Oulun seudun kuumeilijat!

mami2010 Teeppäs pian uutta testiä! Jännää! :)

fantasygirl On sulla kyllä melko pitkällä jo päivät. :( Toivotaan sitä salamatkustajaa, kun oireetkin vaikuttaisi lupaavilta! Ootko tosiaan aatellut verikokeita ym kysellä...?

Sati Heh, te sentään saatte valita sukupuolen! :D

ON Mä en nyt oikein tiedä että onko mulla ovisoireita vai ei. Vähän tuntus limaiselta, mutta hyvin niukasti. Mahaakin vähän nipistellyt, mutta en sitten tiedä kun muutenkin mahaa nipristellyt, mitähän lienen syönyt väärää. Testejä en oo ehtinyt missään välissä tehdä, aina kun muistan sen niin oon juonut sitä ennen kamalasti. Yritän tehdä tässä lähiaikoina, näyttäiskö se jotain. Voihan olla että on jo mennyt huomaamatta. Tai vasta tulossa. Hohhoijaa.

Eilen oli vähän kriisin paikka kun olin katsomassa tuttavan ihan pientä vauvaa. Taas jouduin kuuntelemaan sitä samaa: "No, tarttuukos vauvakuume? Millonkahan sitä teille tulee vauva? Nythän se olis hyvä kun on naimisissakin. Saapa nähdä milloin me saadaan sukuun tällainen." Ja vink vink merkitseviä katseita. Lähdin aika pian pois ja itku pääsi kotona. Mä en vaan niin jaksa sitä vihjailua, leikillään tietysti sen tarkoittavat, mutta kun ittestä tuntuu ihan helkutin pahalta kattoa sitä pientä nyyttiä ja kuunnella kun toiset jankuttaa että miksei teille oo tulossa. Yritä siinä sitten näyttä iloista naamaa ja nyökytellä että hehheh, kattotaan nyt... No, anteeksi purkautumiseni. :ashamed:

Kiitokset varovaisista onnitteluista=) Mutta en uskalla itse yhtään antaa toiveille valtaa. Ei ole ollenkaan raskausoireita ja tuntuu siltä kuin menkat alkaisi:(
Tein tänään päivällä hailakan haamun. Aamulla teen heti ekana testin ja toivon, että se viiva vahvistuisi.

Nöhveli No ei ihme jos olet pahoittanut mielesi. Ei ne mammat vauvahuuruissa tajua ajatella, mitä suustaan päästävät...:hug:

mami2010: täällä pidetään kuitenkin peukkuja, että kyseessä olis kuitenkin tärppi!

Tuo mun kierto on juurikin noin epämääräinen kuin päivät antaa ymmärtää. Välillä se on 18 päivää välillä mennään näköjään lähes 80 päivään. Ei paljon naurata, ei. Syy on PCO ja epäilynä etten ovuloi läheskään aina silloin kuin pitäisi. menkat taitaakin alkaa tämän päivän aikana.. Ärsyttää todella paljon ja töiden takia näyttää siltä etten pysty aloittamaan clomeja vieläkään :stick: arghh!!!! Anteeksi purkautuminen mutta olen oikeasti todella turhautunut! Tiedän tarkalleen mitä nöhveli tarkoittaa kun puhuu kuinka pahalta tuntuu kyselyt että milloinkas te hommaatte tälläisen.. Olen kuunnellut tuota jo aika pitkään eikä se helpota tätä lapsettomuutta ollenkaan. :'(

mami2010 Minäkin liputan vielä kyytiläisen puolesta! Tosi rasittavaa varmasti tuollainen haamuilu. :hug:

fantasygirl :hug: Eikö tuolle sun kierrolle voi tehdä muuta kuin ottaa noita clomeja, joita et nyt ilmeisesti voi ottaa...? :kieh: Kaikki sympatiat kyllä sinne!

Eilen sain himmeän ovisviivan. Nyt en vaan tiedä että onko paras hetki jo mennyt vai vasta tulossa. Vai jääkö taas tuohon vajaaseen viivaan, kun nää testit niin kökköjä. Pitää kait vaan testata uudestaan. Mulla pitäis tuon laskurin mukaan olla ovis vasta kp22 (jos kierto 37) ja tässä sitä taas tutusti ovistellaan jo kp13 tienoilla. Lystiä. Tosin alkaa tuntua että liekkö ovuloin ollenkaan, sitähän ei testistä näy. :headwall: Pitää kai silti touhuta kaiken varalta... :p

Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Torstai 10.11

Yrittäjät:

Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

fantasygirl: 29v. -- kp 76/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 30/?? -- yk 2 -- 1. lapsi

Kp 21-29

mami2010: 25v. -- kp 28/?? -- yk 1 -- 2.lapsi

Kp 11-20

Nöhveli: 26v. -- kp 14/32-37 -- yk 4 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 12/28-32 -- yk 4 -- 3. lapsi

Kp 1-10

Mesikämmen: 21v. -- kp 8/?? -- yk 6 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 7/28 -- yk 8 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- Kp 6/21-26 -- yk 4 -- 1.lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi

Kuumeilijat:

Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi
saraheinä 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi

Plussat:

Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi

Plussanneiden ketju

Viimeksi muokattu:
Nöhveli: Mä toivoisin tyttöä, mutta mulla on ollut jo pitkään sellanen olo, että meidän ensimmäinen lapsi tulee olemaan poika. Se on aika hassua, mutta oon 100 % varma asiasta. :D Niin ja pahoittelut tuosta utelutilanteesta. Ihmiset ei ajattele yhtään sitä, että lapsia saadaan ei tehdä. Ymmärrän hyvin tunteesi. :hug:

mami2010: Täälläkin peukut ja varpaat pystyssä, että matkassa on kyytiläinen!!

fantasygirl: Kyllähän tänne purkauksia mahtuu. Täältäkin suunnalta tsempit sinne! :hug:

ON: Tänne ei mitään kummempaa. Ihmetyttää kyllä suuresti ku menossa jo kp 8 ja vieläkin vuotaa. No eiköhän se tästä lopu ja pääsee taas uuteen yritykseen. Pitää jaksaa tsempata! Kyllä se plussa vielä tulee.... Ainakin toivon niin.

Mulla on täällä sormet ja varpaat ristissä ja toivon niin, että tämä menisi hyvin. Tein clear blue digital testin, jonka mukaan olisin raskaana 1-2 viikkoa. Kp 28 on kyllä aika varhaista minulle, kun silloin ennenmuinoin kierto oli kyllä pidempi. Mutta onneksi ainakin yksi raskausoire on ilmestynyt: rinnat on todella arat, eikä se mulla liity ollenkaan menkkoihin.

mami2010 Hyvältä kuulostaa! :) Onnea! :heart: Peukut pystyssä, että kaikki menee suunnitelmien mukaan!

Mesikämmen Kyllä se plussa sieltä tulee, kaikista rempoista huolimatta. Pakkohan siihen on uskoa, eihän tätä muuten jaksa. :)

Eilen sain samanlaisen haalean ovisviivan. Mä en ala. Musta tuntuu että nuo tikut on jotenkin mua vastaan, kun joka kerta tulee aina samaa hailakkaa viivaa!! :headwall: Siis ovat ihan selkeitä viivoja, mutta haaleampia kuin kontrolli. No olkoon mitä ovat, testailen vielä nuo viimeiset tikut ja saa sitten mun puolesta olla koko tikuttelu. Olisin vaan halunnut jotain selvyyttä tähän oviksen ajankohtaan, mutta näköjään en sitä sitten saa. Oireisiin lie tyytyminen. Kiitos ja näkemiin. Onpahan ainakin ajankohtaa yritetty hyödyntää, se riittäköön tältä erää.

Mutta hyvää viikonloppua kaikille! Kynttilät palamaan ja peiton alle! :heart:

Mami2010 Onnittelut uudelleen :heart:

Fantasygirl Onneksi me kaikki ymmärrämme toisiamme enemmän kuin hyvin!! Täällä saa huudella ärräpäitä ja kiukutella tasan niin paljon kuin itsestään siltä tuntuu! Voimia sulle :heart:

Nöhveli Aletaan kehittelemään sellainen digidaali-sydeemi, joka sijoitetaan naisen kehoon ja sit ku on h-hetket käsillä, niin se ilmoittaa vaikka siitä tekstiviestillä sun omaan puhelimeen :LOL: Vitsit ku mä niin osaan!! ;)

Omaa Tosiaan menkat tuli ja meni (siis ne menkat joiden ei olisi edes vielä pitänyt alkaa!!!). Mutta mun tissikipu ei LOPU!! :headwall: Aamulla mulla oli alavatsa julmetun kipeä, aivan kuin olisi menkat ihan just alkaneet!! Nyt kyllä soitan mun gyne-kaverille, et tungetaan se luurin mun pimppaan ja katsotaan et mitä ihmettä tuolla mun alakerrassa tapahtuu... koska mielestäni siellä kyllä nyt tapahtuu kummia :p
Hirveän paljon mukavaa viikonloppua kaikille ja pitkäkää iskänne hyvänä isänpäivänä :heart:

Sati :LOL: Eikun vaan patenttia hakemaan tuolle sun keksinnölle! Jos sais jonkun tekniikkaihmisen messiin, niin tästä tulis kyllä myyntimenestys! Hyvästi kökkötestit, tervetuloa nykytekniikka! :LOL: No HÖH, mitäs kummia siellä nyt tapahtuu?? Nyt selvittelemään tuota soppaa! Onnellinen ku sulla on tuttuna gyne, pitäis olla kaikilla. :) (Tai mielummin niin että jokaisen suvun jäsenen pitää kouluttautua eri alalle, että niistä olis aika tiukan paikan tullen hyötyä tilanteessa ku tilanteessa...) Mutta siis, toivottavasti pikimmiten selviää mistä siellä oikein kiikastaa!

Onnea mami2010!! :heart:

Sati: Tuo tekstari systeemi olis kyllä huippu!! Alahan kehittelemään. ;) No voihan kummalliset menkat yms. Toivottavasti saat selviyden siihen mitä siellä tapahtuu.

Nöhveli: Jospa se ovis olis tullut hyödynnettyä kökkötesteistä huolimatta! Plussatuulia! ++:whistle:

Lauantai 12.11

Yrittäjät:

Kp 30 -->

fantasygirl: 29v. -- kp 78/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 32/?? -- yk 2 -- 1. lapsi

Kp 21-29

Kp 11-20

Nöhveli: 26v. -- kp 16/32-37 -- yk 4 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 14/28-32 -- yk 4 -- 3. lapsi

Kp 1-10

Mesikämmen: 21v. -- kp 10/?? -- yk 6 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 9/28 -- yk 8 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- Kp 8/21-26 -- yk 4 -- 1.lapsi

Hiljentyneet

Kuumeilijat:

saraheinä 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi

Plussat:

mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi

Plussanneiden ketju

Viimeksi muokattu:
Kävin vakoilemassa tuota plussanneiden ketjua ja Adalmis näytti olevan siellä, joten siirsin hänet tuonne plussanneisiin. Ihmetyttää kyllä miksei hän ole käynyt täällä kertomassa plussastaan. :eek: No kaikkea hyvää hänelle odotusaikaan.

Heips! Täällä olisi yksi uusi kuumeilija Oulun lähialueelta, mahtuuko joukkoon mukaan? Ikää on 25 ja esikoisen yrittämisen aloittaminen olisi vielä muutaman kuukauden päässä, sillä nyt on edessä valmistumista, polttareita ja häitä, jonka jälkeen on sitten mukava alkaa yrittämään... Ehkäisyrinkulan jätin jo kesällä pois, kun halusin nähdä miten alkaa kierto tasaantua, ja pitkä ja epäsäännöllinen näyttää olevan, onneksi täällä on muitakin! Mies olis meillä kovinkin (oli jo kesällä) innokas aloittamaan, mutta yritän jaksaa vielä nämä parikuukautta ensi vuoden alkuun:) ihanaa:) On kyllä jännä lueskella täällä teidän plussailuja ja kuulumisia.. oon täällä jo jonku aikaa pyöriny ilman kirjoittelua..Plussatuulia kaikille!! ++++

Hei taas kaikille! :) Yritin piettää vähä taukoo täältä,ku tuntuu et kaikki asiat pyörii vaan tän vauva jutun ympärillä tai omat ajatukset.Ja harmitti niin paljon se nega :( Mut eihä näistä ajatuksista pääse mihkää :D

Ja täällä olikin aivan ihania uutisia <3 Oikeen oikeen paljon onnea mamille ja nachopallo <3

Tervetuloa mukaan stream :flower:

Jollekin muillekin piti kommentoida,mut ennää muista mitä luin :D Oli niin paljon tullu tekstiä.Plussatuulia kaikille kuitenkin oikeen paljon :)

stream Tervetuloa mukaan! Kyllähän tänne mahtuu, mukava vaan kun tulee uutta vahvistusta! :)

mamitsi Mihinkäs sitä näistä ajatuksistaan pääsisi... :D

Omaan napaan ei mitään. Odotellaan vaan mitäs kivaa tämä kierto tuo tullessaan. |O Muuttolaatikoita pitäis alkaa pikkuhiljaa täyttelemään, ehkäpä siinä hetkeksi unohtaa vauvahaaveet. Paitsi että kun uudessa asunnossa on se "vauvanpaikka" valmiina odottamassa, niin voipi olla että ei paljon ehdi unohtua... Toivotaan että tämä vink vink menis myös tuonne mahaan asti, että tajuais joku siellä laittaa vipinää töppösiin... :D

Mukavaa uutta viikkoa ja +++++:whistle:

Maanantai 14.11

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Onnellinen<3: 24v. -- kp 34/?? -- yk 2 -- 1. lapsi

Kp 21-29

Kp 11-20

Nöhveli: 26v. -- kp 18/32-37 -- yk 4 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 16/28-32 -- yk 4 -- 3. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 12/?? -- yk 6 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 11/28 -- yk 8 -- 1. lapsi

Kp 1-10

Sati: 32v. -- Kp 10/21-26 -- yk 4 -- 1.lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 5/18-76 -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi -- 1. Clomikierto

Hiljentyneet

Kuumeilijat:

saraheinä: 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi
stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi

Plussat:

mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi

Plussanneiden ketju

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa stream! :wave: Lisäsin sinut tuonne kuumeilijoihin. Tuo tammikuu aloitusajankohdaksi on varmaan ihan ok? :)

mamitsi: Mihinpä näitä ajatuksia pääsisi pakoon? Vaikka välillä kyllä haluaisi. Mä niin tiedän tuon negatunteen ja sen, että välillä haluis vaan unohtaa, mutta ei pysty. :( Tsemppiä sinne ja onneksi meillä on toisemme jaksamassa ilot ja surut!! :hug:

Nöhveli: Millon te muutatte? Ihana toi vauvanpaikka. :heart:

Mulle saapi päivitää 14.11.

fantasygirl: 29v. -- kp 5/18-76 -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi 1. Clomikierto

stream tervetuloa vain mukaan!!

Suunnitelmat muuttui ja soitin tänään Oys:iin.. Saan aloittaa clomit tänään (kp5) ja syön niitä nyt kp 9:n asti. Sit kp 12 on seurantaultra. Voi kuinka olen iloinen että kerrankin on jotain uutta odotettavissa tähän kiertoon!!! Voi kunpa noista olisi jotain apua... :heart:

stream: Se aika menee nopeempaa ku huomaatkaan. :)

ON: Mä kävin tänään ostaan maca jauhetta ku oon lukenu täältä foorumilta, että se auttaa raskaus haaveisiin. Sen lisäksi tein elämäni ensimmäisen ovulaatiotestin, johon tuli haalee viiva. Ei siis vielä ole oikea aika, mutta vois tänään harjoitella miehen kanssa silti. :D

Yhteistyössä