Oulun seudun kuumeilijat!

Empun odottaja: Mulla tuli yhtäkkiä mieleen, että mullakin oli yhdessä kierrossa veristä vuotoa kierron keskivaiheilla. Se oli vaan se yks kierto ja sen jälkeen sitä ei ole ollut. En edelleenkään siis tiedä mistä se johtui. Turhauttavaahan se oli. Tsemppiä! :hug:

Moi kaikille!

Ensin omaa napaa: Lapsettomuuspolikäynti oli aika masentava, hoitoja ei aloiteta ennen kuin olen pudottanut vähän painoa. Ja oli siinä muitakin syitä. Puolen vuoden päästä katsellaan taas uudestaan. Ultralla katsottuna munasarjojen tilanne oli aika huono, rakkuloita on paljon. Lääkäri sanoi, että haasteellista tulee olemaan. No, nenä pystyyn ja eteenpäin :)

Sati Pahoittelut negasta! Ja tsemppiä uuteen kiertoon jos täti pyrähtää paikalle! :hug:

Nöhveli Pahoittelut sinnekin! :hug:

Mesikämmen Tsemppiä testaukseen ja plussaonnea! :flower:

Empun odottaja Mulla oli välivuotoja ja kohdusta löytyi polyyppi. En usko, että sinulla sellaista on, eikös oviksen aikaan voi tulla veristä vuotoa? Ja polyyppihän ei ole mikään vaarallinen, ja se on helppo poistaa! En halua pelotella :D Jos jatkuu niin kannattaahan se tarkastuttaa, mutta tuo voi olla ihan normaalia :)

Mitäs muuta... Plussatuulia kaikille! :whistle:

Heippa hie taas kaikille.Vähä aikaa taas ollu oltua täältä pois.Ihmee paljon kaikkea hommaa!
Täällä kans on jo kauan mietitty paikkoja vauvalle.Ja miten huone järjestelyt tehää,ku vauva tarttee oman huoneen :D Ja oon kyllä kahtellu kaikkea mitä pitää vauvalle sitten hommata,ku myyny poies tyttöjen omat.Onneks oon saanu vielä pietettyä itteäni,etten oo mittään ostanu kuiteskaan :D Mitä tosin ensimmäisen kanssa tein ennen raskautta :p

Moonbride Onnea täältäkin lääkäri käyntiin! :)

Nöhveli Kyllä sulla viellä toivoa on,ku ei menkkoja viellä!Mulla on muutamalla kaverilla käyny nii,et näyttäny ekaks negaa.Sitten ovat ootellu ja ku menkkoja ei oo tullu,ovat tehneet uuen testiin ja saaneet plussan ;)

Pahoittelut kaikille menkoista!Ja onnea kaikille uuteen kiertoon :)

Täällä alkaa olemaan nyt ohi peittojen heilutukset.Nyt sitten vaan ootellaan ja jännäillään miten meijän käy.
Plussatuulia kaikille <3

Kylläpä nyt saa jännätä Nöhvelin ja Satin puolesta..onkos muitakin=) Mitä mitä siellä tapahtuuu, infoo tänne! Ei malta millään odottaa yhtään=)
Moonbride:No mutta, nyt liikut vähän enempi ja syöt terveellisesti niin saatte tarvittaessa hoidot alkuun, uskon että tympäsee! Mutta toivoa on kuitenkin!Siitä on pidettävä kiinni.
MamitsiNyt vaan peitot heilumaan;)
ON: kyllä on outoa vuota, ed vuotaa vaikka oviskin meni jo, alko siis kp 10 ja nyt on jo kp 14..tai 15. Itse asiassa en oo etes seurannut kp:ta ku niin ärsyttää. En varmaan etes ovuloinut tässä kierrossa. Alamaha on vähän kipeä, mutta ei etes niin paljoa että särkylääkettä tarvisi..Outoa on, ei oo mulla ennen näin käynyt. Mutta mie oon niin päättänyt että ennen joulua mie plussaan! Tai viimeistään tammikuussa=) Hyvä tulee hiljaa...

Kirjoteltiinki samaan aikaan Moonbriden kanssa.Oikeen paljon nyt tsemppiä laihdutukseen!Ymmärrän kanssa kuinka varmastikkin tympäsee.Mut kyllä se siittä.Puoli vuotta mennee nopsaa,vaikka ei se varmastikkaan nyt siltä tunnu.:hug:

Empun odottaja Juu niitä on kyllä heiluteltu mitä ollaan keretty :)
Sulla onkin ihmeellistä vuotoa :/ MItähän se sitten on..?Oikea asenne! :) Mäki plussaan enne joulua!

Täällä siis kp1 / 26 yk2. Tuli kieltämättä sängyssä itku kuitenkin... :'( Miehenikin oli juuri yön yli olevalla työreissulla enkä siis saanut mistään lohtusyliä / lohdutusta :( Päivällä töissä eräs tyhmä asiakas pahoitti tahallisesti mieleni ja koko vyyhti lähti purkautumaan siitä hetkestä.
Kolmen päivän päästä aloitan viiden päivän Clomifen-kuurin ja siitäpä sitä taas mennään kohti uutta yritystä!

Iso halaus kaikille, ihan muuten vain :hug: Olette yllättävän tärkeä henkireikä!! :heart: Kiitos!

Sati Pahoittelut ja lohdutushalauksia!

Moonbride Tsemppiä laihdutukseen, täällä pitäisi myös pudottaa painoa, mutta miksi se on aina niin hankalaa... Mulla on nyt bmi 32 ja tuntuu että kilot on syöpyneet vyötärölle eikä mikään auta. Ihan väärä asenne, pitäisi vaan jaksaa tsempata itseään.

Unohtui kysäistä, että oletteko te syöneet foolihappoa? Kävin eilen hakemassa apteekista d-vitamiinit ja kalkit raskausajaksi. Tai siis jo yrittämisajaksi. Rupesin miettimään onko vielä muuta, mikä pitäisi muistaa?

Sati Pahoittelut menkoista ja oikeen iso hali sinne :hug: Oikeen paljon onnea nyt tähän kiertoon! :)

mami2010 Ite söin foolihappoa ensimmäisen raskauden aikana.Mutta en ennen.Olenkin miettinyt,että jospa sitä nyt söisi kanssa.En tiiä miksei tullut syötyä toista oottaessa.Se oli muutenkin niin erilainen raskaus ja olin iteki vähä pihalla :D Ja tosi hajamielinen :D

Sati Voi ei! :hug: Mutta kovasti kovasti tsemppiä uuteen kiertoon, kyllä se sieltä vielä nappaa! Ei ollut vielä teidän aika, mutta pian on! :heart: Ammutaan seuraavassa kierrossa porukalla se täti! :D Ja juu, viimeksi testasin siis viime su.

Moonbride Sullekin :hug:, tsemppiä kovasti laihdutukseen ja muutenkin, kyllä teillä vielä on toivoa! Pidetään peukkuja!

Mami2010 Minä syön multivitoja (raskaus &imetys) + kalkkitabletteja. Yritän muistaa aina laittaa purkin piiloon kun tulee vieraita, ettei tule turhaan näitä "AHAA"-kommentteja... :D

Ja mitäs olikaan muuta, no, jokatapauksessa tsemppauksia taas kaikille!! :)

ON. Tänään ehkä ihan pieni aavistus jotain tummempaa pyyhkiessä, että jospa se täti on sieltä tulossa vihdoin. Toivottavasti! Ei ole kyllä mitään raskausoireita ollut, joten en usko että tämä olisi vain viivästynyt plussa. Kovasti sitä tätiä odottelen, että uuteen yritykseen pääsisi käsiksi.

Viimeksi muokattu:
Onnittelut Anneli80 plussasta <3 Sieltäpä se kauan odotettu plussa tuli.. toivottavasti tarttuu muihinkin kuumeilijoihin :)
Ja voi hitsi Sati, olisin sinulle niin kovin sen plussan toivonut. Ja Nöhvelille myös! Ei auta kun katsoa tulevaisuuteen ja toivoa parasta. Nöhvelillä sentään on vielä pienenpieni mahdollisuus.. siihen asti kun vuotaa ja kunnolla!

Olen kyllä taustalla seurannut näitä teidän juttuja, mutta tuntuu välillä niin raskaalta kommentoida, koska oma tilanne on niin huono. Tänään kp 103, huhhuh! En kyllä tunne itseäni enään naiseksi kun ei kuukautia tule. Onneksi huomenna on kauan odotettu lääkärikäynti, jossa analysoidaan verikokeen tulokset. Toivottavasti se lääkäritäti osaa jotain sanoa. Toivottavasti ei nyt mitään kovin pahaa löydy, mutta olis hyvä jos tälle joku selitys löytyisi.
Voin huomenna tulla kertomaan lääkärikäynnin tulokset, jos haluatte kuulla.
Mulle on kuitenkin hirveän tärkeää, että edes joku ymmärtää/kuuntelee <3

Se on kyllä totta,että jos ei plussaa tule niin oottaa niitä menkkoja.Ja haluaa sitä uuteen kiertoon taas.Mutta tosiaan pieni toivo viellä on :) Ja pakko oli viellä laittaa,ku mulla pari tuttua joilla menkkoja tuli useampi,vaikka oli raskaana.

Onnellinen <3 onnea huomiseen lääkäröintiin ja toivotaan että saat jotain selvyyttä!Uskon että ärsyttää,kun kierto nuin pitkä! :hug: Juu tulehan huomenna kertomaan mitä lääkäri sanoi.Tsemppiä! :)

Askel eteenpäin täälläkin. Jätän tänään pillerit pois! Tosin ehkäisynä on vielä jonkun aikaa kondomi, kunnes verensokerit on tarpeeksi tasaiset raskautumiseen. (Liian korkeat sokerit hedelmöityshetkellä voi aiheuttaa epämuodostumia ja muita kehityshäiriöitä, siksi tämä on niin tarkkaa)
Mutta mulla on siis ollut käytössä minipillerit ja viimeiset menkat on keskikesältä... Joten nyt alan odottelemaan kierron normalisoitumista.
Hitaasti hyvä tulee:)

Sati: Voi eiiii, ei tykkää yhtään tätistä! Täällä kyllä tiedetään miltä tuntuu pettyä!itse en etes muista monesko kierto mulla menossa..niiin kökköä! Mutta ensikierroSSA KYLLÄ NÄYTETÄÄN TÄTILLE TAIVAAN MERKIT!
Nöhveli: Tätiä ei siis vieläkään näy..onko sulla aikasemmin kierrot venyneet? En nyt muista..ja testi näyttää negaa? Onko oireita mitään? Onpa outoa..mutta toivossa on hyvä elää, jospa se vielä plussaksi muuttuu!
Onnellinen <3: Huh huh, onpa tosiaan kierto venynyt, jospa saat lääkäristä apua! Ja pääset tosi toimiin!
Mami2010: En oo syönyt raskauksien aikana mitään vitamiineja..mutta kyllä oon harkinnut. Mie vaan asun niin pienellä paikkakunnalla että en täältä etes halua niitä hakia..tai pian mun kuumeilut on kaikkien tiedossa=)
ON: Ihanaa näyttää että limainen verinen vuoto on lakannut, nyt siis kp 1, luulen että tämä kierto kuitenkin nyt mennyt ohi vuotamisen takia. Ollaan peittojakin heilutelleet silloin tällöin. Mutta ensikiertoon siis jo valmistautunut ja kyllä se joulukin sieltä tulee. Marraskuuksi varattu matka vain meille kahdelle...sinne siis kaikki plussatuulet otan mukaan =)

Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Keskiviikko 21.9

Yrittäjät:

Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Onnellinen<3: 24v. -- kp 103/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 38/32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 35/32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 35/29-34 -- yk 4 -- 1. lapsi
Tuuska: 25v. -- kp 30/28 -- yk 9 -- 3. lapsi

Kp 21-29

Mesikämmen: 21v. -- kp 29/30-50 -- yk 4 -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- Kp 27/36 -- yv 2 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 26/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 22/? -- yk 2 -- 3. lapsi

Kp 11-20

Lily08: 24v. -- Kp 20/?? -- yk 2 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- kp 15/27 -- yk 5 -- 3. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 12/28 -- yk 5 -- 1. lapsi

Kp 1-10

Sati: 32v. -- Kp 1/26 -- yk 2 -- 1.lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi

Kuumeilijat:

Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi

Plussat:

Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- Kp 38/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 31/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi

Moonbride: Tsemppiä laihduttamiseen. Sama projekti myös täällä. Se on TURHAUTTAVAA ja tuntuu, ettei mitään saa aikaan. Mun ei tarvis kauheesti pudottaa, mutta se vähänkin tuntuu ylitsepääsemättömältä hommalta. :/ Joten voimia kohtalotoveri. Oot ajatuksissani! :hug:

Sati: Pahoittelut. Tädin tulo on aina yhtä paha paikka! :hug:

mami2010: Mä syön jotain ihan normaalia vitamiinilisää, joka sisältää foolihappoa. Sillä mennään ainakin nyt. Sitten jos/kun raskaudun, ostan luultavasti raskausvitamiinit.

Onnellinen<3: Tsemppiä lääkäriin ja tottakai haluamme kuulla mitä siellä sanottiin!!

Empun odottaja: Hyvä että vuoto loppui! Nyt vaan peitot heilumaan varulta! +++++++:whistle:

Heij!

Onnellinen<3 Kovasti tsemppiä lääkärikäyntiin, toivottavasti siellä asiat selviää! Tule pian kertomaan mitä siellä sanottiin! Paljon haleja ja tsemppauksia lähetän! :hug:

mami2010 Kivaa, pienikin askel on askel eteenpäin! :)

ON. Sieltähän se täti eilen saapui. Täytyy sanoa, että tosi helpottunut olen ettei kierto venynyt enempää. Vaihteeksi näin päin.:) Tuntui kyllä niin siltä, että raskaana en ole, joten hyvillä mielin odotellaan uutta yritystä. Minulle voipi merkitä nyt siis kp2/32-37, yk3. Laitoin kiertopäivät nyt vaikka noin, kun nuo ovat olleet nyt nämä pillerien jälkeiset. Lystit kivut lykkäsi taas päälle. :kieh: Mutta tällä mennään. Onko teillä muilla muuten turvotusta tädin saapumisen aikoihin? Musta tuntuu, että maha oikein erityisesti haluaa pömpöttää aina näihin aikoihin. :(

Onpas täällä tapahtunut! Ja minä oon niiiin väsynyt tänään! Siinä tiivistetyt terveiset tästä osoitteesta tällä kertaa.

Nöhveli ja Sati Nyt sitten ei muuta kuin uuteen nousuun! Empun odottajan kannustushuutoihin yhtyen: ensi kuussa tosiaankin näytetään kaikki porukassa tätille närhen munat: pienet ja siniset! :) Se on tosiaan kumma paradoksi, että aina sitä odottaa joko menkkoja tai sitä, ettei ne alkaisi... kaikki pyörii kuukautiskierron mukaan. Miehenikin aina huokailee myötätuntoisesti, että onnn se naisena olo ilmeisesti haastavaa. Minä toivonkin aika monasti menkkojen aikaa kipujen kanssa tuskaillessa, että miehellänikin iskisi paikat tulta, että hän voisi oikeasti kuvitella, miltä se naiseus tuntuu. :) Tosin läheiselleen ei tietystikään hyvä ihminen toivoisi mitään pahaa sattuvan...mutta menkkojen aikaan on eri juttu, ja asialle tarvitaan tosiaan hyvä ihminen. Samaa politiikkaa voisin kuvitella synnytyssaliin. :)

mami2010 Joo, ravinnekeskustelu on aina niin mielenkiintoista. Asioista näyttää olevan monenlaista kantaa ja minä olen yrittänyt pysyä jollain lailla keskitiellä. Syön enemmän tai vähemmän säännöllisesti mm. foolihappoa sisältäviä monivitamiinitabletteja, joissa ei ole A:ta. Tosin "tablettimuotoiset vitamiinit" eivät kyllä filosofiani mukaan ole lähellekään verrattavissa luontaisesti ruoasta ja ulkoilusta tms. saatavien ravinteiden laatuun ja määrään. Mutta napsittua tulee. :)

Moonbride ja Mesikämmen Nyt tulitte yhteen "lempiaiheeseeni". Tiedän turhautumisenne tunteen, minulla on myös ylipainoa, BMI 30.8. Lihoin vuoden ulkomailla asuessani n. 15 kg enkä ole sittemmin saanut painoa tiputettua vaan lihat tai siis rasvat ovat jämähtänyt niille sijoilleen. Sinänsä painon tasaus on hyvä juttu: en liho kotona "normaalielämässä, mitä ikinä se onkaan". Mutta hedelmällisyyden, terveyden, vireystason ja muun mm. arkipäiväisen elämän kanssa tämä ylimääräinen paino ei ole hyväksi. Ylipäänsä se fakta, ettei mikään vaatekappale enää näytä hyvältä päällä, pitis motivoida laihduttamiseen. En kuitenkaan aio "laihduttamalla laihduttaa", koska paino tulisi lopulta takaisin korkojen kanssa (kokemusta on). Olen muutenkin aina ollut sellaisen kropan asukas, että mikään syöminen ei mene hukkaan. Eli kroppani on kuin ruokapankki, se mikä tulee, tulee jäädäkseen. Yritän kuitenkin elää normaalia "terveellistä" elämää ja pitää itseäni aktiivisena ulkoilun tms. kanssa. Joo joo. Mutta urheilu ei kertakaikkiaan ole enää yhtä kivaa kuin silloin, kun olin hyväkuntoinen, jumppailin tai lenkkeilin päivittäin jne. Mutta niinhän se menee, että jos painon kertymiseen on mennyt aikaa, niin ei se paino yhden yön aikana karise pois vaan elämäntapaa pitis jollain tavalla parantaa. Niinpä.

Että tällaista tänään, väsyttää niin pirusti kaiken tohinan keskellä, että en osaa muuta kuin joko paasata jotain ihme paatosta tai hekotella kaiken maailman asioille...kuulun töissäkin puhuvan mitä sattuu, onpahan saatu työkavereiden kanssa hyvät naurut. Olis jo viikonloppu niin pääsisi hetkeksi hengähtämään.

Nyt joukolla vetämään aurinkotervehdystä tai jotain tanhua, että tuo hiivatin sade lakkaisi jo, että pääsee ilman pelastusliivejä lenkille ja edesauttamaan sitä hiivatin laihtumista. (Tekosyihin on aina hyvä vedota.) :)

Viimeksi muokattu:
Nöhveli: Voi ei. Pahoittelut menkoista, mutta tosiaan hyvä, ettei kierto venynyt enempää, jos et kerta raskaana ollut. Tsemppiä uuteen yritykseen! :hug: Mullaki on aina vähän turvotusta menkkojen aikaan. Tuntuu aina, että housut puristaa. Mulla se menee yleensä parissa päivässä ohi.

ON: Nukuin viime yönä 14 tuntia!! Jäin aamulla kotiin, koska mulla oli niin oksettava olo ja edelleen tää olo on aika kauhee. Oksennusta ei kuitenkaan tule.. Vieläkin tuntuu, että vois mennä nukkumaan. Vissiin tää syksy tekee sen, että vois vaan vajota koomaan. :D

Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Torstai 22.9

Yrittäjät:

Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Onnellinen<3: 24v. -- kp 104/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 36/32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Tuuska: 25v. -- kp 31/28 -- yk 9 -- 3. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- kp 30/30-50 -- yk 4 -- 1. lapsi

Kp 21-29

Moonbride: 21v. -- Kp 28/36 -- yv 2 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 27/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 23/?? -- yk 2 -- 3. lapsi
Lily08: 24v. -- Kp 21/?? -- yk 2 -- 2. lapsi

Kp 11-20

Empun odottaja: 28v. -- kp 16/27 -- yk 5 -- 3. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 13/28 -- yk 5 -- 1. lapsi

Kp 1-10

Onnenmuru: 29v. -- kp 3/29-34 -- yk 5 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- Kp 2/26 -- yk 2 -- 1.lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 2/32-37 -- yk 3 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Adalmis: 27v. -- 2. lapsi

Kuumeilijat:

Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- kesäkuu 2012 -- 1. lapsi

Plussat:

Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- Kp 38/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 31/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi

Viimeksi muokattu:
Nöhveli Pahoittelut menkoista. Mullakin on turvonnut pallomaha menkkojen aikaan. Se on kyllä tosi epämukavaa.

Täällä taas kihelmöin innosta, koska sain vihdoinkin lähetteen äitipolille raskaudensuunnitteluun!

Maeppu Sama homma, normaali elämä ei lihota mutta ei todella myöskään laihduta... Ja dieetit tuo kilot vaan korkojen kera takaisin.

mami2010: Voi miten jännittävää. Toivotaan, että saadaan sut pian yrittäjiin mukaan! :)

Kysymys: Voiko raskauspahoinvointi kestää koko päivän? T. Ihan vähän vaan innostunut pahoinvoiva tollo....

Tuskinpa kyllä pahoinvointi vielä näillä kp:lla edes alkaisi, mutta olen nyt vakaasti sitä mieltä, että raskaudesta tämä johtuu. :LOL:

Heipä hei! Pitkästä aikaa hetki koneella sen aikaa, että ehtii päivittää kuulumiset ja kommentoidakin :) Lukenut olen kuulumisianne, mutta en ole ehtinyt/pystynyt kommentoimaan...

Onnelliselle <3 Tsemppihali :hug: Kerrohan tosiaan, miten lääkärikäynti meni, jos vain jaksat.

Tsemppiä myös Satille ja Nöhvelille uuteen kiertoon.
Moonbridelle voimia laihduttamiseen. Vaikka motivaatio olisikin kova, ei laihduttaminen aina ole helppoa, kun se vaatii itsekuria, päättäväisyyttä ja taistelua mielitekoja vastaan. Toivottavasti kuitenkin saat homman käyntiin ja iloista mieltä :)

Täällä tosiaan tänään kp 3/29-34 ja yk5.

Menkat tuli vasta tiistaina, vaikka perjantaina jo alkoi tuhruttamaan ja veristäkin vuotoa tuli. Oli kyllä aika piinaava viikonloppu, kun ei yhtään tiennyt missä mennään ja mikä moisen aiheutti... Testasin negaa kyllä. Hassua oli myös se, että tiputtelu alkoi päivälleen silloin, kun olin ajatellutkin ovisoireista päätellen, mutta silti kierto venyi pidemmäksi.

No, helpotus tuli kun kunnon vuoto alkoi ja pääsi oikeasti uuteen kiertoon. Pitää nyt taas ottaa ovistestit käyttöön, niin voi tarkkailla, että jos tuo toistuu, niin mikä dpo on menossa tiputtelun alkaessa. Toisaalta, minä laihduin viime kierron aikana n. 4kg ja sairastin oksennustaudin (siitä siis osa rajua painon putoamista), joten voihan se saada varmaankin hormonitoiminnan sekaisin.

Noista vitamiineista: Minä olen syönyt raskausvitamiinia (multitabs tai multivita) jo ennen yrityksen alkua ja syön edelleen. Tämä lähinnä foolihapon takia, koska sitä kait suositellaan jo ennen raskauden alkua, että olisi riittävästi elimistössä. Lisäksi omega3 menee pillerinä. Tähän kiertoon aloitin myös lisäksi e-vitamiinia ja helokkiöljyä, jota luontaistuotekaupassa suositeltiin. D-vitamiinia ei ole nyt kesällä tullut lisäksi syötyä, mutta syytä olisi sekin taas aloittaa.

Kaiken a ja o on toki hyvä ja terveellinen perusruoka ja liikunta. Mutta varmuuden maksimoimiseksi olen ajatellut, että purkista voi kuitenkin varmistaa noiden saantia lisäksi.

Lisäksi kun tuntuu että on valmis tekemään "mitä tahansa" että raskaus alkaisi, olen ajatellut, että ainahan sitä voi kokeilla :) Minä en jaksa uskoa, että niistä ainakaan haittaa olisi. Jos nyt ei sitten hyötyäkään ole, mutta onpahan ainakin kokeillut!

Peukkuja mesikämmen. Toivottavasti pahoinvointi on nyt sitä itteään ;)

Viimeksi muokattu:
Nöhveli Se on tosiaan jännä, että sit se tädin tulo on kuitenkin helpotus, jos alkaa usko hiipua raskauden mahdollisuuteen. Ja pelkäsin todella, että mitenhän kipeää käy, jos nyt ei tärpännyt, mutta taitaa tuo työ viedä kaikki mun ylimääräiset ajatukset, joten ei sit oikeesti tuntunut loppupeleissä missään :D
Mutta nyt aioin tosiaan ampua tätini :) pois pois ilkeilemästä!

Onnenmuru Sä, minä ja nöhveli olemme melkein päivälleen samoilla kierroilla menossa :) Kiva ku on yhtä aikaa jännittäjiä! Mun ei tarvitse oikeesti ovistikkuja käyttää ku melkein päivälleen osaan sanoa ovis-ajankohtani.

Mesikämmen Raskauspahoinvointi voi todellakin kestää koko päivän! Toivottavasti tää tarkoittaa oikeaa pahoinvointia!!!!! Siistiä :D En lukenut varmaankaan tarpeeksi taa päin, mutta milloin olet testannut??? Hui, ku alkoi jännittämään :whistle:

Empun odottaja Näytä meille tietä eksyneille, että mistä löytyy polku onnemme luo :whistle: Runosuoni tökkii täällä kovin :LOL:

mami2010 Tiedän tunteesi! Olemme itse kulkeneet myös hoidoissa, jotka voitiin onneksi keskeyttää kun yllättäen raskauduinkin luonnollisesti. Ikävää, että se meni kesken, mutta se antoi aivan uuden suunnan suunnitelmillemme :heart:

Onnellinen :wave: Täällä myös yksi utelias korva kuulolla :D Voimia sinulle, tyhmä tilanne sulla, en kyllä tykkää!!!

Yhteistyössä