tahtiin. Lääkäri aikoi määrätä mulle terolutteja, jos kierrot vielä heittelee. Mitä ootte mieltä? Onko täällä ketään terolutin käyttäjiä paikalla?
 
Onnellinen Minulla alkaa myös pikku hiljaa laantua tämä pahin vauvakuume, siis oman vauvan saamisen suhteen! Perjantaina meillä on ensimmäinen valmennuskurssi-ilta sijaisvanhemmuudesta ja aioin siihen nyt keskittyä ihan täysillä :) Ja meilläkin on kaksi aivan maailman suloisinta karvaturria kotona, chihuahua-koirat, toinen leikattu poika 4v ja toinen tyttö 3v. Niin rakkaita otuksia!!!! Minkä rotuinen vauveli teille tulee?? :D Hirmuisen paljon onnea teille :heart:

Nöhveli Ei me sua yksin jätetä :D Vaikka haluaisitkin, nii ei vaan jätetä!

Mesikämmen Mulla on ollut viime menkoista saakka tissit kipeänä : / Eikä kyllä nyt itsekään käsitä, mistä se johtunee!! Pitäis vaan alkaa ajattelemestä yhtään mitään, mitä naisen kehossa tapahtuu... sekoaa se pää varmasti vähemmälläkin :LOL:

Omaa No täällä ei sit vuoto alkanutkaan. Paperiin pyyhittäessä jää punaista, eli tietää, et täti sieltä sitten viikon päästä tulee taas. Tulkoon prkl, eipä pelota ei!!
Oli aika hellyyttävä näky ku toissa päivänä tulin kotiin, niin meidän työhuoneen lattialla oli pienen vauvan autoturvaistuin :heart: Ku mulle tuli tuossa muutama viiko taa päin se uusi auto ja siihen otimme lisävarusteena turvaistuimen myös. Mieheni oli hakenut sen sitten autoliikkeestä ja tuonut kotiin :) Uskomattoman hyvälle tuulelle tulen ku katson sitä istuinta! Tiedän, etä joku päivä mä siihen saan ihanan pikku kirpun istuttaa ja me lähdemme ostoksille sillä aikaa ku iskä on päivän tienaamassa :heart:
 
Pahoittelut menkoista: / On se vaan niin turhauttavaa.

Et sinä Nöhveli yksin täällä ole. Tuntuu vaan ettei mitään tapahdu, niin ei ole raportoitavaa. Paitsi se, että mielessä ei tunnu pyörivän mitään muuta kuin vauvahaaveet...

Mulla ei tainnut tässä kierrossa olla ovulaatiota: / Tikutin ahkerasti, mutta ei se viiva ikinä vahvistunut, kunnes hävisi kokonaan. Blääh!
 
Hehe, eikun tuota listaa vaan kattelin että kylläpä täältä väki vähenee ja siirtyy tuonne odottajien puolelle. Että oonkohan täällä sitte se viiminen, joka yksikseen höpöttää... :D No eihän tässä vielä hätiä mitiä.

Onnellinen<3 Toivotaan nyt että sun kierto ei menis ihan höpöksi taas. Jospa se oviskin sieltä vielä tulisi ihan ittekseen. Kyllä mä ainakin oon valmis jotain lääkitystä harkitsemaan, jos tää kierto rupeaa koko ajan olemaan liian pitkä ja epäsäännöllinen. Ja varsinkin kun tiedän, että mulla se ei oo koskaan ollut mitenkään säännöllinen ja aina enemmän pitkä kuin lyhyt. Mutta sulla tietysti hieman eri tilanne, kun sulla vasta yksi (ja ihan hillittömän pitkä) oma kierto takana. Mutta jos se jatkuvasti rupeaa huitelemaan ihan mahdottomia, niin kyllä mä sinuna harkitsisin sitten sitä lääkitystä. En tiiä siitä kyllä mitään, mutta näyttäis minusta siltä, että tosi monet jotain syövät. Niin, ja onnittelut pienestä karvavauvasta! Vauva kuin vauva. :) En noista roduista ole niin perillä, mutta mieluusti kuulisin minäkin mikäs vauva teille tulee?

Sati Ihana, voin niin kuvitella sun luovan haikeita katseita siihen turvaistuimeen... :D Kyllä siihen sitä täytettä pian tulee!

mami2010 Jospa se ovis ei näkynyt tikussa tai muuten vaan livahti ohitte? Millä testillä testasit?
 
Sennay
Hassu Nöhveli, et sinä jää yksin. :hug: Aina tulee uusia yrittäjiä, ja itelläkin vielä kaikki edessä. Minä vain harvemmin kirjoitan tänne mitään, kun ei ole mitään kirjoitettavaa vielä tässä vaiheessa. :)

Plussatuulia kaikille!! ++++ :whistle:
 
:wave:
Minä käyn täällä jatkuvasti kurrimassa edelleen :)

Peukutan mesikämmenen tissikivulle, että se tietäisi hyvää.
Mulla se ei kylläkään liittynyt ovikseen, mutta alkoi pari päivää ennen plussaa ja jatkuu edelleen jossain määrin. Se tais olla selkein merkki siitä, että jotain saattaisi sittenkin tapahtua.

Peukkuja myös kaikille muille tasapuolisesti. Lämpimiä ja romantiikan täyteisiä syysiltoja <3

T: Onnenmuru rv 6+1
 
Nöhveli Et tosiaan höpöttele yksin! Meikä ainakin sinnikkäästi näyttää pysyvän täällä yrittäjien puolella! :) Tsemppiä uuteen kiertoon!

mami Voihan se tosiaan olla, että ovisplussa jäi todentamatta, koska kuulema LH-piikki saattaa kävästä puoli vuorokautta ja jos joka päivä mittaa samaan aikaan, voi missata sen. Toivotaan, että ovuloit!
ON Menkkaviikonloppu taas tiedossa, joten saa nähdä, miten käy. Ei ole ollut mitään erikoisia oireita, paitsi nännit ollut tosi kipeet, kun koskettaa niitä. Rinnat sinänsä ei ole yhtään kipeät. Joka kuukausi on ollut erilainen, joten en tee tästä mitään johtopäätöksiä. Katsotaan!
 
Viimeksi muokattu:
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Keskiviikko 2.11

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

fantasygirl: 29v. -- kp 68/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
nachopallo: 26v. -- kp 36/?? -- yk 1 -- 2. lapsi


Kp 21-29


Mesikämmen: 21v. -- kp 26/30-50 -- yk 5 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 26/28 -- yk 7 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 22/? -- yk 2 -- 1. lapsi


Kp 11-20


mami2010: 25v. -- kp 20/? -- yk 1 -- 2.lapsi
Sati: 32v. -- Kp 18/26 -- yk 3 -- 1.lapsi


Kp 1-10


Nöhveli: 26v. -- kp 6/32-37 -- yk 4 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 4/28-32 -- yk 4 -- 3. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi
saraheinä 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi

Plussanneiden ketju
 

Yhteistyössä