mami2010 Teeppäs pian uutta testiä! Jännää!
fantasygirl On sulla kyllä melko pitkällä jo päivät.
Toivotaan sitä salamatkustajaa, kun oireetkin vaikuttaisi lupaavilta! Ootko tosiaan aatellut verikokeita ym kysellä...?
Sati Heh, te sentään saatte valita sukupuolen!
ON Mä en nyt oikein tiedä että onko mulla ovisoireita vai ei. Vähän tuntus limaiselta, mutta hyvin niukasti. Mahaakin vähän nipistellyt, mutta en sitten tiedä kun muutenkin mahaa nipristellyt, mitähän lienen syönyt väärää. Testejä en oo ehtinyt missään välissä tehdä, aina kun muistan sen niin oon juonut sitä ennen kamalasti. Yritän tehdä tässä lähiaikoina, näyttäiskö se jotain. Voihan olla että on jo mennyt huomaamatta. Tai vasta tulossa. Hohhoijaa.
Eilen oli vähän kriisin paikka kun olin katsomassa tuttavan ihan pientä vauvaa. Taas jouduin kuuntelemaan sitä samaa: "No, tarttuukos vauvakuume? Millonkahan sitä teille tulee vauva? Nythän se olis hyvä kun on naimisissakin. Saapa nähdä milloin me saadaan sukuun tällainen." Ja vink vink merkitseviä katseita. Lähdin aika pian pois ja itku pääsi kotona. Mä en vaan niin jaksa sitä vihjailua, leikillään tietysti sen tarkoittavat, mutta kun ittestä tuntuu ihan helkutin pahalta kattoa sitä pientä nyyttiä ja kuunnella kun toiset jankuttaa että miksei teille oo tulossa. Yritä siinä sitten näyttä iloista naamaa ja nyökytellä että hehheh, kattotaan nyt... No, anteeksi purkautumiseni. :ashamed: