Oulun seudun kuumeilijat!

Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Maanantai 5.12

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Nöhveli: 26v. -- kp 39/32-37 -- yk 4 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 32/28 -- yk 8 -- 1. lapsi


Kp 21-29


fantasygirl: 29v. -- kp 26/18-76 -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
-- 1. Clomikierto --


Kp 11-20


Sati: 32v. -- Kp 12/21-26 -- yk 5 -- 1.lapsi


Kp 1-10


mamitsi: 27v. -- kp 9/28-32 -- yk 5 -- 3. lapsi

Tjot

Onnellinen<3: 24v. -- tjot -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi
saraheinä: 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi
stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Viimeksi muokattu:
Varovaisesti siirsin itseni tuonne plussanneisiin, kun tänään testiin piirtyi 2 viivaa.. Olen aivan shokissa, enkä vielä lainkaan ymmärrä mitä on tapahtunut. :D

Haluaisiko joku päivitysvastuun itselleen? Minä voin toki käydä päivittämässä, jos haluatte, mutta en varmaan kovin usein kerkeä täällä käymään..

Voi Sati! Voimia sinulle suuresti! Kuulostaa kamalalta mitä kaikkea olet joutunut kokemaan. :'(
 
Oho, mesikämmen! Tulipas ihan puskasta tämä yllätys, ihana sellainen! :heart: Mitkäs päivät sulla olikaan menossa plussaillessa? Onnea ihan hirmuisesti ja paljon pieniä tarrasukkia! Ihan paras joululahja! =)

Mä kun täällä jatkuvasti hyörin, niin voisin yrittää päivittää listaa, jos joku lyhyesti opastaa miten se kannattaa helpoiten tehdä...:) Mä en ole mikään atk-insinööri sitten... :D

Mukavaa huomista itsenäisyyspäivää kaikille!:)
 
Mesikämmen Herranpieksut!! Ihanaa <3 Superpaljon tsemppiä ja viivan vahvistumisia :)) Näin ne asiat vaan loksahtelee paikoilleen!

Sati Olet rohkea nainen! Hienoa, että uskalsit kirjoittaa kokemuksistasi. Haleja!

Nöhveli Tänne ei mitään kuulumisia. Samaa vanhaa, eli kierto vaan venyy ja venyy.. Onneksi maailman ihanin koiranpentu pitää minut kiireisenä <3 oon saanut itelle nyt vauvan mitä paapoa :))

ja tämän vuoksi ajattelinkin, että voisin poistua tuolta yrittäjistä ehkä joihinkin taustailijoihin?? Varsinaista yritystä nimittäin ei ole päällä, ihan tjot-meiningillä mennään. En jaksa laskeskella päiviä ollenkaan. Enkä myöskään mennä lääkäriin. Ajattelin antaa kropalle aikaa palautua tuosta 9 vuoden pillerirääkistä ihan rauhassa, ja katsellaan ajan kanssa mikäli kroppa ei ala toimimaan. Nyt kuitenkin näin on hyvä olla :) Tässä kierrossa en ole testin testiä tehnyt, mutta ajattelin että kai se raskaus jotenkin ilmoittaa itsestään, jos niikseen on käynyt.

Oikein ihanaa huomista itsenäisyyspäivää kaikille :) Toivottavasti saatte olla pois koulusta/töistä ja nautiskella lumisesta maisemasta vapaalla.

Minä kyllä lueskelen täällä kuulumisianne tosi usein. En aina jaksa vaan kirjoittaa, kun ei ole mitään kirjoitettavaa!
 
Nöhveli: Kp 33 on tänään menossa.. :D Tuo listan päivittäminen:
Painat tuosta "Lainaa" napista. Sitten muokkaat siihen ylös mikä päivä on menossa esim. tänään on maanantai 5.12. Sen jälkeen muokkaat kaikkien kiertopäivät ja muista poistaa QUOTE tekstit viestin alusta ja lopusta, sekä ne hakaset jotka nuiden tekstien ympärillä on. :D Sitten vain lähetät. Eli ihan simppeliä! :D

Onnellinen<3: Siirsin sut nyt tuohon "tjot" listalle. Oikein paljon sulle tsemppiä!! :hug:

Piti nyt päivällä testata vielä digillä ja siihen tuli "Raskaana 1-2 viikkoa", joten pakko kai tämä asia on nyt uskoa, vaikka olen vieläkin ihan shokissa!!
 
Viimeksi muokattu:
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Tiistai 6.12

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Nöhveli: 26v. -- kp 40/32-37 -- yk 4 -- 1. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 33/28 -- yk 8 -- 1. lapsi


Kp 21-29


fantasygirl: 29v. -- kp 27/18-76 -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
-- 1. Clomikierto --


Kp 11-20


Sati: 32v. -- Kp 13/21-26 -- yk 5 -- 1.lapsi


Kp 1-10


mamitsi: 27v. -- kp 10/28-32 -- yk 5 -- 3. lapsi

Tjot

Onnellinen<3: 24v. -- tjot -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi
saraheinä: 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi
stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Mesikämmen Kiitos neuvoista, minäpä yritän jotenkin osata päivitellä...:) Oliko/ onko sulla jotain oireita?

Onnellinen Tsemppiä! Toivotaan että pikkuhiljaa on palautumista tiedossa. :)

Sati Missäs se sinun kuusipuu viipyy? :D Täällä kuola valuen sitä odottelen... :p Hihii.

ON Laskeskelin, että huomenna alkais olla jo dpo14 menossa, joten eiköhän tässä kohta puoliin pitäisi olla odotettavissa jotain tapahtumaa suuntaan tai toiseen. Ei mitään tuntemuksia kyllä mihinkään suuntaan, joten ei auta kuin odotella ja yrittää häivyttää turhautuminen kuusen koristelun ja piparileivonnan alle. :) Ihanaa kun tuli lunta! Vähänkö on jo joulufiilis! :xmas:
 
heippa vaan kaikille!

Ihanaa ja onnittelut Mesikämmenelle plussasta ja kaikille muillekin jotka ovat plussanneet <3
Nöhvelille paljon paljon plussatuulia ja samalla kyselen että miten et ole jo testannut?Sun hermot on rautaa =) Mie oisin jo monesti monesti katsonut!
Niitä pahoinvointilääkkeitä saa ilman reseptiä, tosin ne väsyttää ihan kamalasti mutta niiden avulla jaksoin töissä että ei koko aikaa tarvinnut yrjötä!
SatiPaljon voimia sinulle, olet todellakin vahva nainen. On varmasti kuitenkin rankkaa vastustaa ja olla eripuolella kuin oma perhe! Voimahalit täältä sinulle! Pidä pintasi!
Terkkuja myös kaikille muille tänne, en jaksanut lukea kuin muutaman sivun takaperin!Plussatuulia kaikille ja peukut on pystyssä!

Täällä maha kasvaa vauhdilla, väsymystä on edelleen ja välillä voimat on töissäkäymisen, lastenhoidon ja talon hoidon takia vähissä..ja sohva kutsuu. En ole hirveästi kerennyt minnekään kirjoitella!Mutta olette kuitenkin olleet mielessä <3 Np-ultarassa käytiin kanssa ja kaikki oli hyvin. =) Nyt viikkoja siis 14. Jotenkin tuntuu että kaikkien muiden odotukset menevät niin nopeasti ja itsellä viikot matelevat. Mutta pikku hiljaa hyvä tulee!
Ihanaa joulun odotusta kaikille <3
 
Nopponen
Moikka!
Minäkin voisin liittyä tähän ketjuun kun täällä oulun lähikunnassa asustelen... n.150km ouluun.... :)
Meillä siis pikku kakkosen yritys päällä, esikoinen syntynyt kesäkuussa -08. Hormonikierukka otettiin kuukausi sitten pois ja sen jälkeen menkkoja ei oo kuulunu, pientä tiputtelua vaan kierukan poiston jälkeen pari päivää. Nyt siis yritetty erittäin tehostetusti ja odotellaan oireita tai menkkoja. Ovista en siis oo pystyny laskeen ollenkaan ku ei mitään hajua kierrosta ku kierukan aikaan ei menkkoja ollu 3 vuoteen!!! Mut jotenkin en usko et olis tärpänny näin nopsaa, esikoiseen meni pillereiden jälkeen 4yk...

Mut olis kiva jos saisin jännäillä teidän kanssa...
Mukavaa kun ollaan täältä samalta suunnalta kaikki... =)
 
Empun odottaja Kiva kuulla kuulumisia! :wave: Sulla siellä pikkuinen kasvaa kovaa kyytiä, vaikka tietysti se aika omasta mielestä voi kulua hitaammin... :) En vielä testaile, kun kaapissa on vaan yksi testi ja muutenkin ollut tää kierto ihan hanurista, niin en vielä hermostu. ;) Ihanaa odotusaikaa sinulle ja joulun odotusta!:)

Nopponen Tervetuloa! :wave: Mukava kun saadaan täytettä meidän ketjuun! Jos haluat mukaan listaan, niin laittelehan tietoja (ikä, kp, yk/yv), niin lisäillään sinut mukaan!:)
 
Nöhveli: Eipä ollu muita oireita kuin hirveä väsymys ennen plussaa. Plussan jälkeen mulle on tullu mahakipuilua, ei mitään kovaa vaan enemmänkin nippailua sekä oksettavaolo. Toivottavasti ei tarvis kauheista pahoinvoinneista kärsiä. Tosin kyllä ne kestää ku tietää mistä ne johtuu. <3 Väsymys vaan jatkuu ja syvenee. Koko ajan väsyttää! Nytkin taidan suunnata päiväunille! :D Varasin jo ajan varhaisultraan ja neuvolaan. Tää on jänskää. :O
 
Sennay
Hurjan paljon onnea plussan johdosta Mesikämmen!! :)

Pahoittelut kaikille tädin tai negan kohdanneille!

Minulle saa päivittää aloitusajankohdaksi syksy 2012.. :( Kouluhommat niin epäselvät, ettei varmaan vielä tuolloin kesäkuussa päästä aloittamaan yritystä. Vauvakuumekin sen takia nyt sitten ollut laskussa, mutta täällä edelleen jännäilen teidän kaikkien puolesta. :)
 
Mesikämmenelle oikein lämpimät onnittelut plussasta! Ihanaa! Itselleni voi päivittää kp3 ja yk 9. Menkat alkoivat kolme päivää myöhässä. Koko yritysaikana ei ole ollut menkat näin myöhässä, mutta jotenkin minulla oli koko ajan sellainen olo, ettei taaskaan tärpännyt. Jospas jouluna sitten kävisi säkä... Miehelleni tuossa kommentoin, että jos olisi tärpännyt eka kerralla, meillä olisi kohta vauva sylissä.... :( Mutta toisaalta, minulla on niin paljon stressiä opintojen ja muun kanssa, että en ehdi kovasti surra asiaa. Päinvastoin pitäisi saada stressikäyrä laskemaan, että kroppa toimisi kunnolla. Pikkuhiljaa! :)

Oikein kivaa joulun odotusta kaikille ja tervetuloa Nopponen joukkoon toivokkaaseen! :)
 
Viimeksi muokattu:
Sati Jollakin tasolla tiedän tunteesi, itsellänikin hirmuiset riidat äitini kanssa takana, kun nostin lapsuuden asiat vihdoin vuosien epämääräisen pahanolon jälkeen esille tässä muutama kuukausi sitten ja halusin kertoa äidilleni, mitä minulle oikeasti kuuluu ja millainen meidän perhe on ollut minun ja sisarukseni silmissä. Hän aina hehkuttaa, kuinka meillä sisarukseni ja hänen kanssaan on hyvät ja läheiset välit kaikista perheen ja suvun ongelmista huolimatta ja voimme puhua kaikista asioista avoimesti. Kun sitten kommentoin, ettei meidän perheessä pysty kukaan muu puhumaan ja käyttäytymään vapaasti kuin hän niin hän aina sanoo, että on minun ja sisarukseni (ja ex-miehensä) ongelma, jos emme voi puhua hänelle avoimesti. Voit kuvitella, millainen metakka nousi, kun vihdoin avauduin. Minulla oli vastassa luuri korvaan ja seuraavana päivänä äidin nauru ja iva ja vähättely, mutta se on hänen puolustuskeinonsa, kuten hän itse asiaa jälkeenpäin selitti. Hän koki minun tunteeni ja näkemykseni asioista niin kauhistuttavaksi. Kun tarpeeksi saimme molemmat osapuolet tuulettaa, niin tilanne rauhoittui - toistaiseksi, kunnes nousee taas uusi sota. Tiedän, että hänen suhtautumisensa tulee aina olemaan vähättelevämpi jne. kuin toivoisin, mutta sen alan pikkuhiljaa hyväksymään ja ymmärtämään. Myös hän on kokenut ikäviä eikä myöskään äitinä pysty näkemään tilannetta samanlaisena kuin minä lapsena, vaikka aina puhuukin, että hänellä vasta kauheaa on ollutkin. Olen ollut todella vähän tekemisissä hänen kanssaan lähikuukausina, koska olen kerännyt taas itseäni kokoon. Välillä tuntuu raskaalta, kun ei ole perhettä tai sukua, johon luottaisi oikeasti. Onneksi minulla on ihana mieheni, joka tukee minua, mutta en haluaisi tukahduttaa häntä ja suhdettamme tällä kuviolla. Mutta aika tekee tehtävänsä ja pikku hiljaa olo ja tilanne paranee. Oli todella helpottavaa vaikkakin äärimmäisen väsyttävää, pelottavaa ja ahdistavaa käydä asiat läpi ja hyväksyä ne ja seisoa vihdoinkin täysin omien sanojen ja tunteiden takana ja omilla jaloillaan - vaikkakin on tuntunut siltä, ettei tiedä mitä haluaisi ja minne menisi ja kuka olisi ja minne matto jalkojen alta hävisi. :)

Paljon tsemppiä sinulle!
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Keskiviikko 7.12

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Nöhveli: 26v. -- kp 41/32-37 -- yk 4 -- 1. lapsi


Kp 21-29


fantasygirl: 29v. -- kp 28/18-76 -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
-- 1. Clomikierto --


Kp 11-20


Sati: 32v. -- Kp 14/21-26 -- yk 5 -- 1.lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 11/28-32 -- yk 5 -- 3. lapsi


Kp 1-10


Maeppu: 29v. -- kp 3/28 -- yk 9 -- 1. lapsi

Tjot / Kp ??

Onnellinen<3: 24v. -- tjot -- 1. lapsi
Nopponen: ??v. -- Kp ?? -- 2. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- syksy 2012 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi
saraheinä: 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi
stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Nopponen
Joo saa minut listaan laittaa mut kierto kyl ihan arvailua ku tosiaan niitä menkkoja ei oikeesti ollu 3 vuoteen... Oon siis 27v, kp 30/? yk 1. Toivotaan et alkas tuo kierto selviimään ni tuntuu et sit ois paremmat mahikset tärpätä. Mut tietty jos nyt tätiä ei kuulu ni sit varmaan täytyy jo alkaa testaileen... Ei sillä, ei kyl yhtään tunnu et ois tärpänny... Eilen oli kyl vähä outo olo koko päivän mut se varmaan johtui siitä ku siivosin ja urakoin kotona...

Mukavaa päivän jatkoa, tää lähtee jouluostoksille jos sais viimeiset hommattua näinä vapaina sillä joulu meneeki sit töissä ... :|
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Torstai 8.12

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Nöhveli: 26v. -- kp 42/32-37 -- yk 4 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 30/? -- yk 1 -- 2. lapsi


Kp 21-29


fantasygirl: 29v. -- kp 29/18-76 -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
-- 1. Clomikierto --


Kp 11-20


Sati: 32v. -- Kp 15/21-26 -- yk 5 -- 1.lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 12/28-32 -- yk 5 -- 3. lapsi


Kp 1-10


Maeppu: 29v. -- kp 4/28 -- yk 9 -- 1. lapsi

Tjot / Kp ??

Onnellinen<3: 24v. -- tjot -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- syksy 2012 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi
saraheinä: 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi
stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Katos, sain listan suurin piirtein oikein päin... :D Kiitos mesikämmenkun olet vielä jaksanut olla päivittelemässä täällä! :) Huikatkaa jos menee ihan päin mäntyä teidän tiedot!

Nopponen Millä alalla olet? Jos saapi kysyä... :)

ON Ehkä mä vaan kuvittelen, mutta ihan ku ois jotain ihan minimaalista tuhrua tullut... : / Saas nähdä nyt sitten.
 
Nopponen
Nöhveli: Oon hoitoalalla,lähihoitaja... Siksipä saakin "aina" olla kaikki juhlapyhät töissä, ainaki siltä se tuntuu et ukko aina lapsen kans kotona viettää juhlapyhiään vapaillen ku mä raadan töissä... Vaikka kyllä sitä tietty itsekin saa olla joskus kotonakin pyhinä... Muuten kyl tykkään 3. vuoro työstäni. :) Jospa sitä joskus pääsee äippälomalle ni sais muutamat juhlapyhät olla rauhassa perheen kanssa.. ;) Toivotaan...
 
Hienoa Nöhveli! Nyt minä voin rauhassa siirtyä takavasemmalle kuin sain perintöni siirrettyä seuraajalle. :D Toivon toki hirmuisesti, että sinäkin ja te kaikki muutkin plussaatte ja tulette mun kans tuonne odottajien puolelle! +++:whistle:
 
Mesikämmen Suuren suuret onnittelut sinulle :) Ihania uutisia näin joulun alla! ja kiitos kun olet jaksanut päivitellä meidän kiertojamme kuukaudesta toiseen :)

Nöhveli Kiitos, että pidät porukasta jatkossa huolta! Kuusesta en ole vielä kuvaa saanut otettua, hienona se tuossa seisoo :D

Onnellinen<3 Kiitos :heart:

Maeppu Mä olen ollut aina perheemme jätesäkki juurikin siitä syystä ku eivät kestä kuulla totuuksia, mitä ääneen sanon! Miksiköhän maailmalla niin paljon tapetaan toimittajia? Totuus satuttaa niin hemmetisti!
Mutta en aio koskaan muuttua ihmisenä siinä mielessä ettenkö uskaltaisi jatkossakin kertoa asiat juurikin niiden oikeilla nimillä! Mua ei pelota vanhempieni uhoamiset, nousen entistä korkeammalle heitä...
Voimia myös sinulle! Ei koskaan ole helppo omaa vanhempaa vastaan "taistella" oli se hyvä tai huono vanhempi :| Onneksi mulla on mieheni lisäksi sisöt ja nuoremmat veljet tukena.

Omaa Että tuntuu nyt kaikki kaatuvan taas kerralla niskaan :(
Lauantaina tyttö-chihumme sai välilevynpullistuman! Koko päivänä hän ei pystynyt kävelemään, ei syömään, ei mitään... hän vain makoili jalat suorina, pää takakenossa yhdessä kohdin. Onneksi näyttää siltä, että nyt hyvällä levolla ja lääkityksellä pikkuinen paranee. Kaksi viikkoa on nyt "koppihoitoa".

Ja sitten itsellä on nyt sunnuntaista asti huimannut todella pahasti! Sunnuntaina en päässyt lainkaan sängystä ylös, maanantaina pystyin jo kävelemään seiniä pitkin ja sitä rataa :kieh: Eilen oli hieronta, viimestään huomenna pitäisi auttaa, jos johtuu niskajumista. Kolmiolääkkeitä ja buranaa vedetään nyt sitten kuurina naamaan...
Jos jotain posiitivista, niin näyttää siltä et kiertoni on lähtenyt tasaantumaan. Ei tyypillistä jo tähän aikaan olevaa tuhruvuotoa näy :)
Ja huomisen päivän järjestän pikkuveljeni hääjuhlaa :heart:
 
Huomenia siskoset!

Mesikämmen Kyllähän sitä mielellään perässä tultais sinne toiselle puolelle, mutta valitettavasti tuo kroppa meinaa olla ihan toista mieltä... :kieh: Jospa vielä kuitenkin...

Sati Paranemisia sinne teidän pikkukoirulille ja sun huimaukselle!:)

ON Sieltäpä sitä sitten eilen rynnisti täti paikalle ilman ennakkojomotuksia, suoraan vaan hanat auki kuin viimeistä päivää. Hohhoijaa. Paluu takaisin listan häntäpäähän. : / No, hyvää tässä kierrossa oli nyt se, että ovis oli onnistunut ja täti saapui täsmälleen dpo14. Ehkä tässä jotain toivoa on vielä, jospa olis ihan vaan käynnistymisongelmaa. Se kyllä hieman harmittaa, että kun ajoitus oli niin täydellinen nyt, niin eikö nyt sitten siitä voinut onnistua...:kieh: Kyllä täältä vielä perässä tullaan!!

Ja mitäs tässä nyt muuta piti kommentoida, en muista enää... Jokatapauksessa laitetaan nyt sitten viikonlopun kunniaksi kaikille piiiiiitkästi +++++++++++:whistle:
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Perjantai 9.12

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Nopponen: 27v. -- kp 31/? -- yk 1 -- 2. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 30/18-76 -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
-- 1. Clomikierto --


Kp 21-29



Kp 11-20


Sati: 32v. -- Kp 16/21-26 -- yk 5 -- 1.lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 13/28-32 -- yk 5 -- 3. lapsi


Kp 1-10


Maeppu: 29v. -- kp 5/28 -- yk 9 -- 1. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 2/32-42 -- yk 5 -- 1. lapsi

Tjot / Kp ??

Onnellinen<3: 24v. -- tjot -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- syksy 2012 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- aloitusajankohta? -- 1. lapsi
saraheinä: 27 v. -- tammikuu 2012 -- 2. lapsi
stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju[/QUOTE]
 
Nopponen
Ei kuulu tätiä ei niin päätin sit testata (tosin päiväpisusta heti testin ostamisen jälkeen) ku alkaa oleen 31 päivää kierukan pois otosta, negaa näytti... :( Mut en kyl yllättynytkään ku ei mitään oireita edes tunnu. Alkaa vaan oleen niin pitkä aika et pitäis jo ne menkat alkaa ku ennen kierukkaa ne oli päivälleen tarkat ni nyt vähä ihmetyttää. Sais jo alkaa ni ois edes joitain mahiksia tulla raskaaksi... Ei muuta tällä kertaa... :headwall:

Positiivisempia ajatuksia muille ja plussailu onnea! :heart:
 

Yhteistyössä