Oulun seudun kuumeilijat!

Mesikämmen Hui, sullapas jännät paikat! Toivotaan että etoo ihan aiheesta. =)

Tänään on jotenkin tosi surkea päivä, kaikki vaan tympäsee ja masentaa. Tekis niin mieli lähtä vaikka jonnekin reissuun tai jotain, mut mies viikonloppuisin töissä, niin eihän tässä pääse mihinkään. Ja ois kiva kavereitakin nähdä, mutta jotenkin tuntuu ettei jaksa yrittää järjestää mitään, kun minä oon aina se joka ottaa yhteyttä ja ehdottaa kaikenlaista. En jaksais aina olla se järjestäjä ja kuuntelija. Kaikenlisäksi niin rasittaa, kun ovat niin eri elämänvaiheessa etteivät ollenkaan tajua mun juttuja. Sentäs jossain saa purkaa näitä vauvahöpinöitä.:heart: Onneksi menkkakivut hellitti, eilisillan makasin tuskissani sohvalla vääntelehtimässä, ei tahdo särkylääkekään aina auttaa. Manasin, että mitä hittoa ne niitä synnyttäjiä paapoo, kivunlievitystä ja kuumavesiallasta tänne ja sassiin! :kieh: Anteeksi vuodatukseni, mutta niin on masentava päivä. Ehkä tämä tästä. Virkistävää viikonloppua!
 
Jep, eli lääkäristä selvitty ja hyvä mieli jälleen :)
Siis mitään edistystä ei ole tapahtunut kuukautisten kanssa, mutta tuli hyvä mieli lääkärikäynnistä ja kun tuntuu että asiat etenee. Verikokeista ei löytynyt mitään poikkeavaa, joten lääkäri otti papan. Sanoi että hyvin terveeltä näyttää alapää =) ..eikä uskonut että papastakaan mitään löytyisi. Nyt kuitenkin käyn jättämässä vielä yhden verikokeen, josta tutkitaan kaikki hormoonitoiminta. Jos tästäkään verikokeesta ei löydy mitään eikä papasta ilmene ihmeitä, saan lähetteen sitten naisten polille.
Soittoaika lääkärille on vasta lokakuun puolessa välissä, joten odotellaan..
Mutta tuntuu hyvältä että asiat alkaa rullaamaan :) Sain lääkäriltä vielä luvan alkaa laihdutuskuurille, jota olen miettinyt jo pitkään. En ole vaan uskaltanut kovin vauhdilla aloittaa, koska painon nopea vaihtelukin vaikuttaa kuukautisten säännöllisyyteen. Nyt kuitenkin alan keskittymään siihen projektiin täysillä :) Jätetään tämä vauvaprojekti nyt vähän sivuun hetkeks..

Mukavaa viikonloppua kaikille ja tsemppiä! :hug:
 
Pahoittelut Sati, Nöhveli ja Onnenmuru menkoista! On se kyllä kumma, että se täti vain väkisillä paikalle tuppaa. :( Tsemppiä kamalasti nyt uuteen kiertoon, kyllä se sieltä vielä tärppää! Ja Nöhvelille vielä extratsempit huonon päivän takia. Täällähän se on justiinsa hyvä kaikki tuollaiset vuodattaa, kun ymmärrystä kyllä riittää. :)

Mesikämmenellä on kyllä jänskät paikat. Toivon todella, että plussa nyt parahtaisi. Olisi aika rueta jonkun edes plussaamaan. :) Ja pahoinvointi voi tosiaan kestää koko päivän. Minullakin esikoista odottaessa etova olo oli koko päivän ja varsinkin iltaisin.

Tosi kiva homma Onnellinen<3, että lääkärikäynti kohotti mielialaa. Tsemppiä hirveästi jatko-odotteluun. :)

ON: Hirveät alavatsakivut on jo pari päivää ollu eli kohta menkat taas alkaa. Tästäkin kierrosta on siis lyhyt tulossa. Ensi kierrossa on kyllä pakko testailla ovis tosiaan, niin tietää tapahtuuko edes sitä ja jos tapahtuu, niin kuinka pitkä on luteaalivaihe. Ei nimittäin kovin hyvältä vaikuta näin lyhyet kierrot.

Mutta mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille! :flower:
 
Sori murut, mä pikaiseen vain napailen :ashamed:

Mun pitäisi tänään ottaa ensimmäinen Clomifen-tapletti. Mutta nyt en ole varma, uskallanko (?) Mulla tosiaan joo täti tuli kylään ja on kahden päivän ajan vuotanut ja nyt jo lopettelemassa vuotoaan (?). Ja se mikä kummastuttaa on, että vajaan viikon ajan ollut sellainen "oire" kun syön, ja ku ruoka lähtee lasketutumaan mulle iskee järkyttävä mahakipu!!? Kun painan mahaan, siihen sattuu todella! Ja kaiken tämän lisäksi, mulla on ajottaisia pahoinvoinnin tuntemuksia, toisinaan todella voimakkaitakin. Harmillisesti tulee viikonloppu tähän ja haluaisin ottaa tähänkin kiertoon mukaan clomit... Laitoin gyne-ystävälleni kysymystä, että saanko tästä huolimatta aloittaa kuurin. En ole ennen tällaisia mahakipuja tuntenut! En ole tehnyt raskaustestiä enää, sillä ajattelin, että kun kerran täti on kylässä, ei ole myös raskauttakaan.... No mutta, eipä ole pois suljettua etteikö yhdet tai jopa kahdetkin kuukautiset ole mahdollisia, vaikka raskaus olisi jo alkanut :headwall:
Katsotaan nyt mitä gyne-ystäväni tuumaa.... Pakkohan kivun aiheuttajan on joka tapauksessa tutkia, tuntuu aika ikävältä :|

Ihanaa viikonloppua kaikille ja Mesikämmen, mua jännittää niin kovasti!!! :whistle:

Lily Eikö sulla ole ollenkaan raskauden mahdollisuutta tässä kierrossa, ku et mainitse mitään testien tekemisestä? Vai oletko jo maininnut ja minä jauhopää en vain ole huomannut :D
 
LilyKiitos tsempityksestä! Kuin pitkä sulla on kierto?

Onnellinen<3 Tosi ihana kuulla, että teillä pyörähtäneet pyörät eteenpäin ja hyvä mieli jäänyt lääkärikäynnistä. :heart: Paljon tsemppiä laihdutusprojektiin ja muutenkin!

Sati Kylläpä sulla nyt vastustaa! :( Ikäviä tuollaiset mahakivut, poispois tuollaiset. Toivottavasti pian selviää!
 
Nöhveli: Mä oon huomannut omista kavereista saman, että mun pitää aina järjestää se tapaaminen ja sit ku me nähdään niin ne vaan sanoo, että miksei sua koskaan näy missään?!

Onnellinen<3: Ihanaa, että lääkärireissusta jäi positiivinen fiilis. Tsemppiä tulevaan! :)

Sati: Onko kaveristas vielä kuulunut mitään? Tosi tympeetä tuollainen kipuilu. :/

ON: PLAAH PLAAH PLAAH. Tänään testattu nega.. Ensimmäistä kertaa ikinä itkin kun testiin tuli nega. :O Mulla on tällä hetkellä vaan sellanen fiilis, että tekis mieli luovuttaa. Noh ei kai se auta ku mennä vaan eteenpäin päivä kerrallaan..
 
Viimeksi muokattu:
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Perjantai 23.9

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Onnellinen<3: 24v. -- kp 105/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 37/32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Tuuska: 25v. -- kp 32/28 -- yk 9 -- 3. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 31/30-50 -- yk 4 -- 1. lapsi


Kp 21-29


Moonbride: 21v. -- Kp 29/36 -- yv 2 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 28/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 24/?? -- yk 2 -- 3. lapsi
Lily08: 24v. -- Kp 22/?? -- yk 2 -- 2. lapsi


Kp 11-20


Empun odottaja: 28v. -- kp 17/27 -- yk 5 -- 3. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 14/28 -- yk 5 -- 1. lapsi


Kp 1-10


Onnenmuru: 29v. -- kp 4/29-34 -- yk 5 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- Kp 3/26 -- yk 2 -- 1.lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 3/32-37 -- yk 3 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- Kp 38/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 31/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
 
Mesikämmen pahoittelut negasta. :hug: Mutta vielähän on toivoa, niin pitkään kun tätiä ei näy. Sehän on tosi yksilöllistä milloin se raskaus testissä näkyy. :)

Sati: Siis on mahdollisuus raskauteen ainakin peittojen heiluttelujen kannalta. ;) Tänäänhän on mulla vasta kp 22, joten en ole testausta edes ajatellut. Toivottavasti sulla selviää pian mistä tuollaiset kivut johtuvat.

Nöhveli: Viime kiertohan mulla oli 22 päivää ja näyttää tosiaan siltä, että tämäkin kierto on samoja pituuksia. Uskon kipujen perusteella, että viikonlopun aikana menkat alkaa. :( Kierron pituudenhan pitäisi olla vähintään 23 päivää ja luteaalivaihe 12, että raskauden olisi otollista alkaa. Ennen esikoista kierto oli aina tasan 28. Toisaalta en ole kyllä uskonutkaan, että tärppi helpolla kävisi, kun esikoistakin yritettiin vajaa vuosi. Olen justiinsa sellainen, että odotan aina pahinta. :D Pessimistihän kun ei koskaan pety. ;)
 
Kiitos kaikille tsempityksistä :heart: Niitä tarvitaan. Mulla on muutakin häikkää terveydessä, joten ensin tulee muu toipuminen, sitten katsellaan laihdutusta. Onneksi tilanne näyttää pitkästä aikaa ihan hyvältä. Ihan hyvä ettei hoitoja vielä aloitettu, tarvitsen aikaa. Luomusti saan raskaaksi tulla, joten ehkäisyä ei käytetä, mutta ei nyt varsinaisesti yritetetäkään.


Tänne ehtii tulla aina niin paljon tekstiä, etten pysy mukana :O En täällä niin paljoa viitsi pyöriä, ettei tuntuisi niin pahalta tämä vauvakuume.


Nöhveli : Voimahali :hug: Tuttuja tuollaiset päivät. Kyllä se siitä helpottaa :)


Onnellinen<3: Hienoa, että asiat etenee ja näyttää hyvältä :) Toivottavasti teillä tärppää!


Sati: Toivottavasti kipujen syy selviää! Voithan vielä kuitenkin testata raskauden :)


Mesikämmen Pahoittelut negasta :hug: Kyllä se vielä tärppää, usko vain ;)


Kylläpä taas kirpparilla ne pikkuiset vaatteet veti puoleensa :snotty:
 
Pahoittelut tätistä nöhveli ja vilhelminna 78! (onkos muita, pahoittelut ovat kaikille tädin kohdanneille) Uuteen nousuun vaan!

Mikäs tilanne Tuuskalla ja Mesikämmenellä nyt, plussaa tänne niiiin kaivattas piristämään ja tuomaan toivoa kaikille!

Omaa napaa sen verran, että mulla on nyt ilmeisesti sitten jokin tulehdus, ed vuotaa..ja tuntuu että jokin on nyt häikkänä..kaikki tulehduksen oireet havaittu (haju, kipu jne). Mutta huomenna on onneksi mulla vapaa ja pitää ruvetta varaamaan sitten pikaisesti itselle aikaa kokeisiin ja saada kuuri!

Että tälläistä tähän kiertoon, koko kierto on ollut oikeesti pyllystä, mutta ei voi kun nauraa, tää on niiiiin mun tuuria, kylkeä nyt rättipyllyssä koko kierto!
=D
Mutta pitäkää te ihanaiset lippukorkealla ja naattikaa syksystä ja siitä rakkaasta joka siinä vieressä on <3
 
Vilhemiina Menkkapahoittelut! :hug:

Empun odottaja Oi voi, ei kuulosta ollenkaan mukavalta. Toivottavasti saat kuurin ja pääset rätteilystä eroon! :)

Täällä alkaapi olla rättitaistelu onneksi loppusuoralla, ihanaa päästä kohta taas puuhastelemaan. :p Mietin, että tikutteliskohan ovista ollenkaan tässä kierrossa. Oli siitä ohimennen puhetta ja mies tuntui siitä stressaantuvan, että pitää just tietyllä hetkellä "onnistua". Ehkä voisi pitää vähän vapaata siitä, vaikka ei tässä kyllä muutenkaan hampaat irvessä olla yritetty. Tikkuja kyllä olis vielä, mutta jos oireet on samanlaiset kuin ennen, niin huomaan sen kyllä siitäkin.

Kyllä menee kamalan nopsasti aika, syyskuukin jo ihan loppusuoralla! Ihania nämä pimeät koti-illat, aamut eivät niinkään... |O Syystuulet tuokoon mukanaan myös niitä plussatuulahduksia joka pirttiin! ++++:whistle:
 
Vilhelmiina Pahoittelut :hug: Mutta kohta sitä ollaan taas uudessa nousussa :)

Nöhveli Täällä on myös täti poistunut kuvioista. Mä en myöskään tikuta tuota ovista, ku tietän tarkalleen, et se on kp 11. Aloitamme tässä kohta puoliin joka toisen päivän puuhastelut ja mieheni ei tunnu lainkaan ressaantuvan näistä minun laskelmistani. Kerrankin hän oli vailla seksiä, niin sanoin vain, että et saa tulla sekoittamaan näitä mun laskuja, naintipäivä on vasta huomenna :LOL: Vastaus oli vain, että okei ;)

Empun odottaja Täällä siis tuli ja meni täti :) Ollaan jo kovasti uusia tuulia puhaltelemassa! Toivottavasti syy sinun vuotoosi selviää pian :hug:

Moonbride Mun mahakipuilu tais olla jotain ohimenevää. Voi olla, että huomaamattani ressaan työstä, jota on nyt vain aivan liikaa yhdelle :| Mutta toisaalta hyvä siinä mielessä, että ei ehdi silä tavalla jäädä paikoilleen seisomaan kun vastoinkäymisiä tulee vaan tuo vie eteenpäin....

Täällä tosiaan peitot heiluu loppuviikon ja viikonlopun ja vielä alkuviikonkin... ja mieheni tykkää :D kyllä minäkin :heart:
Hirmu kiire töissä ja täällä mä vaan luen ja kirjoittelen kaikkeen muuhun liittyvää...
 
Empun odottaja: Täällä tilanne on se, ettei menkat oo alkanu. Mulla tuo kierto on ennenki venähtäny jopa tuonne kp 50, että odottelen nyt ihan rauhassa. :) Ja voi mahoton, että sulla on nyt huonoa tuuria! Nyt vaan parantelet tulehduksen ja sitten uuteen kiertoon! :hug:

Vilhelmiina Pahoittelut menkoista! :hug:

Nöhveli ja Sati: Onnea uuteen kiertoon ja oikein hirmuisesti plussatuulia! ++++
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Maanantai 26.9

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Onnellinen<3: 24v. -- kp 108/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
Tuuska: 25v. -- kp 35/28 -- yk 9 -- 3. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 34/30-50 -- yk 4 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- Kp 32/36 -- yv 2 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 31/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi


Kp 21-29


mamitsi: 27v. -- kp 27/?? -- yk 2 -- 3. lapsi
Lily08: 24v. -- Kp 25/?? -- yk 2 -- 2. lapsi


Kp 11-20


Empun odottaja: 28v. -- kp 20/27 -- yk 5 -- 3. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 17/28 -- yk 5 -- 1. lapsi


Kp 1-10


Onnenmuru: 29v. -- kp 7/29-34 -- yk 5 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- Kp 6/26 -- yk 2 -- 1.lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 6/32-37 -- yk 3 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 5/32-35 -- yk 3 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- Kp 38/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 31/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
 
Sennay
Hoi kaikille! Halit ja pahoittelut tädin tai negan kohdanneille. Edelleen täällä roikun taustalla, kuumeisesti kesäkuuta odotan. Ja luultavasti jopa huhtikuussa aloitetaan raskauden suunnittelu ihan lääkärin kanssa ja ultrataan varmaan uudestaan munasarjat PCO-tilanteen kartoittamiseksi. Lopetin tänään pillerit, kun en enää kestänyt haittaoireita. Positiivisin mielin kuitenkin eteenpäin.

Anteeksi omanapailu ja plussatuulia kaikille!! +++++ :whistle:
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Tiistai 27.9

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Onnellinen<3: 24v. -- kp 109/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
Tuuska: 25v. -- kp 36/28 -- yk 9 -- 3. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 35/30-50 -- yk 4 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- Kp 33/36 -- yv 2 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 32/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi


Kp 21-29


mamitsi: 27v. -- kp 28/?? -- yk 2 -- 3. lapsi
Lily08: 24v. -- Kp 26/?? -- yk 2 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- kp 21/27 -- yk 5 -- 3. lapsi


Kp 11-20


Maeppu: 29v. -- kp 18/28 -- yk 5 -- 1. lapsi


Kp 1-10


Onnenmuru: 29v. -- kp 8/29-34 -- yk 5 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- Kp 7/26 -- yk 2 -- 1.lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 7/32-37 -- yk 3 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 6/32-35 -- yk 3 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi
mami2010: 25v. -- lokakuu 2011 -- 2.lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- Kp 38/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 31/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä