Oulun seudun kuumeilijat!

Huomenia tyttäret!:)

Täällähän on taas hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Mesikämmen täällä jaksanut pitää meitä listassa ajantasalla.:)

Siispä napailua vain. Koko viikonlopun ollut sellainen fiilis, että kyllä mulla joku vois tulla masussa asustaa. Sen todenperäisyyttä en tiedä, mutta kyllä kait sitä saa fiilistellä silti...:) Ei mulla mitään oireita oikeastaan ole, korkeintaan vähän "omituinen" olo, mutta onhan näitä omituisia oloja välillä ollut vaikka muille jakaa. Ehkä se on enempi tuolla pään puolella se olo. Mutta onhan mulla tässä vielä aikaa seurailla... Pelottaa edes ajatella tällasia, mä tipun niin rytinällä jos ei mun toiveet toteudu. :ashamed:

Nöhveli Olishan se mukavaa, jos sulla olisi pikku asukki nyt kyydissä! Oletko vielä testaillut? On hiljaista ku varmasti porukalla näin pikkujoulujen aikaan paljon puuhailtavaa viinkoloppuisin....

Ziera-78 Tervetuloa mukaan!

Omaa meillä oli lauantaina tosiaan se seminaaripäivä! Olipa kyllä erittäin mielenkiintoinen päivä :) Saimme tutustua sellaisiin ihmisiin, jotka olivat olleet yli 40 vuott sijaisvanhempina. Yhdelläkin perheellä oli ollut 25 sijoitettua lasta heidän sijaisvanhemmuudensa aikana.
Entisestään tuli tunne, että tämä on tosiaan meidän juttu! Mieheni illalla sohvalla totesi, että mitä enemmän tätä projektia eteenpäin viedään, sitä paremmalta tämä ajatus tuntuu.
Täällä näyttää jälleen kerran vuoto alkava aivan ennen aikojaan :( Voi HITTO!! Ei nyt sureta kuukautisten alkaminen, vaan se, että saa rätti perseessä kohta suurimman osan ajasta kuukaudessa kulkea :kieh: Antakaa mun kaikki kestää!!!!

Sati Ei oo tosi, miten sulla nyt noin on ruvennu holvaamaan tuo alakerta?! Siis eihän sulla ollu vielä ku mitä, 16 vai 17 kp menossa? Täti on kyllä nyt ihan menny sekaisin! :O Ihana kuulla kuulumisia tuosta teidän projektista! :) Mitäpäs hätä tässä vielä testailemaan, eihän mulla vielä kiertopäivät riitä mihkään. Tosin ei tässä oikein tiiä mille alkais noiden testailujen kanssa, kun jos kerta tärppi käy oviksen aikaan, niin kp37 nuo dpo:t huitelee jo ihan tähtitieteellisissä lukemissa. Hohhoijaa.

Kävin tänään ultrassa tarkistuttamassa kuinka clomit toimii.. No ei ne toimi. :'(
Lääkäri sanoi, että onpa klassiset PCO-tyyppiset munasarjat. Ei näy yhtään johtofollikkelia ja limakalvokin on tosi ohut.. Voi persaus sanon minä. Nyt tuplataan annostus ja yritetään vielä kerran tällä lääkkeellä.

Hih, minäpäs se täällä ittekseni napailen! :D Malttamattomana tein testin aamulla. Päättelin että ehkä siellä jo jotain vois näkyä, kun onhan siitä oviksesta aikaa jo reilusti yli 10 päivää ja sattu olemaan vielä yks ylimääräinen testi kaapissa. No mitäpä turhia, negahan se oli. :( Tavoistani poiketen tuli testattua näin aikaisessa vaiheessa, kun viime päivinä nää olot on ollut tosiaan lievästi omituisia: koko ajan kuvottava olo (syönti aina vähän helpottaa), maha tosi omituinen ja välillä tuikkii ja painaa tuonne jonnekkin syvälle masun uumeniin, painaa ja röyhtäyttää. Ei kuitenkaan maha mitenkään erityisen sekaisin, ei suoranaisesti okseta tms. :confused: Vähänkö niin toivoisin, että en näistä oireista turhaan kärsisi, mutta oon yrittänyt vähän kasata jäitä hattuun. Mutta silti tuli tuota negaa selitettyä ittelle sillä, että vaan liian aikaisin testasin ja oli huono testi... ;) No, ei auta ku odotella.

Plussatuulosia +++:whistle:

Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Torstai 24.11

Yrittäjät:

Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Onnellinen<3: 24v. -- kp 44/?? -- yk 2 -- 1. lapsi

Kp 21-29

Nöhveli: 26v. -- kp 28/32-37 -- yk 4 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 26/28-32 -- yk 4 -- 3. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 22/?? -- yk 6 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 21/28 -- yk 8 -- 1. lapsi

Kp 11-20

fantasygirl: 29v. -- kp 15/18-76 -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
-- 1. Clomikierto --

Kp 1-10

Sati: 32v. -- Kp 1/21-26 -- yk 5 -- 1.lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi

Kuumeilijat:

Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi
saraheinä: 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi
stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi

Plussat:

Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi

Plussanneiden ketju

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Ziera-78! :wave: Haluatko listalle? Ilmoita minulle ikä, kp:t sekä yk. :) Tai jos olet vielä kuumeilu asteella niin kerro se. Voin lisätä sinut tuonne kuumeilijoihin. :)

Sati: No voihan! :/ En suostu laittaa sua tuonne listan alimmaiseksi! MUR sille tädille!

fantasygirl: Voi ei. :( Toivottavasti tuo uusi annostus auttaa!

Nöhveli: Pahoittelut negasta! Mutta jospa se johtui vain ja ainoastaan siitä, että testasit liian aikaisin. Plussatuulia!! ++:whistle:

Sati Voihan räkä! :hug: No, onneksi sieltä listan alapäästä on suunta vaan ylöspäin!

Mikä meininki muuten mamitsilla?

ON Siis mä en enää tajua mistään mitään... :O Mulla oli ainakin viikon verran huono olo ja maha ihan omituinen ja mitä siitä seurasi: No joku ihmeen megajättiovis! :O Oikeesti, mulla alkaa mennä pikkusen yli hilseen tää homma. Eilen aamuyöstä oli tosi huono olo ja puristi oikealle puolelle. Nännit oli ihan tulessa. Tuntu sit kuitenki helpottavan. Päivällä tuli mieleen, että kokeilempa ovistestillä mitä se näyttää, senhän pitäisi raskauteenkin reagoida. Meinas tikku räjähtää käsiin, viiva oli vahvempi kuin kontrolli. :) Oireet hävisi päivän mittaan ja tulin siihen johtopäätökseen, että ei tässä voi olla kyse mistään muusta kuin jostain ihan megalomaanisesta irtoamisesta. Ihan hienoa että ovis oli onnistunut, mutta ei sitä ehkä tarttis viikkoa voida pahoin sen takia ja tuntemukset olla sitä luokkaa että vähintään koko munasarja tipahtaa irti. Vieläpä ihan miten sattuu päivillä, kp28. No, elämä on ihmeellistä ja ainakin oli helppo ajoittaa petipuuhastelut täydellisesti oikein... ;) Niin, ja ainakin mulla on nyt varsin hyvä tuntuma siitä, mitä se raskauspahointi tulee sitten olemaan. :x Mä en kyllä tilaisi sitä, jotain muita oireita kiitos.

Katsotaan mitkä on fiilikset parin viikon päästä. :popcorn:

Ihanaista viikonloppua!:)

Lauantai 26.11

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Onnellinen<3: 24v. -- kp 46/?? -- yk 2 -- 1. lapsi

Kp 21-29

Nöhveli: 26v. -- kp 30/32-37 -- yk 4 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 28/28-32 -- yk 4 -- 3. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 24/?? -- yk 6 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 23/28 -- yk 8 -- 1. lapsi

Kp 11-20

fantasygirl: 29v. -- kp 17/18-76 -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
-- 1. Clomikierto --

Kp 1-10

Sati: 32v. -- Kp 3/21-26 -- yk 5 -- 1.lapsi

Hiljentyneet

Kuumeilijat:

Plussat:

Plussanneiden ketju

Täällä ollaan.Mulle saakin sitte merkkailla tännää kp 2/28-32 Ja joku ei nyt täsmää näissä mun aikasemmissa tiedoissa täällä :D Ku mun laskujen mukaan nyt olis ollu kierto 28 ja tämän mukaan sitte 30.Jaa a.Potuttaa iha hirveesti!

Mites Nöhvelillä?

Pahoittelut negoista :( Ja onnea uuteen kiertoon.
Tervetuloa mukaan zierra :)

Juu ei nää vauvva ajatukset mihkää tosiaan häviä :D Vaikka miehenkaa päätettiin,että jos ei ala kuulua niin sitten annetaan olla ja tulee jos tulee.Mutta ei :DAina hirveet laskemiset nuitten oviksien kaa,vaikka nyt joku laskuissa mättääkin :D Mutta yritetty ainakin on :D

Voih,tulis jo lunta!joka jäiski maahan :) Ärsyttäviä nää märkäkelit.

Hyvää ja lumista alkanutta viikkoa kaikille :)

mamitsi Menkkapahoittelut :hug:, ja valmiiksi jo plussatuulahduksia uuteen kiertoon ++++:whistle:! Eipäs tässä minulle mitään uutta, mitään oireita ei ole ollut tuon ovis-episodin jälkeen, joten ei muuta kuin odotellaan vaan. Tässä laskeskellut, että jos hyvä säkä käy, niin kohtahan sen pitäis kiinnittyä. :D Tuleepas tästä kyllä nyt piiiitkä kierto. :kieh:

Mitenkäs muuten onnellinen? Onkohan mitään tapahtunut mihinkään suuntaan, kun näyttäis nuo sun päivät taas olevan jo menossa pitkällä... : /

Ja lunta tilaan minäkin. :)

mamitsi, tiedän NIIIN tunteesi. Itsekin olen jokaikisten menkkojen alussa sitä mieltä, että nyt kyllä ei enää yritetään vaan tulkoon sitten jos tulee. Mutta auta armias, kun alkaa kp 12 lähestyä niin jo ollaan tikut ojossa mittailemassa ovista tai muuten vain odottelemassa ovistuntemuksia. Alkaa jo mennä toivo, kun 8 kk yritetty eikä mitään tapahdu. Mutta toisaalta uskon edelleen, että kaikki tapahtuu aikanaan. Pari kuukautta olen nyt tikuttanut ovista ja plussa on tullut molemmilla kerroilla kp 18. Tosin olen noihin tikutteluihin suhtautunut suht varauksella, kun ei ne kuitenkaan kerro sitä, irtoaako munasolu vai ei. Mutta ainakin hormonitasossa tapahtuu vaihtelua, joten jokin toimii. :) Mutta ensi viikonloppuna olisi taas menkkavkl, joten jännääminen alkaa. Plaah! Mutta ei auta kuin touhuta kaikkea muuta niin ei niin paljon ehdi harmitella tilannetta. :)

Nöhvelille toivon parasta, jospas nyt tärppäisi, sama kai se milloin se ovis on kunhan on. :)

Tsemppiä kaikille!

Nöhveli No toivotaan,että siellä ois joku matkassa mukana :) Plussa tuulia oikeen paljon! :)

Maeppu Juu tuo on kyllä nii jännä juttu :D Ite olin jo ku nää menkat alako,et nyt loppu yrittämine ja meillä hyvä olla,ku kaks ihanaa lasta.Mut nyt oon jo laskeskellu,et millo ois touhu päivät :D
Siis mulla välillä sellane olo,etten "uskalla/viitti" tänne kirjotella omaa pahaa mieltä siitä,ku ei tärppää.Monilla kuitenki takana paljon paljon enempi yritystä,ku meillä.Ja meillä kuitenki tosiaan kaksi lasta jo on.Ja välillä tuleeki sellane olo,ettei meijä varmaa kuulu sitten saada enempää lapsia..Mut sitte mieli vaihtuu,ku aattelee pientä nyyttiä,et sellase kyl haluis vielä.Ja tosi tosi paljon nyt kaikki ilmottanu et ovat raskaana.Tulee viellä enee sellane olo,et mäki haluun kyllä.
Tuota tikutus hommaa oon kans ajatellu alusta asti,mut eipä mulla vielkää niitä oo :D
Toivotaa et sulla ei menkat nyt ennää alkaisikaan :)

Plussatuulta kaikille! :)

Keskiviikko 30.11

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Onnellinen<3: 24v. -- kp 50/?? -- yk 2 -- 1. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 34/32-37 -- yk 4 -- 1. lapsi

Kp 21-29

Mesikämmen: 21v. -- kp 28/?? -- yk 6 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 27/28 -- yk 8 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 21/18-76 -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
-- 1. Clomikierto --

Kp 11-20

Kp 1-10

Sati: 32v. -- Kp 7/21-26 -- yk 5 -- 1.lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 4/28-32 -- yk 5 -- 3. lapsi

Hiljentyneet

Kuumeilijat:

Plussat:

Plussanneiden ketju

HEP HEP!! Tarkastakaa tietonne ku oli taas vierähtänyt tovi ennen kuin pääsin päivittelemään. Olen lisäksi tosi veemäisessä mielentilassa ku ihana mieheni taas säväytti... Voi elämä, että välillä tekis mieli tietää, että mitä siellä miehen päässä oikein jyllää....

mamitsille menkkapahoittelut ja onnea uuteen kiertoon!! :hug:

Maeppu Sullapas siellä kohta jännät paikat, plussatuulosia kovasti sinne suuntaan puhkun ja puhisen! +++++:whistle:

mamitsi Huomasin vasta nyt että sä näköjään ootkin ainoa meistä tämän hetkisistä yrittelijöistä, jolla on jo ennestään lapsia. :heart: Mutta saahan täällä silti surkutella ja valitella ja purkaa omaa pahaa oloaan ihan samalla tavalla, vaikka olis sata lasta jo siellä pirtissä ja kuinka vähän yritystä takana. :) Mutta kyllä välillä tulee mieleen että mitäs tässä narisemaan kun näin vähän vasta yritetty ja toiset vaikka kuinka kauan. :ashamed:

Mesikämmen :hug:

Omaan napaan ei kerrassaan mitään. Ei se auta kuin yrittää vaan odottaa kärsivällisesti. |O

Tulkaas vaan uudetkin reippahasti mukaan, niin saadaan täytettä meidän ketjuun! :wave:

Ihanaista viikonloppua!

Heippa kaikille!

Täällä on ollut suhteellisen hiljaista, onkohan kaikki valmistelemassa jouluaan :D Tämä on jo laittanut kuusen sisälle! Tilasin valkoisen joulukuusen Ruotsista, jossa on 260 LED-valoa, laitoin kuusen täyteen punaisia palloja ja vähänkö siitä tuli kaunis ;)

Meillä on perheeni kanssa valtava kriisi päällä (ei siis minun ja miehen välillä, vaan minun ja vanhempien sekä sisarusten) :(
Olen nuoruudessa joutunut kokemaan todella pahoja asioita vanhempieni toimesta! Minut on hakattu syyttä suotta ja kerrottu, että en ole toivottu lapsi tähän maailmaan, et vanhempani ovat katuneet syntymääni aina!
Tätä ja muita tapahtumia ei ole koskaan puhuttu ja sovittu, vaan minut jätettiin yksin pärjäämään elämässäni kaiken tämän jälkeen. En saanut vanhemmiltani koskaan hyväksyntää!
Tämä tapahtuma oli nyt mennyt pikkusiskoni korviin ja hän oli vaatinut, että nämä asiat pitää puhua. No äiti soittaa ja pyytää kertomaan, että mitä on tapahtunut jne... Käyn läpi yksityiskohtaisesti äidilleni yön tapahtumat, jotka hän varmasti itsekin muistaa, mutta esittää muuta!
Seuraavana päivänä soitan äidille, että mitäs nyt tehtäis, puhutaanko nämä asiat... Voitteko kuvitella, että äitini vastaus oli, et minun täytyy mennä HOITOON, ku olen niin sairas! Et miten kehtaan 20 vuotta vanhoja asioita vieläkin kaivella esille :'( Eli siis ei edelleenkään mitään sympatioita omaa lastaan kohtaan!
Mulla tuli niin paha sokki äidin sanomasta, et käskin hänet painua helvettiin ja löin luurimen korvaan! Äiti yritti soittaa minulle monta kertaa, mutta sanoin vain, että mulle et enää koskaan soita!
Olen oikeasti helpottunut, että sain vahvistuksen siitä, kuinka vähän vanhempani ovat minusta välittäneet. En aio heihin olla yhteydessä ennekuin he itse tulevat ja katuvat tekojaan, muussa tapauksessa voin sanoa, että mulla ei ole vanhempia.
Ensi viikon lopussa on tulossa veljeni häät ja minä olen ne luvannut järjestää. Tottakai järjestän, mutta mulla on todella (ja varsinkin miehelläni) kova kynnys mennä juhlaan. En haluaisi mennä niiden tekopyhien joukkoon lainkaan. Mutta ehkä veljeni vuoksi kestän sen muutaman tunnin. Perheeni on uskonnollinen, itse en siihen kuulu. Häpeän suuresti heidän toimintaa.
Toivottavasti ette tuomitse tekoani! Tuo ei ole ainut tapaus, mitä perheessämme on tapahtunut ja silti vanhempani väittävät, että he eivät ole tehneet mitään väärää...
Anteeksi vuodatukseni, mutta olo on aika sekava :(

Voi Sati! Olipa surullista luettavaa. :'( Ei tuohon oikein muuta osaa sanoa, kuin että kyllä todella kamalalta kuulostaa miten sua on kohdeltu ja kohdellaan edelleen. Ei kai tuossa tilanteessa voi mitään muuta kuin odottaa että toinen osapuoli haluaa asiat selvittää ja sopia, kun kerta itse olet yrittänyt tuloksetta. Jos ei halua, niin sille ei voi mitään. Sinähän et oo mitään väärää tehnyt ja sovintoa yrittänyt. Voimia ja jaksamisia sulle! :hug: Ainakin tekstiesi perusteella vaikutat hyvin selvinneen kaikista ikävistä kokemuksista huolimatta ja olet vielä itse "hyväntekijänä" teidän sijaisvanhemmuusprojektin myötä. Ei voi kuin nostaa hattua! :heart:

Ai niin, tosi ihana on varmaan se teidän kuusi! :) Mekin laitetaan ihan pian, saa nähdä kestääkö se meidän repsotus vielä tämän joulun pystyssä... :D

Nöhveli Ihanan iso kiitos sinulle ymmärryksestäsi :heart: Uskon, että kun saan itse tapahtuneeseen uudelleen etäisyyttä ja ennen kaikkea vanhempiini ja niihin sisaruksiin, jotka tukevat vanhempieni tekoa, olen selvinnyt voittajana!
Minä en ole se, joka joudun enää kantamaan taakkaa sydämelläni, vaan se on nyt heidän vuoro. Ja se on enemmän kuin oikein heille!
Naurattaa äidin kommentti, et mun täytyisi mennä hoitoon! Hän itse ei ole koskaan ollut edes työelämässä, mutta minä itse olen isohkon yrityksen johtaja, ja pärjään työssäni todella hyvin! Jos olisin niin sairas kuin "äitini" antaa ymmärtää, niin ei minusta myöskään olisi tähän nykyiseen työtehtävääni.
Mahtanee heitä ketuttaa, et vaikka kuinka yrittivät minut alistaa, niin pääsin heidän niskan päälle ja pärjään elämässäni heitä monin verroin paremmin kaikilla osapuolilla (rakkaudessa, taloudellisessa tilanteessa, työssä jne). Ja varmaan kateudesta tämä johtuukin....
Kieltämättä tosiaan olo on aika voittajan :)

Pitäiskö mun laittaa kuva teille siitä mun kuusesta :D Mutta sitten ei saa olla kateellinen, sillä se on OIKEASTI hieno!

Yhteistyössä