Heipä hei! Pitkästä aikaa hetki koneella sen aikaa, että ehtii päivittää kuulumiset ja kommentoidakin
Lukenut olen kuulumisianne, mutta en ole ehtinyt/pystynyt kommentoimaan...
Onnelliselle <3 Tsemppihali :hug: Kerrohan tosiaan, miten lääkärikäynti meni, jos vain jaksat.
Tsemppiä myös
Satille ja
Nöhvelille uuteen kiertoon.
Moonbridelle voimia laihduttamiseen. Vaikka motivaatio olisikin kova, ei laihduttaminen aina ole helppoa, kun se vaatii itsekuria, päättäväisyyttä ja taistelua mielitekoja vastaan. Toivottavasti kuitenkin saat homman käyntiin ja iloista mieltä
Täällä tosiaan tänään
kp 3/29-34 ja yk5.
Menkat tuli vasta tiistaina, vaikka perjantaina jo alkoi tuhruttamaan ja veristäkin vuotoa tuli. Oli kyllä aika piinaava viikonloppu, kun ei yhtään tiennyt missä mennään ja mikä moisen aiheutti... Testasin negaa kyllä. Hassua oli myös se, että tiputtelu alkoi päivälleen silloin, kun olin ajatellutkin ovisoireista päätellen, mutta silti kierto venyi pidemmäksi.
No, helpotus tuli kun kunnon vuoto alkoi ja pääsi oikeasti uuteen kiertoon. Pitää nyt taas ottaa ovistestit käyttöön, niin voi tarkkailla, että jos tuo toistuu, niin mikä dpo on menossa tiputtelun alkaessa. Toisaalta, minä laihduin viime kierron aikana n. 4kg ja sairastin oksennustaudin (siitä siis osa rajua painon putoamista), joten voihan se saada varmaankin hormonitoiminnan sekaisin.
Noista vitamiineista: Minä olen syönyt raskausvitamiinia (multitabs tai multivita) jo ennen yrityksen alkua ja syön edelleen. Tämä lähinnä foolihapon takia, koska sitä kait suositellaan jo ennen raskauden alkua, että olisi riittävästi elimistössä. Lisäksi omega3 menee pillerinä. Tähän kiertoon aloitin myös lisäksi e-vitamiinia ja helokkiöljyä, jota luontaistuotekaupassa suositeltiin. D-vitamiinia ei ole nyt kesällä tullut lisäksi syötyä, mutta syytä olisi sekin taas aloittaa.
Kaiken a ja o on toki hyvä ja terveellinen perusruoka ja liikunta. Mutta varmuuden maksimoimiseksi olen ajatellut, että purkista voi kuitenkin varmistaa noiden saantia lisäksi.
Lisäksi kun tuntuu että on valmis tekemään "mitä tahansa" että raskaus alkaisi, olen ajatellut, että ainahan sitä voi kokeilla
Minä en jaksa uskoa, että niistä ainakaan haittaa olisi. Jos nyt ei sitten hyötyäkään ole, mutta onpahan ainakin kokeillut!
Peukkuja
mesikämmen. Toivottavasti pahoinvointi on nyt sitä itteään